Ziua Logo
  Nr. 4288 de sambata, 19 iulie 2008 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2008-07-19

Comentarii: 18, forum INCHIS

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

Eufrosin
2008-07-19 12:07:31

Ce diferenta

..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul, facand pierduta caseta care inregistrase tot.
Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din Armata Romana!

Eufrosin
2008-07-19 12:10:31

Re: Ce diferenta

Banda cu tragedia Italiana n-o am, dar aici se vede un alt exemplu de atitudine "macho", pe care un imbecil plin de fumuri o etaleaza, cu rezultatele aferente:

http://www.youtube.com/watch?v=TfzCfRQV-pU

47 secunde.


La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:

> ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> Armata Romana!
>

MirceaS
2008-07-19 13:26:15

Re: Ce diferenta ???

Nu stiu ce atitudine "macho" denuntati in aterizajul ratat al unui elicopter pe puntea unei nave. Vantul relativ era puternic si elicopterul era mai degraba de "Marines" decat al "Navy". Chiar daca au trupe si echipament ambarcat, "marines" sunt mai putin familiari cu mediul marin decat marinarii.
Se intampla si la case mai mari.

La 2008-07-19 12:10:31, Eufrosin a scris:

> Banda cu tragedia Italiana n-o am, dar aici se vede un alt
> exemplu de atitudine "macho", pe care un imbecil plin de fumuri o
> etaleaza, cu rezultatele aferente:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=TfzCfRQV-pU
>
> 47 secunde.
>
>
> La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:
>
> > ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> > avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> > moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> > facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> > Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> > Armata Romana!
> >
>
>

Eufrosin
2008-07-19 14:45:24

Re: Ce diferenta ???

Tampenia pilotului care in loc sa vina incet si sa alinieze mai intai elicopterul cu puntea de aterizare, a venit in tromba si-a fortat manevra - asta-i atitudinea "macho".
O cunosc prea bine: Sunt copii tineri, cu capul imbuibat de filme ca si "top gun" si care incearca sa-i emuleze pe acei eroi de mucava, cu rezultatele care se vad.
In rest putem despica firul in patru pana maine...


La 2008-07-19 13:26:15, MirceaS a scris:

> Nu stiu ce atitudine "macho" denuntati in aterizajul ratat al unui
> elicopter pe puntea unei nave. Vantul relativ era puternic si
> elicopterul era mai degraba de "Marines" decat al "Navy".

iskra
2008-07-19 14:56:54

Re: Ce diferenta

Nu te mai baga si in aviatie eufrosine ca nu ai o treaba, ramai la ale tale. Pt informarea ta antrenamentele pilotilor americani sunt mult mai complexe si dificile decat ale majoritatii pilotilor lumii. Desi aviatorii nu au (aproape) nici o vina, nu pot sa spun acelasi lucru si despre pilotii romani. Numarul de ore de zbor a ajuns la un nivel incredibil de scazut anul asta. Accidentul cu CH-46 din filmulet a fost urmarea unei erori pe pilotaj dar nu e cazul sa te bucuri de moartea a 7 indivizi, chiar militari fiind daca te dai asa mare crestin. Iar in accidentul de la Cavalese, Italia (in care au murit 20 nu 15 persoane din pacate) a fost vorba de mai multi factori printre care lipsa telefericului de pe hartile pilotilor dar si zborul la altitudine cu 300 m mai jos decat era permis de restrictiile generale. Daca vrei sa faci comparatii, sa stii ca si pilotii romani fac razmotari la greu. Cat despre stergerea casetei sa stii ca pilotul si navigatorul au facut inchisoare si au fost dati afara din USAF cu pierderea tuturor beneficiilor.

Eufrosin
2008-07-19 15:06:21

Re: Ce diferenta

Nu ma bucur catusi de putin - din contra am deplans iresponsabilitatea unor piloti; Ma bucur in schimb ca i-au pedepsit pe vinovatii care dupa ce-au zburat mai jos decat permis, au incercat sa "piarda" evidenta incriminatoare.
O treaba am si eu oriunde vad abuzuri, nedreptate si minciuna, indiferent de domeniu, asa ca las-o balta.
M-am cam saturat de profesionisti care iau ochii multimii cu cativa termeni tehnici, dar nu pot vedea padurea de copaci.


