Ziua Logo
  Nr. 4016 de vineri, 24 august 2007 
 Cauta:  
  Detalii »
IT&C
EXCLUSIV PE INTERNET
Piata romaneasca de IT&C, electronice �i electrocasnice va cre�te cu 10-15% in 3 ani
-- Grupul Flamingo International estimeaza ca piata locala de IT&C, electronice �i electrocasnice va cre�te cu aproximativ 10-15% in urmatorii trei ani, urmand sa atinga nivelul actual al pietelor din Europa Centrala �i de Est, precum Cehia �i Ungaria, conform unui comunicat, remis marti NewsIn.
Conform estimarilor facute de Grupul Flamingo International, valoarea actuala a pietei romane�ti de electronice, electrocasnice �i IT&C se situeaza la putin sub un miliard euro. Segmentul de IT&C contribuie cu 25%, cel de electronice negre cu 35%, iar cel de electrocasnicele albe cu 40%. Pietele din Ungaria �i Cehia au un avans de circa 50%, inregistrand o valoare de aproximativ 1,4 miliarde euro, fiind mult mai stabile datorita unui ritm anual de cre�tere de 3-5%.
"De�i in Romania, datorita numarului mare al populatiei, volumul de vanzari pe segmentul de IT&C este putin mai mare decat cel inregistrat in Ungaria sau Cehia, sunt inca diferente semnificative in ceea ce prive�te valoarea vanzarilor, principala cauza pentru aceasta fiind sensibilitatea mai ridicata la pret a consumatorilor din Romania comparativ cu pietele din Europa Centrala �i de Est, acest lucru generand volume mai mari de vanzari pe segmentul economic", a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
Potrivit lui Jiri Rizek, in Romania segmentul de IT&C are un potential foarte mare de dezvoltare. Acest sector va sta la baza cre�terii pietei de retail de IT&C, electronice �i electrocasnice in urmatorii doi, trei ani, prin prisma evolutiei vanzarilor de PC-uri, periferice, telefoane mobile sau console �i produse dedicate segmentului de gaming.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice �i electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata adresata. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii �i prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flamingo Computers �i Flanco. In prezent exista 13 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni ale tarii, urmand ca pana la finalul anului 2007 sa fie inaugurate inca �apte noi unitati.
Din iunie 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucure�ti, devenind astfel prima �i singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.
 Afisari: 100  |  Tiparire pagina  |  Tiparire articol (optimizat)  |  Trimitere pe e-mail 
A r h i v a
  Coreea de Nord vrea sa fie prezenta pe Internet din toamna    1 comentariu
 Top afisari / comentarii 
 Filmul mortii Patriarhului (6786 afisari)
 Cand Minciuna sta cu presedintele la masa (4109 afisari)
 Diana era insarcinata, dar nu cu Dodi (4083 afisari)
 Cumnatul Loteriei (3006 afisari)
 Razboiul care tot bate la usa (III) (2760 afisari)
 Palatul Balcic al Reginei Maria, motiv de disputa intre autoritatile bulgare (532 afisari)
 Directorul Loteriei vrea sa fie ministru al Apararii (369 afisari)
 Nadia Comaneci si Dan Bittman, candidati PNL la europarlamentare (255 afisari)
 Banca Mondiala critica reforma din Justitie (239 afisari)
 Dioxina din Danone, sub limita maxima admisa (131 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00823 sec.