M_D_L 2008-04-22 19:05:19 |
Astia au capiat
|
|
Sa-i ia la purecat si sa-i dea afara pe incompetenti. Sa-i concedieze si pe cei care sunt angajati pe baza de rudenie, ca precis nu sunt cei mai buni. |
|
|
|
iskra 2008-04-22 19:49:05 |
Re: Astia au capiat
|
|
Eventual sa-i traga in tzepe si sa-i lase la putrezit sau sa-i manance corbii la intrarea in Bucuresti, nu? |
|
|
|
M_D_L 2008-04-22 20:09:14 |
Re: iskra / Daca v-ar muri copilul sau alta ruda apropiata din cauza unor boi ati gandi altfel
|
|
La 2008-04-22 19:49:05, iskra a scris:
> Eventual sa-i traga in tzepe si sa-i lase la putrezit sau sa-i manance
> corbii la intrarea in Bucuresti, nu?
>
Chiar daca vremea era proasta, tot incompetenta si nesimtire se cheama. Puteau sa-l anunte pe pilot din timp, sau sa indrepte avionul spre alt aeroport.
Cred ca si la acel aeroport sunt angajati tot pe pile si dupa gradul de rudenie, ca peste tot in Romania. Daca sunt cu nasul, cu mama si tata, cu sotul, cu clanul, etc, incep sa nu mai ia lucrurile in serios. |
|
|
|
JohnGreen1 2008-04-22 21:34:34 |
Aripa inaripatului...
|
|
"Aripa stinga"??? Eu vad ca avionul este pe aripa dreapta! Deh... jurnalistii Ziua nu pre le au pe astea! LOL! |
|
|
|
vranceano 2008-04-22 23:17:05 |
iar or fi uitat pe pista ceva
|
|
vreun carucior, vreo caruta, ceva de genul asta - la Bucuresti, se poarta |
|
|
|
FB 2008-04-23 02:53:43 |
Re: Astia au capiat
|
|
La 2008-04-22 19:05:19, M_D_L a scris:
> Sa-i ia la purecat si sa-i dea afara pe incompetenti. Sa-i concedieze
> si pe cei care sunt angajati pe baza de rudenie, ca precis nu sunt cei
> mai buni.
>
Asta asa este.Posturile sunt date din tata in fiu.Salarii banoase ,joburi elegante . |
|
|
|
FB 2008-04-23 02:55:35 |
Totusi
|
|
se intampla si la noi ca si prin alte parti accidente.La prima vedere periculoase.Doar ca se intampla ce se intampla si nu sunt victime.In Saptamana mare a Postului Pastelui sa multumim lui D,zeu ca s-a terminat asa. |
|
|
|
george nemteanu 2008-04-23 05:11:47 |
Re: Astia au capiat
|
|
La 2008-04-23 02:53:43, FB a scris:
> La 2008-04-22 19:05:19, M_D_L a scris:
>
> > Sa-i ia la purecat si sa-i dea afara pe incompetenti. Sa-i concedieze
> > si pe cei care sunt angajati pe baza de rudenie, ca precis nu sunt cei
> > mai buni.
> >
> Asta asa este.Posturile sunt date din tata in fiu.Salarii banoase
> ,joburi elegante .
>
>>> Nu stiu cum este acum, dar pe timpuri chiar si insotitoarele de bord erau acceptate pe pile. Bisnita era in floare, sefii Tarom erau miluiti, beau bauturi fine si fumau kentane pe gratis, pentru cei in grad inalt mai pica si cate un video... Presedintele stie mai bine, si in marinarie se practica moda. |
|
|
|
valentin vasilescu 2008-04-23 08:35:35 |
Abureala
|
|
Mie mi se pare ca datorita componentei laterale peste baremele admise ( la acest avion ) ale vintului in rafale, in procesul de filare, aparatul a deviat de la axul pistei. Pilotul a sesizat ca va lua contactul pe balize. Si a preferat sa forteze luarea contactului cu pista. A rezultat o aterizare mai dura, la o viteza mai mare decit cea normala. Cu o anumita viteza verticala dar si cu o componenta laterala imprimata de forta vintului. Socul a dezavorit lacatele hidraule ale jambei stingi si incet-incet aceasta a inceput sa se plieze scotind avionul pe iarba. Terenul imbibat cu apa in care rotile avionului s-au afundat, dar si inceperea plierii jambei a condus la rotirea brusca si la frinarea avionului. Despre degajarea pistei pe calea de rulare despre care vorbeste Romamia nici n-a fost vorba. Asta se face dupa ce avionul a fost frinat pina la viteza unui om grabit, intors, escamotat flapsul si reversoarele. Ori in poze, frinele aerodinamice din coada sunt deschise.
Pista uscata este usor de distins la iesirea din plafon datorita nuantei albicioase a betonului, suprafetei de uzura. Cind e uda devine inchisa la culoare si nu se mai distinge de decorul inconjurator. In ajutorul determinarii facile a conturului pistei ar fi trebuit sa vina balizajul. Dupa cum ati vazut, balizajul n-a fost aprins. |
|
|
|
iskra 2008-04-23 09:05:02 |
Re: Abureala
|
|
E bine ca n-au fost raniti/morti si sa speram ca va putea fi reparat avionul. |
|
|
|
M_D_L 2008-04-23 09:50:37 |
Re: Abureala / Explicatii inutile
|
|
Cand iti moare cineva apropiat din cauza unor dobitoci, orice explicatie "tehnico-stiintifica" este inutila. Scuze si motive de musamalizare a faptelor se pot gasi oricand.
