Ziua Logo
  Nr. 4254 de marti, 10 iunie 2008 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2008-06-10

Comentarii: 46, forum ACTIV

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

costy
2008-06-10 01:57:51

Baga tare, Meleskane, balta are peste ...

... kklau! Ce mai conteaza, la o adica, un miliard de euro la o tara calica?
Unde a mers suta, merge si mia samd pana se ajunge la miliard...
Cand vom reusi sa achizitionam toate "piraniile", numai bine va trebui sa le
dezmembram. Si uite asa am facut rost de fier viechi elvetian -material recuperabil pretios!

Toti patriotii isi lauda tara. Ca e plina de smecheri, de afaceristi sadea, gigea
etc, insa cand le vezi afacerile, te apuca plansul...sau rasul, de la caz la caz.


PS: Zbateri inutile, dle Dragomir! Eu zic sa-i lasa-i in plata necuratului.
Ca nu le poti cauza nici o grija, nu-i misti nici daca-i iei la sictir! S-au blindat cu totii in carapacea sistemului ticalosit mostenit de la bolsevici si ne rad in fata ca sunt capitalisti autentici!


Mache
2008-06-10 03:11:24

Achizitiile pentru aparare, lucrul dracului

Intotdeauna achizitiile pentru armata au creat agitatii mai mult sau mai putin justificate. Desigur ca nici povestea cu TAB-urile nu putea face exceptie.

Hai sa ne uitam la fapte mai si mai putin la gargariselile oamenilor care azi scriu despre gaste si maine despre zborul spre Marte...

Vehicolul de lupta elvetian este printre altele in serviciul Suediei, Braziliei si se face sub licenta in SUA si Canada (tari cu o puternica industrie militara). Recent a foast declarat castigator al unei competitii pentru echiparea amatei britanice. Printre clienti nu trebuie uitati sauditii, belgienii danezii si australienii. Acum sa credem ca elvetienii au devenit mai schecheri ca baietii din Ferentari de au prostit atata lume?

In ce priveste pretul, daca e adevarat, e chiar rezonabil 1 miliard de euro pentru achizitia a 600 de masini de lupta inseamna 1.67 milioane pe masina noua. Daca ne gandim ca doar MODENIZAREA MLI-84M a insemnat 155 de milioane USD pentru 99 de masini adica 1.56 milioane USD/MLI afacerea cu elvetienii pare chiar buna.

Cat despre chestii cu masinile venite pe bucati, spre stiinta d-lui Dragomir, asta e o practica curenta la achizitia tehnicii militare. Pe de o parte se economiseste ceva din cheltuielile de asamblare (care de regula sunt foarte sus), apoi se mai da de lucru industriei proprii de aparare (in vesnic somaj tehnic) si nu in ultimul rand, cei ce se vor ocupa de service-area vehiculelor au vreme sa se familiarizeze cu vehicolul.

Olga Khan
2008-06-10 03:11:45

Deci nu exact pentru meci s-a dus Basescu la Zurich?

Acum cu ce o sa conduca avioanele americane pe pista de decolare si aterizare sa fie in siguranta pana-si iau zborul in stratosfera prietenoasa???

ionion
2008-06-10 03:53:07

Hotii domnesc in Romania - ati ales ....pana ati cules.

Romania este o tara agrara - pentruce are nevoie de transportoare blindate elvetiene ? Sa-i duca pe tunelari la Targovishte ? Au nevoie de lux ?
Pentrul ultimul lor drum le ajung si transportoarele existente.

ionion
2008-06-10 03:55:23

Afacerile peste o anumite valoare sunt "aranjate" in excomunism de persoane care

au functii de stat pentruca nimeni nu are incredere in "bishnismenii" care pana mai ieri erau activisti ai partidului comunist.

FB
2008-06-10 05:53:17

Afacerea Basescu

Contractele privind inzestrarea cu tehnica militara se studiaza si hotarasc in CSAT.Al carui sef e Basescu.El este cel care a ras de masinile ARO(ha,ha ,ce ma distrez !)la vizita sa in Iraq ,Afghanistan : "ia sa vad ma cate pornesc la prima cheie ha ,ha ,ha ".Binenteles ,toate au pornit. Nu de aia a depins ambitia lui Base de a comanda masini Humvee.Ce consuma 25 litri benzina la 100 km .Fata de aprox .8 litri motorina .
Alta boala ,avioanele F16. "Liderul " marii cele mari (imi place cum ii trombonesc americanii pe fraieri cu fel de fel de titluri magulitoare) a pus gand rau MIg-urilor.Musai trebuie sa cumparam avioane americane .Chiar daca sunt second hand ,chiar daca exista variante mult mai profitabile (vezi interesul suedezilor pentru cumpararea Avioane Craiova).
Cat despre transportoare mai multi soldati canadieni au decedat in masinile elvetiene decat romani in cele romanesti.Nu rezista la bombe artizanale ? Le inataresti blindajul sub sasiu si asa in zonele respective nu se pune problema traversarilor de cursuri de apa.Solutia lui basescu este transportorul elvetian .Ca da bine la electorat.Vezi cum se preocupa de securitatea soldatilor ?Nimic despre ingrijorarea si disperarea muncitorilor de la Moreni care au pierdut datorita criticilor lui Basescu contractul cu turcii.
Iar concluzia din articol ? Melescanu.Nu domnilor nu un ministru hotaraste un astfel de contract.CSAT=ul o face .In frunte cu excelenta sa d,nul Presedinte Basescu.

vasile11
2008-06-10 08:49:01

Re: Afacerea Basescu

La 2008-06-10 05:53:17, FB a scris:

> Contractele privind inzestrarea cu tehnica militara se studiaza si
> hotarasc in CSAT.Al carui sef e Basescu.El este cel care a ras de
> masinile ARO(ha,ha ,ce ma distrez !)la vizita sa in Iraq ,Afghanistan
> : "ia sa vad ma cate pornesc la prima cheie ha ,ha ,ha ".Binenteles
> ,toate au pornit. Nu de aia a depins ambitia lui Base de a comanda
> masini Humvee.Ce consuma 25 litri benzina la 100 km .Fata de aprox .8
> litri motorina .
> Alta boala ,avioanele F16. "Liderul " marii cele mari (imi place cum
> ii trombonesc americanii pe fraieri cu fel de fel de titluri
> magulitoare) a pus gand rau MIg-urilor.Musai trebuie sa cumparam
> avioane americane .Chiar daca sunt second hand ,chiar daca exista
> variante mult mai profitabile (vezi interesul suedezilor pentru
> cumpararea Avioane Craiova).
> Cat despre transportoare mai multi soldati canadieni au decedat in
> masinile elvetiene decat romani in cele romanesti.Nu rezista la bombe
> artizanale ? Le inataresti blindajul sub sasiu si asa in zonele
> respective nu se pune problema traversarilor de cursuri de apa.Solutia
> lui basescu este transportorul elvetian .Ca da bine la electorat.Vezi
> cum se preocupa de securitatea soldatilor ?Nimic despre ingrijorarea
> si disperarea muncitorilor de la Moreni care au pierdut datorita
> criticilor lui Basescu contractul cu turcii.
> Iar concluzia din articol ? Melescanu.Nu domnilor nu un ministru
> hotaraste un astfel de contract.CSAT=ul o face .In frunte cu excelenta
> sa d,nul Presedinte Basescu.
>
Unde ai gasit matale masina de lupta care sa consume opt litri de motorina la suta? Zi-mi si mie, poate ne imbogatim impreuna!

dumisor2002
2008-06-10 09:02:58

Re: Afacerea Basescu

La 2008-06-10 08:49:01, vasile11 a scris:


> >
> Unde ai gasit matale masina de lupta care sa consume opt litri de
> motorina la suta? Zi-mi si mie, poate ne imbogatim impreuna!
>



Vasile! Vorbea despre ARO, nu despre vreo masina de lupta .

Eufrosin
2008-06-10 12:13:32

O turela pe masura, pe model american !

"O alta problema grava a fost constatata la sistemul de ochire si precizia loviturilor care prezinta abateri, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a incercat reglarea...........Aceste turele mai au o hiba, deoarece unghiurile de ricosare nu resping loviturile la fel ca in cazul in care blindatele PIRANHA ar fi venit echipate cu turele produse de firma MOWAG."

Se pare ca ne-am procopsit cu niscai marfa proasta din Israel. Ar trebui cautati putin si oficialii nostri - nu cumva se ascunde pe undeva ehivalentul romanesc a lui Dov Zakheim, fost controlor al Pentagon ( toti banii trec prin mana lui), care nu a putut explica unde au disparut $2.3 Trilioane (ah, cate zero-uri).

http://www.rense.com/general80/missing.htm

alwis46
2008-06-10 12:18:40

Re: Afacerea Basescu

sibianul_bun
2008-06-10 12:25:36

AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE

AS VREA SA VAD CUM II TRIMITE LA PUSCARIE PE GEORGESCU HORIA, MACOVEI ALEXANDRU, CEI DIN FRUNTEA AGENTIEI NASTIONALE DE INTEGRITATE. SUNT CERCETATI PENAL DE MAI MULT DE 2 ANI..CUM SE POATE CA IN FRUNTEA INTEGRITATII SA FIE NUMITI 2 CERCETATI PENAL? PRIN BUNAVOINTA LUI CHIUARIU, CU CARE GEORGESCU SE PARE CA ARE O RELATIE MAI APROPIATA, SE PARE CA SUNT AMANTI

evreu mandru din israel
2008-06-10 12:52:35

Re: O turela pe masura, pe model american !

