Ziua Logo
  Nr. 3986 de vineri, 20 iulie 2007 
 Cauta:  
  Detalii »

Analize si comentarii

2007-07-20
Ratacitul (...@lycos.com, IP: 74.57.191...)
2007-07-20 16:25
" P-asta o stii ?" Nu, n-o stiam.

Cu alte cuvinte, cheltuim 300 de milioane de dolari pentru ca "administratia prezidentiala se simte jenata" cand completeaza niste hartii?

Cheltuim, ca doar e vorba despre comandantul suprem care se simte amenintat de teroristi daca isi plimba dosul in B 707 si nu in A 320 ultima generatie.

Sau d-aia sta acasa Popey (nu-l baga nimeni in seama) ? Cred ca si ceilalti presedinti/sefi de state/inalti oficiali europeni au probleme cu aparatele de zbor, ca nici pe Otopeni nu prea mai aterizeaza nimeni.

Cheltuiti, ca aveti de unde. Doar pentru pensii ii mai cuprinde pe unii ingrijorarea.

La 2007-07-20 14:26:01, alwis46 a scris:

>
> P-asta o stii ?
>
> <<<<<<<Adrian-Iuliu Goleanu, general de flotila aeriana si doctor in
> inginerie aerospatiala, director general al ROMAVIA, ne-a explicat
> motivele pentru care compania pe care o conduce a propus noua
> achizitie. In primul rind, spune generalul Goleanu, &#8222;dotarea cu
> o aeronava speciala din noua generatie de avioane se impunea pentru ca
> cele din generatia veche aflate la ROMAVIA, un Boeing 707 si un BAC
> 1-11, nu mai sint primite, in mod curent, pe cele mai multe dintre
> marile aeroporturi ale lumii din cauza poluarii fonice pe care acestea
> o produc&#8220;. Cele doua aeronave au fost construite in urma cu mai
> bine de 20 de ani, dar, desi batrine, ele nu au un numar mare de ore
> de zbor, avind in vedere ca au fost folosite pentru zboruri speciale,
> ne-a explicat directorul ROMAVIA. Doar cind la bordul uneia dintre
> cele doua batrine aeronave se afla seful statului autoritatile
> aeronautice acorda exceptari pentru ca acestea sa aterizeze."
> In al doilea rind, dotarea cu o noua aeronava pentru seful statului
> era necesara datorita noului statut al Romaniei de membra a Uniunii
> Europene si a Aliantei Nord-Atlantice si avind in vedere noile
> amenintari teroriste. Oficialii de la Bucuresti erau jenati de faptul
> ca trebuiau sa solicite de fiecare data o aprobare speciala pentru ca
> avionul presedintelui Romaniei sa poata ateriza pe aeroporturile din
> lumea civilizata. Prin Hotarirea cu numarul 100 din 28 iunie 2007,
> CSAT a aprobat, conform precizarilor generalului Goleanu, planul in
> trei etape propus de ROMAVIA pentru asigurarea continuitatii
> zborurilor pentru primii oameni in stat: pe termen scurt, mediu si
> lung.>>>>>>>>

Huhu extraterestrul din planeta Huhuria, Calea Lactata (...@flash.ro, IP: 85.204.101...)
2007-07-20 19:35
Re: " P-asta o stii ?" Nu, n-o stiam./ Astia 300 milioane de euro pentru avioanele marinarului, sint

bani aruncati pe fereastra, in timp ce pensionari mor efectiv de foame, am vazut pensionari morti de foame, Romania a devenit lagar de exterminare pentru pensionari!!!!!!!!

Nu s-au gasit 300 mil. pentru marirea salarilor de mizerie ale cadrelor didactice!.

Pentru satisfacerea capriciului marinarului, de a avea doua avioane noi (nu-i mai plac cele pe care le are) s-au gasit 300 mil. euro, sa plimbe doar pe cei cinci ''muschetari'' intelectuali slugoi, cu ele, asa cum i-a plimbat de la Buc. la Constanta!


