Ziua Logo
  Nr. 4615 de luni, 17 august 2009 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2009-08-17
Gargantua (...@hotmail.com, IP: 62.217.251...)
2009-08-17 14:38
Fratre, fratre, dar branza-i pe bani!

Simplu sa vorbim desart despre reforma invatamantului, in lipsa finantarii! S-au cerut fonduri de la UE pentru invatamant, sau doar pentru agricultura?!
Problema e urmatoarea: trebuie stabilite cateva principii, pentru inceput, care sa fie urmate in educatie. Ce dorim sa stie elevii, la terminarea unui ciclu primar? Dar la terminarea unuia gimnazial si liceal? Pe principiul asta trebuie organizata programa scolara.
Al doilea principiu: dorim sa avem un invatamant concurential, care sa corespunda unei societati de acelasi tip, sau unul colectivist-egalitarist, cum am avut in comunism si cum avem si in prezent? Vad ca unii de pe aici sustin cu gura plina revenirea la sistemul de invatamant ceausist, cu examene peste examene. Ca unul care am trecut prin acest sistem, vreau sa spun ca nu mi se pare cea mai buna idee!
Al treilea principiu: stabilirea organizarii si modului de finantare pentru educatie. Cine face regulile, cine da banul? Aud?

Abia dupa ce vom stabili aceste principii, putem vorbi de un Cod al Educatiei. Sigur, fiecare va da un alt raspuns la intrebarile de mai sus: asta nu e important, esential este sa triumfe cea mai buna idee, si nu ideea celui care are coatele si pumnii mai tari!

Socrate din Bucuresti (...@yahoo.com, IP: 86.121.62...)
2009-08-17 14:51
Corect * Re: Fratre, fratre, dar branza-i pe bani!

Reforma fara finantare - identic egal esec total.

La 2009-08-17 14:38:36, Gargantua a scris:

> Simplu sa vorbim desart despre reforma invatamantului, in lipsa
> finantarii! S-au cerut fonduri de la UE pentru invatamant, sau doar
> pentru agricultura?!
> Problema e urmatoarea: trebuie stabilite cateva principii, pentru
> inceput, care sa fie urmate in educatie. Ce dorim sa stie elevii, la
> terminarea unui ciclu primar? Dar la terminarea unuia gimnazial si
> liceal? Pe principiul asta trebuie organizata programa scolara.
> Al doilea principiu: dorim sa avem un invatamant concurential, care sa
> corespunda unei societati de acelasi tip, sau unul
> colectivist-egalitarist, cum am avut in comunism si cum avem si in
> prezent? Vad ca unii de pe aici sustin cu gura plina revenirea la
> sistemul de invatamant ceausist, cu examene peste examene. Ca unul
> care am trecut prin acest sistem, vreau sa spun ca nu mi se pare cea
> mai buna idee!
> Al treilea principiu: stabilirea organizarii si modului de finantare
> pentru educatie. Cine face regulile, cine da banul? Aud?
>
> Abia dupa ce vom stabili aceste principii, putem vorbi de un Cod al
> Educatiei. Sigur, fiecare va da un alt raspuns la intrebarile de mai
> sus: asta nu e important, esential este sa triumfe cea mai buna idee,
> si nu ideea celui care are coatele si pumnii mai tari!
>
>

Arogantu' din Pedelicii de Strinsura (...@k.ro, IP: 195.212.29...)
2009-08-17 15:06
Re: Fratre, fratre, dar branza-i pe bani! - Bravos, monser, ai descoperit apa calda !

Urmeaza sa inventezi roata - trage tare, sa nu ti-o ia altcineva inainte !

Pina una-alta - vezi ce zice unul care chiar a facut ceva prin domeniu ...
Culmea - tot clujean, dar asta nu si-a cosit neuronii !

http://www.cotidianul.ro/ce_trebuie_schimbat-95478.html

La 2009-08-17 14:38:36, Gargantua a scris:

