Ziua Logo
  Nr. 4216 de marti, 22 aprilie 2008 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2008-04-22

Comentarii: 22, forum ACTIV

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

Tudor190
2008-04-21 23:54:18

Tara arde si baba se piaptana

Romania se depopuleaza de romani in schimb vin asiaticii, arabii, evreii. Economia si resursele naturale au trecut in miini straine. Armata nu prea mai este, nici industrie producatare de armament (parca mai dau 2500 afara in curind) dar avem doua fregate si doua hercules prapadite...sa nu uit, avem si hamviuri mina a doua. Copiii se sinucid pentru ca duc dorul parintilor plecati slugi la straini. Batrinii ne mor in mizerie fara sa aibe de la cine sa-si ia ramas-bun.

Dar astea nu sint probleme. Problema mare este grija de mediu si imbunatatirea combustiei la motoarele in 4 timpi si cresterea eficientei injectoarelor la motoarele diesel...asta daca-am fi naivi si i-am crede. Toata povestea se reduce la ochiul dracului, uciga-l toaca!

Preferam un articol care a dat de itele afacerii si care a identificat beneficiarii acestor legi.

FB
2008-04-22 02:54:39

Re: Tara arde si baba se piaptana

La 2008-04-21 23:54:18, Tudor190 a scris:

> Romania se depopuleaza de romani in schimb vin asiaticii, arabii,
> evreii. Economia si resursele naturale au trecut in miini straine.
> Armata nu prea mai este, nici industrie producatare de armament (parca
> mai dau 2500 afara in curind) dar avem doua fregate si doua hercules
> prapadite...sa nu uit, avem si hamviuri mina a doua. Copiii se sinucid
> pentru ca duc dorul parintilor plecati slugi la straini. Batrinii ne
> mor in mizerie fara sa aibe de la cine sa-si ia ramas-bun.
>
> Dar astea nu sint probleme. Problema mare este grija de mediu si
> imbunatatirea combustiei la motoarele in 4 timpi si cresterea
> eficientei injectoarelor la motoarele diesel...asta daca-am fi naivi
> si i-am crede. Toata povestea se reduce la ochiul dracului, uciga-l
> toaca!
>
> Preferam un articol care a dat de itele afacerii si care a identificat
> beneficiarii acestor legi.
>
Excelenta postare.Cred ca ar merita sa fie evidentiata.Bravo!

FB
2008-04-22 05:38:01

"Organele"

de control.Asa se numesc in Romania trantorii.Cei de la RAR,gaz ,apa ,lumina,ISCIR,mai nou UE,calitate Sanepid ,Protectia consumatorilor,politia sanitara , pompieri ,politia rurala.Plateste-le tuturor taxe si nu-ti mai ramane nimica.
Am vazut scene de oroare cu inspectiile tehnice.Se fotografiaza masinile din diferite unghiuri.Si se dau pe internet ?? Nu stiu prea bine ,dar in orice caz atunci
cand le vezi mecla inginerasilor de la rar,inspectii tehnice, parca ar fi de la formula 1.Trai pe vatrai ,unul lucreaza ,zece verifica.

Ovi
2008-04-22 08:37:32

Calculator Taxa Auto 2008

Gasiti un calculator simplu pentru a determina cat veti avea de platit taxa dupa 1 iulie 2008 aici: www.vipcar.ro

ionut02
2008-04-22 10:59:51

Re: Calculator Taxa Auto 2008

La 2008-04-22 08:37:32, Ovi a scris:

> Gasiti un calculator simplu pentru a determina cat veti avea de platit
> taxa dupa 1 iulie 2008 aici: www.vipcar.ro
>

Bumerang
2008-04-22 11:37:05

Re: Calculator Taxa Auto 2008 - Ceva nu mi-e clar

La 2008-04-22 08:37:32, Ovi a scris:

> Gasiti un calculator simplu pentru a determina cat veti avea de platit
> taxa dupa 1 iulie 2008 aici: www.vipcar.ro
>


Pe acel site am facut un clacul la o masina Euro 2, in care nu am precizat Emisia de CO2 si totusi cacluclatorul a stabilit o taxa. Sa inteleg ca nu esti obligat sa mergi la RAR sa-ti stabilieasca emisia? Articolul nu prea este clar.
Are cineva informatii mai concrete?
Apropos, unde pe Ziua se gasesc informatiile promise in articol, ca eu nu le gasesc?

