|
|
Ratza (...@rol.ro, IP: 82.76.32...) 2005-08-19 23:51 |
Cel mai bun moment sa pastrezi ales pentru instrainare!
| |
Cresterea pretului la petrol a dus la cresterea pietei de productie nave mari si concentrarea flotei de vase medii si mici.
Tocmai acesta piata de nave reparate, mici sau medii este piata careia se adreseaza santierul de la Mangalia.
Piata conjuncturala este intodeauna o piata in asteptare, cand operatorii privati acumuleaza si nu vand.
La noi se procedeaza pe dos si se poate deduce ca sunt interese ascunse daca motivatie de piata nu exista.
Curios este si pretul extrem de scazut cu conditii disproportionate fata de pretul de vanzare si realizare ipotetica.
Pare ca se pregateste un alt tun pentru Romania. | |
| |
Mos Grigore din Chicago (...@worldnet.att.net, IP: 68.165.59...) 2005-08-20 01:50 |
Cel mai bun moment sa pastrezi ales pentru instrainare! Ba ce limba vorbesti TU ca nu se intelege nimic Ai PHD inDADAISM
| |
La 2005-08-19 23:51:36, Ratza a scris:
> Cresterea pretului la petrol a dus la cresterea pietei de productie
> nave mari si concentrarea flotei de vase medii si mici.
> Tocmai acesta piata de nave reparate, mici sau medii este piata careia
> se adreseaza santierul de la Mangalia.
> Piata conjuncturala este intodeauna o piata in asteptare, cand
> operatorii privati acumuleaza si nu vand.
> La noi se procedeaza pe dos si se poate deduce ca sunt interese
> ascunse daca motivatie de piata nu exista.
> Curios este si pretul extrem de scazut cu conditii disproportionate
> fata de pretul de vanzare si realizare ipotetica.
> Pare ca se pregateste un alt tun pentru Romania.
>
| |
| |
« Rezultatele cautarii
Comentariu urmator > Ultimul comentariu »
« Toate comentariile
Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.
|
|
|
| |
|
|
|