< Imprimare >      ZIUA ONLINE - ECONOMIC - joi, 9 aprilie 2009

Operatorul Virgin Mobile nu mai taxeaza somerii

Timp de trei luni, operatorul american Virgin Mobile va acoperi facturile la telefonie pentru clientii care declara ca si-au pierdut slujbele, urmand astfel modelul propus de producatorii auto Hyundai, Ford si General Motors, noteaza Reuters. Planul companiei presupune ca operatorul de telefonie mobila sa suporte integral plata facturilor, inclusiv a impozitelor si a penalitatilor, pentru o perioada de trei luni, pentru utilizatorii care sunt clienti de cel putin doua luni, iar in perioada in care au folosit serviciile Virgin Mobile au fost disponibilizati si beneficiaza de drepturile de somaj. De asemenea, in oferta operatorului este inclusa automat promotia ca, pentru 49,99 dolari pe luna, fiecare client sa efectueze apeluri nelimitate.

"Este o idee buna in acest moment pentru ca, atat timp cat situatia economica este rea, multi americani se tem ca isi vor pierde slujbele. Daca toti oamenii care se inscriu in acest program devin someri, ei (Virgin Mobile - n.red) pierd bani, insa acest lucru nu se va intampla", a explicat Roger Entner, seful diviziei de Cercetare in Telecomunicatii din cadrul companiei Nielsen.

Operatorul Virgin Mobile este specializat in serviciile prepay, unde clientii platesc apelurile in avans si nu trebuie sa incheie un contract. Compania a lansat programul "Pink Slip Protection" in incercarea de a "linisti" competitia venita de la Leap, MetroPCS si Boost Mobile, o divizie a Sprint Nextel Corp.

Andreea IORDACHE

Articol disponibil la adresa http://www.ziua.net/news.php?id=25406&data=2009-04-09