Bumerang
2008-04-22 11:58:46

<Formula de calcul si coeficientii de corectie pot fi gasiti pe www.ziua.ro.> Unde??

Ca eu nu o vad de nicio culoare....

Hantzy
2008-04-22 13:46:04

costy mi-a scris ieri

cu placere, dar nu cu mine...ci cu cei care "ma calca" regulat pt. a-i ajuta sa-si cumpere o masina
din Germania. Si nu este vorba de unul sau doi flacai, ci de zeci de amici,
cunostinte, rude.
F. multi din cei care sunt cumva obligati sa cumpere masini noi din
Romania si-ar dori sa cumpere o masina la mana a doua din tara
masinilor. Autohausurile din Germania sunt golite zilnic de masini
bune si foarte bune pana in 5000 de euro de catre cumparatorii din
estul Europei. N-o sa-ti vina a crede, insa masinile germane de preturi
pana in 2000 euro - masini de 10 ori mai bune decat o Dacia de cativa ani -
ajund pe marea Mediterana si apoi pe cea Neagra pana in Asia.

F. multi prefera o masina la mana doua din Germania :VW, Astra, Vectra,
Ford etc la jumate de pret fata de Citroenurile lui Tariceanu. Insa taxa,
care joaca rolul determinant, fiind in unele cazuri de 3 000 euro, cheltuielile
de care pomeneai dta, transportul pana in Ro si lipsa unui om de incredere care sa-i serveasca, ajute omeneste etc, ii determina sa-si cumpere o
trotineta din doatarea pm calin.

Insa asta nu este probleme mea. Pe mine ma deranjeaza cel mai tare
praful in ochi aruncat de cei care au abligatia doctrinara sa traga cu
dintii de economoa de piata.
Si-au fcaut legea cu taxa unica de impozitare, ca sa-si poata face sosonul
mare, iar cand este vorba de libertatea omul de rand de a face ce-i trece
prin gand...liberalii lui tariceanu ii arata poponeata razand!

La care mai adauga si balciul ca la usa cortului lui nastase cu UE, in care
clanta liberala a fost mai tare decat cea a batranei Doamne, ca si cum
Europa adera la Romania....ma apuca , cum bine spune Danuti, scarba!

Hantzy
2008-04-22 13:48:53

eu ii raspund azi

Am senzatia vrei sa ma contrazici, dandu-mi dreptate. Adica aia multi care vin regulat la mata se pare ca nu sunt obligati de politica guvernamentala sa-si cumpere masina noua din RO, de vreme ce continua sa vina in Vest.
Care sun aia f. multi? Iaeri iti propuneam un pariu ca nu sunt decat cateva procente din cei ce-au cumparat masini, dar n-ai curaj sa-l tii.
Inchipuie-ti ca stiu destule despre asta. Am un f. bun amic roman care este angajatul unui autohaus ca freiarbeiter, tocmai pe sectorul acesta. Iar un alt amic are un autohaus la cativa km, iar obiectul sau preponderent este cumpararea in cash si revanzarea in est. Prin ei am ajutat si eu multime de prieteni si rude sa-si cumpere masini. Cam toti doresc A4, Golf sau Passat Diesel de 3-4 ani, la vreo 10000-12000, iar taxa auto este cam 10 la suta din pret.
Da-mi si mie exemplu de o masina foarte buna de 2000 EUR, a carei taxa auto este de 3000 EUR! E probabil vreun BMW de 12 ani cu motor de 3000-4000 cmc, dar daca tu crezi ca asta e masina buna &#8230; nu incerca sa vinzi castraveti gradinarului! Cei doi prieteni mi-au confirmat ca trimit vapoare intregi spre Africa sau Asia, insa masinile respective n-ar avea vanzare in Ro, pentru ca sunt pur si simplu depasite, uzate fizic si moral. Mai tin inca cateva luni pana incepi sa schimbi aproape tot la ele, de la frane la chiulase si arbore. Amicii mi-au spus ca nu au simtit nici o reducere a furiei romanilor de a le cumpara masinile bunicele, adica cele care le-am dat ca exemple mai sus. Insa cam 9 zecimi dintre ele sunt cumparate de bisnitarii, care-si trimit cate doua VW Transporter pline cu soferi sa aduca pe roti masinile deja pregatite. Le revand si vin din nou, cam de doua ori pe luna. Asat cam pare activitate comerciala organizata, si ar trebui impozitata, nu-i asa?! Bun, e impozitat bisnitarul, dar acesta ar pune ceva mai mult la pretul de revanzare si efectul asupra buzunarului omului modest ar fi cam acelasi, sau e prea greu de priceput?!
Tarile din vest nu stiu cum sa faca pierdute masinile vechi, pentru ca lumea sa-si ia una noua. Te obliga sa platesti ca sa-ti arunci troaca, si doar dealerii lor se ofera sa-ti preia rabla fara taxa de reciclare, insa doar daca le cumperi masina noua. Guvernul RO da 1000 de EUR neconditionat pentru cei ce o arunca. De ce ne vezi si chestia asta cand vb de praf in ochi?!
E drept, romanul plateste o groaza de taxe, cuantumul lor raportat la venit insa nu este superior taxelor din UE, iar pe de alta parte guvernul actual al RO, are de facut fata uneia dintre cele mai mari sarcini sociale din Europa. Asta de ce naiba n-o vede nimeni dintre cei ce critica sistemul fiscal?!
Iar impozitul unic a fost cica propus (declaratia lui Boc) de Blaga si Videanu, asa ca ... cearta-i pe ei!

