dinudinu 2007-03-12 02:37:38 |
Coca cola
|
|
Din cate stiu eu, efectul mesajelor din cinematograf a fost ca a crescut consumul de racoritoare, dar in mod egal pe toate marcile: Coca cola, Pepsi si ce a mai fost zemos pe-acolo. De fapt s-a indus "setea", nu marca. |
|
|
|
smardoi 2007-03-12 04:36:04 |
Re: Coca cola
|
|
experimentul a avut loc in prima jumatate a secolului trecut intr un cinematograf american si a avut ca rezultat marirea vanzarile de bauturi racoritoare si pop corn. studii ulterioare au infirmat teoria.
La 2007-03-12 02:37:38, dinudinu a scris:
> Din cate stiu eu, efectul mesajelor din cinematograf a fost ca a
> crescut consumul de racoritoare, dar in mod egal pe toate marcile:
> Coca cola, Pepsi si ce a mai fost zemos pe-acolo. De fapt s-a indus
> "setea", nu marca.
>
|
|
|
|
Theodor Constantinescu 2007-03-12 11:09:39 |
INTERNET-CAFE-URILE NU SE COMPLICA SUBLIMINAL, BAGA SUBSTANTE CHIMICE IN ORICE BAUTURA ...
|
|
INTERNET-CAFE-URILE NU SE COMPLICA SUBLIMINAL, BAGA SUBSTANTE CHIMICE IN ORICE BAUTURA ... cu seringa ... :)):)):))
Sa stea GuGuvizii si sa le dea LOR bani, degeaba ...
Iata un exemplu practic din sute de mii, care arata cum escrocheria este unul din pilonii de baza ai Catalismului Real ...
A FACE BANI FARA MUNCA, INSEMNA A INCURAJA PARAZITISMUL SI DECI SPETI SI MAI MULT PE GUVIZII CARE MAI FAC PROASTIA SA LE MUNCEASCA ZMEKERILOR ...
Inseamna si un rau exemplu.
Insemnasi Agresivitatea Funciara, ca sa te pui in carca altora, ca altfel nu potzi sa te lauzi cu rezultatele de fatzada, care si acelea sunt numai pentru Zmekeri si Zmekeritzi ...
|
|
|
|
unchiu nanu 2007-03-12 13:24:01 |
theodore...
|
|
ma intreb daca tu gandesti ce scrii acolo |
|
|
|
Theodor Constantinescu 2007-03-12 17:45:13 |
INCERC NENE NANU, INCERC ...
|
|
Spre deosebire de UNIi si de ALTZII, ca unii Unchiesi Sfatosi NeCerutzi, care considera ca au gandit destul si pentru altii ... :)):)):))
Istoria Omenirii arata asa de murdara si salbatica din cauza UNORA ca ashtia, care "gandesc" neintrabtzi pentru altzii ...:)):)):)) |
|
|
|