"Atunci cand am venit la minister am avut senzatia ca am intrat in sediul NASA, deoarece era foarte greu sa intri aici. Con�sider ca mandatul meu a insemnat deschiderea ministerului pentru cetateni", a spus ministrul. Orban a precizat ca, atunci cand si-a inceput mandatul, multe dintre proiectele de la minister erau blocate sau nu fusesera incepute. In ceea ce priveste Coridorul IV rutier de Transport European, care face legatura intre Constanta-Bucuresti si Nadlac, au fost se�lectati constructorii pentru toate tron�soanele, cu exceptia tronsonului Pitesti-Sibiu, pentru care a demarat licitatia de executie a studiului de fezabilitate, iar in 2009 ar putea fi ales si constructorul. In ceea ce priveste autostrada Transilvania, ministrul a spus ca Bechtel, compania constructoare, a lucrat, pe durata mandatului sau, de 500 de milioane de euro pe portiunile Campia Turzii-Gilau, Suplacu de Barcau-Bors, iar din 2009 vor putea incepe lucrarile la alte doua tronsoane. Totodata, ministrul a spus ca, pana la 15 ianuarie 2009, va fi selectat si consortiul care va realiza autostrada Comarnic-Brasov, si tot in 2009 vor fi selectati constructorii pentru autostrada Targu Mures-Iasi si autostrada Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau, de pe Coridoul XI de Transport European. De asemenea, au inceput procedurile de licitatie pentru construirea a 75 de centuri ocolitoare in orasele mari. "Guvernele care vor veni vor trebui sa aiba un singur raspuns la criza si anume investitiile in infrastructura", a conchis Ludovic Orban.