La 2008-07-19 14:56:54, iskra a scris:

> Nu te mai baga si in aviatie eufrosine ca nu ai o treaba, ramai la ale
> tale. Pt informarea ta antrenamentele pilotilor americani sunt mult
> mai complexe si dificile decat ale majoritatii pilotilor lumii. Desi
> aviatorii nu au (aproape) nici o vina, nu pot sa spun acelasi lucru si
> despre pilotii romani. Numarul de ore de zbor a ajuns la un nivel
> incredibil de scazut anul asta. Accidentul cu CH-46 din filmulet a
> fost urmarea unei erori pe pilotaj dar nu e cazul sa te bucuri de
> moartea a 7 indivizi, chiar militari fiind daca te dai asa mare
> crestin. Iar in accidentul de la Cavalese, Italia (in care au murit 20
> nu 15 persoane din pacate) a fost vorba de mai multi factori printre
> care lipsa telefericului de pe hartile pilotilor dar si zborul la
> altitudine cu 300 m mai jos decat era permis de restrictiile generale.
> Daca vrei sa faci comparatii, sa stii ca si pilotii romani fac
> razmotari la greu. Cat despre stergerea casetei sa stii ca pilotul si
> navigatorul au facut inchisoare si au fost dati afara din USAF cu
> pierderea tuturor beneficiilor.
>

roy
2008-07-19 22:31:23

Re: Ce diferenta

Dupa caderile seriale din u;timii ani ale aviatorilor romani, un pic de modestie nu ti-ar strica.

Da stim, avioanele erau de vina pentru ca erau americane luate de la evrei, fiare vechi nu altceva, bravii pilotzi romani care se antreneaza cam 20% din timpul cat se antreneaza un pilot american sau israelian nu au putut sa faca nimic.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:

> ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> Armata Romana!
>

Eufrosin
2008-07-19 23:15:29

Re: Ce diferenta ???

Te cred - Romania nu beneficiaza de miliarde $$$ nerambursabili pentru cheltuieli militare ca si Israelul sau America. Cu-adevarat asta-i cauza.
A celor care au bani berechet si tot comit accidente mortale, este ca sunt niste idioti care se urca la bordul aeronavelor imbuibati cu alcool, ca deh, au vazut prin filme ce e "cool" si n-au nevoie de lectiile nimanui;

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1539503.ece


roy din secrapadeziua.blogspot.com (...@hotmail.com, IP: 85.250.140...)
2008-07-19 22:31
Re: Ce diferenta

Dupa caderile seriale din u;timii ani ale aviatorilor romani, un pic de modestie nu ti-ar strica.

Da stim, avioanele erau de vina pentru ca erau americane luate de la evrei, fiare vechi nu altceva, bravii pilotzi romani care se antreneaza cam 20% din timpul cat se antreneaza un pilot american sau israelian nu au putut sa faca nimic.



> >
> > http://www.youtube.com/watch?v=TfzCfRQV-pU
> >
> > 47 secunde.
> >
> >
> > La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:
> >
> > > ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> > > avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> > > moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> > > facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> > > Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> > > Armata Romana!
> > >
> >
> >
>
>

FB
2008-07-20 01:35:51

Re: Ce diferenta

La 2008-07-19 22:31:23, roy a scris:

> Dupa caderile seriale din u;timii ani ale aviatorilor romani, un pic
> de modestie nu ti-ar strica.
>
> Da stim, avioanele erau de vina pentru ca erau americane luate de la
> evrei, fiare vechi nu altceva, bravii pilotzi romani care se
> antreneaza cam 20% din timpul cat se antreneaza un pilot american sau
> israelian nu au putut sa faca nimic.
> -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mai lasa ironiile ,ultimul accident a avut loc in anul 2004 cand doua Mig-uri s-au acrosat in aer in jud Mures.A fost ultimul.Pilotii romani au destul de multe ore de zbor mai ales de cand au intrat in Nato.In orice caz cu mult mai multe ore ca si inainte.Binenteles ai vostrii zboara mai mult.Sunt mereu in stare de razboi.Ceea ce ne rugam la D,zeu sa nu se intample la noi.

> La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:
>
> > ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> > avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> > moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> > facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> > Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> > Armata Romana!
> >
>
>

roy
2008-07-20 07:25:27

Re: Ce diferenta ???

Am impresia ca nu faci nici o deosebire intre aviatzia civila si cea militara. Linkul care il dai scrie despre o cursa civila, nu are nici o legatura cu articolul din ZIUA.

Cat despre miliardele de$ nerambursabili, ca si Israelul sau America (sic!): nu e clara gangaveala ta despre America. In ce priveste Israelul, pluteste in aer o usoara odoare de ciuda. Nu are rost sa intru in discutzie in acest subiect despre acre am mai scris in Ziua. In tot cazul, ceea ce conteaza foarte mult este intretzinerea avioanelor si antrenamentele pilotzilor.

