Cel mai mare contract l-a incheiat cu Remar Pascani, in valoare de 699,4 milioane de lei, fara TVA, (aproximativ 166 milioane de euro). Cu aceasta suma vor fi modernizate 400 de vagoane de clasa a II-a tip salon, in urmatorii patru ani. Contractul este finantat de la bugetul de stat si nu va putea fi subcontractat. Remar Pascani a fost singurul ofertant, se arata intr-un anunt al CFR Calatori. Pe de alta parte, mai multe companii romanesti vor repara si intretine 3.459 de vagoane apartinand CFR Calatori, valoarea totala a contractelor fiind de 148,28 milioane de lei, fara TVA. Vagoanele sunt de tip clasa I si clasa a II-a, bistro, etajate si salon si au fost impartite in 41 de loturi. Contractul este finantat din veniturile proprii CFR Calatori si se refera la serviciile de reparatii scadente, intretinere si revizii tehnice. Cel mai mare contract, de 79,5 milioane de lei, a fost adjudecat de Atelierele CFR Grivita pentru 15 loturi. Alt contract, de 73,26 milioane de lei, a fost atribuit firmei IRVC CFR Sirv Titu pentru trei loturi, iar Astra Vagoane Calatori Arad va repara 13 loturi, pentru 41 milioane de lei. Firma IRV SIRV Marasesti a castigat un contract de 16,23 milioane de lei, CFR SIRV Brasov - un altul de 2,28 milioane de lei, iar IRV Caransebes - un contract de 1,7 milioane de lei. Ultimele doua loturi, in valoare de 159.300 lei, au fost adjudecate tot de Remar Pascani. (C.P.)