Tinerii sufera de un asa-numit snobism modern, care-i determina sa arunce uriase sume de bani pe aparatura de uz casnic, de lux, care nu reprezinta nici pe departe o necesitate. Astfel, conform unui studiu realizat in Marea Britanie, una din patru persoane a achizitionat un mixer sofisticat sau un elaborat aparat de facut cafea pe care insa nu le-a folosit decat extrem de rar. In urma chestionarii a 2000 de persoane a fost realizat si un clasament al celor mai populare articole pentru impresionat oaspetii, prietenii sau rudele. Topul include, printre altele, aparatura electro-casnica inutila, dar extrem de costisitoare, sticle cu bauturi fine, fotografii din vacante exotice sau cu persoane celebre, sacose de firma, etc. Multi dintre cei chestionati au negat insa ca le achizitioneaza doar pentru a le expune.
Femeile si barbatii au insa optiuni diferite in ceea ce priveste etalarea anumitor obiecte: in timp ce primele prefera sa-si tina la vedere pungile cu cumparaturi de lux, reprezentantii sexului tare sunt mai degraba tentati sa-si inrameze o fotografie din categoria mai sus mentionata. Iata topul complet al celor mai apreciate produse de lux: aparatura electrocasnica, bauturi scumpe, fotografii din vacante exotice sau cu prieteni celebri; pungile de firma; dulciurile de lux; conserve si alte produse alimentare sofisticate; combine frigorifice cu aparat de gheata. (D.M.)