Ma mir ca nu stii sa citesti romaneste sau daca citesti , nu prea intelegi...Unde e scris in articol ca marfa israeliana e de proasta calitate? Eu cu romana mea limitata am inteles ca Romania a cumparat turelele israeliene pentru a fi montate pe masina de lupta a infanteriei MLI-84 Jderul.Deoarece Romania a decis sa le monteze numai pe 99 de MLI-84, a ramas cu un stoc de 80 de turele si 80 de tunuri care au iesit din garantie , care au o valoarea de 37 milioane de dolari. Ca sa nu piarda acesti bani , Romania a decis sa adapteze aceste turele pe PIRANHA, o decizie foarte desteapta si justa din punct de vedere economic, probabil problematica din punct de vedere tehnic.

La 2008-06-10 12:13:32, Eufrosin a scris:

> Se pare ca ne-am procopsit cu niscai marfa proasta din Israel.
> Ar trebui cautati putin si oficialii nostri - nu cumva se ascunde pe
> undeva ehivalentul romanesc a lui Dov Zakheim, fost controlor al
> Pentagon ( toti banii trec prin mana lui), care nu a putut explica
> unde au disparut $2.3 Trilioane (ah, cate zero-uri).
>
> http://www.rense.com/general80/missing.htm
>

FB
2008-06-10 13:45:13

Re: Afacerea Basescu

Eufrosin
2008-06-10 13:53:13

Re: O turela pe masura, pe model american !

N-ai inteles nimic. Un tun, obuzier sau mitraliera care nu pune proiectilele unde trebuie, este gunoi, cu atat mai mult o turela care accepta orice este tras asupra ei, pentru ca a fost prost conceputa: Mai citez odata, special pentru tine:

"O alta problema grava a fost constatata la sistemul de ochire si precizia loviturilor care prezinta abateri, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a incercat reglarea...........Aceste turele mai au o hiba, deoarece unghiurile de ricosare nu resping loviturile la fel ca in cazul in care blindatele PIRANHA ar fi venit echipate cu turele produse de firma MOWAG."



La 2008-06-10 12:52:35, evreu mandru din israel a scris:

> Ma mir ca nu stii sa citesti romaneste sau daca citesti , nu prea
> intelegi...Unde e scris in articol ca marfa israeliana e de proasta
> calitate? Eu cu romana mea limitata am inteles ca.........................

arthur
2008-06-10 14:07:18

Dar cu secretul militar cum e ?

Chiar nu sesizeaza nimeni ca se dezvaluie in unele ziare (Ziua e campion!) si alte mijloace mass-media secrete pentru ca ar fi declarati spioni cei care le-ar fura de la MApN? Nu mai vorbesc ca fiind documente secrete ceea ce se afirma aici nici nu poate fi combatut caci s-ar incalca consemnul militar! Prea multe se fac pe bani in Romania si nimeni nu prea e pedepsit pentru asta! Constatarea afacerilor oneroase din aramata se face de catre institutii specializate care se auto-sesizeaza sau pot fi sesizate fara publicitate si incalcarea legii!Apropos,cam cum ar fi fost ca sa afle "dusmanul" ca transportoarele noastre nu sunt bune de nimic si pot sa ne atace linistiti?

silviana
2008-06-10 14:07:31

deci dupa ce s'a cumparat dublu o data,prima prostie,

se continua si cu a 2a,mai mare,in ideea ca se mai recupereaza ceva pierderi din prima,cumparind piese incomplete,combinind subpiese,componente care nu se potrivesc,etc.;ori prostie,ori hotie,cineva trebuie sa vada si sa inlocuiasca pe incompetenti din functii,indivizi fara respect pentru banul public,pentru munca oamenilor,pentru oameni in general,in aceeasi mentalitate arhicunoscuta a sistemului comunist care prin indivizi se perpetueaza in paguba tarii si dispret fata de toti.

silviana
2008-06-10 14:13:28

concluzia,titlu fals!!

nu e elvetiana sau straina in general,teapa,ci e comunista,a unor autohtoni,indivizi care nu au ce cauta in functiile statului,tepuindu'l,pagubindu'l,imbogatindu'se pe seama lui.

Ghita Bizonu'
2008-06-10 15:52:34

Re: descajdalul Skoda ai auzit ?

e o veche traditie din pacate .
Inceputa cu crucisatorul Elisabeta care a "iesit" mai scurt cu juma de metru si se pare cu 5000 lire sterline in buzunarele nu stiu cui ...

JohnGreen1
2008-06-10 16:32:49

Teapa Elvetiana???

Tendentios ca de obicei! Ce Elvetienii ne-au bligat sa ne batem cu caramida de piept, ca noi vom monta , si demonta!
Mai corect ar fi Teapa Romanesca Plus Israel! Cum de s-a cumparat mai mult decit trebuia? Cine a luat comisionul in afacerea cu Israelul? Cine a fost idiotul care vrea sa monteze turele A pe sasiu B?

mik
2008-06-10 16:34:56

TEAPA ROMANEASCA

TURELELE NU SUNT DIN ISRAEL. SUNT PRODUSE LA MFA MIZIL . SA NU UITAM CA MLI-84 A FOST MODERNIZAT LA SC.MFA.SA. SI NIMENI NU VORBESTE DE CAT A COSTAT SI CATE MASINI FUNCTIONEAZA. PROIECTAREA A FOST FACUTA DE FIRMA DEPUTATULUI SIRETEANU MIHAIL, CONDUSA DE SOFERUL DIRECTORULUI GENERAL DE LA MFA, CAZACU CONSTANTIN. CEI DOI EXCROCI SUNT JUDECATI DE INALTA CURTE PT, FAPTE DE CORUPTIE.
NU UITATI CA CEI DOI SI-AU INSUSIT ACTIUNILE LA MFA FARA SA LE PLATEASCA. ACUM INCEPEM SA VEDEM DE CE. ERAU PLANURI MARI DE GOLIRE A BUGETULUI ARMATEI SI CUMPARATORII DE DREPT NU PUNEAU BOTUL.
ASA CA UITE CUM MINISTRUL APARARII SI SEFUL DE LA AVAS AU IESIT PE POSTUL 1 TV CU UN INFRACTOR CA SA-I CRERASCA COTA.
FABRICA ASTA E FURATA CU ACORDUL INSTITUTIILOR STATULUI. JIGODIILE NU AU CONTRBUIT DECAT SIMBOLIC LA PRIVATIZARE IAR ACUM S-AU INREGISTRAT CA PROPRIETARI DE ACTIUNI.
ASTIA AU TRANSFORMAT ROMANIA IN TARA RUSINII , A NECINSTEI SI NEDREPTATII,
FURA BANII ROMANILOR FARA NICIO RUSINE SAU FRICA.

JohnGreen1
2008-06-10 16:36:39

Re: O turela pe masura, pe model american !

Ai sarit ca rata la m--ci! Eufrosin are dreptate, daca nu este precis, arma este un gunoi. Indiferent ca este evreiasca, elvetiana sau ruseasca! Da romanii s-au napustit sa "adapteze", poate au stricat astfel calitatea sistemului de ochire, dar cine sa dovedeasca?

La 2008-06-10 12:52:35, evreu mandru din israel a scris:

> Ma mir ca nu stii sa citesti romaneste sau daca citesti , nu prea
> intelegi...Unde e scris in articol ca marfa israeliana e de proasta
> calitate? Eu cu romana mea limitata am inteles ca Romania a cumparat
> turelele israeliene pentru a fi montate pe masina de lupta a
> infanteriei MLI-84 Jderul.Deoarece Romania a decis sa le monteze numai
> pe 99 de MLI-84, a ramas cu un stoc de 80 de turele si 80 de tunuri
> care au iesit din garantie , care au o valoarea de 37 milioane de
> dolari. Ca sa nu piarda acesti bani , Romania a decis sa adapteze
> aceste turele pe PIRANHA, o decizie foarte desteapta si justa din
> punct de vedere economic, probabil problematica din punct de vedere
> tehnic.
>
> La 2008-06-10 12:13:32, Eufrosin a scris:
>
> > Se pare ca ne-am procopsit cu niscai marfa proasta din Israel.
> > Ar trebui cautati putin si oficialii nostri - nu cumva se ascunde pe
> > undeva ehivalentul romanesc a lui Dov Zakheim, fost controlor al
> > Pentagon ( toti banii trec prin mana lui), care nu a putut explica
> > unde au disparut $2.3 Trilioane (ah, cate zero-uri).
> >
> > http://www.rense.com/general80/missing.htm
> >
>
>

JohnGreen1
2008-06-10 16:38:00

Re: TEAPA ROMANEASCA

Bei... de ce zbieri? Invata protocolul... si lasa "capitalele" la oparte!