Lasa-te de goange!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

La 2008-07-19 23:15:29, Eufrosin a scris:

> Te cred - Romania nu beneficiaza de miliarde $$$
> nerambursabili pentru cheltuieli militare ca si Israelul sau America.
> Cu-adevarat asta-i cauza.
> A celor care au bani berechet si tot comit accidente mortale,
> este ca sunt niste idioti care se urca la bordul aeronavelor imbuibati
> cu alcool, ca deh, au vazut prin filme ce e "cool" si n-au nevoie de
> lectiile nimanui;
>
> http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1539503.ece
>
>
> roy din secrapadeziua.blogspot.com (...@hotmail.com, IP:
> 85.250.140...)
> 2008-07-19 22:31
> Re: Ce diferenta
>
> Dupa caderile seriale din u;timii ani ale aviatorilor romani, un pic
> de modestie nu ti-ar strica.
>
> Da stim, avioanele erau de vina pentru ca erau americane luate de la
> evrei, fiare vechi nu altceva, bravii pilotzi romani care se
> antreneaza cam 20% din timpul cat se antreneaza un pilot american sau
> israelian nu au putut sa faca nimic.
>
>
>
> > >
> > > http://www.youtube.com/watch?v=TfzCfRQV-pU
> > >
> > > 47 secunde.
> > >
> > >
> > > La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:
> > >
> > > > ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> > > > avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> > > > moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> > > > facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> > > > Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> > > > Armata Romana!
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

roy
2008-07-20 08:04:27

Re: Ce diferenta

Ai o memorie scurta, accidentul din 2004 nu a fost ultimul.

Si in martie 2005 s-a prabusit un MIG 21 langa Braila. Din 1999 in decurs de 5.5 ani s-au prabusit 8 avioane MIG si au murit doi pilotzi. In 2002, s-a desprins o bomba care a cazut langa o statzie de benzina.

In tot cazul, cand scrii ceva este bine sa fi documentat: bugetul de zbor al pilotilor romani a scazut cu 40% in anul 2008. Cu toate ca Romania este acum in NATO. Vezi acest articol aparut in martie 2008:
http://www.gandul.info/actualitatea/antrenamentul-pilotilor-militari-se-va-reduce-la-60-la-suta.html?3927;2443589

Din cate am citit eu, pilotzii romani militari romani au o medie anuala de 80 de ore de antrenament. Un asa numar este scazut in comparatzie cu Vestul (fara a compara cu Israelul care asa cum scrii in mod corect are cerinte speciale - pilotii in rezerva la noi se antreneaza de 3 ori pe saptamana, fara sa mai vorbim de cei care sunt in armata in termen).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
La 2008-07-20 01:35:51, FB a scris:
> Mai lasa ironiile ,ultimul accident a avut loc in anul 2004 cand doua
> Mig-uri s-au acrosat in aer in jud Mures.A fost ultimul.Pilotii romani
> au destul de multe ore de zbor mai ales de cand au intrat in Nato.In
> orice caz cu mult mai multe ore ca si inainte.Binenteles ai vostrii
> zboara mai mult.Sunt mereu in stare de razboi.Ceea ce ne rugam la
> D,zeu sa nu se intample la noi.
>
> > La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:
> >
> > > ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> > > avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> > > moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> > > facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> > > Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> > > Armata Romana!
> > >
> >
> >
>
>

ionion
2008-07-20 12:22:13

Armata ie cu noi- vai asa am emotii sa nu cada vreu elicoptir pe strada Molier

ca doar unul este Nea Nelu cu Jungherul.

Eufrosin
2008-07-20 12:49:11

Re: Ce diferenta ???

Ce vorbesti?! Toti pilotii liniilor aeriene civile, sunt fosti piloti militari, iar obiceiurile astea se deprind din tinerete. E mult mai grav, datorita numarului de suflete pe care le transporta:

http://www.cbsnews.com/stories/2006/07/10/national/main1786964.shtml

http://www.guardian.co.uk/business/2007/apr/02/theairlineindustry.travel

Banii pe care America ii datoreaza, sunt nerambursabili - datoria lor catre Federal Reserve si altii, va fi nationalizata.
Nu mi-e ciuda pe Israel deloc, numai unui prost i-ar putea fi:
un stat parazit , socialist, care exista numai si numai datorita faptului ca America toarna miliarde $$$ in el, nu poate starni asemenea sentimente. S-ar putea vorbi mai degraba de admiratie, in cazul Elvetiei, care nu depinde de nimeni si se descurca frumos.
Idea mea de baza, este ca pentru bugetul scazut si echipamentele relativ invechite pe care le are Armata Romana, pilotii ei sunt admirabili, se descurca in orice sitiuatie, fara a depinde prea mult de tehnologie.
Astazi, de ziua lor, un La Multi Ani din toata inima si Sfantul Ilie sa-i aiba in paza sa!


