Ziua Logo
  Nr. 4110 de joi, 13 decembrie 2007 
 Cauta:  
  Detalii »

Analize si comentarii

2007-12-13

Comentarii: 18, forum ACTIV

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

katty1
2007-12-13 00:11:25

He, he, he...

Solutia decongestionarii Bucurestiului o gasiti in Olanda, Danemarca si tarile Scandinave. Dar ma ales Olanda, tara cu densitate mare a populatiei si trafic intens. De ajuns deasemenea sa se observe pe orice harta rutiera ca are cele mai multe autostrazi raportat la suprafata. Cu toate astea Amsterdamul are piste de biciclete si motorete de mica putere. Luati putin din trotuar si putin din sosea si faceti piste de biciclete si veti vedea avantajul. A merge cu masina intr-un trafic intens nu este cu nimic mai rapid sa mai avantajos exceptind cazul cind ai ceva greu de carat, este iarna, ghetus sau ploua torential. Cu bicicleta de multe ori te strecori chiar mai repede acolo unde masinile sint nevoite sa stea blocate la stop. In plus economie la benzina, aer mai curat si mentienerea santatii prin miscare.

Arogantu'
2007-12-13 00:20:49

Re: He, he, he... - He, he !

virusake
2007-12-13 00:56:05

Re: He, he, he... - He, he !

virusake
2007-12-13 01:19:49

nivelul de trai si masinile de lux

Domnule Lefter, sper ca numele dumneavoastra sa nu va fie predestinat :) ... vad ca ati scris aici cu multa dibacie despre calamitatea ambulanta pe nume de Adriean Videanu. Videanu nu face altceva decat sa continue capodopera de arta a predecesorului sau, asta a vazut asta stie si el sa faca. Intre timp predecesorul a ajuns mare si tare in functie si il ajuta de zor pe Videanu sa nu-i scada rangul de cel mai mare hot de la primarie pe care l-a avut vreodata Romania.
In alta ordine de idei ceea ce m-a frapat la editorialul dumneavostra este fraza 'cresterea nivelului de trai s-a tradus - intre altele - intr-un numar atat de mare de masini cumparate' si sintagma 'boom economic'. Este adevarat si nu poate fi neglijat faptul ca in ultimii ani s-a vazut un boom economic dar nu stiu daca si aceasta crestere a nivelului de trai a romanilor de care vorbiti. Poate doar a celor care au plecat in Spania la cules de capsuni si in Italia la construit de case, ca doar am vazut recent un studiu care zice ca romanii plecati vor trimite in tara nu mai putin de 1 miliard de euro de sarbatori. Asa se explica o mare parte a masinilor aparute pe soselele mioritice, cu numere de inmatriculare straine.
Cealalta mare majoritate a masinilor aparute pe strazi sunt luate in leasing, cu mare greutate de omul de rand si cu datorii lunare de peste 7 milioane de lei vechi.
Restul masinilor ce tocesc soselele lui Videanu sunt chiar ale parlamentarilor si ale institutiilor. Nu cred ca ati uitat asa de usor ca Videanu insusi are 2 Touareguri, ca Ministerul Justitiei a achizitionat recent 200 de masini, ca Ministerul Agriculturii a achizitionat faimoasele 195 de atv-uri iar pe langa ele si ceva masinute. A si era sa uit...tocmai ce Basescu a primit in dar de Mos Nicolae o luxoasa limuzina de 100.000 de euro, iar fiica lui are la activ o masina cu nimic mai prejos decat cea a tatucului de 2,3 miliarde de lei vechi.
Deci iata cine populeaza soselele Bucurestilor si iata cum se face de a crescut nivelul de trai al romanilor, doar in sondaje, nu si in realitate.

FB
2007-12-13 05:51:16

Re: He, he, he...

