Ziua Logo
  12:51, luni, 29 mai 2023
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2007-10-29
madalin (...@yahoo.com, IP: 86.122.168...)
2007-10-29 03:01
Nepractic!

Am vazut personal "minunea". Toate suna extrem de incitant pina ajungi la detalii extrem de pragmatice. In primul rind motorul prezentat functioneaza cu apa si BENZINA. La origine nu este nimic altceva decit un motor cu aburi foarte sofisticat. Incalzirea apei se face cu benzina asadar. Ca in cazul motorul Split-cycle pistoanele se deplaseaza mai incet (un motor motorul Split-cycle se roteste cu aprox. 61 m/min -3,6 km/h, fata de 765 m/min -46 km/h sau mai mult la motorul conventional...). Motorul prototip expus de inventator se misca de asemenea destul de incet 20-30km/h. O alta problema majora este cantitatea enorma de apa necesara sa va deplasati. Cu o masina de talie mica va trebui sa faceti plinul extrem de des. Pe linga toate aceste probleme evidente unui om pragmatic apare si problema fiabilitatii. Un asemenea motor va avea nevoie probabil de zeci de ani pina la punerea la punct a unui model fiabil de serie care sa nu crape si sa genereze probleme la care nimeni nu se asteapta. Iar rezultatul final este posibil sa nu poata concura niciodata la performante cu motoarele actuale...

beatle-maniacul din Buzias (...@yahoo.com, IP: 72.160.141...)
2007-10-29 15:20
Nepractic???


Poate ca va fi practic pentru soferii care ar putea sa "stocheze" in ei o mare cantitate de lichide, si la vremea "de facut plinul" doar isi dau drumul la lichide de-a lungul unui furtun ce duce la motor........ ce parere ai?


La 2007-10-29 03:01:21, madalin a scris:

Am vazut personal "minunea". O alta problema majora este cantitatea enorma de apa necesara sa va deplasati. Cu o masina de talie mica va trebui sa faceti plinul extrem de des.


« Rezultatele cautarii

     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2023 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00683 sec.