La 2007-07-20 16:25:48, Ratacitul a scris:

> Cu alte cuvinte, cheltuim 300 de milioane de dolari pentru ca
> "administratia prezidentiala se simte jenata" cand completeaza niste
> hartii?
>
> Cheltuim, ca doar e vorba despre comandantul suprem care se simte
> amenintat de teroristi daca isi plimba dosul in B 707 si nu in A 320
> ultima generatie.
>
> Sau d-aia sta acasa Popey (nu-l baga nimeni in seama) ? Cred ca si
> ceilalti presedinti/sefi de state/inalti oficiali europeni au probleme
> cu aparatele de zbor, ca nici pe Otopeni nu prea mai aterizeaza
> nimeni.
>
> Cheltuiti, ca aveti de unde. Doar pentru pensii ii mai cuprinde pe
> unii ingrijorarea.
>
> La 2007-07-20 14:26:01, alwis46 a scris:
>
> >
> > P-asta o stii ?
> >
> > <<<<<<<Adrian-Iuliu Goleanu, general de flotila aeriana si doctor in
> > inginerie aerospatiala, director general al ROMAVIA, ne-a explicat
> > motivele pentru care compania pe care o conduce a propus noua
> > achizitie. In primul rind, spune generalul Goleanu, &#8222;dotarea cu
> > o aeronava speciala din noua generatie de avioane se impunea pentru ca
> > cele din generatia veche aflate la ROMAVIA, un Boeing 707 si un BAC
> > 1-11, nu mai sint primite, in mod curent, pe cele mai multe dintre
> > marile aeroporturi ale lumii din cauza poluarii fonice pe care acestea
> > o produc&#8220;. Cele doua aeronave au fost construite in urma cu mai
> > bine de 20 de ani, dar, desi batrine, ele nu au un numar mare de ore
> > de zbor, avind in vedere ca au fost folosite pentru zboruri speciale,
> > ne-a explicat directorul ROMAVIA. Doar cind la bordul uneia dintre
> > cele doua batrine aeronave se afla seful statului autoritatile
> > aeronautice acorda exceptari pentru ca acestea sa aterizeze."
> > In al doilea rind, dotarea cu o noua aeronava pentru seful statului
> > era necesara datorita noului statut al Romaniei de membra a Uniunii
> > Europene si a Aliantei Nord-Atlantice si avind in vedere noile
> > amenintari teroriste. Oficialii de la Bucuresti erau jenati de faptul
> > ca trebuiau sa solicite de fiecare data o aprobare speciala pentru ca
> > avionul presedintelui Romaniei sa poata ateriza pe aeroporturile din
> > lumea civilizata. Prin Hotarirea cu numarul 100 din 28 iunie 2007,
> > CSAT a aprobat, conform precizarilor generalului Goleanu, planul in
> > trei etape propus de ROMAVIA pentru asigurarea continuitatii
> > zborurilor pentru primii oameni in stat: pe termen scurt, mediu si
> > lung.>>>>>>>>
>
>

costy din Germania (...@yahoo.de, IP: 84.168.123...)
2007-07-20 21:37
Re: " P-asta o stii ?" Nu, n-o stiam.

La 2007-07-20 16:25:48, Ratacitul a scris:

> Cu alte cuvinte, cheltuim 300 de milioane de dolari pentru ca
> "administratia prezidentiala se simte jenata" cand completeaza niste
> hartii?
>
> Cheltuim, ca doar e vorba despre comandantul suprem care se simte
> amenintat de teroristi daca isi plimba dosul in B 707 si nu in A 320
> ultima generatie.
>
> Sau d-aia sta acasa Popey (nu-l baga nimeni in seama) ? Cred ca si
> ceilalti presedinti/sefi de state/inalti oficiali europeni au probleme
> cu aparatele de zbor, ca nici pe Otopeni nu prea mai aterizeaza
> nimeni.
>
> Cheltuiti, ca aveti de unde. Doar pentru pensii ii mai cuprinde pe
> unii ingrijorarea.

