Dupa vanzare ( sa nu mai folosim cuvantul privatizare ), preturile de transport se vor dubla cel putin ( vezi experientele anterioare ), personalul se va reduce.
Automat, costurile transportului se vor descarca in preturile pe care le platim cu totii. In schimb, este o buna afacere pentru cei care iau comisioanele cuvenite. |
----in anii "90/98/---inselati si impinsi de la spate -- de "onorata"medie--borfasii de cartier ,puscariasi de drept comun , deveniti peste noapte -- sustinatori ai capitalismului si "oameni de afaceri", muncitorii de pa marile platforme -- au iceput sa URLAE----VREM PRIVATIZARE --- SI AU "FOST PRIVATIZATI " ---La scurt tim "binefecerile "privatizarilor " au inceput sa-si arate "roadele '----somaj ,saracie cu lustr-- bucata de paine de pe masa --devenind o problema ---batjocora si insulte care au culminat - cu ,contestarea titlului --de finta UMANA --
------- in ideia --talharilor -,- deveniti reprezentanti --ai sociatatii romanesti post decembriste--muncitorii, tehnicienii , inginerii, savanti -- matematicienii , fizicieni i-- si alte cateva categorii nu au nici-un drept si acces la bunurile materiale ale taraii aceste fin rezervate in ideia banditilor --bogatasi exclusiv lor si progeniturilor --lor ---atat legionarii cat si comunistii nationalisti au gresit ca nu au sters de pe FATA PAMANTULUI --- TOATA ACEASTA HORDA --- DE TICALOSI --IMBUIBATI--! |