Ziua Logo
  Nr. 3409 de miercuri, 24 august 2005 
 Cauta:  
  Detalii »

Editorial

2005-08-24
neamtu tiganu din nemtia (...@aol.com, IP: 195.93.60...)
2005-08-24 18:15
Boeing 737 off topic

http://aviation-safety.net/database/type/type-general.php?type=103

Hull-loss Accidents: 110 with a total of 2802 fatalities
First flight: 1967
Production total: 4338+
Production ended: still in production


traktorist din SMT (...@aol.com, IP: 207.200.116...)
2005-08-24 19:16
Re: Boeing 737 off topic

La 2005-08-24 18:15:01, neamtu tiganu a scris:

> http://aviation-safety.net/database/type/type-general.php?type=103
> 
> Hull-loss Accidents: 110 with a total of 2802 fatalities
> First flight: 1967
> Production total: 4338+
> Production ended: still in production
> 
E bine !
Southwest are mai multe zboruri decit au pe traseu tot ITB-ul cu toate mijloacele de transport.
Nu am auzit niciodata nimic. Pretul de operare este mic. Un succes. Nici nu se dau locuri..... zboarea pe anumite tresee la 18 -20 minute interval. Mai bei o bere si vine altul.

neamtu tiganu din nemtia (...@aol.com, IP: 195.93.60...)
2005-08-24 19:20
Re: Boeing 737 off topic

La 2005-08-24 19:16:14, traktorist a scris:

Mai bei o bere si vine
> altul.
> 
> 
Ai grije sa nu fie ultima bere:(.

Acum pa bune, Boeingu in mina unei companii no name e o catastrofa.

Atamild (...@t-online.de, IP: 84.169.221...)
2005-08-24 19:42
Re: Boeing 737 off topic

La 2005-08-24 19:16:14, traktorist a scris:

> La 2005-08-24 18:15:01, neamtu tiganu a scris:
> 
> > http://aviation-safety.net/database/type/type-general.php?type=103
> > 
> > Hull-loss Accidents: 110 with a total of 2802 fatalities
> > First flight: 1967
> > Production total: 4338+
> > Production ended: still in production
> > 
>  E bine !
> Southwest are mai multe zboruri decit au pe traseu tot
> ITB-ul cu toate mijloacele de transport.
> Nu am auzit niciodata nimic. Pretul de operare este mic. Un
>  succes. Nici nu se dau locuri..... zboarea pe anumite
> tresee la 18 -20 minute interval. Mai bei o bere si vine
> altul.
> 
> 
Eu am auzit de dimineata..a mai cazut un avion in Peru..incep aceste prabusiri sa fie la ordinea zilei..nu mai zburati, inotati..in Elvetia sau in Austria..aveti unde. Umor negru, Dunarea creste :( , a crescut la 5 m deja.
Matilda

ingineru din vancouver (...@yahoo.com, IP: 207.232.97...)
2005-08-24 21:01
Re: Boeingu in mina unei companii no name e o catastrofa... intzeleg ca Airbus-ul e mai bun...

... chiar operat de nishte handicapatzi ! Da' de ce ?
Se repara singur, ori poate zboara fara pilotzi ?

Cand o sa vindetzi voi 4338+ de avioane DE UN SINGUR TIP, atunci sa vii cu pronuntzari de astea scoase din "putzul gandirii" !
Mai sapatzi tovarasi...


La 2005-08-24 19:20:07, neamtu tiganu a scris:

> La 2005-08-24 19:16:14, traktorist a scris:
> 
>  Mai bei o bere si vine
> > altul.
> > 
> > 
> Ai grije sa nu fie ultima bere:(.
> 
> Acum pa bune, Boeingu in mina unei companii no name e o catastrofa.
> 

neamtu tiganu din nemtia (...@aol.com, IP: 195.93.60...)
2005-08-24 21:29
Re: Boeingu in mina unei companii no name e o catastrofa... intzeleg ca Airbus-ul e mai bun...

