Ziua Logo
  Nr. 4254 de marti, 10 iunie 2008 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2008-06-10
Tudor190 (...@yahoo.com, IP: 198.28.128...)
2008-06-10 18:21
Pe aceasi tema

Toate achizitiile sau tentativele de importuri de tehnica militara au in spatele lor mari escrocherii, Romania platind la preturi de tehnologie avansata vechiturile scoase din uz de alte armate, care nu indeplinesc indicatorii de performanta ai NATO, nu garanteaza siguranta in exploatare si prezinta mari riscuri pentru sanatatea si viata militarilor.
“Rezervisti” ai Serviciilor Secrete israeliene-MOSSAD si AMAN-, care conduc mari retele internationale de trafic de armament (o permanenta si importanta sursa de prosperitate a Israelului) dau tunuri dupa tunuri Ministerului Apararii Nationale din Romania, ale carui departamente de inzestrare sint intesate de corupti si tradatori.
Nici una dintre achizitiile de tehnica militara dupa aderarea Romaniei la NATO nu s-a dovedit valida, potrivit normelor de performanta si siguranta ale Aliantei Nord-Atlantice.
CSAT-ul a fost sistematic dezinformat si indus in eroare, de fiecare data cind i s-au supus aprobarii planurile si cheltuielile pentru inzestrare.
Secretarul de Stat de la MApN, Dobritoiu, minte, mai exact dezinformeaza atunci cind spune ca transportoarele PIRANHA livrate de MOWAG au doar “mici probleme tehnice”. In ziarele “Ziua”, nr. 4232, din 15 mai 2008, “Curierul National” si altele, niste diversionisti au incercat, pe bani grei, sa ascunda esecurile testelor efectuate la Capul Midia si in tunelul de incercari al MApN.
Dintre “micile probleme tehnice” pe care secretarul de Stat ori le ascunde, ori nu le cunoaste, sint de observat:
- Softul e programat sa permita furnizorului inducerea de imprecizii, defectiuni ori blocaje in functionare. Recent, s-a demonstrat ca tehnica militara de aparare antiaeriana a Siriei are incorporate microprocesoare, prin care s-a intervenit atit in bruierea (paralizarea) sistemelor de radare, cit si in cea a celor de ochire.
- Cablajul turelei depaseste de citeva ori nivelul de radiatii admis, implicind riscuri majore.
- Sistemul de ochire si precizia loviturilor prezinta abateri foarte mari, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a incercat reglarea, ceea ce a confirmat si inoperabilitatea dispozitivelor de reglare. Fiecare incercare nereusita de reglaj a durat peste 5 ore.
- Din proiectare, turela nu permite deschiderea completa a trapei mecanicului conductor, iar trapa nu ingaduie rotirea turelei. Daca s-ar remedia aceasta eroare de proiectare, atunci ar aparea un alt neajuns: obturarea vizetei, a lunetelor de zi si de noapte din cauza gazelor evacuate, fapt ce ar conduce la lipsa vizibilitatii pentru mecanicul conductor.
- Blindajul turelei este de proasta calitate si cu unghiurile de ricoseu gresit calculate si deformate la turnare. Capteaza, nu respinge loviturile.
- Flotabilitatea nu este controlabila. Nici un mecanic nu a acceptat sa intre cu transportorul in apa.
- Stabilitatea tevii in momentul tragerii s-a asigurat cu niste chingi improvizate.
- Luneta Elbit a sistemului de ochire nu a permis luarea tintei de la distanta, fiind inlocuita, la efectuarea testelor, cu o luneta sovietica din vechea dotare, care s-a dovedit fiabila.
- Pentru a se obtine punctajul minim admis (numarul de cartuse in tinte) s-au efectuat trageri in tinte de 5-6 ori mai mari (?!), iar distanta pina la tinte a fost si ea redusa pina la 4-5 ori (?!). Prin aceasta inselatorie si prin alte manopere dolosive, ministrul Apararii a fost indus in eroare si convins ca se face o afacere buna.
Nota Bene: Industria autohtona are capacitatea de a realiza transportoare performante, fara astfel de probleme, dupa cum are si solutii la toate nereusitele modelului PIRANHA de la MOWAG. Nu poate, insa, rezolva problema comisioanelor care trebuie sa ajunga in multe buzunare. Reprezentantul MOWAG a anexat pliculete cu sume intre 10.000 si 30.000 de dolari SUA cartilor sale de vizita, trimise ca antemergatoare la prezentare (n.n.-MOSSAD nu prea agreeaza euro, ori are inca mari stocuri de dolari falsi). Pentru unu pina la cel mult trei destinatari, sumele de prezentare sint de 40.000, iar pentru o usa greu accesibila la Palatul din Bulevardul Geniului (Palatul Cotroceni-nota red.), Mossadelul, pensionat si reprofilat pe afaceri cu armament, ofera, fara negocieri, conform tarifului practicat de zeci de ani suma de 50.000. Dupa aceste “aperitive” se ataca fondul afacerii. Nimeni nu este uitat: Comisii parlamentare, Agentia de Importuri-Exporturi Strategice, consilieri din Departamentele de Securitate si Aparare, cei care, in Serviciile Secrete, ar trebui sa previna… presa, care nu trebuie sa fie curioasa etc.
In alta ordine de idei, Compania Martin Lockheed, aleasa, fara licitatie, pentru a i se face cadou 4,5 miliarde de euro in schimbul a 48 de avioane F-16, pe care pilotii militari germani le-au rebotezat “sicrie zburatoare”, din care jumatate “second hand”, este renumita pe plan mondial nu numai ca fiind cea mai mare si mai puternica in domeniu, dar si cea mai implicata in mari scandaluri politico-financiare de coruptie, care au prabusit guverne si pecetluit, pentru totdeauna, cariere si destine politice. Cazul Japoniei este unul “scoala”, asemenea celebrului scandal “Skoda”, care a lasat dezarmata Armata Romana inaintea celui de-al II-lea razboi mondial. Pilotii aviatiei militare nu agreeaza, nici pe departe, alegerea MApN. Preferintele lor sint pentru unul din avioanele Multirol, produse in Europa. Cel mai dorit este, insa, un model din afara spatiului NATO: Suhoi 37! Dupa cele doua testari, la presiunea partii israeliene, cei implicati din MApN au incercat, cu o saptamina inainte de miercuri, 21 mai a.c., remedierea unei parti a defectiunilor, pe cheltuiala partii romane, fara insa ca asa ceva sa fie posibil. Cu toate acestea, firma israeliana face presiuni puternice pentru semnarea contractului. Data fiind implicarea lui Liviu Mihaiu (care, nu intimplator, poarta uniforma militara de camuflaj) in sustinerea intereselor firmei MOSSAD-ului, patronii de presa corupti au blocat publicarea investigatiilor jurnalistice care demasca aceasta noua ”Afacere Skoda”.

