< Imprimare >      ZIUA - IT&C - vineri, 22 decembrie 2006

Sapte companii se lupta pentru proiectul BRAT de masurare a performantelor site-urilor

Biroul Roman de Audit al Tirajelor a acceptat sapte oferte (depuse pana la 1 decembrie) pentru proiectul de masurare a performantelor site-urilor web, initiat de BRAT si va stabili oferta castigatore pana la finalul lunii februarie 2007, potrivit directorului general BRAT, Arina Ureche.

"in prima saptamana din anul 2007 vom restrange lista partenerilor cu care vom continua discutiile, iar pana in luna mai va fi semnat contractul cu furnizorul ales si se va incepe implementarea sistemului", a declarat pentru NewsIn Arina Ureche, directorul general BRAT.

Primul contract va fi acordat firmei castigatoare pentru o perioada de 2 ani. Conditia impusa de BRAT pentru acceptarea ofertelor a fost ca firma interesata sa nu detina (total sau in parte) site-uri care au ca obiectiv obtinerea de venituri din publicitate sau care tranzactioneaza spatiu publicitar in media online din Romania.

Companiile interesate au achitat o taxa de 500 de euro (fara TVA) la depunerea ofertei.

Primele discutii despre realizarea acestui studiu au aparut acum 4-5 ani in cadrul BRAT, dar dimensiunea redusa a investitiilor in piata online a dus la amanarea acestui proiect pana in luna august a acestui an, potrivit Arinei Ureche.

BRAT este o organizatie non-profit care isi propune sa ofere industriei de publicitate cifre corecte despre tirajul publicatiilor, studii de audienta, surse de informatii necesare in procesul de cumparare de spatiu publicitar, precum si sprijinirea activitatii de marketing a editorilor de presa si a industriei de publicitate in general, prin punerea la dispozitia membrilor asociatiei de servicii de marketing pe baza standardelor stabilite de membrii ei.

BRAT a fost infiintat in anul 1998 si are in prezent 195 membri, editori, editori web, agentii, regii si clienti de publicitate.

Articol disponibil la adresa http://www.ziua.net/display.php?id=213277&data=2006-12-22