Actorul Ashton Kutcher si pos�tul de televiziune CNN s-au lasat antrenati intr-un veritabil duel de popularitate pe Twitter, site-ul microblo�gurilor, incer�cand sa ajunga, fiecare, la un milion de abonati, informeaza Mediafax. Aceasta stire a facut turul site-urilor americane si toti pa�sio��natii de Internet s-au intrebat cine va fi primul care va ajunge la cifra de un milion de abonati - sotul actritei Demi Moore sau celebrul post de televiziune CNN. Twitter ofera posibilitatea abonarii la fiecare dintre miniblogurile gazduite si posibilitatea de a urmari cu regularitate conti�nutul acestora. La debutul acestui duel, declarat la inceputul acestei saptamani, cei doi "adversari" se aflau umar la umar, cu aproximativ 900.000 de abonati fiecare. De altfel, tocmai aceasta coinci�denta a reprezentat factorul care l-a motivat pe actorul american sa se lanseze in acest duel de popularitate. "Mi se pare uimitor faptul ca o singura persoana poate sa aiba o audienta la fel de mare pe Twitter ca un trust enorm de media, precum postul CNN", a declarat Kutcher, intr-o inre�gistrare video. De cealalta parte, postul TV a raspuns, pas�trand acelasi registru al umo�rului, prin intermediul pre�zen�tatorului-vedeta de emisiuni difuzate la acest post, faimosul Larry King: "Iti bati joc de noi? Realizezi cat de mare e trustul nostru? Stii ce inseamna CNN? Kutcher, tu joci in divizia B. CNN te va tranti la pamant". Actorul american a iesit invin�gator in acest razboi al popu�laritatii. Kutcher a reusit sa eclipsesze CNN-ul, cursa fiind extrem de stransa pana la final. Profilul acestuia a atins limita celor milion de accesari cu o jumatate de ora mai devreme decat profilul rivalilor, care la acel moment avea 998.239 accesari. (D.M.)