----------------------------------

Cum s-o stii, cand pe tine te intereseaza numa ce te incalzeste. Daca
erea vorba de poponeata lui ilici, atunci...sa curga avioanele.
Hai sa-ti explic cum ti-ar fi sunat argumentele: ca presedintele este
chirias la Cotroceni, ca la urmatorul referendum al monstruoasei coalitii
acesta poate zbura la fel ca avioanele depasite etc.

PS: Cu toate ca ai impus o interdictie stricta la vizitele lui Base, si asta
inca din primele zile dupa plecarea iubitului tau ilici, acesta ma pleca
cand si cand - atunci cand vigilenta voastra doarme - din tara, iar mai
daunazi Romania a fost vizitata de presedintele Germaniei!

Stiu ca esti gelos pe Basescu, ca romanii din afata . dupa ce i-au dat cu
carnati la freza lui ilici al tau - il primesc pe acesta cu flori in gara, insa
o sa te obisnuiesti cu timpul.

> La 2007-07-20 14:26:01, alwis46 a scris:
>
> >
> > P-asta o stii ?
> >
> > <<<<<<<Adrian-Iuliu Goleanu, general de flotila aeriana si doctor in
> > inginerie aerospatiala, director general al ROMAVIA, ne-a explicat
> > motivele pentru care compania pe care o conduce a propus noua
> > achizitie. In primul rind, spune generalul Goleanu, &#8222;dotarea cu
> > o aeronava speciala din noua generatie de avioane se impunea pentru ca
> > cele din generatia veche aflate la ROMAVIA, un Boeing 707 si un BAC
> > 1-11, nu mai sint primite, in mod curent, pe cele mai multe dintre
> > marile aeroporturi ale lumii din cauza poluarii fonice pe care acestea
> > o produc&#8220;. Cele doua aeronave au fost construite in urma cu mai
> > bine de 20 de ani, dar, desi batrine, ele nu au un numar mare de ore
> > de zbor, avind in vedere ca au fost folosite pentru zboruri speciale,
> > ne-a explicat directorul ROMAVIA. Doar cind la bordul uneia dintre
> > cele doua batrine aeronave se afla seful statului autoritatile
> > aeronautice acorda exceptari pentru ca acestea sa aterizeze."
> > In al doilea rind, dotarea cu o noua aeronava pentru seful statului
> > era necesara datorita noului statut al Romaniei de membra a Uniunii
> > Europene si a Aliantei Nord-Atlantice si avind in vedere noile
> > amenintari teroriste. Oficialii de la Bucuresti erau jenati de faptul
> > ca trebuiau sa solicite de fiecare data o aprobare speciala pentru ca
> > avionul presedintelui Romaniei sa poata ateriza pe aeroporturile din
> > lumea civilizata. Prin Hotarirea cu numarul 100 din 28 iunie 2007,
> > CSAT a aprobat, conform precizarilor generalului Goleanu, planul in
> > trei etape propus de ROMAVIA pentru asigurarea continuitatii
> > zborurilor pentru primii oameni in stat: pe termen scurt, mediu si
> > lung.>>>>>>>>
>
>


     « Comentariu anterior     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Basescu da o noua lovitura PD-ului (3468 afisari)
 Basescu cerseste la Tariceanu (3161 afisari)
 Marele lichidator (3131 afisari)
 Au descoperit comoara vikingilor (2316 afisari)
 Aromanii sunt sau nu romani? (III) (1712 afisari)
 Efectul Coldea (423 afisari)
 Rusia si-a trimis iar bombardierele spre Marea Britanie (258 afisari)
 Republicanul Craig Roberts il acuza de Bush ca pune la cale un "nou 11 septembrie" (204 afisari)
 "Buna dimineata, domnule deputat Buda!" (145 afisari)
 Mult canabis in Guvernul britanic (60 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00787 sec.