> Simplu sa vorbim desart despre reforma invatamantului, in lipsa
> finantarii! S-au cerut fonduri de la UE pentru invatamant, sau doar
> pentru agricultura?!
> Problema e urmatoarea: trebuie stabilite cateva principii, pentru
> inceput, care sa fie urmate in educatie. Ce dorim sa stie elevii, la
> terminarea unui ciclu primar? Dar la terminarea unuia gimnazial si
> liceal? Pe principiul asta trebuie organizata programa scolara.
> Al doilea principiu: dorim sa avem un invatamant concurential, care sa
> corespunda unei societati de acelasi tip, sau unul
> colectivist-egalitarist, cum am avut in comunism si cum avem si in
> prezent? Vad ca unii de pe aici sustin cu gura plina revenirea la
> sistemul de invatamant ceausist, cu examene peste examene. Ca unul
> care am trecut prin acest sistem, vreau sa spun ca nu mi se pare cea
> mai buna idee!
> Al treilea principiu: stabilirea organizarii si modului de finantare
> pentru educatie. Cine face regulile, cine da banul? Aud?
>
> Abia dupa ce vom stabili aceste principii, putem vorbi de un Cod al
> Educatiei. Sigur, fiecare va da un alt raspuns la intrebarile de mai
> sus: asta nu e important, esential este sa triumfe cea mai buna idee,
> si nu ideea celui care are coatele si pumnii mai tari!
>
>

Solitude din USA (...@yahoo.com, IP: 134.60.48...)
2009-08-17 15:19
Re: Fratre, fratre, dar branza-i pe bani!

@ Arogantu

Spuneti-mi va rog ce ati inteles dumneavoastra din articolul lui Marga!?

Arogantu' din Pedelicii de Strinsura (...@k.ro, IP: 195.212.29...)
2009-08-17 15:35
Re: Fratre, fratre, dar branza-i pe bani! - Iar banii sint la guvern ... din ce in ce mai rari !

Gargantua (...@hotmail.com, IP: 62.217.251...)
2009-08-17 15:53
Re: Fratre, fratre, dar branza-i pe bani! - Bravos, monser, ai descoperit apa calda !

Asta-i o rautate gratuita, nu am pretins ca am descoperit ceva spectaculos, ci e doar premisa necesara, nu si suficienta, pentru reforma Educatiei.

Da, e usor sa citezi, la nesfarsit, pe altii. Tu, de fapt, ce parere ai ? (despre Educatie, nu despre Basescu, pe-aia o stim!) :-)))

La 2009-08-17 15:06:27, Arogantu' a scris:

> Urmeaza sa inventezi roata - trage tare, sa nu ti-o ia altcineva
> inainte !
>
> Pina una-alta - vezi ce zice unul care chiar a facut ceva prin domeniu
> ...
> Culmea - tot clujean, dar asta nu si-a cosit neuronii !
>
> http://www.cotidianul.ro/ce_trebuie_schimbat-95478.html
>
> La 2009-08-17 14:38:36, Gargantua a scris:
>
> > Simplu sa vorbim desart despre reforma invatamantului, in lipsa
> > finantarii! S-au cerut fonduri de la UE pentru invatamant, sau doar
> > pentru agricultura?!
> > Problema e urmatoarea: trebuie stabilite cateva principii, pentru
> > inceput, care sa fie urmate in educatie. Ce dorim sa stie elevii, la
> > terminarea unui ciclu primar? Dar la terminarea unuia gimnazial si
> > liceal? Pe principiul asta trebuie organizata programa scolara.
> > Al doilea principiu: dorim sa avem un invatamant concurential, care sa
> > corespunda unei societati de acelasi tip, sau unul
> > colectivist-egalitarist, cum am avut in comunism si cum avem si in
> > prezent? Vad ca unii de pe aici sustin cu gura plina revenirea la
> > sistemul de invatamant ceausist, cu examene peste examene. Ca unul
> > care am trecut prin acest sistem, vreau sa spun ca nu mi se pare cea
> > mai buna idee!
> > Al treilea principiu: stabilirea organizarii si modului de finantare
> > pentru educatie. Cine face regulile, cine da banul? Aud?
> >
> > Abia dupa ce vom stabili aceste principii, putem vorbi de un Cod al
> > Educatiei. Sigur, fiecare va da un alt raspuns la intrebarile de mai
> > sus: asta nu e important, esential este sa triumfe cea mai buna idee,
> > si nu ideea celui care are coatele si pumnii mai tari!
> >
> >
>
>

Arogantu' din Pedelicii de Strinsura (...@k.ro, IP: 195.212.29...)
2009-08-17 16:03
Re: Fratre, fratre, dar branza-i pe bani! - Bravos, monser, ai descoperit apa calda !

Atunci cind cei care sint in interiorul sistemului au pareri argumentate - prefer sa-i citez, nu sa inventez eu roata ( eventual dupa ce am citit despre ce este vorba ).

