Sistemul realizat de eBay si sustinut de mai multi clienti de publicitate, printre care Microsoft si Toyota, a fost respins de asociatia de publicitate a retelelor de cablu Cabletelevision Advertising Bureau (CAB).
Presedintele CAB, Sean Cunningham, a declarat ca sistemul eBay are mai multe probleme si ca retelele de cablu din asociatia CAB nu sunt interesate de acesta. Una dintre retelele de cablu importante care a confirmat aceasta decizie este ABC.
Un alt contestatar al sistemului este agentia de publicitate Starcom. Directorul Starcom, John Muszynski, a declarat acum trei saptamani ca sistemul de licitatie de publicitate TV de la eBay este "o pierdere de vreme".
Valoarea actiunilor Ebay a scazut cu 40% in acest an dupa ce compania a inregistrat o incetinire a ratei de crestere pe piata din Statele Unite si a pierdut pozitia de lider de piata in Coreea de Sud si China.
eBay Incorporated este una dintre cele mai importante companii americane de internet, care detine, printre altele, platforma online de licitatie si cumparaturi eBay, reteaua de telefonie prin internet Skype si serviciul de plati si transferuri bancare PayPal. In 2005, compania a inregistrat venituri totale de 4,5 miliarde de dolari.
Cabletelevision Advertising Bureau, fondat in 1980, este o asociatie internationala alcatuita din cele mai importante retele de cablu si include membri precum Discovery Networks, MTV Networks, ESPN, Time Warner Cable, ABC, NBC Universal si Disney.
Starcom este o agentie de servicii de comunicare media (buying and planning), parte din Publicis, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume. Starcom are birouri in 77 de tari. Publicis mai include agentiile Saatchi & Saatchi, Leo Burnett Worldwide si ZenithOptimedia. In Romania, Publicis este prezent, printre altele, prin agentiile Publicis, Opti Media, Publicis Dialog, Publicis Healthcare si Music Promotion.