googlebot
2008-04-22 13:51:54

Calculator Taxa Poluare 2008 si emisii CO2, decizii de anulare in instanta

Eu am calculat cu calculatorul asta:
http://www.taxapoluare.com/calculator-taxa.htm
atat taxa actuala cat si cea care va intra in vigoare din iulie 2008. Afiseaza acolo si diferentele dintre cele 2 taxe.

Nivelul noxelor CO2 l-am calculat aici:
http://www.taxapoluare.com/emisii_rezultate.htm
dar pentru masini mai vechi nu sunt rezultate disponibile.

Si aici am gasit 3 PDFuri cu hotarari ale instantelor, care declara taxa de prima inmatriculare ca ilegala:
http://www.taxapoluare.com/utile.htm

Hantzy
2008-04-22 13:53:15

alwis, tot de ieri

alwis46
2008-04-22 14:16:52

Re: alwis, tot de ieri

Bumerang
2008-04-22 17:57:14

Re: eu ii raspund azi/ Hantzylein

La 2008-04-22 13:48:53, Hantzy a scris:

> Am senzatia vrei sa ma contrazici, dandu-mi dreptate. Adica aia multi
> care vin regulat la mata se pare ca nu sunt obligati de politica
> guvernamentala sa-si cumpere masina noua din RO, de vreme ce continua
> sa vina in Vest.
> Care sun aia f. multi? Iaeri iti propuneam un pariu ca nu sunt decat
> cateva procente din cei ce-au cumparat masini, dar n-ai curaj sa-l
> tii.

Costy se referea la estul europei nu strict la romani. Si esticii cumpara intr-o veselie masini second hand din Germania.


> Cam toti doresc A4, Golf sau Passat Diesel de 3-4 ani, la vreo
> 10000-12000, iar taxa auto este cam 10 la suta din pret.

Cei care dau 12.000 si mai mult pe masina, iasa oricum din colimatoriul guvernului, caci ei au bani si de taxa, si trec de pretul unui logan si al unui citroen bibelou! E alta mancare de peste.

> Da-mi si mie exemplu de o masina foarte buna de 2000 EUR, a carei taxa
> auto este de 3000 EUR! E probabil vreun BMW de 12 ani cu motor de
> 3000-4000 cmc, dar daca tu crezi ca asta e masina buna &#8230;

Foarte buna cu 2000 nu, da hai sa-ti dau un alt ex. cu 3000 de Euro: Golf 3 de 13 ani cu cap 1800, Euro 2. Masina super, daca-i ingrijita!! Taxa actuala este de peste 3500 de Euro! Cea noua de 900 Euro.