Adrian v.D. din Germania (...@dmdg.de, IP: 217.228.218...)
2008-06-10 18:54
Re: Pe aceasi tema/Daca nu exista Justitie.....orice e posibil.

La 2008-06-10 18:21:31, Tudor190 a scris:

> Toate achizitiile sau tentativele de importuri de tehnica militara au
> in spatele lor mari escrocherii, Romania platind la preturi de
> tehnologie avansata vechiturile scoase din uz de alte armate, care nu
> indeplinesc indicatorii de performanta ai NATO, nu garanteaza
> siguranta in exploatare si prezinta mari riscuri pentru sanatatea si
> viata militarilor.
> “Rezervisti” ai Serviciilor Secrete israeliene-MOSSAD si
> AMAN-, care conduc mari retele internationale de trafic de armament (o
> permanenta si importanta sursa de prosperitate a Israelului) dau
> tunuri dupa tunuri Ministerului Apararii Nationale din Romania, ale
> carui departamente de inzestrare sint intesate de corupti si
> tradatori.
> Nici una dintre achizitiile de tehnica militara dupa aderarea Romaniei
> la NATO nu s-a dovedit valida, potrivit normelor de performanta si
> siguranta ale Aliantei Nord-Atlantice.
> CSAT-ul a fost sistematic dezinformat si indus in eroare, de fiecare
> data cind i s-au supus aprobarii planurile si cheltuielile pentru
> inzestrare.
> Secretarul de Stat de la MApN, Dobritoiu, minte, mai exact
> dezinformeaza atunci cind spune ca transportoarele PIRANHA livrate de
> MOWAG au doar “mici probleme tehnice”. In ziarele
> “Ziua”, nr. 4232, din 15 mai 2008, “Curierul
> National” si altele, niste diversionisti au incercat, pe bani
> grei, sa ascunda esecurile testelor efectuate la Capul Midia si in
> tunelul de incercari al MApN.
> Dintre “micile probleme tehnice” pe care secretarul de
> Stat ori le ascunde, ori nu le cunoaste, sint de observat:
> - Softul e programat sa permita furnizorului inducerea de imprecizii,
> defectiuni ori blocaje in functionare. Recent, s-a demonstrat ca
> tehnica militara de aparare antiaeriana a Siriei are incorporate
> microprocesoare, prin care s-a intervenit atit in bruierea
> (paralizarea) sistemelor de radare, cit si in cea a celor de ochire.
> - Cablajul turelei depaseste de citeva ori nivelul de radiatii admis,
> implicind riscuri majore.
> - Sistemul de ochire si precizia loviturilor prezinta abateri foarte
> mari, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a
> incercat reglarea, ceea ce a confirmat si inoperabilitatea
> dispozitivelor de reglare. Fiecare incercare nereusita de reglaj a
> durat peste 5 ore.
> - Din proiectare, turela nu permite deschiderea completa a trapei
> mecanicului conductor, iar trapa nu ingaduie rotirea turelei. Daca
> s-ar remedia aceasta eroare de proiectare, atunci ar aparea un alt
> neajuns: obturarea vizetei, a lunetelor de zi si de noapte din cauza
> gazelor evacuate, fapt ce ar conduce la lipsa vizibilitatii pentru
> mecanicul conductor.
> - Blindajul turelei este de proasta calitate si cu unghiurile de
> ricoseu gresit calculate si deformate la turnare. Capteaza, nu
> respinge loviturile.
> - Flotabilitatea nu este controlabila. Nici un mecanic nu a acceptat
> sa intre cu transportorul in apa.
> - Stabilitatea tevii in momentul tragerii s-a asigurat cu niste chingi
> improvizate.
> - Luneta Elbit a sistemului de ochire nu a permis luarea tintei de la
> distanta, fiind inlocuita, la efectuarea testelor, cu o luneta
> sovietica din vechea dotare, care s-a dovedit fiabila.
> - Pentru a se obtine punctajul minim admis (numarul de cartuse in
> tinte) s-au efectuat trageri in tinte de 5-6 ori mai mari (?!), iar
> distanta pina la tinte a fost si ea redusa pina la 4-5 ori (?!). Prin
> aceasta inselatorie si prin alte manopere dolosive, ministrul Apararii
> a fost indus in eroare si convins ca se face o afacere buna.
> Nota Bene: Industria autohtona are capacitatea de a realiza
> transportoare performante, fara astfel de probleme, dupa cum are si
> solutii la toate nereusitele modelului PIRANHA de la MOWAG. Nu poate,
> insa, rezolva problema comisioanelor care trebuie sa ajunga in multe
> buzunare. Reprezentantul MOWAG a anexat pliculete cu sume intre 10.000
> si 30.000 de dolari SUA cartilor sale de vizita, trimise ca
> antemergatoare la prezentare (n.n.-MOSSAD nu prea agreeaza euro, ori
> are inca mari stocuri de dolari falsi). Pentru unu pina la cel mult
> trei destinatari, sumele de prezentare sint de 40.000, iar pentru o
> usa greu accesibila la Palatul din Bulevardul Geniului (Palatul
> Cotroceni-nota red.), Mossadelul, pensionat si reprofilat pe afaceri
> cu armament, ofera, fara negocieri, conform tarifului practicat de
> zeci de ani suma de 50.000. Dupa aceste “aperitive” se
> ataca fondul afacerii. Nimeni nu este uitat: Comisii parlamentare,
> Agentia de Importuri-Exporturi Strategice, consilieri din
> Departamentele de Securitate si Aparare, cei care, in Serviciile
> Secrete, ar trebui sa previna… presa, care nu trebuie sa fie
> curioasa etc.
> In alta ordine de idei, Compania Martin Lockheed, aleasa, fara
> licitatie, pentru a i se face cadou 4,5 miliarde de euro in schimbul a
> 48 de avioane F-16, pe care pilotii militari germani le-au rebotezat
> “sicrie zburatoare”, din care jumatate “second
> hand”, este renumita pe plan mondial nu numai ca fiind cea mai
> mare si mai puternica in domeniu, dar si cea mai implicata in mari
> scandaluri politico-financiare de coruptie, care au prabusit guverne
> si pecetluit, pentru totdeauna, cariere si destine politice. Cazul
> Japoniei este unul “scoala”, asemenea celebrului scandal
> “Skoda”, care a lasat dezarmata Armata Romana inaintea
> celui de-al II-lea razboi mondial. Pilotii aviatiei militare nu
> agreeaza, nici pe departe, alegerea MApN. Preferintele lor sint pentru
> unul din avioanele Multirol, produse in Europa. Cel mai dorit este,
> insa, un model din afara spatiului NATO: Suhoi 37! Dupa cele doua
> testari, la presiunea partii israeliene, cei implicati din MApN au
> incercat, cu o saptamina inainte de miercuri, 21 mai a.c., remedierea
> unei parti a defectiunilor, pe cheltuiala partii romane, fara insa ca
> asa ceva sa fie posibil. Cu toate acestea, firma israeliana face
> presiuni puternice pentru semnarea contractului. Data fiind implicarea
> lui Liviu Mihaiu (care, nu intimplator, poarta uniforma militara de
> camuflaj) in sustinerea intereselor firmei MOSSAD-ului, patronii de
> presa corupti au blocat publicarea investigatiilor jurnalistice care
> demasca aceasta noua ”Afacere Skoda”.
--------------
Cine blocheaza reformele Justitiei??
>

