Reprezentantii BRD prezenti ieri la audieri au afirmat ca nu exista nicio legatura intre contractul semnat cu MT si rescadentarea creditului personal al ministrului. Ei nu au putut dezvalui insa de�talii legate de contrac�tul cu persoana Elena Udrea, invocand se�cretul bancar. Initiativa pentru parteneriatul minister-banca ar fi apartinut celor de la Turism, sustin ban�che�rii. Presedintele BRD, Patrik Gelin, a afirmat ca firma nu avea niciun interes sa isi faca pu�blicitate pe canale internationale, cum sunt CNN si Eurosport, pentru ca toti clientii lor sunt in Romania. To�tusi, acesta nu a putut sa explice de ce sigla BRD a aparut initial pe spoturile "Romania - Land of Choice". Conform protocolului semnat intre banca si minister pe 28 aprilie, BRD detinea dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor publicitare, in valoare de aproximativ 500.000 de euro. Pe 29 iulie insa, dupa dezvaluirile din presa, societatea si-a retras sigla, pentru a nu-i fi afectata ima�ginea, semnand un act aditional la contractul initial. (D.C.)