La 2008-07-20 07:25:27, roy a scris:

> Am impresia ca nu faci nici o deosebire intre aviatzia civila si cea
> militara. Linkul care il dai scrie despre o cursa civila, nu are nici
> o legatura cu articolul din ZIUA.
>
> Cat despre miliardele de$ nerambursabili, ca si Israelul sau America
> (sic!): nu e clara gangaveala ta despre America. In ce priveste
> Israelul, pluteste in aer o usoara odoare de ciuda. Nu are rost sa
> intru in discutzie in acest subiect despre acre am mai scris in Ziua.
> In tot cazul, ceea ce conteaza foarte mult este intretzinerea
> avioanelor si antrenamentele pilotzilor.
>
> Lasa-te de goange!
> --------------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> La 2008-07-19 23:15:29, Eufrosin a scris:
>
> > Te cred - Romania nu beneficiaza de miliarde $$$
> > nerambursabili pentru cheltuieli militare ca si Israelul sau America.
> > Cu-adevarat asta-i cauza.
> > A celor care au bani berechet si tot comit accidente mortale,
> > este ca sunt niste idioti care se urca la bordul aeronavelor imbuibati
> > cu alcool, ca deh, au vazut prin filme ce e "cool" si n-au nevoie de
> > lectiile nimanui;
> >
> > http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1539503.ece
> >
> >
> > roy din secrapadeziua.blogspot.com (...@hotmail.com, IP:
> > 85.250.140...)
> > 2008-07-19 22:31
> > Re: Ce diferenta
> >
> > Dupa caderile seriale din u;timii ani ale aviatorilor romani, un pic
> > de modestie nu ti-ar strica.
> >
> > Da stim, avioanele erau de vina pentru ca erau americane luate de la
> > evrei, fiare vechi nu altceva, bravii pilotzi romani care se
> > antreneaza cam 20% din timpul cat se antreneaza un pilot american sau
> > israelian nu au putut sa faca nimic.
> >
> >
> >
> > > >
> > > > http://www.youtube.com/watch?v=TfzCfRQV-pU
> > > >
> > > > 47 secunde.
> > > >
> > > >
> > > > La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:
> > > >
> > > > > ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> > > > > avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> > > > > moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> > > > > facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> > > > > Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> > > > > Armata Romana!
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

roy
2008-07-20 15:02:14

Re: Ce diferenta ???

Admirabilli pilotzi romani au cazut numai 8 in 5 ani jumate. Sfantu Ilie sa-i pazeasca, au mare nevoie de el.

Cat despre statul parazit Israel... mori de ciuda. Era bine daca aveai jumatate din nivelul nostru de viatza, gustere!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

La 2008-07-20 12:49:11, Eufrosin a scris:

> Ce vorbesti?! Toti pilotii liniilor aeriene civile, sunt fosti
> piloti militari, iar obiceiurile astea se deprind din tinerete. E mult
> mai grav, datorita numarului de suflete pe care le transporta:
>
> http://www.cbsnews.com/stories/2006/07/10/national/main1786964.shtml
>
> http://www.guardian.co.uk/business/2007/apr/02/theairlineindustry.travel
>
> Banii pe care America ii datoreaza, sunt nerambursabili -
> datoria lor catre Federal Reserve si altii, va fi nationalizata.
> Nu mi-e ciuda pe Israel deloc, numai unui prost i-ar putea fi:
>
> un stat parazit , socialist, care exista numai si numai datorita
> faptului ca America toarna miliarde $$$ in el, nu poate starni
> asemenea sentimente. S-ar putea vorbi mai degraba de admiratie, in
> cazul Elvetiei, care nu depinde de nimeni si se descurca frumos.
> Idea mea de baza, este ca pentru bugetul scazut si
> echipamentele relativ invechite pe care le are Armata Romana, pilotii
> ei sunt admirabili, se descurca in orice sitiuatie, fara a depinde
> prea mult de tehnologie.
> Astazi, de ziua lor, un La Multi Ani din toata inima si Sfantul
> Ilie sa-i aiba in paza sa!
>
>
> La 2008-07-20 07:25:27, roy a scris:
>
> > Am impresia ca nu faci nici o deosebire intre aviatzia civila si cea
> > militara. Linkul care il dai scrie despre o cursa civila, nu are nici
> > o legatura cu articolul din ZIUA.
> >
> > Cat despre miliardele de$ nerambursabili, ca si Israelul sau America
> > (sic!): nu e clara gangaveala ta despre America. In ce priveste
> > Israelul, pluteste in aer o usoara odoare de ciuda. Nu are rost sa
> > intru in discutzie in acest subiect despre acre am mai scris in Ziua.
> > In tot cazul, ceea ce conteaza foarte mult este intretzinerea
> > avioanelor si antrenamentele pilotzilor.
> >
> > Lasa-te de goange!
> > --------------------------------------------------------------------------------------------------------
> >
> > La 2008-07-19 23:15:29, Eufrosin a scris:
> >
> > > Te cred - Romania nu beneficiaza de miliarde $$$
> > > nerambursabili pentru cheltuieli militare ca si Israelul sau America.
> > > Cu-adevarat asta-i cauza.
> > > A celor care au bani berechet si tot comit accidente mortale,
> > > este ca sunt niste idioti care se urca la bordul aeronavelor imbuibati
> > > cu alcool, ca deh, au vazut prin filme ce e "cool" si n-au nevoie de
> > > lectiile nimanui;
> > >
> > > http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1539503.ece
> > >
> > >
> > > roy din secrapadeziua.blogspot.com (...@hotmail.com, IP:
> > > 85.250.140...)
> > > 2008-07-19 22:31
> > > Re: Ce diferenta
> > >
> > > Dupa caderile seriale din u;timii ani ale aviatorilor romani, un pic
> > > de modestie nu ti-ar strica.
> > >
> > > Da stim, avioanele erau de vina pentru ca erau americane luate de la
> > > evrei, fiare vechi nu altceva, bravii pilotzi romani care se
> > > antreneaza cam 20% din timpul cat se antreneaza un pilot american sau
> > > israelian nu au putut sa faca nimic.
> > >
> > >
> > >
> > > > >
> > > > > http://www.youtube.com/watch?v=TfzCfRQV-pU
> > > > >
> > > > > 47 secunde.
> > > > >
> > > > >
> > > > > La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:
> > > > >
> > > > > > ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> > > > > > avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> > > > > > moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> > > > > > facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> > > > > > Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> > > > > > Armata Romana!
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

iskra
2008-07-20 15:11:11

Re: Ce diferenta

Majoritatea pilotilor de linie aeriana sunt de formatie civila de ani buni. In SUA mersul cu avionul e aproape la fel de obinuit precum mersul cu trenul la noi, flota aeriana civila este imensa. In primul rand tine de probabilistica sa apara mai multe astfel de incidente. in plus in USA exista obiciul raportarii acestor incidente nu al bagarii lor sub diverse presuri. Nu vreau sa vorbesc despre cum se raporteaza la noi in tara incidentele de aviatie ca e ziua aviatiei astazi, dar sa ne amintim ca accidente precum Balotesti (avion) , Mihailesti (auto), Valea Calugareasca (tren) nu numai ca s-au soldat cu pedepse ridicole (asta la Mihailesti unde era totul clar) dar in general nu s-au luat nici un fel de masuri de indreptare a situatiei. Sunt si altii mai breji decat americanii pe Globul asta, dar fata de noi la capitolul analizei accidentelor/incidentelor si a masurilor aferente precum si a disciplinei personalului, americanii sunt undeva dincolo de ceruri. Ma refeream la chestia cu paiul din ochiul altuia si baran din ochiul nostru. Atat te rog..nu ii mai da ca exp pe ai nostri...sau pe rusi&co. Ca ai de unde sa selectezi chestii mai faine decat USA daca stii unde sa te uiti.

Eufrosin
2008-07-20 16:12:27

Minciuna in SUA

Intr-adevar: pentru inceput iti sugerez sa studiezi cu atentie cazul TWA 800, pt. a carui catastrofa, versiunea oficiala mentine "center fuel tank explosion", pana in ziua de astazi.

Faimosul TWA 800, a decolat pe 17 iulie 1996, de la JFK airport, New York. A disparut din ceruri intr-o explozie ingrozitoare, cateva minute mai tarziu, peste Long Island Sound, New York. Au existat zeci de martori oculari care au descris ceea ce erau clar rachete, indreptandu-se inspre si doborand gigantul airliner.
Unii dintre ei erau in serviciu militar activ si cunosteau diferenta dintre o racheta si-un artificiu.
Se inseala si minte si-n SUA ca si la noi, doar ca pe-o scara cu mult mai mare si culmea, pastrand aparenta onorabilitatii.
Dupa ce termini, spune-ti parerea onest si-ti voi furniza cate alte exemple vrei.

http://www.twa800.com/index.htm


La 2008-07-20 15:11:11, iskra a scris:

> Sunt si
> altii mai breji decat americanii pe Globul asta, dar fata de noi la
> capitolul analizei accidentelor/incidentelor si a masurilor aferente
> precum si a disciplinei personalului, americanii sunt undeva dincolo
> de ceruri.