Normal este ca domnii care coordoneaza zborul avioanelor, sa ia deciziile astfel incat sa nu se intample necazuri. Pot foarte bine sa anuleze zborurile atunci cand vremea este nepotrivita, chiar daca rezulta niste pierderi financiare. |
|
|
|
valentin vasilescu 2008-04-23 10:13:40 |
de explicatiile mele vi se par inutile ?
|
|
Aveti dreptate, aeroportul e obligat sa dea NOTAM ( inchiderea partiala , temporara din diverse motive a aeroportului ). Dar pentru asta era nevoie de profesionisti in aviatie nu mdp ai PNL la conducerea ministerului, a Romatsa, aeroporturilor, autoritatii aeriene, etc. Mai bine cititi la ce se pricep astia :
http://www.myspace.com/val2002 |
|
|
|
M_D_L 2008-04-23 11:09:36 |
Re: de explicatiile mele vi se par inutile ? / Si ce cu asta ?
|
|
La 2008-04-23 10:13:40, valentin vasilescu a scris:
> Aveti dreptate, aeroportul e obligat sa dea NOTAM ( inchiderea
> partiala , temporara din diverse motive a aeroportului ). Dar pentru
> asta era nevoie de profesionisti in aviatie nu mdp ai PNL la
> conducerea ministerului, a Romatsa, aeroporturilor, autoritatii
> aeriene, etc. Mai bine cititi la ce se pricep astia :
> http://www.myspace.com/val2002
>
M-am uitat la adresa indicata (http://www.myspace.com/val2002), dar n-am inteles prea bine unde vreti sa bateti. Credeti ca romanii au inventat razboiul si exportul de arme in tarile sarace ? Din cate stiu eu pe primul loc sunt americanii, urmati de francezi si de rusi. Problema cu afacerile rentabile cu armament trebuie rezolvata la nivel international. Oricum nu mai avem industrie care sa sustina fabricile de armament (nici "de samanta"). Daca mai dureaza dezastrul actual inca zece ani si nu se reindustrializeaza tara, dispar toti cei care se mai pricep cat de cat si nu o sa mai fie cine sa-i invete pe muncitori "cum se face" (pot vedea cel mult pe Discovery). "Inginerii" scosi acum de sistemul de invatamant superior sunt buni ca agenti de paza, distribuitori de marfa, smecheri la primarie, dar nu au vreo legatura cu tehnica. |
|
|
|
iskra 2008-04-23 12:42:39 |
Re: Abureala
|
|
@m_d_l
Intamplator AM o ruda decedata intr-o catastrofa aero. Asa ca stiu cum e. Dar ca orice activitate umana aviatia presupune un risc. In cazul de fatza e f greu de judecat, si oricum nu o putem face noi. Dar circumstantele nu au fost favorabile pilotilor, nu a fost o prostie facuta pe vreme senina. Acum cateva luni cand la Hamburg Airbusul a atins pista cu varful aripii nu a comentat nimeni ca sunt "boi". E usor a spune sa anulezi aterizarea. Si unde duci pasagerii? Aduceti-va aminte ce proteste erau asta-iarna din cauza zborurilor anulate. Nu vreau sa ii scuz dar exista o mare presiune psihologica asupra companiilor in a-si respecta orarul. Realitatea e ca avioanele merg cu bani iar majoritatea companiilor aeriene sunt la limita dintre profit si faliment de cand cu preturiel marite la petrol si companiile low-cost. |
|
|
|
M_D_L 2008-04-23 15:32:56 |
Re: Abureala / Lasa-ma ca incepe sa ma doara capul de la teoriile matale
|
|
La 2008-04-23 12:42:39, iskra a scris:
> @m_d_l
>
> Intamplator AM o ruda decedata intr-o catastrofa aero. Asa ca stiu cum
> e. Dar ca orice activitate umana aviatia presupune un risc. In cazul
> de fatza e f greu de judecat, si oricum nu o putem face noi. Dar
> circumstantele nu au fost favorabile pilotilor, nu a fost o prostie
> facuta pe vreme senina. Acum cateva luni cand la Hamburg Airbusul a
> atins pista cu varful aripii nu a comentat nimeni ca sunt "boi". E
> usor a spune sa anulezi aterizarea. Si unde duci pasagerii? Aduceti-va
> aminte ce proteste erau asta-iarna din cauza zborurilor anulate. Nu
> vreau sa ii scuz dar exista o mare presiune psihologica asupra
> companiilor in a-si respecta orarul. Realitatea e ca avioanele merg cu
> bani iar majoritatea companiilor aeriene sunt la limita dintre profit
> si faliment de cand cu preturiel marite la petrol si companiile
> low-cost.
>
Eu nu plec cu masina cand e ceata de o tai cu cutitul. Si cand se vede cat de cat merg si cu 20km/ora, nu orbecai cu suta la ora.
Aici este vorba despre viata unor oameni, nu de jocul de poker.
|
|
|
|
iskra 2008-04-23 16:39:36 |
Re: Abureala
|
|
Si credeti ca un avion poate sa zboare cu 20/ora? Nu m-am putut abtine:)
Imi aminteste de o anecdota: in al doilea razboi mondial mama unui cunoscut pilot militar roman ii recomanda acestuia "Sa zbori incet si jos maica, sa nu patesti ceva"ori a zbura "incet si jos" inseamna sa o cauti cu lumanarea. In fine, culmea e ca unii chiar trebuie sa lucreze si pe ceata, si pe furtuna, si noaptea, etc, nu avem toti luxul sa aruncam un ochi pe geam si sa spunem "mmm, e urat, azi nu ies afara". In plus avioanele au "chart"-uri (niste grafice) clare de aterizare, nu se aterizeaza "la impresie". Si in general zborul aeronavelor e ceva foarte strict reglementat, nu seamana deloc cu traficul auto. Ancheta e in curs si cine a rupt un avion de obicei nu mai prinde ocazia sa il rupa pe al doilea. |
|
|
|