La 2008-06-10 16:34:56, mik a scris:

> TURELELE NU SUNT DIN ISRAEL. SUNT PRODUSE LA MFA MIZIL . SA NU UITAM
> CA MLI-84 A FOST MODERNIZAT LA SC.MFA.SA. SI NIMENI NU VORBESTE DE CAT
> A COSTAT SI CATE MASINI FUNCTIONEAZA. PROIECTAREA A FOST FACUTA DE
> FIRMA DEPUTATULUI SIRETEANU MIHAIL, CONDUSA DE SOFERUL DIRECTORULUI
> GENERAL DE LA MFA, CAZACU CONSTANTIN. CEI DOI EXCROCI SUNT JUDECATI
> DE INALTA CURTE PT, FAPTE DE CORUPTIE.
> NU UITATI CA CEI DOI SI-AU INSUSIT ACTIUNILE LA MFA FARA SA LE
> PLATEASCA. ACUM INCEPEM SA VEDEM DE CE. ERAU PLANURI MARI DE GOLIRE
> A BUGETULUI ARMATEI SI CUMPARATORII DE DREPT NU PUNEAU BOTUL.
> ASA CA UITE CUM MINISTRUL APARARII SI SEFUL DE LA AVAS AU IESIT
> PE POSTUL 1 TV CU UN INFRACTOR CA SA-I CRERASCA COTA.
> FABRICA ASTA E FURATA CU ACORDUL INSTITUTIILOR STATULUI. JIGODIILE
> NU AU CONTRBUIT DECAT SIMBOLIC LA PRIVATIZARE IAR ACUM S-AU
> INREGISTRAT CA PROPRIETARI DE ACTIUNI.
> ASTIA AU TRANSFORMAT ROMANIA IN TARA RUSINII , A NECINSTEI SI
> NEDREPTATII,
> FURA BANII ROMANILOR FARA NICIO RUSINE SAU FRICA.
>

Tudor190
2008-06-10 17:09:47

Trist

Sintem inecati in scandaluri si specatacole media ce vor numa sa ne distraga atentia. In acest hatis mediatic este dificil pentru omul de rind sa deosebeasca adevarul de minciuna ba chiar sa mai gindeasca cu mintea lui preferind, dupa ce-a obosit informindu-se, sa ia totul de-a gata.

TAB-urile romanesti sint licenta sovietica (ruseasca acum) si au performante mai mult decit acceptabile. Si in acest sens, banii acestia trebuiau utilizati pentru sustinerea industriei nationale de aparare. Este la mintea copilului dar se pare ca orice logica nu mai conteaza intr-o tara cu administratie psihopata.
-nu ajungeau atita personal calificat in somaj.
-un salariat chiar de la buget plateste impozite directe si indirecte pe consum.
-s-ar putea incerca producerea unor transportoare noi si mai performante...


...cel mai bun TAB din lume la ora actuala este BTR-ul rusesc; senile (versatil), blindaj adevarat, putere de foc (tun 100mm!!! mitraliera 14mm). Acestea sint facute pe sasiuri de tancuri usoare (adaptare la ceea ce ai) de asa ceva nu prea duce lipsa Romania.
Da stiu de aici nu prea iese spaga si nici nu o sa ne laude nu stiu ce sef de stat. Da stiu conducerea este acaparata de psihopati tradatori.

cotrofelnitza
2008-06-10 17:18:15

Imi piftieshte lingurica de mindrie...


...cind vad cit de razboiniciosi a devenit romanii nostri,
si cu ce minunatii se utileaza, atit in cer cit si pre pamant, minca-i-as...
Nici sa nu gindim ca americanii i-a ostoit pa rusi economiceste prin cursa
inarmarilor, nu mai e razboi rece, suntem in unu' cald,
atit cu inima cit si cu atmosfera...
Cu turelele-alea ne descurcam noi, solutia de moment ar fi folosirea
astigmaticilor pe post de ochitori, [as fi apelat la serviciile lu Chioru da saracu-o fi
satul de armata, plus ca nu stiu daca e vatamat pa jumaua romana sau pa jumaua evreiasca],
solutia de viitor ar fi ca-n plin razboi sa
trimitem tiganii la furat turele Mowag de la inamic, intr-o noapte fara luna...
Noul cintec de vitejie romaneasca e perfect compus, fitze din alea ca
intoarcerea armelor e la pefectul compus...
Au ar trebui sa le intoarcem evreilor turelele indarat ?

PS> Sa ma ierte Patapievici, mi se pare mie sau papionu-l face
pe Melescanu sa arate ca un papitzoi ?

arians
2008-06-10 17:31:24

turele

turelele pentru jder sunt cu tun cal 25, iar cele pentru piranha cu mtr. cal. 12.5 dragomire! Vezi ca le incurci!

evreu mandru din israel
2008-06-10 17:43:09

Re: O turela pe masura, pe model american !

Tu nu intelegi nimic si nici ziaristul care a scris articolul. Sistemul de ochire pt. Jder e diferit de cel pt. PIRANHA. De aia au fost adusi la Ploiesti cu vreo doua saptamani in urma specialistii de la firma Elbit, printre care si un bun prieten de-al meu, pt a il modifica , sa fie compatibil si pt. PIRANHA.

La 2008-06-10 13:53:13, Eufrosin a scris:

> N-ai inteles nimic. Un tun, obuzier sau mitraliera care nu
> pune proiectilele unde trebuie, este gunoi, cu atat mai mult o turela
> care accepta orice este tras asupra ei, pentru ca a fost prost
> conceputa: Mai citez odata, special pentru tine:
>
> "O alta problema grava a fost constatata la sistemul de ochire si
> precizia loviturilor care prezinta abateri, cu o raza de imprastiere
> care s-a accentuat pe masura ce s-a incercat reglarea...........Aceste
> turele mai au o hiba, deoarece unghiurile de ricosare nu resping
> loviturile la fel ca in cazul in care blindatele PIRANHA ar fi venit
> echipate cu turele produse de firma MOWAG."
>
>
>
> La 2008-06-10 12:52:35, evreu mandru din israel a scris:
>
> > Ma mir ca nu stii sa citesti romaneste sau daca citesti , nu prea
> > intelegi...Unde e scris in articol ca marfa israeliana e de proasta
> > calitate? Eu cu romana mea limitata am inteles ca.........................
>

Livius Chilian
2008-06-10 18:00:56

E de vina Vadim, nu Meleszkanyi

Adevarul e altul. Se stie ca fratele lui Vadim, anti-patriotul de la PRM, este general in Sinisterul Apararii Antinationale; el fiind cel ce'a supervizat si aprobat afacerea MOWAG, fara stirea sinistrului patriot din fruntea MAP-ului, nationalistul Maghar Meleszkanyi. Fratele Tribunului a vrut sa dea o lovitura...de Guinness Book - a vrut sa demonstreze Nebunistanezilor(fosti Romani), ca afacerea interbelica Skoda a fost o floricica la urechiusa politicastrilor timpului. Gurile bune mai spun ca fratiorul anti-patriotului Tribun, are 51% din firma Zsidaneasca pardon ce'a montat turele de cositor pe blindatul German-"Elvetian"; motivul fiind sa le faca...lupta usoara musulmanilor din Afganistan si Irakistan; tari pe care Nebunistanul vrea sa le...demoncratizeze dupa modelul dambovitean - "Ca la noi, la nimenea".

Mos Grigore
2008-06-10 18:18:15

Ce faci KILICA, mai traieshti? Cum mai merge cu tratamentu?

ca am auzit ca s-a scumpit LItiu'................



La 2008-06-10 18:00:56, Livius Chilian a scris:

> Adevarul e altul. Se stie ca fratele lui Vadim, anti-patriotul de la
> PRM, este general in Sinisterul Apararii Antinationale; el fiind cel
> ce'a supervizat si aprobat afacerea MOWAG, fara stirea sinistrului
> patriot din fruntea MAP-ului, nationalistul Maghar Meleszkanyi.
> Fratele Tribunului a vrut sa dea o lovitura...de Guinness Book - a
> vrut sa demonstreze Nebunistanezilor(fosti Romani), ca afacerea
> interbelica Skoda a fost o floricica la urechiusa politicastrilor
> timpului. Gurile bune mai spun ca fratiorul anti-patriotului Tribun,
> are 51% din firma Zsidaneasca pardon ce'a montat turele de cositor pe
> blindatul German-"Elvetian"; motivul fiind sa le faca...lupta usoara
> musulmanilor din Afganistan si Irakistan; tari pe care Nebunistanul
> vrea sa le...demoncratizeze dupa modelul dambovitean - "Ca la noi, la
> nimenea".
>

szervudakis
2008-06-10 18:20:59

Cititi va rog - "noua afacere scoda"