PS Ai observat ca vorbesc despre Ba'secu in cele ce ti-am scris ?

Evident - Solitude m-a obligat sa mentionez care cred eu ca este motivul grabei guvernului de a-si asuma raspunderea pe proiecte insuficient slefuite.
In fond - chiar daca guvernul si-ar asuma raspunderea pe cel mai bun proiect, acesta nu va intra in vigoare decit incepind cu urmatorul ciclu de invatamint.
Si-atunci - nu este logic sa ma intreb cui foloseste atita graba ?

Minastire-ntr-un picior, ghici matrozu' ce-i !

La 2009-08-17 15:53:45, Gargantua a scris:

> Asta-i o rautate gratuita, nu am pretins ca am descoperit ceva
> spectaculos, ci e doar premisa necesara, nu si suficienta, pentru
> reforma Educatiei.
>
> Da, e usor sa citezi, la nesfarsit, pe altii. Tu, de fapt, ce parere
> ai ? (despre Educatie, nu despre Basescu, pe-aia o stim!) :-)))
>
> La 2009-08-17 15:06:27, Arogantu' a scris:
>
> > Urmeaza sa inventezi roata - trage tare, sa nu ti-o ia altcineva
> > inainte !
> >
> > Pina una-alta - vezi ce zice unul care chiar a facut ceva prin domeniu
> > ...
> > Culmea - tot clujean, dar asta nu si-a cosit neuronii !
> >
> > http://www.cotidianul.ro/ce_trebuie_schimbat-95478.html
> >
> > La 2009-08-17 14:38:36, Gargantua a scris:
> >
> > > Simplu sa vorbim desart despre reforma invatamantului, in lipsa
> > > finantarii! S-au cerut fonduri de la UE pentru invatamant, sau doar
> > > pentru agricultura?!
> > > Problema e urmatoarea: trebuie stabilite cateva principii, pentru
> > > inceput, care sa fie urmate in educatie. Ce dorim sa stie elevii, la
> > > terminarea unui ciclu primar? Dar la terminarea unuia gimnazial si
> > > liceal? Pe principiul asta trebuie organizata programa scolara.
> > > Al doilea principiu: dorim sa avem un invatamant concurential, care sa
> > > corespunda unei societati de acelasi tip, sau unul
> > > colectivist-egalitarist, cum am avut in comunism si cum avem si in
> > > prezent? Vad ca unii de pe aici sustin cu gura plina revenirea la
> > > sistemul de invatamant ceausist, cu examene peste examene. Ca unul
> > > care am trecut prin acest sistem, vreau sa spun ca nu mi se pare cea
> > > mai buna idee!
> > > Al treilea principiu: stabilirea organizarii si modului de finantare
> > > pentru educatie. Cine face regulile, cine da banul? Aud?
> > >
> > > Abia dupa ce vom stabili aceste principii, putem vorbi de un Cod al
> > > Educatiei. Sigur, fiecare va da un alt raspuns la intrebarile de mai
> > > sus: asta nu e important, esential este sa triumfe cea mai buna idee,
> > > si nu ideea celui care are coatele si pumnii mai tari!
> > >
> > >
> >
> >
>
>

Solitude din USA (...@yahoo.com, IP: 134.60.48...)
2009-08-17 16:35
Re: Fratre, fratre, dar branza-i pe bani!

Arogantu' din Pedelicii de Strinsura (...@k.ro, IP: 195.212.29...)
2009-08-17 16:59
Re: Fratre, fratre, dar branza-i pe bani!

Solitude din USA (...@yahoo.com, IP: 134.60.48...)
2009-08-17 17:59
Re: Fratre, fratre, dar branza-i pe bani!

"1. Decizia de a fi sau nu sarcastic o iau la fiecare raspuns. Deci nu inseamna ca mi-am abandonat stilul !"

Redundant.

"2. Legea respectiva, indiferent sub ce forma ar fi asumata in Parlament, nu ar intra imediat in vigoare. Prin urmare - nimic nu-l va impiedica pe matroz sa se impauneze cu o "mare realizare" ( si SINGURA, dupa umilele mele cunostinte ) a mandatului sau MURIBUND."

TOATE partidele + sindicatele au semnat si si-au asumat Pactul pentru Educatie. Nu inteleg de ce nu se pot toti "impauna" cu aceasta realizare!? :) Sau sa intelegem ca impaunarea e atributul "piratului"!?