> nu incerca sa vinzi castraveti gradinarului! Cei doi prieteni mi-au
> confirmat ca trimit vapoare intregi spre Africa sau Asia, insa
> masinile respective n-ar avea vanzare in Ro, pentru ca sunt pur si
> simplu depasite, uzate fizic si moral. Mai tin inca cateva luni pana
> incepi sa schimbi aproape tot la ele, de la frane la chiulase si
> arbore.

Da la Daciile 1300 cum e? Alea <e> bune si <merge>?
Da sa-ti dau si aici un ex. :
Ford Escort Ghia 13 ani, cap 1590, Euro 2, Klima 90.000 km cu 1500 de Euro. Am cuparat eu unui prieten si am inmatriculat-o aici, pana pica taxa veche care ar fi 3000 &#8364;. Cea noua vreo 500&#8364;!



> Amicii mi-au spus ca nu au simtit nici o reducere a furiei
> romanilor de a le cumpara masinile bunicele, adica cele care le-am dat
> ca exemple mai sus. Insa cam 9 zecimi dintre ele sunt cumparate de
> bisnitarii, care-si trimit cate doua VW Transporter pline cu soferi sa
> aduca pe roti masinile deja pregatite. Le revand si vin din nou, cam
> de doua ori pe luna. Asat cam pare activitate comerciala organizata,
> si ar trebui impozitata, nu-i asa?! Bun, e impozitat bisnitarul, dar
> acesta ar pune ceva mai mult la pretul de revanzare si efectul asupra
> buzunarului omului modest ar fi cam acelasi, sau e prea greu de
> priceput?!

Teoria cu bisnitarii e gratuita. bisnitarii nu fac nimic altceva decat sa scuteasca romanu de rand fara neamuri si rude sa mearag in germanai dupa masina. Daca pune drumul, timpul cazarea etc, iasa mei bine cu bisnitaru. Daca nu ar fi taxa lui peste, ar exista importatori second hand seriosi, si guvernul ar lua impozite. Nu amesteca borcanele.


> Tarile din vest nu stiu cum sa faca pierdute masinile vechi, pentru ca
> lumea sa-si ia una noua. Te obliga sa platesti ca sa-ti arunci troaca,
> si doar dealerii lor se ofera sa-ti preia rabla fara taxa de
> reciclare, insa doar daca le cumperi masina noua.

Nu tarile ci fabricantii si dealarii. Si pe ei nu-i intereseaza daca tu ai gioarse, ci vor pur si simplu sa-si vanda masinile. Taxade casare este mica si pe deasupra un lucru subanteles intr-o tara civilizata!


> Guvernul RO da 1000
> de EUR neconditionat pentru cei ce o arunca. De ce ne vezi si chestia
> asta cand vb de praf in ochi?!

Subventie indirecta pt industria de automobile din Ro!

> E drept, romanul plateste o groaza de taxe, cuantumul lor raportat la
> venit insa nu este superior taxelor din UE,

Greseti, romanii platesc cele mai multe taxe. Acu nu demult putei citi chiar aici pe Ziua acest lucru.

> iar pe de alta parte
> guvernul actual al RO, are de facut fata uneia dintre cele mai mari
> sarcini sociale din Europa. Asta de ce naiba n-o vede nimeni dintre
> cei ce critica sistemul fiscal?!

Critica nu se indrepata impotriva fiscaluitatii in general, ci impotriva politicii de favorizare a unei anumite clientele! Aceasta txa, oricum o invarti, este una de favorizare a industrie de automobile, si nimic altceva.


> Iar impozitul unic a fost cica propus (declaratia lui Boc) de Blaga si
> Videanu, asa ca ... cearta-i pe ei!

Impozitul unic este bun. In faza premergatoare acestuia, firmele nu erau obisnuite sa plateasca deloc impozite, preferand sa dea spaga. De fapt, impozitele erau asa de mari, hazardate si neclare, incat nici nu aveai sanse sa faci fata. Acum sti o treba, 16% si basta. Cand incepe sistemul sa functioneze, atunci aceste impozite se pot ridica.

