Ziua Logo
  Nr. 4020 de miercuri, 29 august 2007 
 Cauta:  
  Detalii »

Magazin

2007-08-29
cosmin ciortan din lisabona (...@yahoo.co.uk, IP: 193.136.128...)
2007-08-29 11:31
aiureli

Arefu are dreptate. Povestea este o enormitate.
Ca sa evite tragedia, ar fi fost de ajuns un ofiter de cart competent si nu cel care era pe punte in acel moment. Daca lasa nava sa intre cu prova direct in aisberg si punea masina "pe drum inapoi" (viteza maxima inapoi), facea praf prova, dar atit. Asa, a ordonat cirma banda (maxim intr-un bord) iar aisbergul a facut gaura de apa pe toata lungimea navei... E o greseala "clasica" si asta a scufundat Titanicul, nu amarita aia de cheie...


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 E-uri anti UE (7392 afisari)
 Adio, dar raman cu tine! (4438 afisari)
 Tranzactia lui Patriciu si grimasa lui Basescu (3596 afisari)
 Cheia care ar fi putut salva Titanicul (2744 afisari)
 Kazahstan si Rumanistan (2303 afisari)
 Invazie de meduze uriase pe litoral (498 afisari)
 Teze unice in locul Testelor nationale pentru admiterea la liceu (381 afisari)
 Transplant cu celule stem, pedepsit cu inchisoarea (254 afisari)
 KazMunaiGaz ar vrea sa preia integral grupul Rompetrol (241 afisari)
 Costumul lui Spider-man ar putea deveni realitate (205 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00639 sec.