FB
2008-07-20 17:07:37

Re: Ce diferenta ???

La 2008-07-20 15:02:14, roy a scris:

> Admirabilli pilotzi romani au cazut numai 8 in 5 ani jumate. Sfantu
> Ilie sa-i pazeasca, au mare nevoie de el.
>
> Cat despre statul parazit Israel... mori de ciuda. Era bine daca aveai
> jumatate din nivelul nostru de viatza, gustere!
> -----------------------------------------------------------------------------------------------------------Da de unde stii cate accidente au fost in aviatia militara romana ? Tii vreo evidenta ? Te pomenesti ca ai vostrii piloti nu fac erori.
Cat despe nivelul de trai ,las-o balta.Dar speranta de viata ? Cand te urci in vreun autobuz esti sigur ca mai si cobori ?
Armata israeliana foloseste copii.Atat de tineri sunt .Benevoli.Am vazut un film cu o fatuca jumate de om ce in timpul liber isi lua kalashnikovul ,urca in autobuz si pleca la razboi.Astia sunt soldatii vostrii ? Vai de capul vostru daca-si iau americanii mana de pe voi.Cu sateliti si spioni.Plus armament.




>
> La 2008-07-20 12:49:11, Eufrosin a scris:
>
> > Ce vorbesti?! Toti pilotii liniilor aeriene civile, sunt fosti
> > piloti militari, iar obiceiurile astea se deprind din tinerete. E mult
> > mai grav, datorita numarului de suflete pe care le transporta:
> >
> > http://www.cbsnews.com/stories/2006/07/10/national/main1786964.shtml
> >
> > http://www.guardian.co.uk/business/2007/apr/02/theairlineindustry.travel
> >
> > Banii pe care America ii datoreaza, sunt nerambursabili -
> > datoria lor catre Federal Reserve si altii, va fi nationalizata.
> > Nu mi-e ciuda pe Israel deloc, numai unui prost i-ar putea fi:
> >
> > un stat parazit , socialist, care exista numai si numai datorita
> > faptului ca America toarna miliarde $$$ in el, nu poate starni
> > asemenea sentimente. S-ar putea vorbi mai degraba de admiratie, in
> > cazul Elvetiei, care nu depinde de nimeni si se descurca frumos.
> > Idea mea de baza, este ca pentru bugetul scazut si
> > echipamentele relativ invechite pe care le are Armata Romana, pilotii
> > ei sunt admirabili, se descurca in orice sitiuatie, fara a depinde
> > prea mult de tehnologie.
> > Astazi, de ziua lor, un La Multi Ani din toata inima si Sfantul
> > Ilie sa-i aiba in paza sa!
> >
> >
> > La 2008-07-20 07:25:27, roy a scris:
> >
> > > Am impresia ca nu faci nici o deosebire intre aviatzia civila si cea
> > > militara. Linkul care il dai scrie despre o cursa civila, nu are nici
> > > o legatura cu articolul din ZIUA.
> > >
> > > Cat despre miliardele de$ nerambursabili, ca si Israelul sau America
> > > (sic!): nu e clara gangaveala ta despre America. In ce priveste
> > > Israelul, pluteste in aer o usoara odoare de ciuda. Nu are rost sa
> > > intru in discutzie in acest subiect despre acre am mai scris in Ziua.
> > > In tot cazul, ceea ce conteaza foarte mult este intretzinerea
> > > avioanelor si antrenamentele pilotzilor.
> > >
> > > Lasa-te de goange!
> > > --------------------------------------------------------------------------------------------------------
> > >
> > > La 2008-07-19 23:15:29, Eufrosin a scris:
> > >
> > > > Te cred - Romania nu beneficiaza de miliarde $$$
> > > > nerambursabili pentru cheltuieli militare ca si Israelul sau America.
> > > > Cu-adevarat asta-i cauza.
> > > > A celor care au bani berechet si tot comit accidente mortale,
> > > > este ca sunt niste idioti care se urca la bordul aeronavelor imbuibati
> > > > cu alcool, ca deh, au vazut prin filme ce e "cool" si n-au nevoie de
> > > > lectiile nimanui;
> > > >
> > > > http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1539503.ece
> > > >
> > > >
> > > > roy din secrapadeziua.blogspot.com (...@hotmail.com, IP:
> > > > 85.250.140...)
> > > > 2008-07-19 22:31
> > > > Re: Ce diferenta
> > > >
> > > > Dupa caderile seriale din u;timii ani ale aviatorilor romani, un pic
> > > > de modestie nu ti-ar strica.
> > > >
> > > > Da stim, avioanele erau de vina pentru ca erau americane luate de la
> > > > evrei, fiare vechi nu altceva, bravii pilotzi romani care se
> > > > antreneaza cam 20% din timpul cat se antreneaza un pilot american sau
> > > > israelian nu au putut sa faca nimic.
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > > >
> > > > > > http://www.youtube.com/watch?v=TfzCfRQV-pU
> > > > > >
> > > > > > 47 secunde.
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:
> > > > > >
> > > > > > > ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> > > > > > > avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> > > > > > > moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> > > > > > > facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> > > > > > > Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> > > > > > > Armata Romana!
> > > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

