Ziua Logo
  11:22, duminica, 20 septembrie 2020
 Cauta:  
  Detalii »

Externe

2008-10-07
carol zwilling1 (...@in.com, IP: 87.69.185...)
2008-10-07 13:23
Evreului rus antisemit si &

Nu va entuziasmati cu scutul rusesc S300 livrat Iran-Siria,el are sansa sa ajunga in functiune doar peste 3-6 luni.
Pentru orice boala exista si un leac,cancerul Iranian va fi extirpat spre surpriza si uimirea dvs.domnilor ,in momentul oportun(3-6 luni).
Israelul nu cauta moartea dar altii i-o doresc inclusiv aceasta minunata RUSIE ,stindardul pacii si viitorului prea fericit al lumii.

carol zwilling1 (...@in.com, IP: 87.69.185...)
2008-10-07 13:50
Re: Evreului rus antisemit si & COMPLECTARE

La 2008-10-07 13:23:10, carol zwilling1 a scris:

--------------------------------------------------------------------------------

Israeli has 3-6 months to hit Iran’s nuclear sites if Moscow sells Tehran S-300 systems



Russian S-300 would make Iran's nuclear sites nearly inviolable
Russian military experts calculate that the window for an Israeli attack on Iran’s nuclear facilities will shrink to 3-6 months if Moscow sells Iran (and Syria) the sophisticated S-300 system for guarding those sites against air, missile or cruise missile attack. Time’s Moscow sources report that Israeli prime minister Ehud Olmert failed in the key missions of his Moscow trip to persuade Russian leaders to discuss Tehran’s nuclear weapons program and to refrain from selling this advanced weapon to Iran and Syria.

President Dmitiry Medvedev’s bureau issued a noncommittal statement Tuesday, Oct. 7, saying that his talks with Olmert were “an exchange of opinion on threats, including terrorism and nonproliferation.” The word “nuclear” was avoided.

Russian foreign minister Sergey Lavrov, who the prime minister met Monday, trotted out the standard Russia claim that Moscow had no definite information that Iran is developing a nuclear weapon and is against tougher sanctions.

Prime minister Vladimir Putin was unable to see him.

Moscow’s mainstream media came out Tuesday with a rerun of the statement made on Sept. 17 by Anatoly Isaikin, director of the Russian arms exports agency Rosoboronexport, that his firm is in advanced negotiations with Tehran for the sale of the S-300 missiles. However, on Monday, the same firm disowned knowledge of these missiles having been shipped to Iran, although negotiations for their sale were not mentioned.

Konstantin Makiyenko, from the center for strategic and technological analysis think tank in the Russian capital, said these utterances put Israel on notice to stop selling arms to Georgia and training its army.

Moscow does not conceal its intention of selling S-300 missiles to Syria. A Russian military expert commented: “Our warships if based in Syrian ports will need to be encircled by missile batteries capable of guarding them against air and missile attack.”

According to Russian experts, the system is capable of pinpointing 100 targets and simultaneously intercepting 12 at a distance of 120 km.

Our Russian sources made a point of stressing that Moscow is not subject to embargoes on its foreign arms sales or any international restrictions on supplying defensive weapons to other nations










> Nu va entuziasmati cu scutul rusesc S300 livrat Iran-Siria,el are
> sansa sa ajunga in functiune doar peste 3-6 luni.
> Pentru orice boala exista si un leac,cancerul Iranian va fi extirpat
> spre surpriza si uimirea dvs.domnilor ,in momentul oportun(3-6
> luni).
> Israelul nu cauta moartea dar altii i-o doresc inclusiv aceasta
> minunata RUSIE ,stindardul pacii si viitorului prea fericit al lumii.
>

.... (...@yahoo.com, IP: 86.106.63...)
2008-10-07 17:55
Re: Evreului rus antisemit si &

Ce tot latri acolo? Voi sinteti cancerul.

Zenn din Gringostan (...@yahoo.com, IP: 167.206.164...)
2008-10-07 20:15
Nazistului carolica and Co.


The Most Disgusting Religion Known To Man!


http://il.youtube.com/watch?v=9_yApGEpmKk



berti din The welfare of humanity is always the alibi of tyrants (...@yahoo.it, IP: 70.81.68...)
2008-10-07 20:55
Re: Nazistului carolica and Co.

Auzisem ca ovreii fac sex cu fetite de 3 ani , dar n-am avut certitudinea pina acum .
Multumesc Zenn . Excelent clipul video
Pentru Roy, evreu-mindru & co : sa va fie rusine , asta e pedofilie ce faceti voi, nu e religie .
In numele carui Dumnezeu faceti sex cu fetite de 3 sau 4 ani si spuneti ca asa e permis si normal ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


La 2008-10-07 20:15:08, Zenn a scris:

> The Most Disgusting Religion Known To Man!

> http://il.youtube.com/watch?v=9_yApGEpmKk

OldPhil din tot acolo (...@yahoo.com, IP: 71.242.208...)
2008-10-07 21:07
Re: Nazistului carolica and Co.

La 2008-10-07 20:55:48, berti a scris:

bey, da voi chiar sinteti bolnavi, chiar credeti asa ceva? pai ii scotea matzu' afara imediat, idiotilor, nu aveti nici un pic de logica. cum am mai spus, sinteti IDIOTI!

> Auzisem ca ovreii fac sex cu fetite de 3 ani , dar n-am avut
> certitudinea pina acum .
> Multumesc Zenn . Excelent clipul video
> Pentru Roy, evreu-mindru & co : sa va fie rusine , asta e pedofilie ce
> faceti voi, nu e religie .
> In numele carui Dumnezeu faceti sex cu fetite de 3 sau 4 ani si
> spuneti ca asa e permis si normal ?
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
>
> La 2008-10-07 20:15:08, Zenn a scris:
>
> > The Most Disgusting Religion Known To Man!
>
> > http://il.youtube.com/watch?v=9_yApGEpmKk
>
>

Zenn din Gringostan (...@yahoo.com, IP: 167.206.164...)
2008-10-07 21:35
Re: Nazistului carolica and Co.

Uite o dovada: Filica din Filadelfia...hi, hi, hi...!!!




La 2008-10-07 21:07:49, OldPhil a scris:

> bey, da voi chiar sinteti bolnavi, chiar credeti asa ceva? pai ii
> scotea matzu' afara imediat, idiotilor, nu aveti nici un pic de
> logica. cum am mai spus, sinteti IDIOTI!


« Rezultatele cautarii

     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2020 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00726 sec.