Muzeul londonez, cu sprijinul Fondului Independent pentru Arta, a platit putin sub 51.000 lire sterline (63.000 de euro) pentru opera pop-art, creata de studentul John Pasche in 1970 si vanduta intial in Statele Unite. Logoul va face parte dintr-o colectie permanenta a muzeului, care are cea mai mare colectie de elemente decorative unice din lume.
Logoul, care a aparut prima data pe un album al celor de la Rolling Stones, a devenit in scurta vreme imaginea formatiei rock.
In 1969, frustrat de imaginile plictisitoare folosite de casa de productie Decca Records, Mick Jagger s-a dus la Colegiul Regal de Arta din Londra pentru a gasi un student care sa creeze un logo unic pentru trupa.
Discutia pe care a avut-o cu Pasche a condus la actualul logo al formatiei. Studentul a realizat si alte opere pentru formatie, dupa ce membrii trupei si-au infiintat propria casa de productie la expirarea contractului in 1970 cu Decca.
Victoria Broakes, directoarea de expozitii a muzeului, a declarat intr-un interviu: "Formatia Rolling Stones este una dintre primele formatii care au folosit brandingul si de aceea are unul dintre cele mai faimoase logouri. Suntem mandri ca am cumparat aceasta opera originala, mai ales ca logoul a fost creat de un student care obisnuia sa se inspire din galeria noastra". (R.R)