roy
2008-07-20 18:39:59

Re: FB, Foarte Bombat la piept

Papuselule, n-am baut gaz sa tzin personal vreo evidentza. Internetul sa traiasca, el spune totul.

Uite, despre asta n-am vorbit: inca: accidente militare de elicopter (ultimul a fost in 2007): 23 accidente in 14 ani! Ce parere ai?

http://www.fabricadebani.ro/news/3552/0/romania---accidente-de-elicopter-in-serie.htm

Concluzie:
Aviatzia militara romana sufera de multe accidente, bugetele de zbor si intretzinere au fost reduse cu 40% in 2008.

Un cu totul alt tablou, fatza de cel descris de matale. Si atunci ma intreb: de ce dai din gura fara sa te documentezi? De ce arunci pilule? Doar ca sa-tzi bombezi pieptul cu mandrie fatza de altzii? Oare crezi ca impresioneaza?


Referitor la celelalte intrebari:
1. De peste 12 ani nu au mai fost accidente ale aviatziei militare in Israel.

2. Sperantza de viata la nastere:
Israel: Media 80.6 (M. 78.5, F 83.8) - Locul 13
Romania Media 72.2 (M 68.8, F 75.9) - Locul 118

Datele (estimarile pentru 2008) sunt luate de pe site-ul CIA.
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2102rank.html

3. Nu te ingrijora de noi. V-atzi obisnuit cu kknarii care va aduc propaganda de pe site-uri palestiniene mincinoase. Adevarul arata altfel.

Mai bine uita-te in ograda ta, ca lucrurile nu merg bine. Mor romanii devreme din cauza saraciei si a medicinei la pamant. Uitatzi-va mai putzin la bietzii americani si israelieni, ca nu asta va va imbunatatzii viatza.






La 2008-07-20 17:07:37, FB a scris:

> Da de unde stii cate accidente au fost in aviatia militara romana ? Tii vreo evidenta ? Te pomenesti ca ai vostrii piloti nu fac erori.
> Cat despe nivelul de trai ,las-o balta.Dar speranta de viata ? Cand te
> urci in vreun autobuz esti sigur ca mai si cobori ?
> Armata israeliana foloseste copii.Atat de tineri sunt .Benevoli.Am
> vazut un film cu o fatuca jumate de om ce in timpul liber isi lua
> kalashnikovul ,urca in autobuz si pleca la razboi.Astia sunt soldatii
> vostrii ? Vai de capul vostru daca-si iau americanii mana de pe voi.Cu
> sateliti si spioni.Plus armament.
>
>
>
>
> >
> > La 2008-07-20 12:49:11, Eufrosin a scris:
> >
> > > Ce vorbesti?! Toti pilotii liniilor aeriene civile, sunt fosti
> > > piloti militari, iar obiceiurile astea se deprind din tinerete. E mult
> > > mai grav, datorita numarului de suflete pe care le transporta:
> > >
> > > http://www.cbsnews.com/stories/2006/07/10/national/main1786964.shtml
> > >
> > > http://www.guardian.co.uk/business/2007/apr/02/theairlineindustry.travel
> > >
> > > Banii pe care America ii datoreaza, sunt nerambursabili -
> > > datoria lor catre Federal Reserve si altii, va fi nationalizata.
> > > Nu mi-e ciuda pe Israel deloc, numai unui prost i-ar putea fi:
> > >
> > > un stat parazit , socialist, care exista numai si numai datorita
> > > faptului ca America toarna miliarde $$$ in el, nu poate starni
> > > asemenea sentimente. S-ar putea vorbi mai degraba de admiratie, in
> > > cazul Elvetiei, care nu depinde de nimeni si se descurca frumos.
> > > Idea mea de baza, este ca pentru bugetul scazut si
> > > echipamentele relativ invechite pe care le are Armata Romana, pilotii
> > > ei sunt admirabili, se descurca in orice sitiuatie, fara a depinde
> > > prea mult de tehnologie.
> > > Astazi, de ziua lor, un La Multi Ani din toata inima si Sfantul
> > > Ilie sa-i aiba in paza sa!
> > >
> > >
> > > La 2008-07-20 07:25:27, roy a scris:
> > >
> > > > Am impresia ca nu faci nici o deosebire intre aviatzia civila si cea
> > > > militara. Linkul care il dai scrie despre o cursa civila, nu are nici
> > > > o legatura cu articolul din ZIUA.
> > > >
> > > > Cat despre miliardele de$ nerambursabili, ca si Israelul sau America
> > > > (sic!): nu e clara gangaveala ta despre America. In ce priveste
> > > > Israelul, pluteste in aer o usoara odoare de ciuda. Nu are rost sa
> > > > intru in discutzie in acest subiect despre acre am mai scris in Ziua.
> > > > In tot cazul, ceea ce conteaza foarte mult este intretzinerea
> > > > avioanelor si antrenamentele pilotzilor.
> > > >
> > > > Lasa-te de goange!
> > > > --------------------------------------------------------------------------------------------------------
> > > >
> > > > La 2008-07-19 23:15:29, Eufrosin a scris:
> > > >
> > > > > Te cred - Romania nu beneficiaza de miliarde $$$
> > > > > nerambursabili pentru cheltuieli militare ca si Israelul sau America.
> > > > > Cu-adevarat asta-i cauza.
> > > > > A celor care au bani berechet si tot comit accidente mortale,
> > > > > este ca sunt niste idioti care se urca la bordul aeronavelor imbuibati
> > > > > cu alcool, ca deh, au vazut prin filme ce e "cool" si n-au nevoie de
> > > > > lectiile nimanui;
> > > > >
> > > > > http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1539503.ece
> > > > >
> > > > >
> > > > > roy din secrapadeziua.blogspot.com (...@hotmail.com, IP:
> > > > > 85.250.140...)
> > > > > 2008-07-19 22:31
> > > > > Re: Ce diferenta
> > > > >
> > > > > Dupa caderile seriale din u;timii ani ale aviatorilor romani, un pic
> > > > > de modestie nu ti-ar strica.
> > > > >
> > > > > Da stim, avioanele erau de vina pentru ca erau americane luate de la
> > > > > evrei, fiare vechi nu altceva, bravii pilotzi romani care se
> > > > > antreneaza cam 20% din timpul cat se antreneaza un pilot american sau
> > > > > israelian nu au putut sa faca nimic.
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > http://www.youtube.com/watch?v=TfzCfRQV-pU
> > > > > > >
> > > > > > > 47 secunde.
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > La 2008-07-19 12:07:31, Eufrosin a scris:
> > > > > > >
> > > > > > > > ..fata de pilotii americani care-au taiat din prostie cu coada
> > > > > > > > avionului cablul de otel al unei ski-gondole in Italia, trimitand la
> > > > > > > > moarte 15 oameni, iar mai apoi au incercat sa ascunda incidentul,
> > > > > > > > facand pierduta caseta care inregistrase tot.
> > > > > > > > Cinste lt-cmdrului Marian Mitrica si multor altora ca si el din
> > > > > > > > Armata Romana!
> > > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>



« Sumar articole
Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Fotografie unica in lume (2395 afisari)
 Presedintele Basescu respinge noua nationalizare (1608 afisari)
 Unul cate unul la DNA (1581 afisari)
 Ucraina "no problem" (1459 afisari)
 Biserica Rusa amenintata de schisma (1373 afisari)
 Oligarhii rusi cumpara riviera franceza si sperie localnicii cu pretentiile lor (3968 afisari)
 Iubita sexy a miliardarului Abramovici a primit cadou un restaurant de 3,5 milioane de euro (2767 afisari)
 Bucuresteni ramasi fara bani pe carduri pentru ca au intrat in banci (2446 afisari)
 Sammie Pennington are sani naturali de nota 10  (2219 afisari)
 Iranul a descoperit rezerve de petrol de 525 milioane de barili (1620 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2008 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00881 sec.