Tudor190
2008-06-10 18:21:31

Pe aceasi tema

Toate achizitiile sau tentativele de importuri de tehnica militara au in spatele lor mari escrocherii, Romania platind la preturi de tehnologie avansata vechiturile scoase din uz de alte armate, care nu indeplinesc indicatorii de performanta ai NATO, nu garanteaza siguranta in exploatare si prezinta mari riscuri pentru sanatatea si viata militarilor.
"Rezervisti" ai Serviciilor Secrete israeliene-MOSSAD si AMAN-, care conduc mari retele internationale de trafic de armament (o permanenta si importanta sursa de prosperitate a Israelului) dau tunuri dupa tunuri Ministerului Apararii Nationale din Romania, ale carui departamente de inzestrare sint intesate de corupti si tradatori.
Nici una dintre achizitiile de tehnica militara dupa aderarea Romaniei la NATO nu s-a dovedit valida, potrivit normelor de performanta si siguranta ale Aliantei Nord-Atlantice.
CSAT-ul a fost sistematic dezinformat si indus in eroare, de fiecare data cind i s-au supus aprobarii planurile si cheltuielile pentru inzestrare.
Secretarul de Stat de la MApN, Dobritoiu, minte, mai exact dezinformeaza atunci cind spune ca transportoarele PIRANHA livrate de MOWAG au doar "mici probleme tehnice". In ziarele "Ziua", nr. 4232, din 15 mai 2008, "Curierul National" si altele, niste diversionisti au incercat, pe bani grei, sa ascunda esecurile testelor efectuate la Capul Midia si in tunelul de incercari al MApN.
Dintre "micile probleme tehnice" pe care secretarul de Stat ori le ascunde, ori nu le cunoaste, sint de observat:
- Softul e programat sa permita furnizorului inducerea de imprecizii, defectiuni ori blocaje in functionare. Recent, s-a demonstrat ca tehnica militara de aparare antiaeriana a Siriei are incorporate microprocesoare, prin care s-a intervenit atit in bruierea (paralizarea) sistemelor de radare, cit si in cea a celor de ochire.
- Cablajul turelei depaseste de citeva ori nivelul de radiatii admis, implicind riscuri majore.
- Sistemul de ochire si precizia loviturilor prezinta abateri foarte mari, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a incercat reglarea, ceea ce a confirmat si inoperabilitatea dispozitivelor de reglare. Fiecare incercare nereusita de reglaj a durat peste 5 ore.
- Din proiectare, turela nu permite deschiderea completa a trapei mecanicului conductor, iar trapa nu ingaduie rotirea turelei. Daca s-ar remedia aceasta eroare de proiectare, atunci ar aparea un alt neajuns: obturarea vizetei, a lunetelor de zi si de noapte din cauza gazelor evacuate, fapt ce ar conduce la lipsa vizibilitatii pentru mecanicul conductor.
- Blindajul turelei este de proasta calitate si cu unghiurile de ricoseu gresit calculate si deformate la turnare. Capteaza, nu respinge loviturile.
- Flotabilitatea nu este controlabila. Nici un mecanic nu a acceptat sa intre cu transportorul in apa.
- Stabilitatea tevii in momentul tragerii s-a asigurat cu niste chingi improvizate.
- Luneta Elbit a sistemului de ochire nu a permis luarea tintei de la distanta, fiind inlocuita, la efectuarea testelor, cu o luneta sovietica din vechea dotare, care s-a dovedit fiabila.
- Pentru a se obtine punctajul minim admis (numarul de cartuse in tinte) s-au efectuat trageri in tinte de 5-6 ori mai mari (?!), iar distanta pina la tinte a fost si ea redusa pina la 4-5 ori (?!). Prin aceasta inselatorie si prin alte manopere dolosive, ministrul Apararii a fost indus in eroare si convins ca se face o afacere buna.
Nota Bene: Industria autohtona are capacitatea de a realiza transportoare performante, fara astfel de probleme, dupa cum are si solutii la toate nereusitele modelului PIRANHA de la MOWAG. Nu poate, insa, rezolva problema comisioanelor care trebuie sa ajunga in multe buzunare. Reprezentantul MOWAG a anexat pliculete cu sume intre 10.000 si 30.000 de dolari SUA cartilor sale de vizita, trimise ca antemergatoare la prezentare (n.n.-MOSSAD nu prea agreeaza euro, ori are inca mari stocuri de dolari falsi). Pentru unu pina la cel mult trei destinatari, sumele de prezentare sint de 40.000, iar pentru o usa greu accesibila la Palatul din Bulevardul Geniului (Palatul Cotroceni-nota red.), Mossadelul, pensionat si reprofilat pe afaceri cu armament, ofera, fara negocieri, conform tarifului practicat de zeci de ani suma de 50.000. Dupa aceste "aperitive" se ataca fondul afacerii. Nimeni nu este uitat: Comisii parlamentare, Agentia de Importuri-Exporturi Strategice, consilieri din Departamentele de Securitate si Aparare, cei care, in Serviciile Secrete, ar trebui sa previna… presa, care nu trebuie sa fie curioasa etc.
In alta ordine de idei, Compania Martin Lockheed, aleasa, fara licitatie, pentru a i se face cadou 4,5 miliarde de euro in schimbul a 48 de avioane F-16, pe care pilotii militari germani le-au rebotezat "sicrie zburatoare", din care jumatate "second hand", este renumita pe plan mondial nu numai ca fiind cea mai mare si mai puternica in domeniu, dar si cea mai implicata in mari scandaluri politico-financiare de coruptie, care au prabusit guverne si pecetluit, pentru totdeauna, cariere si destine politice. Cazul Japoniei este unul "scoala", asemenea celebrului scandal "Skoda", care a lasat dezarmata Armata Romana inaintea celui de-al II-lea razboi mondial. Pilotii aviatiei militare nu agreeaza, nici pe departe, alegerea MApN. Preferintele lor sint pentru unul din avioanele Multirol, produse in Europa. Cel mai dorit este, insa, un model din afara spatiului NATO: Suhoi 37! Dupa cele doua testari, la presiunea partii israeliene, cei implicati din MApN au incercat, cu o saptamina inainte de miercuri, 21 mai a.c., remedierea unei parti a defectiunilor, pe cheltuiala partii romane, fara insa ca asa ceva sa fie posibil. Cu toate acestea, firma israeliana face presiuni puternice pentru semnarea contractului. Data fiind implicarea lui Liviu Mihaiu (care, nu intimplator, poarta uniforma militara de camuflaj) in sustinerea intereselor firmei MOSSAD-ului, patronii de presa corupti au blocat publicarea investigatiilor jurnalistice care demasca aceasta noua "Afacere Skoda".

Adrian v.D.
2008-06-10 18:54:40

Re: Pe aceasi tema/Daca nu exista Justitie.....orice e posibil.

La 2008-06-10 18:21:31, Tudor190 a scris:

> Toate achizitiile sau tentativele de importuri de tehnica militara au
> in spatele lor mari escrocherii, Romania platind la preturi de
> tehnologie avansata vechiturile scoase din uz de alte armate, care nu
> indeplinesc indicatorii de performanta ai NATO, nu garanteaza
> siguranta in exploatare si prezinta mari riscuri pentru sanatatea si
> viata militarilor.
> "Rezervisti" ai Serviciilor Secrete israeliene-MOSSAD si
> AMAN-, care conduc mari retele internationale de trafic de armament (o
> permanenta si importanta sursa de prosperitate a Israelului) dau
> tunuri dupa tunuri Ministerului Apararii Nationale din Romania, ale
> carui departamente de inzestrare sint intesate de corupti si
> tradatori.
> Nici una dintre achizitiile de tehnica militara dupa aderarea Romaniei
> la NATO nu s-a dovedit valida, potrivit normelor de performanta si
> siguranta ale Aliantei Nord-Atlantice.
> CSAT-ul a fost sistematic dezinformat si indus in eroare, de fiecare
> data cind i s-au supus aprobarii planurile si cheltuielile pentru
> inzestrare.
> Secretarul de Stat de la MApN, Dobritoiu, minte, mai exact
> dezinformeaza atunci cind spune ca transportoarele PIRANHA livrate de
> MOWAG au doar "mici probleme tehnice". In ziarele
> "Ziua", nr. 4232, din 15 mai 2008, "Curierul
> National" si altele, niste diversionisti au incercat, pe bani
> grei, sa ascunda esecurile testelor efectuate la Capul Midia si in
> tunelul de incercari al MApN.
> Dintre "micile probleme tehnice" pe care secretarul de
> Stat ori le ascunde, ori nu le cunoaste, sint de observat:
> - Softul e programat sa permita furnizorului inducerea de imprecizii,
> defectiuni ori blocaje in functionare. Recent, s-a demonstrat ca
> tehnica militara de aparare antiaeriana a Siriei are incorporate
> microprocesoare, prin care s-a intervenit atit in bruierea
> (paralizarea) sistemelor de radare, cit si in cea a celor de ochire.
> - Cablajul turelei depaseste de citeva ori nivelul de radiatii admis,
> implicind riscuri majore.
> - Sistemul de ochire si precizia loviturilor prezinta abateri foarte
> mari, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a
> incercat reglarea, ceea ce a confirmat si inoperabilitatea
> dispozitivelor de reglare. Fiecare incercare nereusita de reglaj a
> durat peste 5 ore.
> - Din proiectare, turela nu permite deschiderea completa a trapei
> mecanicului conductor, iar trapa nu ingaduie rotirea turelei. Daca
> s-ar remedia aceasta eroare de proiectare, atunci ar aparea un alt
> neajuns: obturarea vizetei, a lunetelor de zi si de noapte din cauza
> gazelor evacuate, fapt ce ar conduce la lipsa vizibilitatii pentru
> mecanicul conductor.
> - Blindajul turelei este de proasta calitate si cu unghiurile de
> ricoseu gresit calculate si deformate la turnare. Capteaza, nu
> respinge loviturile.
> - Flotabilitatea nu este controlabila. Nici un mecanic nu a acceptat
> sa intre cu transportorul in apa.
> - Stabilitatea tevii in momentul tragerii s-a asigurat cu niste chingi
> improvizate.
> - Luneta Elbit a sistemului de ochire nu a permis luarea tintei de la
> distanta, fiind inlocuita, la efectuarea testelor, cu o luneta
> sovietica din vechea dotare, care s-a dovedit fiabila.
> - Pentru a se obtine punctajul minim admis (numarul de cartuse in
> tinte) s-au efectuat trageri in tinte de 5-6 ori mai mari (?!), iar
> distanta pina la tinte a fost si ea redusa pina la 4-5 ori (?!). Prin
> aceasta inselatorie si prin alte manopere dolosive, ministrul Apararii
> a fost indus in eroare si convins ca se face o afacere buna.
> Nota Bene: Industria autohtona are capacitatea de a realiza
> transportoare performante, fara astfel de probleme, dupa cum are si
> solutii la toate nereusitele modelului PIRANHA de la MOWAG. Nu poate,
> insa, rezolva problema comisioanelor care trebuie sa ajunga in multe
> buzunare. Reprezentantul MOWAG a anexat pliculete cu sume intre 10.000
> si 30.000 de dolari SUA cartilor sale de vizita, trimise ca
> antemergatoare la prezentare (n.n.-MOSSAD nu prea agreeaza euro, ori
> are inca mari stocuri de dolari falsi). Pentru unu pina la cel mult
> trei destinatari, sumele de prezentare sint de 40.000, iar pentru o
> usa greu accesibila la Palatul din Bulevardul Geniului (Palatul
> Cotroceni-nota red.), Mossadelul, pensionat si reprofilat pe afaceri
> cu armament, ofera, fara negocieri, conform tarifului practicat de
> zeci de ani suma de 50.000. Dupa aceste "aperitive" se
> ataca fondul afacerii. Nimeni nu este uitat: Comisii parlamentare,
> Agentia de Importuri-Exporturi Strategice, consilieri din
> Departamentele de Securitate si Aparare, cei care, in Serviciile
> Secrete, ar trebui sa previna… presa, care nu trebuie sa fie
> curioasa etc.
> In alta ordine de idei, Compania Martin Lockheed, aleasa, fara
> licitatie, pentru a i se face cadou 4,5 miliarde de euro in schimbul a
> 48 de avioane F-16, pe care pilotii militari germani le-au rebotezat
> "sicrie zburatoare", din care jumatate "second
> hand", este renumita pe plan mondial nu numai ca fiind cea mai
> mare si mai puternica in domeniu, dar si cea mai implicata in mari
> scandaluri politico-financiare de coruptie, care au prabusit guverne
> si pecetluit, pentru totdeauna, cariere si destine politice. Cazul
> Japoniei este unul "scoala", asemenea celebrului scandal
> "Skoda", care a lasat dezarmata Armata Romana inaintea
> celui de-al II-lea razboi mondial. Pilotii aviatiei militare nu
> agreeaza, nici pe departe, alegerea MApN. Preferintele lor sint pentru
> unul din avioanele Multirol, produse in Europa. Cel mai dorit este,
> insa, un model din afara spatiului NATO: Suhoi 37! Dupa cele doua
> testari, la presiunea partii israeliene, cei implicati din MApN au
> incercat, cu o saptamina inainte de miercuri, 21 mai a.c., remedierea
> unei parti a defectiunilor, pe cheltuiala partii romane, fara insa ca
> asa ceva sa fie posibil. Cu toate acestea, firma israeliana face
> presiuni puternice pentru semnarea contractului. Data fiind implicarea
> lui Liviu Mihaiu (care, nu intimplator, poarta uniforma militara de
> camuflaj) in sustinerea intereselor firmei MOSSAD-ului, patronii de
> presa corupti au blocat publicarea investigatiilor jurnalistice care
> demasca aceasta noua "Afacere Skoda".
--------------
Cine blocheaza reformele Justitiei??
>

Tudor190
2008-06-10 19:05:26

Re: Pe aceasi tema/Daca nu exista Justitie.....orice e posibil.

La 2008-06-10 18:54:40, Adrian v.D. a scris:

> Cine blocheaza reformele Justitiei??

Sper ca nu va referiti la justitite ca si institutie.
Oricum nu exista nicaieri o separare reala a puterilor in stat ci doar centre de putere ce scapa oricarui control popular...nu-i mai zic demicratic pentru ca acest termen este deja uzat.
Cind o sa se vrea sa se faca "lumina" (a se citi platit polite sau schimbarea centrului de putere) atunci justitia va functiona.
Problema este ca noi cei ce vrem Bine luptam cu armele lor si n-avem nici o sansa. Atita timp cit nu ne vom lua destinele in miini sintem pierduti...

...ce mai controlam din ceea ce ne priveste personal chiar daca aparent se clameaza libertatea fiecaruia? mai nimic este raspunsul daca sintem sinceri.

costy
2008-06-10 19:54:56

Re: Afacerea Basescu

Mos Grigore
2008-06-10 20:07:42

Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

tot bulshitu' asta pe care l-ai scris cu o dedicatzie demna de o cauza mai buna, sint sigur ca ti-a fost furnizat de surse plasate la cel mai inalt nivel din SRI, MOSSAD ba chiar si FSB.

Se vede dela o POSHTA ca ai cunoshtiinte aprofundate de specialitat cel putzin de absolvent (pe'nserate) de ASE.

Noroc ca e asa o bulibasheala in capul tau ca te simtzi cunoscator si patriot dar de fapt eshti doar "nevinovat"

Ce-mi pare mie rau e ca ai omis dintre criminalii istoriei biciclishtii (cei drept pe americani si evrei i-ai listat). Deasemenea un pic de aluzie trebuia facuta si LA Nostradmus.......vezi c-ai suparat-o pe Pikylina.................


PS. Am savurat copios mentziune cablajelor "prea radioactive" din turela conservei aleia. poate vrei sa elaborezi un pic si sa arunci o raza de lumina'n BEZNA noastra...............................NU NE LASA INCORDATZI!



La 2008-06-10 18:21:31, Tudor190 a scris:

> Toate achizitiile sau tentativele de importuri de tehnica militara au
> in spatele lor mari escrocherii, Romania platind la preturi de
> tehnologie avansata vechiturile scoase din uz de alte armate, care nu
> indeplinesc indicatorii de performanta ai NATO, nu garanteaza
> siguranta in exploatare si prezinta mari riscuri pentru sanatatea si
> viata militarilor.
> "Rezervisti" ai Serviciilor Secrete israeliene-MOSSAD si
> AMAN-, care conduc mari retele internationale de trafic de armament (o
> permanenta si importanta sursa de prosperitate a Israelului) dau
> tunuri dupa tunuri Ministerului Apararii Nationale din Romania, ale
> carui departamente de inzestrare sint intesate de corupti si
> tradatori.
> Nici una dintre achizitiile de tehnica militara dupa aderarea Romaniei
> la NATO nu s-a dovedit valida, potrivit normelor de performanta si
> siguranta ale Aliantei Nord-Atlantice.
> CSAT-ul a fost sistematic dezinformat si indus in eroare, de fiecare
> data cind i s-au supus aprobarii planurile si cheltuielile pentru
> inzestrare.
> Secretarul de Stat de la MApN, Dobritoiu, minte, mai exact
> dezinformeaza atunci cind spune ca transportoarele PIRANHA livrate de
> MOWAG au doar "mici probleme tehnice". In ziarele
> "Ziua", nr. 4232, din 15 mai 2008, "Curierul
> National" si altele, niste diversionisti au incercat, pe bani
> grei, sa ascunda esecurile testelor efectuate la Capul Midia si in
> tunelul de incercari al MApN.
> Dintre "micile probleme tehnice" pe care secretarul de
> Stat ori le ascunde, ori nu le cunoaste, sint de observat:
> - Softul e programat sa permita furnizorului inducerea de imprecizii,
> defectiuni ori blocaje in functionare. Recent, s-a demonstrat ca
> tehnica militara de aparare antiaeriana a Siriei are incorporate
> microprocesoare, prin care s-a intervenit atit in bruierea
> (paralizarea) sistemelor de radare, cit si in cea a celor de ochire.
> - Cablajul turelei depaseste de citeva ori nivelul de radiatii admis,
> implicind riscuri majore.
> - Sistemul de ochire si precizia loviturilor prezinta abateri foarte
> mari, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a
> incercat reglarea, ceea ce a confirmat si inoperabilitatea
> dispozitivelor de reglare. Fiecare incercare nereusita de reglaj a
> durat peste 5 ore.
> - Din proiectare, turela nu permite deschiderea completa a trapei
> mecanicului conductor, iar trapa nu ingaduie rotirea turelei. Daca
> s-ar remedia aceasta eroare de proiectare, atunci ar aparea un alt
> neajuns: obturarea vizetei, a lunetelor de zi si de noapte din cauza
> gazelor evacuate, fapt ce ar conduce la lipsa vizibilitatii pentru
> mecanicul conductor.
> - Blindajul turelei este de proasta calitate si cu unghiurile de
> ricoseu gresit calculate si deformate la turnare. Capteaza, nu
> respinge loviturile.
> - Flotabilitatea nu este controlabila. Nici un mecanic nu a acceptat
> sa intre cu transportorul in apa.
> - Stabilitatea tevii in momentul tragerii s-a asigurat cu niste chingi
> improvizate.
> - Luneta Elbit a sistemului de ochire nu a permis luarea tintei de la
> distanta, fiind inlocuita, la efectuarea testelor, cu o luneta
> sovietica din vechea dotare, care s-a dovedit fiabila.
> - Pentru a se obtine punctajul minim admis (numarul de cartuse in
> tinte) s-au efectuat trageri in tinte de 5-6 ori mai mari (?!), iar
> distanta pina la tinte a fost si ea redusa pina la 4-5 ori (?!). Prin
> aceasta inselatorie si prin alte manopere dolosive, ministrul Apararii
> a fost indus in eroare si convins ca se face o afacere buna.
> Nota Bene: Industria autohtona are capacitatea de a realiza
> transportoare performante, fara astfel de probleme, dupa cum are si
> solutii la toate nereusitele modelului PIRANHA de la MOWAG. Nu poate,
> insa, rezolva problema comisioanelor care trebuie sa ajunga in multe
> buzunare. Reprezentantul MOWAG a anexat pliculete cu sume intre 10.000
> si 30.000 de dolari SUA cartilor sale de vizita, trimise ca
> antemergatoare la prezentare (n.n.-MOSSAD nu prea agreeaza euro, ori
> are inca mari stocuri de dolari falsi). Pentru unu pina la cel mult
> trei destinatari, sumele de prezentare sint de 40.000, iar pentru o
> usa greu accesibila la Palatul din Bulevardul Geniului (Palatul
> Cotroceni-nota red.), Mossadelul, pensionat si reprofilat pe afaceri
> cu armament, ofera, fara negocieri, conform tarifului practicat de
> zeci de ani suma de 50.000. Dupa aceste "aperitive" se
> ataca fondul afacerii. Nimeni nu este uitat: Comisii parlamentare,
> Agentia de Importuri-Exporturi Strategice, consilieri din
> Departamentele de Securitate si Aparare, cei care, in Serviciile
> Secrete, ar trebui sa previna… presa, care nu trebuie sa fie
> curioasa etc.
> In alta ordine de idei, Compania Martin Lockheed, aleasa, fara
> licitatie, pentru a i se face cadou 4,5 miliarde de euro in schimbul a
> 48 de avioane F-16, pe care pilotii militari germani le-au rebotezat
> "sicrie zburatoare", din care jumatate "second
> hand", este renumita pe plan mondial nu numai ca fiind cea mai
> mare si mai puternica in domeniu, dar si cea mai implicata in mari
> scandaluri politico-financiare de coruptie, care au prabusit guverne
> si pecetluit, pentru totdeauna, cariere si destine politice. Cazul
> Japoniei este unul "scoala", asemenea celebrului scandal
> "Skoda", care a lasat dezarmata Armata Romana inaintea
> celui de-al II-lea razboi mondial. Pilotii aviatiei militare nu
> agreeaza, nici pe departe, alegerea MApN. Preferintele lor sint pentru
> unul din avioanele Multirol, produse in Europa. Cel mai dorit este,
> insa, un model din afara spatiului NATO: Suhoi 37! Dupa cele doua
> testari, la presiunea partii israeliene, cei implicati din MApN au
> incercat, cu o saptamina inainte de miercuri, 21 mai a.c., remedierea
> unei parti a defectiunilor, pe cheltuiala partii romane, fara insa ca
> asa ceva sa fie posibil. Cu toate acestea, firma israeliana face
> presiuni puternice pentru semnarea contractului. Data fiind implicarea
> lui Liviu Mihaiu (care, nu intimplator, poarta uniforma militara de
> camuflaj) in sustinerea intereselor firmei MOSSAD-ului, patronii de
> presa corupti au blocat publicarea investigatiilor jurnalistice care
> demasca aceasta noua "Afacere Skoda".
>

Mache
2008-06-10 20:20:33

Re: Pe aceasi tema

La 2008-06-10 18:21:31, Tudor190 a scris:

> Toate achizitiile sau tentativele de importuri de tehnica militara au
> in spatele lor mari escrocherii, [...]
> Dintre "micile probleme tehnice" pe care secretarul de
> Stat ori le ascunde, ori nu le cunoaste, sint de observat:
> - Softul e programat sa permita furnizorului inducerea de imprecizii,
> defectiuni ori blocaje in functionare. Recent, s-a demonstrat ca
> tehnica militara de aparare antiaeriana a Siriei are incorporate
> microprocesoare, prin care s-a intervenit atit in bruierea
> (paralizarea) sistemelor de radare, cit si in cea a celor de ochire.

Serios? Stii ca in general daca un anume vehicol nu indeplineste peformantele din cartea tehnica se drege pe seama producatorului sau se returneaza. In alta ordine de idei tehnica de aparare antiaeriana a Siriei e de provenienta sovietica/ruseasca... Sa fi tras rusii o teapa sau au cautat o explicatei pentru performantele scazute...

> - Cablajul turelei depaseste de citeva ori nivelul de radiatii admis,
> implicind riscuri majore.

Dupa cum reiese din articol va fiinlocuit de producator. Ti-ai masurat vroedata nivelul de radiatii al cablajului din casa ta?

> - Sistemul de ochire si precizia loviturilor prezinta abateri foarte
> mari, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a
> incercat reglarea, ceea ce a confirmat si inoperabilitatea
> dispozitivelor de reglare. Fiecare incercare nereusita de reglaj a
> durat peste 5 ore.

Pai nu ai spus ca asta s-a intamplat din cauza soft-ului? Oricum dregerea ii revine producatorului.

> - Din proiectare, turela nu permite deschiderea completa a trapei
> mecanicului conductor, iar trapa nu ingaduie rotirea turelei. Daca
> s-ar remedia aceasta eroare de proiectare, atunci ar aparea un alt
> neajuns: obturarea vizetei, a lunetelor de zi si de noapte din cauza
> gazelor evacuate, fapt ce ar conduce la lipsa vizibilitatii pentru
> mecanicul conductor.

Adica masina asta are esapamentul tocmai in botul masinii. Devine tot mai palpitant...

> - Blindajul turelei este de proasta calitate si cu unghiurile de
> ricoseu gresit calculate si deformate la turnare. Capteaza, nu
> respinge loviturile.

Era vorba de turela Oerlikon preluata de la MLI-84M. Aceea e o turela telecomandata - deci nu se afla nimeni in ea. Nu stiu cat de mult conteaza unghiurile de deflectie.

> - Flotabilitatea nu este controlabila. Nici un mecanic nu a acceptat
> sa intre cu transportorul in apa.

Articolul spune ca au asteptat ca personalul autorizat al producatorului sa comita fapta. E ceva normal

> - Stabilitatea tevii in momentul tragerii s-a asigurat cu niste chingi
> improvizate.

Asta de unde ai scos-o?

> - Luneta Elbit a sistemului de ochire nu a permis luarea tintei de la
> distanta, fiind inlocuita, la efectuarea testelor, cu o luneta
> sovietica din vechea dotare, care s-a dovedit fiabila.

Lunete sovietice nu prea mai erau in dotare de la sfaristul anilor '80. Se foloseau doar cele produse de IOR. Au luat luneta ruseasca de la Muzeul Militar? Ultimele confruntari intre blindatele capitaliste si cele sovietice/rusesti, au aratat ca sistemele sovietice de control al tragerii sunt cu desavarsire depasite...Ar fi bine sa te interesezi cate blindate au pierdut sirienii in Liban de pe urma aparatelor de control al focului israeliene

> - Pentru a se obtine punctajul minim admis (numarul de cartuse in
> tinte) s-au efectuat trageri in tinte de 5-6 ori mai mari (?!), iar
> distanta pina la tinte a fost si ea redusa pina la 4-5 ori (?!). Prin
> aceasta inselatorie si prin alte manopere dolosive, ministrul Apararii
> a fost indus in eroare si convins ca se face o afacere buna.

De unde ai informatia asta?

> Nota Bene: Industria autohtona are capacitatea de a realiza
> transportoare performante, fara astfel de probleme, dupa cum are si
> solutii la toate nereusitele modelului PIRANHA de la MOWAG.

Desigur. Ma intreb de ce nu le exporta la fel de bine sau mai bine ca si elvetienii.

> Nu poate,
> insa, rezolva problema comisioanelor care trebuie sa ajunga in multe
> buzunare. Reprezentantul MOWAG a anexat pliculete cu sume intre 10.000
> si 30.000 de dolari SUA cartilor sale de vizita, trimise ca
> antemergatoare la prezentare (n.n.-MOSSAD nu prea agreeaza euro, ori
> are inca mari stocuri de dolari falsi).