Tudor190 (...@yahoo.com, IP: 198.28.129...)
2008-06-10 19:05
Re: Pe aceasi tema/Daca nu exista Justitie.....orice e posibil.

La 2008-06-10 18:54:40, Adrian v.D. a scris:

> Cine blocheaza reformele Justitiei??

Sper ca nu va referiti la justitite ca si institutie.
Oricum nu exista nicaieri o separare reala a puterilor in stat ci doar centre de putere ce scapa oricarui control popular...nu-i mai zic demicratic pentru ca acest termen este deja uzat.
Cind o sa se vrea sa se faca "lumina" (a se citi platit polite sau schimbarea centrului de putere) atunci justitia va functiona.
Problema este ca noi cei ce vrem Bine luptam cu armele lor si n-avem nici o sansa. Atita timp cit nu ne vom lua destinele in miini sintem pierduti...

...ce mai controlam din ceea ce ne priveste personal chiar daca aparent se clameaza libertatea fiecaruia? mai nimic este raspunsul daca sintem sinceri.

Mos Grigore din Chicago (...@worldnet.att.net, IP: 208.207.43...)
2008-06-10 20:07
Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

tot bulshitu' asta pe care l-ai scris cu o dedicatzie demna de o cauza mai buna, sint sigur ca ti-a fost furnizat de surse plasate la cel mai inalt nivel din SRI, MOSSAD ba chiar si FSB.

Se vede dela o POSHTA ca ai cunoshtiinte aprofundate de specialitat cel putzin de absolvent (pe'nserate) de ASE.

Noroc ca e asa o bulibasheala in capul tau ca te simtzi cunoscator si patriot dar de fapt eshti doar "nevinovat"

Ce-mi pare mie rau e ca ai omis dintre criminalii istoriei biciclishtii (cei drept pe americani si evrei i-ai listat). Deasemenea un pic de aluzie trebuia facuta si LA Nostradmus.......vezi c-ai suparat-o pe Pikylina.................


