Bucurestiul a fost impanzit de materiale publicitare de campanie, majoritatea reprezentand doar patru candidati la Presedintie: Traian Basescu, Mircea Geoana, Crin Antonescu si Sorin Oprescu.
In cele 2830 de panouri, afise si bannere insirate pe strazile Capitalei, cei patru competitori mentionati apar in 99,82% din cazuri, noteaza Asociatia Pro Democratia (APD) care a realizat o monitorizare a campaniei out-door. Potrivit datelor APD, difuzate de Ager�pres, Traian Basescu are 42,23% vizibilitate, Mircea Geoana - 28,83%, Crin Antonescu - 14,84%, iar Sorin Oprescu - 13,92%. Pentru cele 2830 de panouri, afise si bannere, Asociatia a estimat un cost total de 744.000 de euro, din care cel mai mult a cheltuit Geoana - 34%, urmat de Basescu - 28%, Antonescu - 28% si Oprescu - 10%. In majoritatea cazurilor, niciuna dintre infor�matiile prevazute de legea electorala nu se regaseste pe mate�rialele de propaganda, desi normele privind finantarea partidelor prevad obligativitatea precizarii agentul economic care le-a tiparit, partidul sau alianta care le-a editat sau comandat. In opinia presedin�telui APD, Cristian Parvulescu, sumele folosite in aceasta campanie sunt mai mari decat cele declarate, iar Autoritatea Electorala Permanenta ar trebui sa evalueze cu atentie cheltuielile electorale.