La 2007-12-13 00:11:25, katty1 a scris:

> Solutia decongestionarii Bucurestiului o gasiti in Olanda, Danemarca
> si tarile Scandinave. Dar ma ales Olanda, tara cu densitate mare a
> populatiei si trafic intens. De ajuns deasemenea sa se observe pe
> orice harta rutiera ca are cele mai multe autostrazi raportat la
> suprafata. Cu toate astea Amsterdamul are piste de biciclete si
> motorete de mica putere. Luati putin din trotuar si putin din sosea
> si faceti piste de biciclete si veti vedea avantajul. A merge cu
> masina intr-un trafic intens nu este cu nimic mai rapid sa mai
> avantajos exceptind cazul cind ai ceva greu de carat, este iarna,
> ghetus sau ploua torential. Cu bicicleta de multe ori te strecori
> chiar mai repede acolo unde masinile sint nevoite sa stea blocate la
> stop. In plus economie la benzina, aer mai curat si mentienerea
> santatii prin miscare.
>
Katty unde crezi ca e Bucurestiul in Olanda ,Suedia ,Germania ?
Ai sa vezi vreodata bucuresteni pe bicicleta ? Imi spunea acum vreo 10 ani un amic ce are pe fiul sau in Germania ,sa vezi d,nle cum pleaca Frauele cu bicicleta la piata.Nu vezi atatea taxiuri in Germania ca si in Romania.
Modestia ,lucru rar la romani.

Huhurianu
2007-12-13 07:30:06

Re: He, he, he...Corect FB, modestia-i lucrurar la romani, unde nu-i civilizatie nu-i nici modestie

sint doar respingatoarele manele, in Viena io circulai cu bicicleta ani de zile, in Amsterdam pe jos caci nu e oras mare.


La 2007-12-13 05:51:16, FB a scris:

> La 2007-12-13 00:11:25, katty1 a scris:
>
> > Solutia decongestionarii Bucurestiului o gasiti in Olanda, Danemarca
> > si tarile Scandinave. Dar ma ales Olanda, tara cu densitate mare a
> > populatiei si trafic intens. De ajuns deasemenea sa se observe pe
> > orice harta rutiera ca are cele mai multe autostrazi raportat la
> > suprafata. Cu toate astea Amsterdamul are piste de biciclete si
> > motorete de mica putere. Luati putin din trotuar si putin din sosea
> > si faceti piste de biciclete si veti vedea avantajul. A merge cu
> > masina intr-un trafic intens nu este cu nimic mai rapid sa mai
> > avantajos exceptind cazul cind ai ceva greu de carat, este iarna,
> > ghetus sau ploua torential. Cu bicicleta de multe ori te strecori
> > chiar mai repede acolo unde masinile sint nevoite sa stea blocate la
> > stop. In plus economie la benzina, aer mai curat si mentienerea
> > santatii prin miscare.
> >
> Katty unde crezi ca e Bucurestiul in Olanda ,Suedia ,Germania ?
> Ai sa vezi vreodata bucuresteni pe bicicleta ? Imi spunea acum vreo 10
> ani un amic ce are pe fiul sau in Germania ,sa vezi d,nle cum pleaca
> Frauele cu bicicleta la piata.Nu vezi atatea taxiuri in Germania ca si
> in Romania.
> Modestia ,lucru rar la romani.
>

Manuela
2007-12-13 10:48:07

Re: He, he, he...

intr'adevar, Bucurestiul nu poate fi comparat cu vreo alta capitala, nici macar cu un oras de nivel mediu din orice tara din Europa. oricum, nu aici voiam sa punctez. de ce nu folosim biciclete? eeeh! pai snobia e mare! de ce sa merg pe bicicleta cand eu vreau ca toti vecinii sa vada ca am masina? de ce sa imi iau in drum colegii de munca in masina MEA?? chiar daca am o rabla...

cu alte cuvinte, suntem neam de neevoluati sarantoci dar snobi fuduli.
Videanu nu ramane blocat in trafic, dupa parerea lui totul e bine si frumos in Bucurestiul lui, mai tranteste cate o bordura inutila si nu exista probleme. In cazul lui 'nea Marinelu', el n'are nicio treaba cu politica, n'are nicio treaba cu Romania, n'are treaba decat cu Tariceanu, iar disputa lor va continua cat timp vor avea de impartit putere. prin urmare... totul e bine si frumos in tara! ce conteaza ca imaginea noastra nu e aceeasi cu a lor...?!?!?