Bumerang
2008-04-22 18:03:40

Re: eu ii raspund azi/ Hantzylein romanii si taxele

La 2008-04-22 17:57:14, Bumerang a scris:

http://www.romanialibera.ro/a122246/romanii-campioni-europeni-la-taxe-si-impozite.html

DanBruma
2008-04-22 18:14:40

Re: alwis, tot de ieri...Hantzy, te inseli

DanBruma
2008-04-22 18:21:31

Pentru cei care apara interesele lui Tariceanu

Cand esti majoritar intr-o firma de comert inseamna ca faci comertul respectiv. Este logic, pentru ca de fapt actionarul majoritar decide in firma. Unui guvernant ii este interzis sa detina o firma comerciala. Este in conflict de interese. De altfel din cauza asta actualul ministru al justitiei si-a vandut actiunile pe care le detinea in diverse firme in momentul in care a fost numit. Tariceanu terfeleste functia de prim ministru a Romaniei, detinand in continuare o firma de comert cu masini.

Atamild
2008-04-22 18:29:58

Rabla, taxa si rasul de sine

Razi de tine primul, inainte de a rade cine stie cine de tine, inaintea ta.
Ha ha ha, eu cu bicicleta mea.. made in Germany,
Matilda

costy
2008-04-22 19:10:38

Re: eu ii raspund azi

La 2008-04-22 13:48:53, Hantzy a scris:

> Am senzatia vrei sa ma contrazici, dandu-mi dreptate. Adica aia multi
> care vin regulat la mata se pare ca nu sunt obligati de politica
> guvernamentala sa-si cumpere masina noua din RO, de vreme ce continua
> sa vina in Vest.

Aia multi care vin la mine, incat am deja din Nasse voll, sunt cu totii
nemultumiti ca statul, mai exact guvernul - si mai exact PM tariceanu -,
le impune o taxa neliberala. Asa spun ei, deci cu ei trebuie sa pariezi,
iar daca tii mortis sa o faci...pot sa te pun in legatura cu unii din ei!

> Care sun aia f. multi? Iaeri iti propuneam un pariu ca nu sunt decat
> cateva procente din cei ce-au cumparat masini, dar n-ai curaj sa-l
> tii.

Vezi mai sus.

> Inchipuie-ti ca stiu destule despre asta. Am un f. bun amic roman care
> este angajatul unui autohaus ca freiarbeiter, tocmai pe sectorul
> acesta. Iar un alt amic are un autohaus la cativa km, iar obiectul sau
> preponderent este cumpararea in cash si revanzarea in est. Prin ei am
> ajutat si eu multime de prieteni si rude sa-si cumpere masini. Cam
> toti doresc A4, Golf sau Passat Diesel de 3-4 ani, la vreo
> 10000-12000, iar taxa auto este cam 10 la suta din pret.


10% este acum, insa mai amu un an era in jur de 17-18%, la o masina
de 10 000 se platea vreo 1 800 de uero!

Daca vrei sa ne duelam in prieteni proprietari de autohausuri, o putem
face, fiindca am si eu cativa amici germani in WI proprietari de Autohaus-
care ma simpatizeaza si-mi fac oferte nesperate, care ma mira si pe
mine ...au inceput sa invete romaneste...

> Da-mi si mie exemplu de o masina foarte buna de 2000 EUR, a carei taxa
> auto este de 3000 EUR! E probabil vreun BMW de 12 ani cu motor de
> 3000-4000 cmc, dar daca tu crezi ca asta e masina buna &#8230; nu
> incerca sa vinzi castraveti gradinarului! Cei doi prieteni mi-au
> confirmat ca trimit vapoare intregi spre Africa sau Asia, insa
> masinile respective n-ar avea vanzare in Ro, pentru ca sunt pur si
> simplu depasite, uzate fizic si moral.

-----------------------------------

Este adevarat ca rablele merg spre Africa, insa cele sub 500 de euro,
in special cele gratuite.
Cand am pomenit de msinini de 2000 de euro, m-am referit la masini
vechi, f. bine intretinute de germani, care ar putea sa inlocuiasca parcul
auto de Dacii de peste 10 ani, acelea pe care le vezi cu sutele prin
orasele de provincie ca le atrna tablele, tevile, usile, carora le curg
motoarele si care le ineaca respiratiile celor care trec din raza lor
echivalata cam de 100 m...
Aici e problema care ma supara, fiindca as vrea sa-mi motorizez
cunostinete si amici mai amarati cu o masina buna de 1000-2000 de
euro din Germania ( cat pune el, cat mai pun eu, cat imi mai ofera
amicii in care ne duelam!!), insa pe guvern il doare-n basca de roman.
Am amici germani care-si schimba mai des masina, si ma intreaba
daca nu o vreau pt. Romania. Asa am ratat Audi A6 de vreo 3 500 euro cu
180 de mii facuti pe Autoban, A4 din '98 cu 120 de mii tot la acelasi pretz,
fiind nevoit - din cauza taxei - sa-i refuz.