"3. Deocamdata - acestea sint cele 4 mari centre universitare ! Ca atitudinea lor este cam exclusivista - ma rog, se poate zice si asa." Dar cu cine sa mai stea de vorba - cu Aurelian Bondrea ? Cu alte nume ?"


Nu ma intereseaza/deranjeaza atitudinea lor exclusivista sau elitista. Si nici cine altcineva mai adera postfactum la declaratia lor.
Ma deranjeaza ca in tara asta toti critica dar nimeni nu vine cu solutii: eu numesc o astfel de atitudine politica de carciuma.


"Cit priveste eventualul proiect de lege - trebuie precizat ca in "constitutie" se precizeaza cine are drept de initiativa legislativa. Daca nu au fost solicitati in acest sens - a elabora un asemenea proiect de lege ar insemna sa faca munca voluntara."

Cred ca ati inteles gresit esenta reprosului meu. Nu le cerea nimeni onorabililor din cele mari centre universitare sa depuna un proiect de lege in parlament (=initiativa legislativa). Puteau insa foarte bine sa ne demonstreze de facto CUM ar trebui sa arate aceasta lege a invatamantului scriind un proiect si facandu-l public. Nu cred ca si-ar fi permis cineva sa ignore contributia lor; sa nu uitam ca totusi, "acestea sint cele 4 mari centre universitare"!!!

"4. Nu am avut ocazia sa parcurg cele doua texte, dar l-am stiut pe domnul Marga un INTELECTUAL onest."

Si eu L-AM STIUT pe domnul Marga un un om onest... un om caruia nu mi-as putea permite niciodata sa-i contest calitatile de intelectual!

"Faptul de a fi sau nu in relatii proaste cu domnul Miclea nu are relevanta: domnul Marga nu are cum sa fie in "conflict de interese" din moment ce nu decide in nici un fel asupra alegerii unui proiect sau a altuia."

In momentul in care EU primesc spre evaluare un grant sau o evaluare, daca ma gasesc in conflict (de orice natura) cu autorul, anunt ca nu pot face acea evaluare.
Domnul Marga nu decide asupra alegerii, poate insa influenta opinii decidentilor; iar cand influentezi este de dorit ca motivele pentru care o faci sa fie 1000% oneste.

"La intrebarea "in ce fel a sprijinit elaborarea proiectului ministerului" cred ca numai domnul Marga ( sau ministerul ) pot raspunde."

Era o intrebare amuzat-retorica.

"Cit priveste proiectul elaborat de minister - as fi curios sa vad unele exemple care il fac "NU POATE FI PERFECTIBIL" sau, cum m-as fi exprimat eu "NU ESTE PERFECTIBIL "."

Apreciati sistemul actual de invatamant ca perfectibil? Daca da atunci si codul Andronescu este... dar numai in sensul reformarii din temelii. :)

"Ma insel eu - sau este vorba de opinia unei parti interesate?"

Va inselati!
Nu mai am nici un interes sa ma intorc in invatamantul superior sau in cercetarea din Romania,
Nu sunt/nu am fost membru al nici unui partid politic,
Nu am participat sub nici o forma si in nici un moment la elaborarea proiectului Miclea,
Nu am facut parte din Comisia Prezidentiala pentru Educatie si Cercetare.

De altfel, pozitia mea fata de proiectul Miclea a fost (sper) foarte clar exprimata: un ambalaj frumos care nu va schimba NIMIC daca mecanismele de feedback nu sunt aduse in parametrii calitativi international recunoscuti!
In schimb, doamna Andronescu nu a facut decat sa intoarca ambalajul pe dos, sperand ca nu vom observa petele de untura ranceda...

Arogantu' din Pedelicii de Strinsura (...@k.ro, IP: 195.212.29...)
2009-08-17 18:20
Re: Fratre, fratre, dar branza-i pe bani!