PS. Am savurat copios mentziune cablajelor "prea radioactive" din turela conservei aleia. poate vrei sa elaborezi un pic si sa arunci o raza de lumina'n BEZNA noastra...............................NU NE LASA INCORDATZI!



La 2008-06-10 18:21:31, Tudor190 a scris:

> Toate achizitiile sau tentativele de importuri de tehnica militara au
> in spatele lor mari escrocherii, Romania platind la preturi de
> tehnologie avansata vechiturile scoase din uz de alte armate, care nu
> indeplinesc indicatorii de performanta ai NATO, nu garanteaza
> siguranta in exploatare si prezinta mari riscuri pentru sanatatea si
> viata militarilor.
> “Rezervisti” ai Serviciilor Secrete israeliene-MOSSAD si
> AMAN-, care conduc mari retele internationale de trafic de armament (o
> permanenta si importanta sursa de prosperitate a Israelului) dau
> tunuri dupa tunuri Ministerului Apararii Nationale din Romania, ale
> carui departamente de inzestrare sint intesate de corupti si
> tradatori.
> Nici una dintre achizitiile de tehnica militara dupa aderarea Romaniei
> la NATO nu s-a dovedit valida, potrivit normelor de performanta si
> siguranta ale Aliantei Nord-Atlantice.
> CSAT-ul a fost sistematic dezinformat si indus in eroare, de fiecare
> data cind i s-au supus aprobarii planurile si cheltuielile pentru
> inzestrare.
> Secretarul de Stat de la MApN, Dobritoiu, minte, mai exact
> dezinformeaza atunci cind spune ca transportoarele PIRANHA livrate de
> MOWAG au doar “mici probleme tehnice”. In ziarele
> “Ziua”, nr. 4232, din 15 mai 2008, “Curierul
> National” si altele, niste diversionisti au incercat, pe bani
> grei, sa ascunda esecurile testelor efectuate la Capul Midia si in
> tunelul de incercari al MApN.
> Dintre “micile probleme tehnice” pe care secretarul de
> Stat ori le ascunde, ori nu le cunoaste, sint de observat:
> - Softul e programat sa permita furnizorului inducerea de imprecizii,
> defectiuni ori blocaje in functionare. Recent, s-a demonstrat ca
> tehnica militara de aparare antiaeriana a Siriei are incorporate
> microprocesoare, prin care s-a intervenit atit in bruierea
> (paralizarea) sistemelor de radare, cit si in cea a celor de ochire.
> - Cablajul turelei depaseste de citeva ori nivelul de radiatii admis,
> implicind riscuri majore.
> - Sistemul de ochire si precizia loviturilor prezinta abateri foarte
> mari, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a
> incercat reglarea, ceea ce a confirmat si inoperabilitatea
> dispozitivelor de reglare. Fiecare incercare nereusita de reglaj a
> durat peste 5 ore.
> - Din proiectare, turela nu permite deschiderea completa a trapei
> mecanicului conductor, iar trapa nu ingaduie rotirea turelei. Daca
> s-ar remedia aceasta eroare de proiectare, atunci ar aparea un alt
> neajuns: obturarea vizetei, a lunetelor de zi si de noapte din cauza
> gazelor evacuate, fapt ce ar conduce la lipsa vizibilitatii pentru
> mecanicul conductor.
> - Blindajul turelei este de proasta calitate si cu unghiurile de
> ricoseu gresit calculate si deformate la turnare. Capteaza, nu
> respinge loviturile.
> - Flotabilitatea nu este controlabila. Nici un mecanic nu a acceptat
> sa intre cu transportorul in apa.
> - Stabilitatea tevii in momentul tragerii s-a asigurat cu niste chingi
> improvizate.
> - Luneta Elbit a sistemului de ochire nu a permis luarea tintei de la
> distanta, fiind inlocuita, la efectuarea testelor, cu o luneta
> sovietica din vechea dotare, care s-a dovedit fiabila.
> - Pentru a se obtine punctajul minim admis (numarul de cartuse in
> tinte) s-au efectuat trageri in tinte de 5-6 ori mai mari (?!), iar
> distanta pina la tinte a fost si ea redusa pina la 4-5 ori (?!). Prin
> aceasta inselatorie si prin alte manopere dolosive, ministrul Apararii
> a fost indus in eroare si convins ca se face o afacere buna.
> Nota Bene: Industria autohtona are capacitatea de a realiza
> transportoare performante, fara astfel de probleme, dupa cum are si
> solutii la toate nereusitele modelului PIRANHA de la MOWAG. Nu poate,
> insa, rezolva problema comisioanelor care trebuie sa ajunga in multe
> buzunare. Reprezentantul MOWAG a anexat pliculete cu sume intre 10.000
> si 30.000 de dolari SUA cartilor sale de vizita, trimise ca
> antemergatoare la prezentare (n.n.-MOSSAD nu prea agreeaza euro, ori
> are inca mari stocuri de dolari falsi). Pentru unu pina la cel mult
> trei destinatari, sumele de prezentare sint de 40.000, iar pentru o
> usa greu accesibila la Palatul din Bulevardul Geniului (Palatul
> Cotroceni-nota red.), Mossadelul, pensionat si reprofilat pe afaceri
> cu armament, ofera, fara negocieri, conform tarifului practicat de
> zeci de ani suma de 50.000. Dupa aceste “aperitive” se
> ataca fondul afacerii. Nimeni nu este uitat: Comisii parlamentare,
> Agentia de Importuri-Exporturi Strategice, consilieri din
> Departamentele de Securitate si Aparare, cei care, in Serviciile
> Secrete, ar trebui sa previna… presa, care nu trebuie sa fie
> curioasa etc.
> In alta ordine de idei, Compania Martin Lockheed, aleasa, fara
> licitatie, pentru a i se face cadou 4,5 miliarde de euro in schimbul a
> 48 de avioane F-16, pe care pilotii militari germani le-au rebotezat
> “sicrie zburatoare”, din care jumatate “second
> hand”, este renumita pe plan mondial nu numai ca fiind cea mai
> mare si mai puternica in domeniu, dar si cea mai implicata in mari
> scandaluri politico-financiare de coruptie, care au prabusit guverne
> si pecetluit, pentru totdeauna, cariere si destine politice. Cazul
> Japoniei este unul “scoala”, asemenea celebrului scandal
> “Skoda”, care a lasat dezarmata Armata Romana inaintea
> celui de-al II-lea razboi mondial. Pilotii aviatiei militare nu
> agreeaza, nici pe departe, alegerea MApN. Preferintele lor sint pentru
> unul din avioanele Multirol, produse in Europa. Cel mai dorit este,
> insa, un model din afara spatiului NATO: Suhoi 37! Dupa cele doua
> testari, la presiunea partii israeliene, cei implicati din MApN au
> incercat, cu o saptamina inainte de miercuri, 21 mai a.c., remedierea
> unei parti a defectiunilor, pe cheltuiala partii romane, fara insa ca
> asa ceva sa fie posibil. Cu toate acestea, firma israeliana face
> presiuni puternice pentru semnarea contractului. Data fiind implicarea
> lui Liviu Mihaiu (care, nu intimplator, poarta uniforma militara de
> camuflaj) in sustinerea intereselor firmei MOSSAD-ului, patronii de
> presa corupti au blocat publicarea investigatiilor jurnalistice care
> demasca aceasta noua ”Afacere Skoda”.
>