Bre, daca au resuit sa falsifice dolarul o sa falsifice fara probleme si euro. In alta ordine de ideicine crezi ca-i suficient de cretin ca sa accepte bani fasli. Daca tu ai muscat-o nu e cazul sa generalizezi...

> Pentru unu pina la cel mult
> trei destinatari, sumele de prezentare sint de 40.000, iar pentru o
> usa greu accesibila la Palatul din Bulevardul Geniului (Palatul
> Cotroceni-nota red.), Mossadelul, pensionat si reprofilat pe afaceri
> cu armament, ofera, fara negocieri, conform tarifului practicat de
> zeci de ani suma de 50.000. Dupa aceste "aperitive" se
> ataca fondul afacerii. Nimeni nu este uitat: Comisii parlamentare,
> Agentia de Importuri-Exporturi Strategice, consilieri din
> Departamentele de Securitate si Aparare, cei care, in Serviciile
> Secrete, ar trebui sa previna… presa, care nu trebuie sa fie
> curioasa etc.
> In alta ordine de idei, Compania Martin Lockheed, aleasa, fara
> licitatie, pentru a i se face cadou 4,5 miliarde de euro in schimbul a
> 48 de avioane F-16, pe care pilotii militari germani le-au rebotezat
> "sicrie zburatoare", din care jumatate "second

Cand a intrat F-16 in dotarea Luftwaffe? Dupa cate stiu eu nemtii nu l-au avut niciodata in serviciu....

> hand", este renumita pe plan mondial nu numai ca fiind cea mai
> mare si mai puternica in domeniu, dar si cea mai implicata in mari
> scandaluri politico-financiare de coruptie, care au prabusit guverne
> si pecetluit, pentru totdeauna, cariere si destine politice. Cazul
> Japoniei este unul "scoala", asemenea celebrului scandal
> "Skoda", care a lasat dezarmata Armata Romana inaintea
> celui de-al II-lea razboi mondial. Pilotii aviatiei militare nu
> agreeaza, nici pe departe, alegerea MApN.

Ai vorbit cu ei?

> Preferintele lor sint pentru
> unul din avioanele Multirol, produse in Europa. Cel mai dorit este,
> insa, un model din afara spatiului NATO: Suhoi 37!

Da. probabil ca toti isi amintesc cu placere de ultima afacere cu avioane rusesti: MiG-29 in 1989. Ele nu au devenit niciodata complet operationale in aviatia militara. Motoarele lor rezistau cam 300 de ore sim dupa aia erau gata, astfel incat in 2002 au fost scoase din serviciu. O chestie similara au patit si ungurii care au luat in 1997 vreo 20 de MiG-uri 29 si azi mai au vreo 4 operationale...

> Dupa cele doua
> testari, la presiunea partii israeliene, cei implicati din MApN au
> incercat, cu o saptamina inainte de miercuri, 21 mai a.c., remedierea
> unei parti a defectiunilor, pe cheltuiala partii romane, fara insa ca
> asa ceva sa fie posibil. Cu toate acestea, firma israeliana face
> presiuni puternice pentru semnarea contractului. Data fiind implicarea
> lui Liviu Mihaiu (care, nu intimplator, poarta uniforma militara de
> camuflaj) in sustinerea intereselor firmei MOSSAD-ului, patronii de
> presa corupti au blocat publicarea investigatiilor jurnalistice care
> demasca aceasta noua "Afacere Skoda".
>
Pai vad ca jurnalistii isi dau in stamba fara emotii...

Tudor190
2008-06-10 20:25:50

Pe acesi tema

Din graba am uitat sa pun ghilimele (" "); este un citat. Imi pare rau mai ales pentru cei ce-au apucat sa faca comentarii...interesante.

Mache
2008-06-10 20:44:06

Re: Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

La 2008-06-10 20:07:42, Mos Grigore a scris:

> tot bulshitu' asta pe care l-ai scris cu o dedicatzie demna de o cauza
> mai buna, sint sigur ca ti-a fost furnizat de surse plasate la cel mai
> inalt nivel din SRI, MOSSAD ba chiar si FSB.
>
> Se vede dela o POSHTA ca ai cunoshtiinte aprofundate de specialitat
> cel putzin de absolvent (pe'nserate) de ASE.
>
> Noroc ca e asa o bulibasheala in capul tau ca te simtzi cunoscator si
> patriot dar de fapt eshti doar "nevinovat"
>
> Ce-mi pare mie rau e ca ai omis dintre criminalii istoriei
> biciclishtii (cei drept pe americani si evrei i-ai listat).
> Deasemenea un pic de aluzie trebuia facuta si LA Nostradmus.......vezi
> c-ai suparat-o pe Pikylina.................
>
>
> PS. Am savurat copios mentziune cablajelor "prea radioactive" din
> turela conservei aleia. poate vrei sa elaborezi un pic si sa arunci o
> raza de lumina'n BEZNA noastra...............................NU NE
> LASA INCORDATZI!
>

Lasa mos Grigore, camp magnetic, radiatii tot un drac! Numa sa slujeasca cauza internationalismului proletar...

>
> La 2008-06-10 18:21:31, Tudor190 a scris:
>
> > Toate achizitiile sau tentativele de importuri de tehnica militara au
> > in spatele lor mari escrocherii, Romania platind la preturi de
> > tehnologie avansata vechiturile scoase din uz de alte armate, care nu
> > indeplinesc indicatorii de performanta ai NATO, nu garanteaza
> > siguranta in exploatare si prezinta mari riscuri pentru sanatatea si
> > viata militarilor.
> > "Rezervisti" ai Serviciilor Secrete israeliene-MOSSAD si
> > AMAN-, care conduc mari retele internationale de trafic de armament (o
> > permanenta si importanta sursa de prosperitate a Israelului) dau
> > tunuri dupa tunuri Ministerului Apararii Nationale din Romania, ale
> > carui departamente de inzestrare sint intesate de corupti si
> > tradatori.
> > Nici una dintre achizitiile de tehnica militara dupa aderarea Romaniei
> > la NATO nu s-a dovedit valida, potrivit normelor de performanta si
> > siguranta ale Aliantei Nord-Atlantice.
> > CSAT-ul a fost sistematic dezinformat si indus in eroare, de fiecare
> > data cind i s-au supus aprobarii planurile si cheltuielile pentru
> > inzestrare.
> > Secretarul de Stat de la MApN, Dobritoiu, minte, mai exact
> > dezinformeaza atunci cind spune ca transportoarele PIRANHA livrate de
> > MOWAG au doar "mici probleme tehnice". In ziarele
> > "Ziua", nr. 4232, din 15 mai 2008, "Curierul
> > National" si altele, niste diversionisti au incercat, pe bani
> > grei, sa ascunda esecurile testelor efectuate la Capul Midia si in
> > tunelul de incercari al MApN.
> > Dintre "micile probleme tehnice" pe care secretarul de
> > Stat ori le ascunde, ori nu le cunoaste, sint de observat:
> > - Softul e programat sa permita furnizorului inducerea de imprecizii,
> > defectiuni ori blocaje in functionare. Recent, s-a demonstrat ca
> > tehnica militara de aparare antiaeriana a Siriei are incorporate
> > microprocesoare, prin care s-a intervenit atit in bruierea
> > (paralizarea) sistemelor de radare, cit si in cea a celor de ochire.
> > - Cablajul turelei depaseste de citeva ori nivelul de radiatii admis,
> > implicind riscuri majore.
> > - Sistemul de ochire si precizia loviturilor prezinta abateri foarte
> > mari, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a
> > incercat reglarea, ceea ce a confirmat si inoperabilitatea
> > dispozitivelor de reglare. Fiecare incercare nereusita de reglaj a
> > durat peste 5 ore.
> > - Din proiectare, turela nu permite deschiderea completa a trapei
> > mecanicului conductor, iar trapa nu ingaduie rotirea turelei. Daca
> > s-ar remedia aceasta eroare de proiectare, atunci ar aparea un alt
> > neajuns: obturarea vizetei, a lunetelor de zi si de noapte din cauza
> > gazelor evacuate, fapt ce ar conduce la lipsa vizibilitatii pentru
> > mecanicul conductor.
> > - Blindajul turelei este de proasta calitate si cu unghiurile de
> > ricoseu gresit calculate si deformate la turnare. Capteaza, nu
> > respinge loviturile.
> > - Flotabilitatea nu este controlabila. Nici un mecanic nu a acceptat
> > sa intre cu transportorul in apa.
> > - Stabilitatea tevii in momentul tragerii s-a asigurat cu niste chingi
> > improvizate.
> > - Luneta Elbit a sistemului de ochire nu a permis luarea tintei de la
> > distanta, fiind inlocuita, la efectuarea testelor, cu o luneta
> > sovietica din vechea dotare, care s-a dovedit fiabila.
> > - Pentru a se obtine punctajul minim admis (numarul de cartuse in
> > tinte) s-au efectuat trageri in tinte de 5-6 ori mai mari (?!), iar
> > distanta pina la tinte a fost si ea redusa pina la 4-5 ori (?!). Prin
> > aceasta inselatorie si prin alte manopere dolosive, ministrul Apararii
> > a fost indus in eroare si convins ca se face o afacere buna.
> > Nota Bene: Industria autohtona are capacitatea de a realiza
> > transportoare performante, fara astfel de probleme, dupa cum are si
> > solutii la toate nereusitele modelului PIRANHA de la MOWAG. Nu poate,
> > insa, rezolva problema comisioanelor care trebuie sa ajunga in multe
> > buzunare. Reprezentantul MOWAG a anexat pliculete cu sume intre 10.000
> > si 30.000 de dolari SUA cartilor sale de vizita, trimise ca
> > antemergatoare la prezentare (n.n.-MOSSAD nu prea agreeaza euro, ori
> > are inca mari stocuri de dolari falsi). Pentru unu pina la cel mult
> > trei destinatari, sumele de prezentare sint de 40.000, iar pentru o
> > usa greu accesibila la Palatul din Bulevardul Geniului (Palatul
> > Cotroceni-nota red.), Mossadelul, pensionat si reprofilat pe afaceri
> > cu armament, ofera, fara negocieri, conform tarifului practicat de
> > zeci de ani suma de 50.000. Dupa aceste "aperitive" se
> > ataca fondul afacerii. Nimeni nu este uitat: Comisii parlamentare,
> > Agentia de Importuri-Exporturi Strategice, consilieri din
> > Departamentele de Securitate si Aparare, cei care, in Serviciile
> > Secrete, ar trebui sa previna… presa, care nu trebuie sa fie
> > curioasa etc.
> > In alta ordine de idei, Compania Martin Lockheed, aleasa, fara
> > licitatie, pentru a i se face cadou 4,5 miliarde de euro in schimbul a
> > 48 de avioane F-16, pe care pilotii militari germani le-au rebotezat
> > "sicrie zburatoare", din care jumatate "second
> > hand", este renumita pe plan mondial nu numai ca fiind cea mai
> > mare si mai puternica in domeniu, dar si cea mai implicata in mari
> > scandaluri politico-financiare de coruptie, care au prabusit guverne
> > si pecetluit, pentru totdeauna, cariere si destine politice. Cazul
> > Japoniei este unul "scoala", asemenea celebrului scandal
> > "Skoda", care a lasat dezarmata Armata Romana inaintea
> > celui de-al II-lea razboi mondial. Pilotii aviatiei militare nu
> > agreeaza, nici pe departe, alegerea MApN. Preferintele lor sint pentru
> > unul din avioanele Multirol, produse in Europa. Cel mai dorit este,
> > insa, un model din afara spatiului NATO: Suhoi 37! Dupa cele doua
> > testari, la presiunea partii israeliene, cei implicati din MApN au
> > incercat, cu o saptamina inainte de miercuri, 21 mai a.c., remedierea
> > unei parti a defectiunilor, pe cheltuiala partii romane, fara insa ca
> > asa ceva sa fie posibil. Cu toate acestea, firma israeliana face
> > presiuni puternice pentru semnarea contractului. Data fiind implicarea
> > lui Liviu Mihaiu (care, nu intimplator, poarta uniforma militara de
> > camuflaj) in sustinerea intereselor firmei MOSSAD-ului, patronii de
> > presa corupti au blocat publicarea investigatiilor jurnalistice care
> > demasca aceasta noua "Afacere Skoda".
> >
>
>

