Petrol mai scump
Pretul petrolului ar putea urca la 60 de dolari/baril in al treilea trimestru al anului, insa un nivel de 75-80 de dolari/baril ar fi necesar pentru asigurarea viitoarelor livrari, a spus ministrul iranian al petrolului, Gholamhossein Nozari, potrivit Reuters. Oficialul a facut un apel la mai multa cooperare intre cei 12 membri ai Organizatiei tarilor Exportatoare de Petrol (OPEC) si ceilalti producatori, pentru sta�bilizarea pietei petrolului. Vineri, pretul petrolului a urcat cu 5,8%, la 52,24 dolari/baril, cotatia titeiului fiind sprijinita de cresterile de pe Wall Street. (G.B.)
Un an de shopping
Luna aceasta, la Baneasa Shopping City vizitatorii vor avea parte de surprize pana pe data de 18 aprilie pentru ca s-a implinit un an de la deschi�derea mall-ului, iar Feeria implineste 3 ani de existenta. De ase�menea, pana la data de 3 mai, primii 2000 de cumpa�ratori ai unor produse din Baneasa Shopping City si Feeria, cu valoare minima de 300 lei, vor primi automat vouchere de cumparaturi de 100 lei. "Extragerea din 3 mai este onorata cu un voucher de cumparaturi in va�luare de 10.000 lei", se ara�ta intr-un comunicat. (F.B.)
Statul nu are bani
Participatia statului roman la EnergoNuclear, compania care va realiza reactoarele 3 si 4 ale Centralei de la Cernavoda, s-ar putea diminua de la 51%, cat este in prezent, pana la 20%, potrivit directorului de afaceri corporatiste al CEZ Romania, Adrian Borotea. "Am citit si noi afirmatiile ministrului Videanu referi�toare la flexibilitatea in nego�cie�re. Avand in vedere ca Romania deja a imprumutat de la FMI, nu stiu cum isi va mai sustine statul partea de finantare la proiect", a precizat Adrian Borotea, citat de NewsIn. (G.B.)
Parteneriat pe cautare
Directorii generali ai Microsoft si Yahoo s-au intalnit, saptamana trecuta, pentru a discuta posibile parteneriate in domeniul serviciilor de cautare si publicitatii pe Internet, potrivit blogului All Things Digital, citat de Reuters. Negocierile au inclus discutii referitoare la posibilitatea ca Microsoft sa administreze operatiunile Yahoo in domeniul publicitatii asociate serviciilor de cautare, iar Yahoo sa se ocupe de "display advertising" (marke�ting pe Internet prin interme�diul bannerelor, imagini statice si interactive, precum si alte mijloace media). Reprezentantii celor doua com�panii au refuzat sa co�men�teze informatiile. (F.B.)