Dacia 2008-05-19 23:12:35 |
In cele din urma achizitionam, totusi, vechiturile
|
|
Parca mai ieri declara domnul Tariceanu ca Romania nu va achizitiona avioane la mina a 2-a. Probabil ca se gindea ca le va lua la mina a 3-a. Cine ia comisioanele, in buzunarele cui a ajuns spaga? |
|
|
|
FB 2008-05-19 23:20:49 |
Re: In cele din urma achizitionam, totusi, vechiturile
|
|
La 2008-05-19 23:12:35, Dacia a scris:
> Parca mai ieri declara domnul Tariceanu ca Romania nu va achizitiona
> avioane la mina a 2-a. Probabil ca se gindea ca le va lua la mina a
> 3-a. Cine ia comisioanele, in buzunarele cui a ajuns spaga?
>
Nu Tariceanu e spionul ,Base "lideru"baga pastile cu americanii.Tariceanu e cu europenii al,lalt e cu "licuricii".
Normal ar fi sa faca acest contract cu suedezii ce se arat interesati de aschizitionarea Avioane Craiova.Le-ar produce in tara ,ar redemara industria aeronautica romana .Ce n-au izbutit rusii (oprirea industriei aeronautice romane) ,au izbutit americanii.S-a oprit productia avionului IAR 93 ca urmare a embargoului impotriva sarbilor.Ca acuma ,prin Basescu sa ne oblige sa cumparam scrapuri de la ei.Degeaba ,vorba proverbului banii nu trebuie sa stea la fraieri. |
|
|
|
Uliu_Roman 2008-05-19 23:27:54 |
Tineti-va rablele !
|
|
Romania nu are nevoie de ele. Tipica operatiune psy-op: ei anunta inainte de implinirea faptului, ca se va implini. Scopul este conditionarea maselor cu "fait acompli".
Nu-i vedem pe suedezi sau pe francezi sa faca asta - sunt prea decenti. |
|
|
|
conopid 2008-05-19 23:48:28 |
iata o idee buna, dar nu excelenta
|
|
adica de ce sa ceara si banii?
le da si gata, e mai simplu!
pai, bai, suntem aliati ori ce pastele....? |
|
|
|
... 2008-05-19 23:50:40 |
Re: In cele din urma achizitionam, totusi, vechiturile
|
|
Nu s-a stabilit inca sa se ia porcariile americane. Asta e procedura la ei. Tradatorul de la Cotroceni se va da in cap peste cap sa faca serviciul licuriciului, dar nu e deloc sigur ca-i ies manevrele. |
|
|
|
sty 2008-05-20 02:43:43 |
jenant
|
|
nu vad nici un motiv ptr achizitonarea unor avioane care sant dovedite ca greu de intretinut /ineficiente si acum cu F22 depasite tehnologic. |
|
|
|
Socrate 2008-05-20 07:13:27 |
Se prefigureaza o premiera - fregate zburatoare.
|
|
Parca prea seamana afacerile. Se pare ca Romania este o vaca de muls. Vad anuntul ca o incercare de fortare de mana. |
|
|
|
roy 2008-05-20 10:43:52 |
Re: Tineti-va rablele !
|
|
O parte din avioane sunt noi si o parte vechi.
Cred ca planul e ca antrenamentele sa se faca pe alea vechi ca daca tot cad pilotzii (asta este o adevarata specialitate), cel putzin sa nu le faca praf pe alea noi.
Adevarul este ca daca e nevoie de un avion de antrenament o Dakota ar fi suficient de buna, nu- nevoie de F-16.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
La 2008-05-19 23:27:54, Uliu_Roman a scris:
> Romania nu are nevoie de ele. Tipica operatiune psy-op: ei
> anunta inainte de implinirea faptului, ca se va implini. Scopul este
> conditionarea maselor cu "fait acompli".
> Nu-i vedem pe suedezi sau pe francezi sa faca asta - sunt prea
> decenti.
>
|
|
|
|
Olga Khan 2008-05-20 11:11:42 |
Acu' pe bune ...
|
|
cati europeeni poate sa se laude ca freaca aerul cu niste F-16???? si sint antrenate in cele mai noi tehnici americane!!!!! - aproape. |
|
|
|
Socrate 2008-05-20 12:46:56 |
CINEVA NE TRAGE PE SFOARA RAU DE TOT !!!!
|
|
http://www.solarnavigator.net/aviation_and_space_travel/lockheed_martin_f_16.htm
Unit cost:
* F-16A/B: 1998USD 14.6 million
* F-16C/D: 1998USD 18.8 million
* late models: 1998USD 26.9 million
Nu cred ca preturile s-au dublat in 10 ani.
