In cele din urma, pasagerii au plecat spre Roma in jurul orei 15.30, cu un avion care a venit din Varsovia. Cursa Bucuresti - Roma trebuia sa decoleze la ora 06.10, insa pasagerii au trebuit sa astepte mai bine de noua ore pentru a se putea imbarca, intrucat sistemul de aer conditionat al avionului s-a defectat. Problema a fost depistata cu cateva momente inainte ca pasagerii sa urce in avion, acestia fiind nevoiti sa revina in incinta aeroportului dupa ce fusesera transportati cu un autobuz pana la usa aeronavei. In timpul in care au asteptat remedierea situatiei, mai multe persoane au ales sa iasa in curtea aeroportului, unde au intins o patura si fie au mancat, fie au citit.
Potrivit directorului general al Aeroportului Baneasa, Stefan Mladin, avionul avea programate pentru ziua de ieri patru curse, respectiv Bucuresti - Roma (tur-retur) si Bucuresti - Dortmund(tur-retur), insa toate au fost decalate. "Nici dupa ce a decolat avionul venit de la Varsovia, nu am aflat despre ce defectiune era vorba, intrucat cei de la WizzAir nu ne-au comunicat. Aeroportul Baneasa nu are nici o vina privind intarzierea decolarilor sau aterizarilor, pentru ca acest lucru nu tine de noi. Noi suntem ca o gazda," a declarat Stefan Mladin. Pe de alta parte, Natasa Kazmer, director de comunicare al companiei WizzAir, a precizat ca a fost vorba de o problema tehnica la aerul conditionat. "Regretam situatia creata", a spus Kazmer.
Directorul aeroportului Ba�neasa a mentionat ca sunt luate "in vizor" companiile care au intarzieri dese in privinta zborurilor, WizzAir fiind printre primele." Avem de gand sa informam Ministerul Transporturilor despre aceasta situatie. Se va face o hartie si ca�tre companie, pentru a fi luate masuri, pentru ca aceste intarzieri repetate sa nu mai existe. Situatiile de acest gen sunt neplacute pentru noi ca si aeroport, pentru ca trebuie sa raspundem de orice neregula care vine din partea companiilor aeriene cu care noi avem un contract. In mod normal, fiecare companie ar trebui sa aiba cel putin un reprezentat in aeroport, care sa fie informat in cel mai scurt timp de neregulile care survin, si sa tina cont de nevoile si cerintele fiecarui pasager. La noi lucrul acesta nu se intampla" a precizat Mladin.