Ziua Logo
  Nr. 3877 de luni, 12 martie 2007 
 Cauta:  
  Detalii »

Magazin

2007-03-12
dinudinu din bucuresti (...@gmail.com, IP: 195.225.54...)
2007-03-12 02:37
Coca cola

Din cate stiu eu, efectul mesajelor din cinematograf a fost ca a crescut consumul de racoritoare, dar in mod egal pe toate marcile: Coca cola, Pepsi si ce a mai fost zemos pe-acolo. De fapt s-a indus "setea", nu marca.

smardoi din peste balta (...@yahoo.com, IP: 76.210.23...)
2007-03-12 04:36
Re: Coca cola

experimentul a avut loc in prima jumatate a secolului trecut intr un cinematograf american si a avut ca rezultat marirea vanzarile de bauturi racoritoare si pop corn. studii ulterioare au infirmat teoria.


La 2007-03-12 02:37:38, dinudinu a scris:

> Din cate stiu eu, efectul mesajelor din cinematograf a fost ca a
> crescut consumul de racoritoare, dar in mod egal pe toate marcile:
> Coca cola, Pepsi si ce a mai fost zemos pe-acolo. De fapt s-a indus
> "setea", nu marca.
>


     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Liiceanu - inca un plagiat (4795 afisari)
 Fratii Basescu (2734 afisari)
 Cine a ucis-o pe Anna Nicole Smith (2586 afisari)
 Intelectualii rosii si serviciile secrete (2502 afisari)
 Dan Voinea: Trebuie condamnat instigatorul lui Cozma (2352 afisari)
 Ordonanta de amanare a alegerilor europarlamentare, adoptata prin decizia Premierului (371 afisari)
 Aventurierii, salvati de o agentie din Romania specializata in alibiuri (124 afisari)
 DNA s-a autosesizat in cazul Morega (88 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00700 sec.