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 12.2.142...)
2008-06-10 20:20
Re: Pe aceasi tema

La 2008-06-10 18:21:31, Tudor190 a scris:

> Toate achizitiile sau tentativele de importuri de tehnica militara au
> in spatele lor mari escrocherii, [...]
> Dintre “micile probleme tehnice” pe care secretarul de
> Stat ori le ascunde, ori nu le cunoaste, sint de observat:
> - Softul e programat sa permita furnizorului inducerea de imprecizii,
> defectiuni ori blocaje in functionare. Recent, s-a demonstrat ca
> tehnica militara de aparare antiaeriana a Siriei are incorporate
> microprocesoare, prin care s-a intervenit atit in bruierea
> (paralizarea) sistemelor de radare, cit si in cea a celor de ochire.

Serios? Stii ca in general daca un anume vehicol nu indeplineste peformantele din cartea tehnica se drege pe seama producatorului sau se returneaza. In alta ordine de idei tehnica de aparare antiaeriana a Siriei e de provenienta sovietica/ruseasca... Sa fi tras rusii o teapa sau au cautat o explicatei pentru performantele scazute...

> - Cablajul turelei depaseste de citeva ori nivelul de radiatii admis,
> implicind riscuri majore.

Dupa cum reiese din articol va fiinlocuit de producator. Ti-ai masurat vroedata nivelul de radiatii al cablajului din casa ta?

> - Sistemul de ochire si precizia loviturilor prezinta abateri foarte
> mari, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a
> incercat reglarea, ceea ce a confirmat si inoperabilitatea
> dispozitivelor de reglare. Fiecare incercare nereusita de reglaj a
> durat peste 5 ore.

Pai nu ai spus ca asta s-a intamplat din cauza soft-ului? Oricum dregerea ii revine producatorului.

> - Din proiectare, turela nu permite deschiderea completa a trapei
> mecanicului conductor, iar trapa nu ingaduie rotirea turelei. Daca
> s-ar remedia aceasta eroare de proiectare, atunci ar aparea un alt
> neajuns: obturarea vizetei, a lunetelor de zi si de noapte din cauza
> gazelor evacuate, fapt ce ar conduce la lipsa vizibilitatii pentru
> mecanicul conductor.

Adica masina asta are esapamentul tocmai in botul masinii. Devine tot mai palpitant...

> - Blindajul turelei este de proasta calitate si cu unghiurile de
> ricoseu gresit calculate si deformate la turnare. Capteaza, nu
> respinge loviturile.

Era vorba de turela Oerlikon preluata de la MLI-84M. Aceea e o turela telecomandata - deci nu se afla nimeni in ea. Nu stiu cat de mult conteaza unghiurile de deflectie.

> - Flotabilitatea nu este controlabila. Nici un mecanic nu a acceptat
> sa intre cu transportorul in apa.

Articolul spune ca au asteptat ca personalul autorizat al producatorului sa comita fapta. E ceva normal

> - Stabilitatea tevii in momentul tragerii s-a asigurat cu niste chingi
> improvizate.

Asta de unde ai scos-o?

> - Luneta Elbit a sistemului de ochire nu a permis luarea tintei de la
> distanta, fiind inlocuita, la efectuarea testelor, cu o luneta
> sovietica din vechea dotare, care s-a dovedit fiabila.

