Produc�torul de computere, care trece printr-o perioad� mai pu�in fast�, sper� c� acest parteneriat va duce la majorarea vanz�rilor, chiar dac� marja de profit va fi redus�.
Succesul grupului Dell este legat de modelul practicat pan� in acest moment, de a vinde produsele proprii direct clien�ilor, f�r� intermediari, mai intai prin telefon, apoi prin comenzi pe internet, ins� in ultima perioad� vanz�rile au fost reduse.
Dell a fost afectat recent de sc�derea cotei de pia�� din cauza presiunii venite din partea concurentului direct Hewlett Packard �i din partea rivalilor asiatici, ce vand produse ieftine, fiind confruntat �i cu o anchet� privind rezultatele sale financiare.
Pentru Wal-Mart, parteneriatul va duce la o extindere a departamentului s�u de electronice. Ini�ial, Wal-Mart va comercializa dou� modele tip desktop, vandute pentru sub 700 de dolari, in peste 3.500 de magazine in Statele Unite ale Americii.