"Mass-media este deosebit de importanta in dezvoltarea industriei turistice. In septembrie, cu ocazia decernarii de catre FIJET a celor trei <<Mere de aur>>, la Sibiel, am fost impresionat de eforturile acestei organizatii de a promova destinatiile turistice ale tarii noastre. FIJET este o organizatie internationala de prestigiu, cunoscuta in randul profesionistilor din industria turistica si de aceea consider ca din acest parteneriat vor avea de castigat turistii care ne vor vizita tara, dar si membrii Clubului", a declarat Gheorghe Fodoreanu, presedinte Invitation Romania.
FIJET Romania premiaza profesionistii
"Primul mare eveniment programat in cadrul acestui parteneriat este Gala Premiilor in Turism, ocazie cu care se vor decerna premii pentru ziaristii de turism si pentru performantele actorilor din industria ospitalitatii romanesti. Gala Premiilor FIJET Romania va fi organizata in cadrul Revelionului Turismului", a declarat presedintele Clubului Presei de Turism, Victor Radulescu. Prin parteneriatul semnat de Clubul Presei de Turism FIJET Romania si Invitation Romania va fi organizata o serie de evenimente de promovare a imaginii turistice a Romaniei.
De asemenea, cele doua parti au stabilit ca se vor sprijini reciproc in proiectele lor de dezvoltare. FIJET Romania reuneste peste 40 de membri din toate segmentele mass-media specializata pe turism si este membra cu drepturi depline a asociatiei internationale FIJET. In cadrul Congresului FIJET de la Shanghai, din octombrie 2009, Romania si-a depus candidatura si a fost nominalizata pentru a organiza al 53-lea Congres al FIJET, in 2011.
Premiu Thomas Cook
Invitation Romania a obtinut premiul clientelei Thomas Cook - Franta pentru programul "L'ame des Carpates", acest premiu fiind cea mai importanta distinctie de incoming obtinuta de un touroperator roman. Invitation Romania este una dintre cele mai importante agentii turistice din Romania specializate pe incoming, iar Thomas Cook reprezinta unul dintre cei trei uriasi ai turismului mondial, alaturi de TUI si de Neckerman. Thomas Cook Franta are, an de an, o clientela formata din peste 400.000 de turisti. In fiecare an, programele sunt supuse unui sistem de evaluare globala in fata clientelei Tomas Cook, cu scopul de a se imbunatati comunicarea, fidelizarea, calitatea programelor de pe piata - conditii esentiale de mentinere a touroperatorilor. Proiectul "Circuit cultural Romania - Valori UNESCO" a fost lansat pe piata de catre Invitation Romania in 2008, iar, in al doilea an, proiectul s-a impus definitiv drept unul dintre cele mai apreciate circuite culturale romanesti.