Mai tin inca cateva luni pana
> incepi sa schimbi aproape tot la ele, de la frane la chiulase si
> arbore. Amicii mi-au spus ca nu au simtit nici o reducere a furiei
> romanilor de a le cumpara masinile bunicele, adica cele care le-am dat
> ca exemple mai sus. Insa cam 9 zecimi dintre ele sunt cumparate de
> bisnitarii, care-si trimit cate doua VW Transporter pline cu soferi sa
> aduca pe roti masinile deja pregatite. Le revand si vin din nou, cam
> de doua ori pe luna. Asat cam pare activitate comerciala organizata,
> si ar trebui impozitata, nu-i asa?! Bun, e impozitat bisnitarul, dar
> acesta ar pune ceva mai mult la pretul de revanzare si efectul asupra
> buzunarului omului modest ar fi cam acelasi, sau e prea greu de
> priceput?!

Lasa-o mai usor cu bisnitarii, din doua motive:
- ei se numesc comercianti, o meserie care se practica in capitalism cu
succes.
- numarul lor si al afacerilor acestora scade veriginos, taxa si alte
cheltuieli adiacente ii obliga s-o traga pe dreapta!
Cei care continua sa reziste sunt excrocii care cumpara masini mai
noi, 2-4 ani cu 300-500 de mii de km, merga pe la Arad sau Brasov
si le face km-trajul sub 100 de mii, reusind sa scoata o mie duoa in plus!


> Tarile din vest nu stiu cum sa faca pierdute masinile vechi, pentru ca
> lumea sa-si ia una noua. Te obliga sa platesti ca sa-ti arunci troaca,
> si doar dealerii lor se ofera sa-ti preia rabla fara taxa de
> reciclare, insa doar daca le cumperi masina noua. Guvernul RO da 1000
> de EUR neconditionat pentru cei ce o arunca. De ce ne vezi si chestia
> asta cand vb de praf in ochi?!

Te inseli cu tarile din vest, nu e cazul la Germania, unde functioneaza
perfect industria de recuperare.
Du-te, mai nou, la prietenii tai si intreaba-i cum merg afacerile, ei vor
spune cu siguranta ca nu sunt masini pe piata, la licitatii!
Fiindca germanii, dupa ce si-au cumparat puternic inainte de marirea
impozitului, nu vor sa-si mai cumpere ca inainte si - implicit - nici nu-si
mai vand pe cele din dotare care ajung mai toate peste hotare!

Referitor la obligatia de a plati taxa pt. preda rabla, vezi vagoanele
de Africa sau atelierele de dezmembrare....trebuie sa fie ingramadit tare-
nu la tine ma efer - in ziua de azi pt. a plati sa scapi de rabla, insa mai "e"
unii si din astia!
Chestia cu guvernul RO da o mie de euro pt. cei care o arunca???,
nu am inteles-o...


E drept, romanul plateste o groaza de taxe, cuantumul lor raportat la
> venit insa nu este superior taxelor din UE, iar pe de alta parte
> guvernul actual al RO, are de facut fata uneia dintre cele mai mari
> sarcini sociale din Europa. Asta de ce naiba n-o vede nimeni dintre
> cei ce critica sistemul fiscal?!


Dle draga, Romania este guvernata de liberali! Acest partid este partidul
meu, cand mai eram inca in tara multi ma strigau liberalul. Si asta nu
pt. ca i-am aparat truplul lui campeanu cu al meu sa nu pateasca ca la
Galati - unde a primit-o-n freza, ci pt. ideile mele liberale, libertine!
Da-i liberatate romanului, ca l-ati inmcarcerat destul!
Sunt sigur 100% ca daca pm iceanu nu ar fi citroen si presedintele asociatiei
importatorilor, nu am fi trait circul din ultimii ani!
Ce diferenta este intre el si Nastase, fiindca amandoi au tratat UE cu
dosul, intinzand amandoi coarda atat de mult, incat nu mai stii care-i
buricul si care-i pamant!??