alwis46
2007-12-13 11:56:57

Re: nivelul de trai si masinile de lux

Daca stai sa te uiti mai bine, in ultimi 18 ani motorizarea Bucurestilor a crescut cu nu mai putin de un milion de unitati, toate aceste cutii de tabla pe patru roti fiind silite sa circule pe aceleasi strazi care nefiind de elastic au ramas la aceiasi masura in ceea ce priveste latimea lor.
Dupa umila parere, exprimata si cu alta ocazie tot pe acelasi subiect, circulatia din Bucuresti se va inrautati si mai mult pentru ca pe aceleasi strazi vor incerca sa-si faca loc si mai multe masini in viitorul imediat.
Crezi ca aglomeratia actuala este cauzata doar de masinile protipendadei ?
Sa fim seriosi, milionul ala de masini apartine masei cetatenesti si nu este vorba de masini de lux sau de fitze ci de autoturisme obisnuite de toate marcile.
Un VW, un Audi sau un BMW nu mai reprezinta demult o masina de lux nici macar la noi.
Vino la mine acasa sa vezi ce masini au colocatarii mei, oameni obisnuiti, ba unii dintre ei au cate doua masini pe familie fara a lucra la primarie, la guvern sau la presedintie.
Sa-mi spui si mie unde ai vazut ATV-urile alea ale Agriculturii circuland pe strazile Capitalei.
Exemplele punctuale date de tine nu sunt absolut deloc revelatoare pentru bulibaseala din circulatie, ele se constituie mai degraba doar ca o critica adusa dorintei de acumulare a unora.




La 2007-12-13 01:19:49, virusake a scris:

> Domnule Lefter, sper ca numele dumneavoastra sa nu va fie predestinat
> :) ... vad ca ati scris aici cu multa dibacie despre calamitatea
> ambulanta pe nume de Adriean Videanu. Videanu nu face altceva decat sa
> continue capodopera de arta a predecesorului sau, asta a vazut asta
> stie si el sa faca. Intre timp predecesorul a ajuns mare si tare in
> functie si il ajuta de zor pe Videanu sa nu-i scada rangul de cel mai
> mare hot de la primarie pe care l-a avut vreodata Romania.
> In alta ordine de idei ceea ce m-a frapat la editorialul dumneavostra
> este fraza 'cresterea nivelului de trai s-a tradus - intre altele -
> intr-un numar atat de mare de masini cumparate' si sintagma 'boom
> economic'. Este adevarat si nu poate fi neglijat faptul ca in ultimii
> ani s-a vazut un boom economic dar nu stiu daca si aceasta crestere a
> nivelului de trai a romanilor de care vorbiti. Poate doar a celor care
> au plecat in Spania la cules de capsuni si in Italia la construit de
> case, ca doar am vazut recent un studiu care zice ca romanii plecati
> vor trimite in tara nu mai putin de 1 miliard de euro de sarbatori.
> Asa se explica o mare parte a masinilor aparute pe soselele mioritice,
> cu numere de inmatriculare straine.
> Cealalta mare majoritate a masinilor aparute pe strazi sunt luate in
> leasing, cu mare greutate de omul de rand si cu datorii lunare de
> peste 7 milioane de lei vechi.
> Restul masinilor ce tocesc soselele lui Videanu sunt chiar ale
> parlamentarilor si ale institutiilor. Nu cred ca ati uitat asa de usor
> ca Videanu insusi are 2 Touareguri, ca Ministerul Justitiei a
> achizitionat recent 200 de masini, ca Ministerul Agriculturii a
> achizitionat faimoasele 195 de atv-uri iar pe langa ele si ceva
> masinute. A si era sa uit...tocmai ce Basescu a primit in dar de Mos
> Nicolae o luxoasa limuzina de 100.000 de euro, iar fiica lui are la
> activ o masina cu nimic mai prejos decat cea a tatucului de 2,3
> miliarde de lei vechi.
> Deci iata cine populeaza soselele Bucurestilor si iata cum se face de
> a crescut nivelul de trai al romanilor, doar in sondaje, nu si in
> realitate.
>

Robert
2007-12-13 12:00:10

LA GROAPA CU EI

CEL CARE AR TREBUI SA SE DEA JOS DIN VAGON ESTE CHIAR BASESCU. A FOST SI EL IN LOCUL ACESTORA, CE A FACTU ? NU A FACUT NIMIC, A SUPT BANII, CUM FAC SI ACTUALII. LA GROAPA CU EI.

Arogantu'
2007-12-13 12:10:42

Re: He, he, he...