Nota bene. F-16 a aparut in 1976!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/F-16_Fighting_Falcon
Preturi recente la
http://www.caat.org.uk/issues/facts-figures/weapon-costs.php
F-16 Fighter (Block 60 for UAE) $80m
F-16 Fighter (Block 50 for US) $25m
Atentie. Mai sus este vorba de avioane NOI !!!!
Cat o fi comisionul ? Puteti sa calculati si singuri. |
|
|
|
VARUS_A 2008-05-20 12:48:24 |
COMPARATI ASTIA DE LA MAPN
|
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Eurofighter_Typhoon |
|
|
|
Socrate 2008-05-20 13:14:11 |
Cineva ne ia de fraieri.
|
|
Polonia a cumparat 48 de F-16 NOI pentru 3.5 miliarde dolari, cu un offset de 9 miliarde de dolari.
Detalii mai jos :
http://www.f-16.net/f-16_users_article15.html
Eventually the Polish government decided on December 27th, 2002 to buy rather than lease new fighter aircraft, and that the winner of the Polish fighter tender was Lockheed-Martin. Up to 48 F-16 Block 52 aircraft will be delivered (36 C's and 12 D's). The major element in this deal was an offset agreement between Lockheed-Martin and the Polish government, which sees an amount of up to $9 billion return in the Polish economy. Major projects include plans by General Motors to expand a plant in Gliwice, Poland, and a pledge by Motorola to invest in a state-of-the-art communication system for Polish public services.
The contract was signed on April 18th, 2003, for $3.5 billion, the biggest defense contract by a former Soviet bloc country since the end of the Cold War. The purchase contract also includes spare engines, missiles and bombs as well as technical details and the terms of training for Polish pilots. The aircraft will be built in Fort Worth, Texas, and deliveries started in 2006. |
|
|
|
Ghita Bizonu' 2008-05-20 14:26:41 |
Re: Nu me ia. Suntem. Ca asa vrem sa fim
|
|
La 2008-05-20 13:14:11, Socrate a scris:
> Polonia a cumparat 48 de F-16 NOI pentru 3.5 miliarde dolari, cu un
> offset de 9 miliarde de dolari.
> Detalii mai jos :
> http://www.f-16.net/f-16_users_article15.html
>
> Eventually the Polish government decided on December 27th, 2002 to buy
> rather than lease new fighter aircraft, and that the winner of the
> Polish fighter tender was Lockheed-Martin. Up to 48 F-16 Block 52
> aircraft will be delivered (36 C's and 12 D's). The major element in
> this deal was an offset agreement between Lockheed-Martin and the
> Polish government, which sees an amount of up to $9 billion return in
> the Polish economy. Major projects include plans by General Motors to
> expand a plant in Gliwice, Poland, and a pledge by Motorola to invest
> in a state-of-the-art communication system for Polish public
> services.
>
> The contract was signed on April 18th, 2003, for $3.5 billion, the
> biggest defense contract by a former Soviet bloc country since the end
> of the Cold War. The purchase contract also includes spare engines,
> missiles and bombs as well as technical details and the terms of
> training for Polish pilots. The aircraft will be built in Fort Worth,
> Texas, and deliveries started in 2006.
>
|
|
|
|
Uliu_Roman 2008-05-20 14:41:50 |
De ce nu astfel?
|
|
, adica pe gratis, ca Israelul. Ei le primesc ca recompensa pentru "abtinere", noi ce primim pentru ca trimitem militarii Romani la moarte pe terenurile de joaca ale Imperiului?
http://www.f-16.net/f-16_users_article7.html
PS mersi pt. link, nu eu l-am gasit, ci un alt utilizator. |
|
|
|
MirceaS 2008-05-20 14:45:26 |
Interesul romanilor...
|
|
...este sa cumpere un avion multi-rol modern de la cei care ofera cele mai bune compensatii industriale si transferuri tehnologice. Avionul nu este numai o aeronava, este o platforma de sensori si armament. Rafale francez si Gripen-ul suedez (in varianta Super Gripen) ar fi cele mai indicate, avand posibilitatea de a folosi si armament american si european, fara sa mai vorbim de concepia mai recenta decat F-16 si de costurile de intretinere mai scazute. |
|
|
|
nastratin123 2008-05-20 15:05:22 |
Re: De ce nu astfel?
|
|
primiti din 3 cea ma-i lunga
La 2008-05-20 14:41:50, Uliu_Roman a scris:
> , adica pe gratis, ca Israelul. Ei le primesc ca recompensa
> pentru "abtinere", noi ce primim pentru ca trimitem militarii Romani
> la moarte pe terenurile de joaca ale Imperiului?
>
> http://www.f-16.net/f-16_users_article7.html
>
> PS mersi pt. link, nu eu l-am gasit, ci un alt utilizator.
