Dintr-o suita de manifestari muzicale apartinand jazzului si bluesului derulate in noiembrie - de la Gala Blues-Jazz de la Timisoara (8-9.11) si concertul Aurei Urziceanu impreuna cu Big band-ul Radio (15.11), la intalnirile cu bluesmen ca Michael "Iron Man" Burks (SUA) si A.G. Weinberger din cadrul spectacolelor "Blue Monday" la clubul bucurestean Hard Rock Cafe si la aparitiile formatiei "Black Sea Combo" la Clubul SNC din Constanta - retin pentru randurile de fata impresii generate de prestigioasa prezenta pe podiumul Salii Palatului (22 noiembrie) a Quartetului in frunte cu notoria pianista si vocalista canadiana Diana Krall, multiplu premiata cu ravnitele Grammy Awards, iubita de Barbra Streisand si favorita a regretatului Oscar Peterson.
Aflata intr-un amplu turneu international care va continua in Polonia, Cehia, Rusia, Noua Zeelanda, Australia etc., frumoasa blonda s-a bucurat de un public numeros si entuziast la Bucuresti, incantat sa redescopere fascinatia swingului specific jazzului clasic-modernizat si farmecul unor teme devenite acum multi ani celebre in interpretarea unor muzicieni legendari precum Nat King Cole si Fats Waller, regandite, reactualizate cu gust. Am spune ca "parola expresiva" a concertului a fost sinonima cu discretia sonoritatilor, senzuale, seducatoare, dozate subtil in tente abil irizate. Daca protagonista - care acum o saptamana implinea 45 de ani - a stralucit mai ales ca vocalista de rafinata vibratie si abia mai apoi ca manuitoare a claviaturii in alb si negru a pianului Steinway (transportat in intreg turneul, impreuna cu instalatiile de sunet si lumini), am apreciat excelentele prestatii ale coechipierilor, indeosebi ale remarcabilului chitarist Anthony Wilson, principal partener al Dianei Krall, dar si ale sectiei ritmice alaturandu-i pe cunoscutul bassist Robert Leslie Hurst si pe virtuozul baterist Karriem Riggins, capabil a etala o extinsa dinamica a nuantelor.
Din setlist-ul serii nu au lipsit cateva nemuritoare bossanove faurite acum patru decenii de faimosul compozitor brazilian Antonio Carlos Jobim, teme incluse spre a rotunji un program gandit anume pentru satisfacerea gustului unor romantici melomani... Pacat ca sonorizarea a fost de calitate indoielnica, desi realizata chiar de componenti ai staffului artistei.