La 2005-08-24 21:01:58, ingineru a scris:

> 
> Cand o sa vindetzi voi 4338+ de avioane DE UN SINGUR TIP, atunci sa
> vii cu pronuntzari de astea scoase din "putzul gandirii" !
> 
Iar incepi mha? Pai tocmai aici e problema ai sezisat-o involuntar...UN SINGUR TIP, construit acum 45 de ani, primul zbor in 1967. Io nu cunosc in istoria tehnicii moderne un produs high tech care sa aiba o viata atit de lunga. Oare toate descoperirile stiintifice din ultimii 40 de ani au fost degeaba? Oare un produs proiectat pe planseta si cu rigla de calcul poate concura cu un produs modern proiectat pe calculator, folosind materiale noi si instalatii moderne. pai atunci miile de cercetatori si milioanele cheltuite sunt o timpenie.

E o intrebare retorica nu trebuie sa te caznesti sa-mi raspunzi si atentie nu fac nici o comparatie cu Airbus care are si el bubele lui.

Ti-am mai spus e vorba de MONOPOL, asemanator cu Microsoft, asemanator cu concernele germane de curent. Un produs sau o firma fara concurenta NU va imbunatati produsele niciodata si va cere preturile pe care le vrea.

ingineru (, IP: 207.232.97...)
2005-08-24 22:14
Re: Iar incepi mha?... pai daca scrii asa "frumos" de nu pot sa ma abtzin... :-)

Tie-tzi place s-o faci pa prostu' nu-i asa ?

Pt. cultura ta generala, FAMILIA B-737 se intinde de la seria -100 la seria -900
B-737-300 a "aparut" abia in 1984 si e "usor" diferit de seria precedenta
Potzi sa studiezi toata istoria la:
http://www.b737.org.uk/history.htm

Ai sa vezi acolo ca intre 737-100 ori 200 si 737-900 e tot atata asemanare cat intre un VW Beetle din '65 si unul din 2000 :-)

In prezent Boeing ofera la vanzare doar avioane noi din seria -800 si -900. Nu-i vina lor ca unii operatori mai vor sa zboare cu vechituri din 68-70. Asta tzine de cei ce supervizeaza aviatzia civila, nu de Boeing.
In definitiv unii mai zboara si DC-3-uri...:-)

Si ce legatura are rigla de calcul cu calitatea unui produs ? Cu rigla de calcul americanii au ajuns pe luna iar europenii au construit Concord-ul. Crezi ca acum le-ar face mai bine "pe calculator" ?

Prea putzine "descoperiri stiintzifice" din ultimii 40 de ani au afectat direct CALITATEA avioanelor construite (poate doar noile mat. compozite si electronica digitala care a inlocuit-o pe cea analogica).
Majoritatea "imbunatatzirilor" au tzinut de timpul si pretzul de executzie, cu reflectare directa in costul de productzie si in costul biletelor de avion !


La 2005-08-24 21:29:48, neamtu tiganu a scris:

> La 2005-08-24 21:01:58, ingineru a scris:
> 
> > 
> > Cand o sa vindetzi voi 4338+ de avioane DE UN SINGUR TIP, atunci sa
> > vii cu pronuntzari de astea scoase din "putzul gandirii" !
> > 
> Iar incepi mha? Pai tocmai aici e problema ai sezisat-o
> involuntar...UN SINGUR TIP, construit acum 45 de ani, primul zbor in
> 1967. Io nu cunosc in istoria tehnicii moderne un produs high tech
> care sa aiba o viata atit de lunga. Oare toate descoperirile
> stiintifice din ultimii 40 de ani au fost degeaba? Oare un produs
> proiectat pe planseta si cu rigla de calcul poate concura cu un
> produs modern proiectat pe calculator, folosind materiale noi si
> instalatii moderne. pai atunci miile de cercetatori si milioanele
> cheltuite sunt o timpenie.
> 
> E o intrebare retorica nu trebuie sa te caznesti sa-mi raspunzi si
> atentie nu fac nici o comparatie cu Airbus care are si el bubele lui.
> 
> 
> Ti-am mai spus e vorba de MONOPOL, asemanator cu Microsoft, asemanator
> cu concernele germane de curent. Un produs sau o firma fara concurenta
> NU va imbunatati produsele niciodata si va cere preturile pe care le
> vrea.
> 


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Judecatoria Sectorului 2 acopera Mafia rusa (428 afisari)
 Conventia de la Geneva privind statutul refugiatilor adoptata in 1951 la Conferinta Natiunilor Unite (149 afisari)
 Sotul presupusei spioane, fost UDMR-ist (95 afisari)
 Ce inseamna sa fii refugiat? (53 afisari)
 Misterul de la Nazca, pe cale de a fi descifrat (46 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2005 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00588 sec.