Lunete sovietice nu prea mai erau in dotare de la sfaristul anilor '80. Se foloseau doar cele produse de IOR. Au luat luneta ruseasca de la Muzeul Militar? Ultimele confruntari intre blindatele capitaliste si cele sovietice/rusesti, au aratat ca sistemele sovietice de control al tragerii sunt cu desavarsire depasite...Ar fi bine sa te interesezi cate blindate au pierdut sirienii in Liban de pe urma aparatelor de control al focului israeliene

> - Pentru a se obtine punctajul minim admis (numarul de cartuse in
> tinte) s-au efectuat trageri in tinte de 5-6 ori mai mari (?!), iar
> distanta pina la tinte a fost si ea redusa pina la 4-5 ori (?!). Prin
> aceasta inselatorie si prin alte manopere dolosive, ministrul Apararii
> a fost indus in eroare si convins ca se face o afacere buna.

De unde ai informatia asta?

> Nota Bene: Industria autohtona are capacitatea de a realiza
> transportoare performante, fara astfel de probleme, dupa cum are si
> solutii la toate nereusitele modelului PIRANHA de la MOWAG.

Desigur. Ma intreb de ce nu le exporta la fel de bine sau mai bine ca si elvetienii.

> Nu poate,
> insa, rezolva problema comisioanelor care trebuie sa ajunga in multe
> buzunare. Reprezentantul MOWAG a anexat pliculete cu sume intre 10.000
> si 30.000 de dolari SUA cartilor sale de vizita, trimise ca
> antemergatoare la prezentare (n.n.-MOSSAD nu prea agreeaza euro, ori
> are inca mari stocuri de dolari falsi).

Bre, daca au resuit sa falsifice dolarul o sa falsifice fara probleme si euro. In alta ordine de ideicine crezi ca-i suficient de cretin ca sa accepte bani fasli. Daca tu ai muscat-o nu e cazul sa generalizezi...

> Pentru unu pina la cel mult
> trei destinatari, sumele de prezentare sint de 40.000, iar pentru o
> usa greu accesibila la Palatul din Bulevardul Geniului (Palatul
> Cotroceni-nota red.), Mossadelul, pensionat si reprofilat pe afaceri
> cu armament, ofera, fara negocieri, conform tarifului practicat de
> zeci de ani suma de 50.000. Dupa aceste “aperitive” se
> ataca fondul afacerii. Nimeni nu este uitat: Comisii parlamentare,
> Agentia de Importuri-Exporturi Strategice, consilieri din
> Departamentele de Securitate si Aparare, cei care, in Serviciile
> Secrete, ar trebui sa previna… presa, care nu trebuie sa fie
> curioasa etc.
> In alta ordine de idei, Compania Martin Lockheed, aleasa, fara
> licitatie, pentru a i se face cadou 4,5 miliarde de euro in schimbul a
> 48 de avioane F-16, pe care pilotii militari germani le-au rebotezat
> “sicrie zburatoare”, din care jumatate “second

Cand a intrat F-16 in dotarea Luftwaffe? Dupa cate stiu eu nemtii nu l-au avut niciodata in serviciu....

> hand”, este renumita pe plan mondial nu numai ca fiind cea mai
> mare si mai puternica in domeniu, dar si cea mai implicata in mari
> scandaluri politico-financiare de coruptie, care au prabusit guverne
> si pecetluit, pentru totdeauna, cariere si destine politice. Cazul
> Japoniei este unul “scoala”, asemenea celebrului scandal
> “Skoda”, care a lasat dezarmata Armata Romana inaintea
> celui de-al II-lea razboi mondial. Pilotii aviatiei militare nu
> agreeaza, nici pe departe, alegerea MApN.

Ai vorbit cu ei?

> Preferintele lor sint pentru
> unul din avioanele Multirol, produse in Europa. Cel mai dorit este,
> insa, un model din afara spatiului NATO: Suhoi 37!

Da. probabil ca toti isi amintesc cu placere de ultima afacere cu avioane rusesti: MiG-29 in 1989. Ele nu au devenit niciodata complet operationale in aviatia militara. Motoarele lor rezistau cam 300 de ore sim dupa aia erau gata, astfel incat in 2002 au fost scoase din serviciu. O chestie similara au patit si ungurii care au luat in 1997 vreo 20 de MiG-uri 29 si azi mai au vreo 4 operationale...

> Dupa cele doua
> testari, la presiunea partii israeliene, cei implicati din MApN au
> incercat, cu o saptamina inainte de miercuri, 21 mai a.c., remedierea
> unei parti a defectiunilor, pe cheltuiala partii romane, fara insa ca
> asa ceva sa fie posibil. Cu toate acestea, firma israeliana face
> presiuni puternice pentru semnarea contractului. Data fiind implicarea
> lui Liviu Mihaiu (care, nu intimplator, poarta uniforma militara de
> camuflaj) in sustinerea intereselor firmei MOSSAD-ului, patronii de
> presa corupti au blocat publicarea investigatiilor jurnalistice care
> demasca aceasta noua ”Afacere Skoda”.
>
Pai vad ca jurnalistii isi dau in stamba fara emotii...