Manuela
2007-12-13 12:42:33

@Arogantu'

eu as opta mai mult pentru role... nu prea le am cu bicicleta. dar stii si ca mersul pe jos e sanatos, nu? si mai e si economic. iti dai seama ca nu merg mereu pe jos, dar in caz de distante mai lungi sau cand nu ma grabesc mai merg si cu mijloacele de transport in comun. in ceea ce priveste anotimpul rece si zilele ploioase... cam nasol! mijloacele de transport in comul raman solutia pt mine... revenid la biciclete... cred ca singura posibilitate ar fi procurarea de biciclete pliabile, avand in vedere hotia ampla...

DanBruma
2007-12-13 13:31:25

Simpaticul domn Videanu

Si bordura "de aur".

mica_si_rea
2007-12-13 13:58:29

Adevarul adevarat

Redactorii de la acest ziar chiar nu se feresc sa puna pe masa excrocheria presedintelui si a protejatilor acestuia. Este printre putinele ziare care nu s'a lasat cumparat. Ma bucur ca inca mai sunt ziare care sa reflecte realitatea. Cu bine!

Huhurianu
2007-12-13 14:53:52

Re: @Arogantu' / Io am circulat cu bicileta si-n Bucuresti, am legat-o de un stilp sau un gard si

nu mi-a furat-o nimeni, e adevarat ca noaptea am tinut-o pe balcon, care e mare, am transportat-o cu liftul la etajul sapte.

La 2007-12-13 12:42:33, Manuela a scris:

> eu as opta mai mult pentru role... nu prea le am cu bicicleta. dar
> stii si ca mersul pe jos e sanatos, nu? si mai e si economic. iti dai
> seama ca nu merg mereu pe jos, dar in caz de distante mai lungi sau
> cand nu ma grabesc mai merg si cu mijloacele de transport in comun. in
> ceea ce priveste anotimpul rece si zilele ploioase... cam nasol!
> mijloacele de transport in comul raman solutia pt mine... revenid la
> biciclete... cred ca singura posibilitate ar fi procurarea de
> biciclete pliabile, avand in vedere hotia ampla...
>

Yitzhak
2007-12-13 16:57:05

Inutil

Infrastructura Bucurestiului sufera de un retard impresionant. Iar situatia actuala nu poate fi pusa pe seama destinului implacabil ci este o consecinta a aproape 2 decenii de dezinteres. Intr-o lumea atat de diversa in materie de servicii, cred ca se putea gasi o firma care sa anticipeze si sa ofere solutii Bucurestiului. Dar acest lucru nu s-a intamplat. Acum se fac drumuri pentru biciclete, pe care se parcheaza masini ( din lipsa spatiilor de parcare) etc. Eu spre exemplu, locuiesc langa Gradina Zoologica, imi place sa merg cu bicicleta, dar nu am nici cea mai vaga idee cum as putea sa traversez DN 1 pe bicicleta. Astept solutii.
Referitor la problema lipsei de civilizatie, aceasta se va rezolva numai in timp, si cu investitii masive in educatie. Nu exista nici o solutie pentru prezent ci doar o mai buna fundamentare a viitorului.

Seherezada
2007-12-13 19:29:48

Re: Ha , ha, ha ..../ He, he, he...

La 2007-12-13 00:11:25, katty1 a scris:

> Solutia decongestionarii Bucurestiului o gasiti in Olanda, Danemarca
> si tarile Scandinave. Dar ma ales Olanda, tara cu densitate mare a
> populatiei si trafic intens.
----------------------

Solutia cu bicicletele nu tzine decit daca ai peste 80 la suta din populatie adictata la ea... In Amsterdam, la gara ai 3 etaje de parking pentru biciclete, ...
Si la Teatru si Concert se merge pe bicicleta, ... si nu in imbracaminte sport, ci in straie de gala, catifeluri, ciorapi de nylon, pantofi de lac cu toc ...

E o chestie de cultura, de mentalitate (ajuta si faptul ca Olanda nu are nici macar un delushor) ...

Pliat biciclete ?? Am vazut doar vreo 3, se uita lumea la ei ca la circ ...
De la inceput iti iei o bicicleta de mina a 2-a (gata furata) sa nu-ti para rau daca o fura ...

