Ziua Logo
  Nr. 3909 de vineri, 20 aprilie 2007 
 Cauta:  
  Detalii »
IT&C
Orasele universitare sunt preferate de proprietarii de call centere pentru extindere
-- Birourile de call center se deschid in special in orasele care sunt centre universitare, din cauza accesului bun la forta de munca, in Romania fiind inaugurate anual 10-20 de noi astfel de centre, a declarat, pentru NewsIn, reprezentantul Expo Media, Madalina Vilau.
"Piata de call-center este in plina crestere. Estimam ca, in acest moment, sunt peste 200 de call-centere in Romania", a declarat Madalina Vilau, managing partner al Expo Media, organizatorul evenimentului "Call-center & Customer Care Conference & Expo". "Firmele cauta in special vorbitori de limba engleza. Limba germana este de asemenea la mare cautare. Urmeaza apoi italiana, olandeza si chiar norvegiana", a adaugat ea.
Peste 50 de companii care ofera solutii pentru imbunatatirea activitatilor de call-center vor fi prezente la "Call-center & Customer Care Conference & Expo", care incepe marti la Hotel Marriott si se incheie joi, a anuntat Expo Media. Evenimentul va cuprinde o serie de conferinte in care vor fi prezentate tehnologii hardware si software, precum si solutii pentru mangementul activitatilor si al personalului dintr-un call-center.
Prima zi de conferinte va fi dedicata solutiilor tehnice (hardware si software). Cea de a doua zi va fi dedicata discutiilor despre managementul operatiunilor (trainingul si motivarea angajatilor). In cea de a treia zi se va vorbi despre strategii de management (metode de selectie a angajatilor, de audit si de planificare a bugetelor).
Printre cei care vor sustine conferinte se numara experti in vanzari si in managementul relatiilor cu clientii de la companiile Vodafone Olanda, Nortel, Avaya, UPC, Softwin si altele. Pe langa companiile din industria telecomunicatiilor, au mai fost invitate sa participe la eveniment companii din domenii variate, cum ar fi Toyota, Avon Cosmetics sau Dacia Group.
Termenul de "call-center" se refera la un birou specializat pentru procesarea apelurilor telefonice. Termenul de "contact center" se aplica unui call-center care include metode de comunicare precum e-mailul sau mesageria electronica instantanee.
Intr-un call-center se face in general distinctia dintre activitatile "outbound" (legate de apelurile initiate din call-center) si cele "inbound" (care privesc apelurile primite). O companie isi poate dezvolta un call-center cu resursele sale proprii ("in house"), sau poate apela la firme specializate ("outsourcing"). Cand o firma isi externalizeaza o parte din procesele de afaceri catre parteneri din alta tara, cum este cazul companiilor americane care isi deschid centre de suport tehnic in India, termenul poarta numele de "offshoring". In ultimii ani, din ce in ce mai multe firme multinationale aleg optiunea numita "nearshoring", adica mutarea operatiunilor catre tari mai apropiate din punct de vedere cultural. Multe companii care aleg sa isi mute activitatile de call-center in Romania invoca motivul ca, spre deosebire de India, Romania are o cultura de tip european.
 Afisari: 296  |  Tiparire pagina  |  Tiparire articol (optimizat)  |  Trimitere pe e-mail 
A r h i v a
  Nokia lanseaza un telefon din aur cu ecran din safir    
  China sustine ca plangerea facuta de SUA la OMC nu va elimina pirateria    
 Top afisari / comentarii 
 Pariul meu a fost castigat (5628 afisari)
 Vin la Cotroceni! (5183 afisari)
 Tin pariul lui Sorin Rosca Stanescu! (3674 afisari)
 "Va voi spune adevarul acestei guvernari" (3346 afisari)
 Confesiunile ucigasului de la Virginia Tech (3212 afisari)
 19:00 (953 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01653 sec.