>
|
|
|
|
Ghita Bizonu' 2008-05-20 15:23:32 |
Re: te cam inseli.
|
|
Grippen a intrat tarziu in productie.
A concurat cu F16 ptr rolul de avion Nato.
Rafala e un avion extrem de elgant, dar nu-s sigur cu avionica lui si are un pret descurajant.
La 2008-05-20 14:45:26, MirceaS a scris:
> ...este sa cumpere un avion multi-rol modern de la cei care ofera cele
> mai bune compensatii industriale si transferuri tehnologice. Avionul
> nu este numai o aeronava, este o platforma de sensori si armament.
> Rafale francez si Gripen-ul suedez (in varianta Super Gripen) ar fi
> cele mai indicate, avand posibilitatea de a folosi si armament
> american si european, fara sa mai vorbim de concepia mai recenta decat
> F-16 si de costurile de intretinere mai scazute.
>
|
|
|
|
Ghita Bizonu' 2008-05-20 15:24:40 |
Re: da pretul ?!
|
|
da. Eurofighteru ar fi cel mai interesant. Insa pretul ....
Grippen e cel mai ieftin
Dar e mai mlut de lina 2. |
|
|
|
Giuseppe Cocos 2008-05-20 15:37:02 |
Eu asi cumpara 24 si 24
|
|
24 de la europeni (oricare dintre ei) si 24 de la rusi....in felul asta daca se strica caruta cu unii ....fugim la ceilalti.... |
|
|
|
Socrate 2008-05-20 16:08:38 |
SUBSCRIU Re: Eu asi cumpara 24 si 24
|
|
Ar fi o solutie excelenta.
La 2008-05-20 15:37:02, Giuseppe Cocos a scris:
> 24 de la europeni (oricare dintre ei) si 24 de la rusi....in felul
> asta daca se strica caruta cu unii ....fugim la ceilalti....
>
|
|
|
|
Giuseppe Cocos 2008-05-20 16:56:35 |
Oil crosses $129 for first time, heads for $130
|
|
Pe fondul zvonurilor ca Pentagonul pregateste atacarea "preventiva" a Iranului .....petrolul creste si creste si creste ....si astfel vom avea un democrat presedinte si un congres masiv democrat...
Oil crosses $129 for first time, heads for $130
Tuesday May 20, 9:30 am ET
Crude oil futures pass $129 a barrel for the first time, likely headed past $130
VIENNA, Austria (AP) -- Oil prices have have spiked to a new trading high, sweeping past $129 a barrel.
The June contract for light, sweet crude traded as high as $129.31 in pre-opening trading on the New York Mercantile Exchange.
Prices are currently being driven higher by supply concerns. This latest surge comes after OPEC's president was quoted as saying his organization won't increase its output before its next meeting in September.
The imminent expiration of the June contract is adding to the volatility. The contract will end at the close of trading Tuesday.
|
|
|
|
Dacia 2008-05-20 18:41:27 |
FB, chiar daca le iau de la suedezi, Re: In cele din urma achizitionam, totusi, vechiturile
|
|
cei de la Saab nu vor produce avioanele respective la Craiova. Una e sa achizitionezi fabrica de la Craiova si cu totul altceva e sa si produci avioanele acolo.
La 2008-05-19 23:12:35, Dacia a scris:
> Parca mai ieri declara domnul Tariceanu ca Romania nu va achizitiona
> avioane la mina a 2-a. Probabil ca se gindea ca le va lua la mina a
> 3-a. Cine ia comisioanele, in buzunarele cui a ajuns spaga?
>
|
|
|
|
M_D_L 2008-05-20 19:07:38 |
Daca tot avem un "LASER", ce ne mai trebuie harburile astea de la americani ?
|
|
Poate vor sa le cumpere pentru antrenament, sa le doboare cu "LASER-ul".
Parca asa se zvonea pe timpul lui Ceasca, ca am avea nu stiu ce "scula", cu care am prajit tancurile sovietice cand au vrut sa treaca podul peste Prut.
Eu zic sa mai facem cateva, sa avem si de rezerva si sa-i parlim bine de tot pe toti astia care ne enerveaza. Sa-i casapim pe unguri si sa ne dam la muierile lor. Sa casunam si pe ucrainieni si sa le luam inapoi ce e al nostru, iar pe bulgari sai mutam mai la sud. Sa-i facem coloniile noastre si sa traim bine pe spinarea lor, cum fac altii de sute de ani.
|
|
|
|
OldPhil 2008-05-20 20:22:10 |
Re: Eu asi cumpara 24 si 24
|
|
La 2008-05-20 15:37:02, Giuseppe Cocos a scris:
bey cocoselu' meu, alea de la rusi cad si au cazut ca mustele cind aterizeaza pe kkt si s-a vazut clar, deci rusii vind junk-uri si vrei ca romanasii sa puna botu' la ele? bey da' istetz iesti!