Insa observ ca la Paris, dupa ani de incercari nereusite de a introduce bicicleta, ... acuma au reusit-o, ...
un sistem de biciclete cu inchiriere, o iei, cobori la vale, ajungi unde ai treaba, o parchezi si ai scapat de ea, ... apoi la intoarcere, daca e cumva drum de deal, mergi cu autobuzul sau metroul !

Uimitor ce a prins ! Intentia a fost pentru turisti, insa a prins mai tare la bastinasi ... I-a ajutat probabil o vara frumoasa si grevele de transport ...
Acum le folosesc si iarna ...



Arogantu'
2007-12-13 20:51:59


La 2007-12-13 16:57:05, Yitzhak a scris:

> Infrastructura Bucurestiului sufera de un retard impresionant. Iar
> situatia actuala nu poate fi pusa pe seama destinului implacabil ci
> este o consecinta a aproape 2 decenii de dezinteres. Intr-o lumea atat
> de diversa in materie de servicii, cred ca se putea gasi o firma care
> sa anticipeze si sa ofere solutii Bucurestiului. Dar acest lucru nu
> s-a intamplat. Acum se fac drumuri pentru biciclete, pe care se
> parcheaza masini ( din lipsa spatiilor de parcare) etc. Eu spre
> exemplu, locuiesc langa Gradina Zoologica, imi place sa merg cu
> bicicleta, dar nu am nici cea mai vaga idee cum as putea sa traversez
> DN 1 pe bicicleta. Astept solutii.
> Referitor la problema lipsei de civilizatie, aceasta se va rezolva
> numai in timp, si cu investitii masive in educatie. Nu exista nici o
> solutie pentru prezent ci doar o mai buna fundamentare a viitorului.
>

Huhurianu
2007-12-13 21:20:30

Re: Ha , ha, ha ..../ He, he, he.../ Te rog Sehe...nu descuraja bucurestenii cu cei 80% nu-i asa,

Parisul a dovedit-o, in plus Buc. se deosebeste de Olanda doar cu delusorul Mitropoliei, Sarbatori Fericite la toti forumistii, si sobolanilor rosii-pedisti!

La 2007-12-13 19:29:48, Seherezada a scris:

> La 2007-12-13 00:11:25, katty1 a scris:
>
> > Solutia decongestionarii Bucurestiului o gasiti in Olanda, Danemarca
> > si tarile Scandinave. Dar ma ales Olanda, tara cu densitate mare a
> > populatiei si trafic intens.
> ----------------------
>
> Solutia cu bicicletele nu tzine decit daca ai peste 80 la suta din
> populatie adictata la ea... In Amsterdam, la gara ai 3 etaje de
> parking pentru biciclete, ...
> Si la Teatru si Concert se merge pe bicicleta, ... si nu in
> imbracaminte sport, ci in straie de gala, catifeluri, ciorapi de
> nylon, pantofi de lac cu toc ...
>
> E o chestie de cultura, de mentalitate (ajuta si faptul ca Olanda nu
> are nici macar un delushor) ...
>
> Pliat biciclete ?? Am vazut doar vreo 3, se uita lumea la ei ca la
> circ ...
> De la inceput iti iei o bicicleta de mina a 2-a (gata furata) sa nu-ti
> para rau daca o fura ...
>
> Insa observ ca la Paris, dupa ani de incercari nereusite de a
> introduce bicicleta, ... acuma au reusit-o, ...
> un sistem de biciclete cu inchiriere, o iei, cobori la vale, ajungi
> unde ai treaba, o parchezi si ai scapat de ea, ... apoi la intoarcere,
> daca e cumva drum de deal, mergi cu autobuzul sau metroul !
>
> Uimitor ce a prins ! Intentia a fost pentru turisti, insa a prins mai
> tare la bastinasi ... I-a ajutat probabil o vara frumoasa si grevele
> de transport ...
> Acum le folosesc si iarna ...
>
>
>
>
>


« Sumar articole

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Kosovo - cutia Pandorei (4590 afisari)
 Trei ani de zdranga-zdranga (3039 afisari)
 Portughezii ne dau cu tifla (2341 afisari)
 Republica Moldova ne declara razboi diplomatic (1999 afisari)
 Gaddafi a pus stapanire pe Sena (1895 afisari)
 Statele Unite ale Americii nu vor ataca Iranul intr-un viitor apropiat (540 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.02084 sec.