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 12.2.142...)
2008-06-10 20:44
Re: Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

La 2008-06-10 20:07:42, Mos Grigore a scris:

> tot bulshitu' asta pe care l-ai scris cu o dedicatzie demna de o cauza
> mai buna, sint sigur ca ti-a fost furnizat de surse plasate la cel mai
> inalt nivel din SRI, MOSSAD ba chiar si FSB.
>
> Se vede dela o POSHTA ca ai cunoshtiinte aprofundate de specialitat
> cel putzin de absolvent (pe'nserate) de ASE.
>
> Noroc ca e asa o bulibasheala in capul tau ca te simtzi cunoscator si
> patriot dar de fapt eshti doar "nevinovat"
>
> Ce-mi pare mie rau e ca ai omis dintre criminalii istoriei
> biciclishtii (cei drept pe americani si evrei i-ai listat).
> Deasemenea un pic de aluzie trebuia facuta si LA Nostradmus.......vezi
> c-ai suparat-o pe Pikylina.................
>
>
> PS. Am savurat copios mentziune cablajelor "prea radioactive" din
> turela conservei aleia. poate vrei sa elaborezi un pic si sa arunci o
> raza de lumina'n BEZNA noastra...............................NU NE
> LASA INCORDATZI!
>

Lasa mos Grigore, camp magnetic, radiatii tot un drac! Numa sa slujeasca cauza internationalismului proletar...

>
> La 2008-06-10 18:21:31, Tudor190 a scris:
>
> > Toate achizitiile sau tentativele de importuri de tehnica militara au
> > in spatele lor mari escrocherii, Romania platind la preturi de
> > tehnologie avansata vechiturile scoase din uz de alte armate, care nu
> > indeplinesc indicatorii de performanta ai NATO, nu garanteaza
> > siguranta in exploatare si prezinta mari riscuri pentru sanatatea si
> > viata militarilor.
> > “Rezervisti” ai Serviciilor Secrete israeliene-MOSSAD si
> > AMAN-, care conduc mari retele internationale de trafic de armament (o
> > permanenta si importanta sursa de prosperitate a Israelului) dau
> > tunuri dupa tunuri Ministerului Apararii Nationale din Romania, ale
> > carui departamente de inzestrare sint intesate de corupti si
> > tradatori.
> > Nici una dintre achizitiile de tehnica militara dupa aderarea Romaniei
> > la NATO nu s-a dovedit valida, potrivit normelor de performanta si
> > siguranta ale Aliantei Nord-Atlantice.
> > CSAT-ul a fost sistematic dezinformat si indus in eroare, de fiecare
> > data cind i s-au supus aprobarii planurile si cheltuielile pentru
> > inzestrare.
> > Secretarul de Stat de la MApN, Dobritoiu, minte, mai exact
> > dezinformeaza atunci cind spune ca transportoarele PIRANHA livrate de
> > MOWAG au doar “mici probleme tehnice”. In ziarele
> > “Ziua”, nr. 4232, din 15 mai 2008, “Curierul
> > National” si altele, niste diversionisti au incercat, pe bani
> > grei, sa ascunda esecurile testelor efectuate la Capul Midia si in
> > tunelul de incercari al MApN.
> > Dintre “micile probleme tehnice” pe care secretarul de
> > Stat ori le ascunde, ori nu le cunoaste, sint de observat:
> > - Softul e programat sa permita furnizorului inducerea de imprecizii,
> > defectiuni ori blocaje in functionare. Recent, s-a demonstrat ca
> > tehnica militara de aparare antiaeriana a Siriei are incorporate
> > microprocesoare, prin care s-a intervenit atit in bruierea
> > (paralizarea) sistemelor de radare, cit si in cea a celor de ochire.
> > - Cablajul turelei depaseste de citeva ori nivelul de radiatii admis,
> > implicind riscuri majore.
> > - Sistemul de ochire si precizia loviturilor prezinta abateri foarte
> > mari, cu o raza de imprastiere care s-a accentuat pe masura ce s-a
> > incercat reglarea, ceea ce a confirmat si inoperabilitatea
> > dispozitivelor de reglare. Fiecare incercare nereusita de reglaj a
> > durat peste 5 ore.
> > - Din proiectare, turela nu permite deschiderea completa a trapei
> > mecanicului conductor, iar trapa nu ingaduie rotirea turelei. Daca
> > s-ar remedia aceasta eroare de proiectare, atunci ar aparea un alt
> > neajuns: obturarea vizetei, a lunetelor de zi si de noapte din cauza
> > gazelor evacuate, fapt ce ar conduce la lipsa vizibilitatii pentru
> > mecanicul conductor.
> > - Blindajul turelei este de proasta calitate si cu unghiurile de
> > ricoseu gresit calculate si deformate la turnare. Capteaza, nu
> > respinge loviturile.
> > - Flotabilitatea nu este controlabila. Nici un mecanic nu a acceptat
> > sa intre cu transportorul in apa.
> > - Stabilitatea tevii in momentul tragerii s-a asigurat cu niste chingi
> > improvizate.
> > - Luneta Elbit a sistemului de ochire nu a permis luarea tintei de la
> > distanta, fiind inlocuita, la efectuarea testelor, cu o luneta
> > sovietica din vechea dotare, care s-a dovedit fiabila.
> > - Pentru a se obtine punctajul minim admis (numarul de cartuse in
> > tinte) s-au efectuat trageri in tinte de 5-6 ori mai mari (?!), iar
> > distanta pina la tinte a fost si ea redusa pina la 4-5 ori (?!). Prin
> > aceasta inselatorie si prin alte manopere dolosive, ministrul Apararii
> > a fost indus in eroare si convins ca se face o afacere buna.
> > Nota Bene: Industria autohtona are capacitatea de a realiza
> > transportoare performante, fara astfel de probleme, dupa cum are si
> > solutii la toate nereusitele modelului PIRANHA de la MOWAG. Nu poate,
> > insa, rezolva problema comisioanelor care trebuie sa ajunga in multe
> > buzunare. Reprezentantul MOWAG a anexat pliculete cu sume intre 10.000
> > si 30.000 de dolari SUA cartilor sale de vizita, trimise ca
> > antemergatoare la prezentare (n.n.-MOSSAD nu prea agreeaza euro, ori
> > are inca mari stocuri de dolari falsi). Pentru unu pina la cel mult
> > trei destinatari, sumele de prezentare sint de 40.000, iar pentru o
> > usa greu accesibila la Palatul din Bulevardul Geniului (Palatul
> > Cotroceni-nota red.), Mossadelul, pensionat si reprofilat pe afaceri
> > cu armament, ofera, fara negocieri, conform tarifului practicat de
> > zeci de ani suma de 50.000. Dupa aceste “aperitive” se
> > ataca fondul afacerii. Nimeni nu este uitat: Comisii parlamentare,
> > Agentia de Importuri-Exporturi Strategice, consilieri din
> > Departamentele de Securitate si Aparare, cei care, in Serviciile
> > Secrete, ar trebui sa previna… presa, care nu trebuie sa fie
> > curioasa etc.
> > In alta ordine de idei, Compania Martin Lockheed, aleasa, fara
> > licitatie, pentru a i se face cadou 4,5 miliarde de euro in schimbul a
> > 48 de avioane F-16, pe care pilotii militari germani le-au rebotezat
> > “sicrie zburatoare”, din care jumatate “second
> > hand”, este renumita pe plan mondial nu numai ca fiind cea mai
> > mare si mai puternica in domeniu, dar si cea mai implicata in mari
> > scandaluri politico-financiare de coruptie, care au prabusit guverne
> > si pecetluit, pentru totdeauna, cariere si destine politice. Cazul
> > Japoniei este unul “scoala”, asemenea celebrului scandal
> > “Skoda”, care a lasat dezarmata Armata Romana inaintea
> > celui de-al II-lea razboi mondial. Pilotii aviatiei militare nu
> > agreeaza, nici pe departe, alegerea MApN. Preferintele lor sint pentru
> > unul din avioanele Multirol, produse in Europa. Cel mai dorit este,
> > insa, un model din afara spatiului NATO: Suhoi 37! Dupa cele doua
> > testari, la presiunea partii israeliene, cei implicati din MApN au
> > incercat, cu o saptamina inainte de miercuri, 21 mai a.c., remedierea
> > unei parti a defectiunilor, pe cheltuiala partii romane, fara insa ca
> > asa ceva sa fie posibil. Cu toate acestea, firma israeliana face
> > presiuni puternice pentru semnarea contractului. Data fiind implicarea
> > lui Liviu Mihaiu (care, nu intimplator, poarta uniforma militara de
> > camuflaj) in sustinerea intereselor firmei MOSSAD-ului, patronii de
> > presa corupti au blocat publicarea investigatiilor jurnalistice care
> > demasca aceasta noua ”Afacere Skoda”.
> >
>
>

