Exportam carbune
Societatea Nationala a Lignitului Oltenia (SNLO) Targu-Jiu va exporta, anul viitor, peste un milion de tone de carbune. Societatea a incheiat un contract de livrare a cantitatii de 1.250.000 de tone de lignit unui beneficiar din Uniunea Europeana, in prezent aflandu-se in curs de perfectare modalitatile privitoare la transportul carbunelui de la subunitatile miniere producatoare la consumator, a declarat, ieri, purtatorul de cuvant al SNLO Targu-JiuDoru Strambulescu, citat de Agerpres. (G.M.)
CCIB si Casa Regala
Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB) va colabora cu Casa Regala a Romaniei in vederea realizarii unor proiecte ce privesc atat mediul economic, cat si mediul academic. Principele Radu de Romania si-a aratat disponibilitatea de a sustine eforturile Camerei de dezvoltare a relatiilor economice cu tari din Europa, in special cu tarile unde exista monarhie, dar si din Asia (India, China, Thailanda) si Africa de Nord, informeaza un comunicat al CCIB. (I.S.)
Sibex in crestere
Bursa din Sibiu a depasit, in sedinta din 27 noiembrie 2008, numarul de contracte realizat pe parcursul intregului an 2007, informeaza un comunicat al Sibex. "Consider ca depasirea rulajului din 2007 cu o luna inainte de finalul anului, in conditiile dificile pe care le-a traversat piata de capital, este o mare realizare, care vine sa confirme ca Sibex este o piata matura, apreciata de investitori datorita produselor atractive si numeroaselor facilitati pe care le acordam, de la investitiile si comisioanele reduse pana la prezenta market-makerilor", a declarat presedintele Sibex, Teodor Ancuta. (I.S.)
Obi cu cinci magazine
Retailerul german de bricolaj Obi va deschide anul viitor cel putin cinci magazine in Romania. "Vom avea la sfarsitul lui 2009 o retea de cel putin sapte magazine, dar numarul lor ar putea fi mai mare, in functie de asigurarea de noi amplasamente", a declarat directorul general al Obi Romania, Romano Quins. Investitia medie pentru un ma�gazin Obi este de aproximativ cinci milioane de euro. (F.B.)
Relansare Brasero
Nestle a relansat intr-o formula noua Nescafe Brasero, aceasta avand o reteta diferita, cu 20% mai multa Arabica. "Noul Nescafe Brasero are acum si un ambalaj nou, cu o forma moderna, atractiva, care include informatii cuprin�zatoare despre valorile nutri�tionale", a declarat senior brand manager Nescafe Bra�sero, Ana-Maria Stanca. (F.B.)