> Iar impozitul unic a fost cica propus (declaratia lui Boc) de Blaga si
> Videanu, asa ca ... cearta-i pe ei!
>

O fi propus- si astia, nu zic ba, insa cel care a trecut-o si instalat-o
este liberalul Ionut Popescu, unul din cei pt. care voi vota L din coada
PD-L, insa cei care se lauda cu ea - ca una din f. putinile realizari
acceptate de mandea in cei 3 ani pierduti - sunt liberalii lui Calin.

costy
2008-04-22 19:32:33

Re: <Formula de calcul si coeficientii de corectie pot fi gasiti pe www.ziua.ro.> Unde??

La 2008-04-22 11:58:46, Bumerang a scris:

> Ca eu nu o vad de nicio culoare....
>

Vezi, poate te ajuta pagina asta:
http://www.autobizz.ro/taxa-inmatriculare.php

costy
2008-04-22 19:36:58

Re: Pentru cei care apara interesele lui Tariceanu

La 2008-04-22 18:21:31, DanBruma a scris:

> Cand esti majoritar intr-o firma de comert inseamna ca faci comertul
> respectiv. Este logic, pentru ca de fapt actionarul majoritar decide
> in firma. Unui guvernant ii este interzis sa detina o firma
> comerciala. Este in conflict de interese. De altfel din cauza asta
> actualul ministru al justitiei si-a vandut actiunile pe care le
> detinea in diverse firme in momentul in care a fost numit. Tariceanu
> terfeleste functia de prim ministru a Romaniei, detinand in continuare
> o firma de comert cu masini.
>

Da, si care-i problema, pe cine intereseaza "supararea" ta, Danuti?
Fa bine si retrage-ti postarea, acum cat nu e prea tarziu!!!, fiindca
Romanica are alte probleme pe ordinea de zi...

costy
2008-04-22 19:48:40

Re: Rabla, taxa si rasul de sine

La 2008-04-22 18:29:58, Atamild a scris:

> Razi de tine primul, inainte de a rade cine stie cine de tine,
> inaintea ta.
> Ha ha ha, eu cu bicicleta mea.. made in Germany,
> Matilda
>
>
--------------------------------

Rad de tine al doilea: ha, ha, ha, si - incepand de azi - am sa fluier dupe
toate pipitzele cu fusta in brate si parul pe moatze pe bicicleta din WI...
doar, doar de ma voi razbuna pe Tilda...
Sper sa nu ma trezec cu vreo bicicleta guler sau pe la nu stiu ce politie
de cartier...

PS: Nu mi-ai raspuns daca te-ai cultivat pe saturate cu cultura si
discriminarea marca Museum WI, sau vrei cateva exemple detailate?

...
2008-04-22 21:08:59

Re: Pentru cei care apara interesele lui Tariceanu

Habar n-ai cum functioneaza o firma. In al doilea rand esti mult prea dobitoc, si scoti din burta chestia ca un guvernant n-are voie sa detina o firma. Stii diferenta intre administrator de firma si proprietar de firma?
Iar tu, costachele, potaie mica si analfabeta(vezi ca nu exista specimeni) p-aici iti faci veacul? Vrei s-o ajungi pe analfabeta, asta-i proba loialitatii fata de dosul betivului?


« Sumar articole

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Taxa si Rabla (6755 afisari)
 Sfarsitul Ucrainei si interesul national (3701 afisari)
 Blasfemie sau delir sado-masochist la Viena? (2951 afisari)
 Razboiul dictatelor (2522 afisari)
 Arestat ca a denuntat (2323 afisari)
 Un avion a ratat aterizarea si a iesit de pe pista pe Aeroportul Henri Coanda (4178 afisari)
 Putin doreste trasarea unor noi obiective in cadrul relatiilor ruso-romane (2830 afisari)
 Ewan McGregor, epuizat dupa prea multe duble de sex (2585 afisari)
 Un preot s-a ridicat la cer si a disparut (2272 afisari)
 Hillary Clinton ameninta Iranul cu "stergerea de pe harta", in cazul unui atac impotriva Israelului (1919 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2008 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00799 sec.