Proiectul se adreseaza tinerilor cu varsta pana in 26 de ani si consta intr-o campanie de informare si promovare a facilitatilor programului european Euro 26 concomitent cu distribuirea a 120.000 de carduri Clasic Euro 26 si Student Euro 26. Campania se va axa pe marile orase, precum: Bucuresti, Oradea, Cluj Napoca, Sibiu, Timisoara, Craiova, Galati, Iasi, Piatra Neamt, Ploiesti, Brasov.
In plan national, proiectul confera tinerilor, prin intermediul legitimatiei Euro 26, o oferta culturala, educationala, sociala si recreativa completa si diversificata. Astfel, de exemplu, tinerii au acces, in regim de reducere, la reteaua proprie a Autoritatii Nationale pentru Tineret: Centre de Agrement, Case de Cultura ale Studentilor, Centre de Tineret, Complexul Cultural Sportiv Studentesc Tei-Bucuresti.
De asemenea, tinerii vor fi beneficiari ai diferitelor gratuitati sau reduceri de 50% in institutiile culturale.
Librariile Carturesti sunt partener in campania de lansare a programului precum si in programul in sine prin oferirea de reduceri de cost pentru posesorii de card EURO 26. Scopul proiectului este acela de a stimula mobilitatea tinerilor, oferindu-le posibilitatea de a lua contact cu noi perspective de dezvoltare personala, sociala si profesionala.