|
|
dinudinu din bucuresti (...@gmail.com, IP: 195.225.54...) 2007-03-12 02:37 |
Coca cola
| |
Din cate stiu eu, efectul mesajelor din cinematograf a fost ca a crescut consumul de racoritoare, dar in mod egal pe toate marcile: Coca cola, Pepsi si ce a mai fost zemos pe-acolo. De fapt s-a indus "setea", nu marca. | |
| |
smardoi din peste balta (...@yahoo.com, IP: 76.210.23...) 2007-03-12 04:36 |
Re: Coca cola
| |
experimentul a avut loc in prima jumatate a secolului trecut intr un cinematograf american si a avut ca rezultat marirea vanzarile de bauturi racoritoare si pop corn. studii ulterioare au infirmat teoria.
La 2007-03-12 02:37:38, dinudinu a scris:
> Din cate stiu eu, efectul mesajelor din cinematograf a fost ca a
> crescut consumul de racoritoare, dar in mod egal pe toate marcile:
> Coca cola, Pepsi si ce a mai fost zemos pe-acolo. De fapt s-a indus
> "setea", nu marca.
>
| |
| |
Comentariu urmator > Ultimul comentariu »
« Toate comentariile
Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.
|
|
|
| |
|
|
|