Tudor190 (...@yahoo.com, IP: 198.28.128...)
2008-06-10 21:01
Re: Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

La 2008-06-10 20:44:06, Mache a scris:

Ai muscat-o!

La 2-0 schimbam portle.

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 12.2.142...)
2008-06-10 21:19
Re: Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

La 2008-06-10 21:01:06, Tudor190 a scris:

> La 2008-06-10 20:44:06, Mache a scris:
>
> Ai muscat-o!
>
> La 2-0 schimbam portle.
>
Eu? unde?

Nu pot decat sa-i dau dreptate lui Mos Grigore...

Tudor190 (...@yahoo.com, IP: 198.28.128...)
2008-06-10 21:32
Re: Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

La 2008-06-10 21:19:06, Mache a scris:

> La 2008-06-10 21:01:06, Tudor190 a scris:
>
> > La 2008-06-10 20:44:06, Mache a scris:
> >
> > Ai muscat-o!
> >
> > La 2-0 schimbam portile.
> >
> Eu? unde?
>
> Nu pot decat sa-i dau dreptate lui Mos Grigore...

Credeam ca scap cu un mesaj pentru amindoi; mai gindeste-te!

OldPhil din tot acolo (...@yahoo.com, IP: 68.238.178...)
2008-06-10 21:58
Re: Ba Tudorica, eshti asa de TAMPIT ca nu se poate supara omu' pe tine..........

La 2008-06-10 20:07:42, Mos Grigore a scris:

nu e moshule, asa este el din nastere!


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Va fi Blaga? Sau Oprescu? (2738 afisari)
 Teapa elvetiana (2661 afisari)
 UE ne cere alta Constitutie (2041 afisari)
 De ce nu-l voi vota pe Sorin Oprescu (1958 afisari)
 Regele Mihai si Regina Ana Nunta de Diamant (1941 afisari)
 Fara sutien, la... "Opera": Noul cod de eleganta marca Pamela Anderson (3614 afisari)
 Mariah Carey, prinsa cu liposuctia (2497 afisari)
 Patronul lui Ionut Iftimoaie asasinat in plina strada (2422 afisari)
 Timisoara: Miting in sprijinul IPS Nicolae Corneanu  (2187 afisari)
 Reprezentanti ai 14 case regale europene participa la celebrarea nuntii de diamant a Regelui Mihai si Reginei Ana  (2124 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2008 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01910 sec.