> 24 de la europeni (oricare dintre ei) si 24 de la rusi....in felul
> asta daca se strica caruta cu unii ....fugim la ceilalti....
>
|
|
|
|
spaiu' 2008-05-20 20:54:24 |
Re: In cele din urma achizitionam, totusi, vechiturile
|
|
" cei de la Saab nu vor produce avioanele respective la Craiova. Una e sa achizitionezi fabrica de la Craiova si cu totul altceva e sa si produci avioanele acolo."
Zau, neica? Te pomenesti ca aia de la Saab vor sa intre in afaceri imobiliare, si de-aia cumpara fabrica! Mai ai voie o data, poate asa incepi sa si gandesti! |
|
|
|
spaiu' 2008-05-20 20:58:21 |
Re: CINEVA NE TRAGE PE SFOARA RAU DE TOT !!!!
|
|
La 2008-05-20 12:46:56, Socrate a scris:
> http://www.solarnavigator.net/aviation_and_space_travel/lockheed_martin_f_16.htm
> Unit cost:
> * F-16A/B: 1998USD 14.6 million
> * F-16C/D: 1998USD 18.8 million
> * late models: 1998USD 26.9 million
> Nu cred ca preturile s-au dublat in 10 ani.
>
> Nota bene. F-16 a aparut in 1976!!!
> http://en.wikipedia.org/wiki/F-16_Fighting_Falcon
>
> Preturi recente la
> http://www.caat.org.uk/issues/facts-figures/weapon-costs.php
> F-16 Fighter (Block 60 for UAE) $80m
> F-16 Fighter (Block 50 for US) $25m
> Atentie. Mai sus este vorba de avioane NOI !!!!
>
> Cat o fi comisionul ? Puteti sa calculati si singuri.
>
Deci avioanele "compatibile cu standardele NATO" sunt de conceptie de acu' 32 de ani???????? Sa intelegem ca intre timp standardele cu pricina n-au mai avut fo revizie, ceva? Cam puturosi domnii generali! Parerea mea! |
|
|
|
Rhodos 2008-05-20 21:07:23 |
Ma poate ajuta cineva ...?
|
|
Ca tot vorbiti de SAAB
Cum este posibil ,ca o tara precum Suedia ,sa poata realiza Grippin-ul iar "pecealisti de marca" de la Craiova, Nu !
Ce nu functioneaza sau nu a functionat ....aud.
Selectia cumva... ,spaga... nepotismul....
PS.
Alegerea F16 ar fi cea mai indicata, cu intelegerile de rigoare ...F35 |
|
|
|
Giuseppe Cocos 2008-05-20 21:19:40 |
Re:OldPhil
|
|
Si ce F-16 nu cad ? Ia uit-te putin la Mig29, Mig 31 si Su 27 !
La 2008-05-20 20:22:10, OldPhil a scris:
> La 2008-05-20 15:37:02, Giuseppe Cocos a scris:
>
> bey cocoselu' meu, alea de la rusi cad si au cazut ca mustele cind
> aterizeaza pe kkt si s-a vazut clar, deci rusii vind junk-uri si vrei
> ca romanasii sa puna botu' la ele? bey da' istetz iesti!
>
> > 24 de la europeni (oricare dintre ei) si 24 de la rusi....in felul
> > asta daca se strica caruta cu unii ....fugim la ceilalti....
> >
>
>
|
|
|
|
MirceaS 2008-05-20 21:24:12 |
Re: Ma poate ajuta cineva ...? voi incerca
|
|
La 2008-05-20 21:07:23, Rhodos a scris:
>
> Ca tot vorbiti de SAAB
>
> Cum este posibil ,ca o tara precum Suedia ,sa poata realiza Grippin-ul
> iar "pecealisti de marca" de la Craiova, Nu !
>
> Ce nu functioneaza sau nu a functionat ....aud.
>
> Selectia cumva... ,spaga... nepotismul....
> PS.
> Alegerea F16 ar fi cea mai indicata, cu intelegerile de rigoare
> ...F35
>
SAAB are traditie de constructor independent de avioane de lupta. Suedia este puternic industrializata fata de Romania..
Pentru Gripen, motorul este construit de Volvo, sub licenta americana (aproximativ acelasi motor care echipeaza F-18 american). O buna parte de avionica (radar, etc.) sunt construite de Thales.
F-35 nu este de aceeasi categorie, este mult mai scump (pretul nu este inca stabilizat) si este inca in faza de dezvoltare si incercare. Nimic nu impiedica Romania sa cumpere acest avion mai tarziu, chiar daca nu cumpara in prealabil F-16.
Inca odata, ce este important este transferul tehnologic si compensatia industriala. Asa nu se vor duce banii in vant. |
|
|
|