|
|
M_D_L (...@email.ro, IP: 79.117.149...) 2009-06-30 14:08 |
Lasati perlele si discutati despre probleme serioase din invatamant
| |
De ce nu se duc ziaristii sa asiste la examenele pe care le dau "studentii", sa vada acolo perle adevarate ? Va faceti ca nu vedeti esentialul, faptul ca se dau diplome absolut fara nici o acoperire. | |
| |
2009-06-30 14:44 |
Re: pai fara diplomele alea cun de s-ar mai putea lauda ca is cea mai culta si ieducata degeneratie
| |
ce a calcat pamantu astei tari ?
Cica ca cum toti ai "liceuri" si multi diplome !!1 fata de tampitii de 50 de ani care .. care desi au in medie 8 clase vobesc mai clar si fac inmultiri fara calculatoar !! | |
| |
b.d. din israel (...@yahoo.com, IP: 85.64.34...) 2009-06-30 16:04 |
Re: Lasati perlele si discutati despre probleme serioase din invatamant
| |
Pai cum, domnule ! Perlele astea nu sunt considerate probleme
serioase in invatamant ?
Asta-i dovada ca elevii au trecut prin liceu ca gasca prin apa si,
ca urmare, ajung asa ''studenti''...
La 2009-06-30 14:08:25, M_D_L a scris:
> De ce nu se duc ziaristii sa asiste la examenele pe care le dau
> "studentii", sa vada acolo perle adevarate ? Va faceti ca nu vedeti
> esentialul, faptul ca se dau diplome absolut fara nici o acoperire.
>
| |
| |
dorinP din Kanata (...@hotmail.com, IP: 216.208.140...) 2009-06-30 17:17 |
Re: Lasati perlele si discutati despre probleme serioase din invatamant
| |
Nu cred ca "perlele" pot fi considerate un criteriu pentru analizarea calitatii sistemului de invatamint. Generalizarea concluzilor unei astfel de analize este ridicola.
Popescu Bajenaru Grigore ne delecteaza in Cismigiu & Comp. cu o sumedenie de perle, una mai hilara decit alta, opera elevilor de la Lazar. Incercati sa generalizati plecind de la ele seriozitatea sistemului de invatamint din perioada respectiva...
La 2009-06-30 16:04:20, b.d. a scris:
> Pai cum, domnule ! Perlele astea nu sunt considerate probleme
> serioase in invatamant ?
> Asta-i dovada ca elevii au trecut prin liceu ca gasca prin apa si,
> ca urmare, ajung asa ''studenti''...
>
>
>
> La 2009-06-30 14:08:25, M_D_L a scris:
>
> > De ce nu se duc ziaristii sa asiste la examenele pe care le dau
> > "studentii", sa vada acolo perle adevarate ? Va faceti ca nu vedeti
> > esentialul, faptul ca se dau diplome absolut fara nici o acoperire.
> >
>
>
| |
| |
b.d. din israel (...@yahoo.com, IP: 85.64.34...) 2009-06-30 19:55 |
Re: Lasati perlele si discutati despre probleme serioase din invatamant
| |
La 2009-06-30 17:17:51, dorinP a scris:
> Nu cred ca "perlele" pot fi considerate un criteriu pentru analizarea
> calitatii sistemului de invatamint. Generalizarea concluzilor unei
> astfel de analize este ridicola.
>
> Popescu Bajenaru Grigore ne delecteaza in Cismigiu & Comp. cu o
> sumedenie de perle, una mai hilara decit alta, opera elevilor de la
> Lazar. Incercati sa generalizati plecind de la ele seriozitatea
> sistemului de invatamint din perioada respectiva...
>
> ...........................
Eu, de fapt l-am atentionat pe M.D.L. despre faptul ca nu poate avea
pretentii la studenti, atata timp cat acestia nu si-au insusit cunostintele
in perioada in care erau ''doar'' elevi. Sunt trepte in invatamant peste
care nu se pot sari...Problema trebuie cautata, si rezolvata, la clasele
primare.
Ah, Cismigiu & Comp...:)
Mda,...''Hector era cainele lui Achile'',...sau,
''Ostrogotii n-au navalit singuri, ci...impreuna cu nevestele lor'' ! :-)))
Superb !!!
> La 2009-06-30 16:04:20, b.d. a scris:
>
> > Pai cum, domnule ! Perlele astea nu sunt considerate probleme
> > serioase in invatamant ?
> > Asta-i dovada ca elevii au trecut prin liceu ca gasca prin apa si,
> > ca urmare, ajung asa ''studenti''...
> >
> >
> >
> > La 2009-06-30 14:08:25, M_D_L a scris:
> >
> > > De ce nu se duc ziaristii sa asiste la examenele pe care le dau
> > > "studentii", sa vada acolo perle adevarate ? Va faceti ca nu vedeti
> > > esentialul, faptul ca se dau diplome absolut fara nici o acoperire.
> > >
> >
> >
>
>
| |
| |
« Rezultatele cautarii
Comentariu urmator > Ultimul comentariu »
« Toate comentariile
|
|
|
| |
|
|
|