Ziua Logo
  Nr. 3904 de sambata, 14 aprilie 2007 
 Cauta:  
  Detalii »
IT&C
Sistemul de licitatie a publicitatii, de la eBay, a fost respins de retelele de cablu
-- Planurile eBay de a lansa un sistem de licitatie pentru cumpararea si vanzarea de publicitate TV au ajuns in impas dupa ce asociatia internationala care include majoritatea retelelor de cablu a anuntat joi ca nu va participa la licitatiile sistemului dezvoltat de eBay, informeaza Brandweek.com.
Sistemul realizat de eBay si sustinut de mai multi clienti de publicitate, printre care Microsoft si Toyota, a fost respins de asociatia de publicitate a retelelor de cablu Cabletelevision Advertising Bureau (CAB).
Presedintele CAB, Sean Cunningham, a declarat ca sistemul eBay are mai multe probleme si ca retelele de cablu din asociatia CAB nu sunt interesate de acesta. Una dintre retelele de cablu importante care a confirmat aceasta decizie este ABC.
Un alt contestatar al sistemului este agentia de publicitate Starcom. Directorul Starcom, John Muszynski, a declarat acum trei saptamani ca sistemul de licitatie de publicitate TV de la eBay este "o pierdere de vreme".
Valoarea actiunilor Ebay a scazut cu 40% in acest an dupa ce compania a inregistrat o incetinire a ratei de crestere pe piata din Statele Unite si a pierdut pozitia de lider de piata in Coreea de Sud si China.
eBay Incorporated este una dintre cele mai importante companii americane de internet, care detine, printre altele, platforma online de licitatie si cumparaturi eBay, reteaua de telefonie prin internet Skype si serviciul de plati si transferuri bancare PayPal. In 2005, compania a inregistrat venituri totale de 4,5 miliarde de dolari.
Cabletelevision Advertising Bureau, fondat in 1980, este o asociatie internationala alcatuita din cele mai importante retele de cablu si include membri precum Discovery Networks, MTV Networks, ESPN, Time Warner Cable, ABC, NBC Universal si Disney.
Starcom este o agentie de servicii de comunicare media (buying and planning), parte din Publicis, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume. Starcom are birouri in 77 de tari. Publicis mai include agentiile Saatchi & Saatchi, Leo Burnett Worldwide si ZenithOptimedia. In Romania, Publicis este prezent, printre altele, prin agentiile Publicis, Opti Media, Publicis Dialog, Publicis Healthcare si Music Promotion.
A r h i v a
  Doi din trei britanici navigheaza pe internet fara sa caute ceva anume    1 comentariu
  Microsoft lanseaza programul Messenger si pe consola video Xbox 360    2 comentarii
 Top afisari / comentarii 
 Stie Basescu pentru cine lucreaza? (4351 afisari)
 Mitul marelui jucator (3654 afisari)
 SIE il vrea pe Ohanesian dupa gratii (3011 afisari)
 Oleoductul lui Putin si razboiul energetic din Balcani (2159 afisari)
 Alba-neagra Vodafone (1590 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00886 sec.