Libertatea presei
Romania se afla pe locul 49 in clasamentul anual al libertatii presei, la egalitate cu Polonia, Coreea de Sud si Mauritius, potrivit unui raport ce este disponibil pe site-ul organizatiei Reporters Sans Fronti�res, informeaza Media�fax. Potrivit sursei citate, indexul libertatii presei pe plan international a inregistrat foarte putine schimbari anul acesta. Astfel, in clasament, in afara de Canada si Noua Zeelanda, primele 20 de state cu presa libera sunt toate europene. Niciuna dintre cele 27 de state membre ale Uniunii Europene nu s-a plasat mai jos de locul 60 in clasament. (F.B.)
Sarbatori mai scumpe
Preturile pachetelor turistice pentru sarbatorile de iarna din acest an au crescut cu 10-20% comparativ cu 2007. Potrivit Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism, in 2008 numarul romanilor care isi vor petrece sarbatorile de iarna in tara va creste cu 10% fata de anul trecut, pana la circa 140.000 de persoane. In ace�lasi timp, va creste cu 20%, pana la 50.000 de persoane, si numarul celor care aleg destinatiile externe pentru Craciun si Revelion. (C.S.)
Office Expo
Targul Office Expo, primul eveniment din Romania destinat exclusiv industriei de office, potrivit organizatorilor, se desfasoara de astazi pana sambata la World Trade Plaza. Evenimentul se adreseaza atat companiilor care au nevoie de relocare si reamenajare, cat si admini�stra�torilor si directorilor noilor companii care doresc sa-si amenajeze un sediu, eventual intr-o cladire noua de birouri, cu dotari de ultima ora. (F.B.)
Stejar la PET
Ursus Breweries a lansat ambalajul PET de 2 litri pentru berea Stejar Pilsner. Pentru prima oara, in Romania, o bere Pilsner beneficiaza de un astfel de ambalaj. "Stejar Pilsner este o marca mainstream si avea nevoie de un ambalaj la PET care sa raspunda nevoii cosumatorilor din acest segment", a declarat Sandina Olteanu, Brand Manager Stejar. PET-ul este alcatuit dintr-un material special (Polyshield) pentru a mentine prospetimea berii cat mai mult timp. (I.S.)
Lansare Arctic
Compania Arctic a lansat, ieri, "Arctic. Pentru tine" - o platforma de asistenta telefo�nica pre si post vanzare de tip call center numita Arctic Expert Line. "Incercam per�manent sa venim cu noi ser�vicii care sa aduca plus va�loare consumatorilor si care sa contribuie la cresterea gradului de diferentiere a brandului Arctic pe piata", a declarat Monica Iavorschi, director de marketing si vanzari Arctic. (F.B.)