Tudor190
2008-06-10 21:01:06

Re: Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

La 2008-06-10 20:44:06, Mache a scris:

Ai muscat-o!

La 2-0 schimbam portle.

OldPhil
2008-06-10 21:10:50

Re: Ce faci KILICA, mai traieshti? Cum mai merge cu tratamentu?

La 2008-06-10 18:18:15, Mos Grigore a scris:

nu merge nene, nu merge, ce dreaq nu se vede? lu asta ii trbuie tratament, a-la Litvinienko, atunci se vindeca 100%!


> ca am auzit ca s-a scumpit LItiu'................
>
>
>
> La 2008-06-10 18:00:56, Livius Chilian a scris:
>
> > Adevarul e altul. Se stie ca fratele lui Vadim, anti-patriotul de la
> > PRM, este general in Sinisterul Apararii Antinationale; el fiind cel
> > ce'a supervizat si aprobat afacerea MOWAG, fara stirea sinistrului
> > patriot din fruntea MAP-ului, nationalistul Maghar Meleszkanyi.
> > Fratele Tribunului a vrut sa dea o lovitura...de Guinness Book - a
> > vrut sa demonstreze Nebunistanezilor(fosti Romani), ca afacerea
> > interbelica Skoda a fost o floricica la urechiusa politicastrilor
> > timpului. Gurile bune mai spun ca fratiorul anti-patriotului Tribun,
> > are 51% din firma Zsidaneasca pardon ce'a montat turele de cositor pe
> > blindatul German-"Elvetian"; motivul fiind sa le faca...lupta usoara
> > musulmanilor din Afganistan si Irakistan; tari pe care Nebunistanul
> > vrea sa le...demoncratizeze dupa modelul dambovitean - "Ca la noi, la
> > nimenea".
> >
>
>

Mache
2008-06-10 21:19:06

Re: Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

La 2008-06-10 21:01:06, Tudor190 a scris:

> La 2008-06-10 20:44:06, Mache a scris:
>
> Ai muscat-o!
>
> La 2-0 schimbam portle.
>
Eu? unde?

Nu pot decat sa-i dau dreptate lui Mos Grigore...

Tudor190
2008-06-10 21:32:42

Re: Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

La 2008-06-10 21:19:06, Mache a scris:

> La 2008-06-10 21:01:06, Tudor190 a scris:
>
> > La 2008-06-10 20:44:06, Mache a scris:
> >
> > Ai muscat-o!
> >
> > La 2-0 schimbam portile.
> >
> Eu? unde?
>
> Nu pot decat sa-i dau dreptate lui Mos Grigore...

Credeam ca scap cu un mesaj pentru amindoi; mai gindeste-te!

Tudor190
2008-06-10 21:38:52

Re: Ce faci KILICA, mai traieshti? Cum mai merge cu tratamentu?

La 2008-06-10 21:10:50, OldPhil a scris:

> La 2008-06-10 18:18:15, Mos Grigore a scris:
>
> nu merge nene, nu merge, ce dreaq nu se vede? lu asta ii trbuie
> tratament, a-la Litvinienko, atunci se vindeca 100%!
>
>
> > ca am auzit ca s-a scumpit LItiu'................

Nu inteleg cum de redactia Ziua nu sterge mesajele ce incita la crima.

OldPhil
2008-06-10 21:58:34

Re: Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

La 2008-06-10 20:07:42, Mos Grigore a scris:

nu e moshule, asa este el din nastere!

Mos Grigore
2008-06-10 22:10:58

Re: Ce faci KILICA, mai traieshti? Cum mai merge cu tratamentu?

La 2008-06-10 21:10:50, OldPhil a scris:

> La 2008-06-10 18:18:15, Mos Grigore a scris:
>
> nu merge nene, nu merge, ce dreaq nu se vede? lu asta ii trbuie
> tratament, a-la Litvinienko, atunci se vindeca 100%!
====================================================

Nu cred ca merge ca ala ingrashe si si asa da pe afara de..........dashtept fireshte...................................
>

romanul
2008-06-10 22:14:09

Cand sunt implicati evrei in afacere, romanii pierd.

Cand sunt implicati evrei in afacere, romanii pierd.

Pentru ce ne trebuie tab-uri? Pentru a duce razboaiele altora (Afganistan, Irak..).

Americanii faceau pariuri: Care ARO nu porneste la prima cheie. Romanii faceau pariuri: Care din americani nu se mai intorc din misiune.

Tudor190
2008-06-10 22:25:45

Re: Cand sunt implicati evrei in afacere, romanii pierd.

La 2008-06-10 22:14:09, romanul a scris:

> Cand sunt implicati evrei in afacere, romanii pierd.
>
> Pentru ce ne trebuie tab-uri? Pentru a duce razboaiele altora
> (Afganistan, Irak..).
>
> Americanii faceau pariuri: Care ARO nu porneste la prima cheie.
> Romanii faceau pariuri: Care din americani nu se mai intorc din
> misiune.

Pierd pentru ca tradatori si alogeni fac afaceri in numele lor.


« Sumar articole

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Va fi Blaga? Sau Oprescu? (2738 afisari)
 Teapa elvetiana (2661 afisari)
 UE ne cere alta Constitutie (2041 afisari)
 De ce nu-l voi vota pe Sorin Oprescu (1958 afisari)
 Regele Mihai si Regina Ana Nunta de Diamant (1941 afisari)
 Fara sutien, la... "Opera": Noul cod de eleganta marca Pamela Anderson (3614 afisari)
 Mariah Carey, prinsa cu liposuctia (2497 afisari)
 Patronul lui Ionut Iftimoaie asasinat in plina strada (2422 afisari)
 Timisoara: Miting in sprijinul IPS Nicolae Corneanu  (2187 afisari)
 Reprezentanti ai 14 case regale europene participa la celebrarea nuntii de diamant a Regelui Mihai si Reginei Ana  (2124 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2008 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01175 sec.