1. Nu tocmai.
<< "Am abandonat primul impuls, acela de a fi sarcastic."
Multumesc; suntem pe drumul cel bun. >>

2. Sindicatele nu au candidat in toamna, iar dintre partide - cine ar putea sa se laude cu acest lucru ?
PSD - ca sa se tradeze ca, de fapt, este in guvernul "visul vietii matrozului" ?
Putin probabil.
Alte partide - PNL-ul se opune asumarii raspunderii , cred ca si UDMR.
Cine mai ramine ? Exact PDL, care - oficial - nici nu are catindat.
Cit priveste prostul obicei de a se impauna cu munca altuia - DA, matrozu' este campion. A se vedea nu numai injuraturile cu care-i gratula pe liberali, ci si mindria cu care vorbea despre cresterea economica a Romaniei sub conducerea acelorasi. Uitind, evident, talpile puse cu indirjire liberalilor incepind din Iulie 2005.
3. Domnul Marga trebuie crezut pe cuvint cind afirma ca "a contribuit". Daca din luarea sa de pozitie rezulta si critici - asta este, omul este printre cei care si-au spus si opinia.
Daca aluzia era la mine - eu nu am tangenta cu domeniul si, prin urmare, nu-mi permit sa-mi dau cu parerea.
4. Reiau ce-am afirmat ( nici eu nu m-am gindit la un proiect de lege, m-am exprimat confuz ) : ar insemna munca voluntara. Opinia si-a exprimat-o ca un cetatean si cunoscator al domeniului, mai mult numai oficialitatile i-ar putea solicita.
Cit priveste "conflictul de interese" - ramin pe aceeasi pozitie atita timp cit opiniile domnului Marga asupra proiectelor nu fac parte dintr-un contract de evaluare a respectivelor proiecte.
5. Deci exemple - mai pe seara. Pai atunci sa trecem la alt subiect ...
Eu ma abtin sa calific invatamintul actual cita vreme nu am informatii din interior. Daca mi s-ar cere parerea despre programa in domeniul informaticii - ar fi cu totul altceva. Desi - din pacate - nu m-as numara printre cei AUTORIZATI in acest domeniu, avind eu doar o scurta experienta de instruire a unor cursanti.
6. Ma rog - nu era o acuzatie intr-un denunt penal, ci o intepatura mai de ... viespe !
In fond - nu este o crima sa fii parte interesata si sa-ti exprimi opiniile ( fie din interiorul sistemului, fie ca membru al vreunuia din partidele parlamentare ). Doar ca mi-as fi dorit foarte mult sa aflu de ce proiectul elaborat de minister NU ESTE PERFECTIBIL . Asa, mai pe intelesul unuia din afara sistemului si, teoretic, potential beneficiar ...

La 2009-08-17 17:59:56, Solitude a scris:

> "1. Decizia de a fi sau nu sarcastic o iau la fiecare raspuns. Deci nu
> inseamna ca mi-am abandonat stilul !"
>
> Redundant.
>
> "2. Legea respectiva, indiferent sub ce forma ar fi asumata in
> Parlament, nu ar intra imediat in vigoare. Prin urmare - nimic nu-l
> va impiedica pe matroz sa se impauneze cu o "mare realizare" ( si
> SINGURA, dupa umilele mele cunostinte ) a mandatului sau MURIBUND."
>
> TOATE partidele + sindicatele au semnat si si-au asumat Pactul pentru
> Educatie. Nu inteleg de ce nu se pot toti "impauna" cu aceasta
> realizare!? :) Sau sa intelegem ca impaunarea e atributul
> "piratului"!?
>
> "3. Deocamdata - acestea sint cele 4 mari centre universitare ! Ca
> atitudinea lor este cam exclusivista - ma rog, se poate zice si asa."
> Dar cu cine sa mai stea de vorba - cu Aurelian Bondrea ? Cu alte nume
> ?"
>
>
> Nu ma intereseaza/deranjeaza atitudinea lor exclusivista sau elitista.
> Si nici cine altcineva mai adera postfactum la declaratia lor.
> Ma deranjeaza ca in tara asta toti critica dar nimeni nu vine cu
> solutii: eu numesc o astfel de atitudine politica de carciuma.
>
>
> "Cit priveste eventualul proiect de lege - trebuie precizat ca in
> "constitutie" se precizeaza cine are drept de initiativa legislativa.
> Daca nu au fost solicitati in acest sens - a elabora un asemenea
> proiect de lege ar insemna sa faca munca voluntara."
>
> Cred ca ati inteles gresit esenta reprosului meu. Nu le cerea nimeni
> onorabililor din cele mari centre universitare sa depuna un proiect
> de lege in parlament (=initiativa legislativa). Puteau insa foarte
> bine sa ne demonstreze de facto CUM ar trebui sa arate aceasta lege a
> invatamantului scriind un proiect si facandu-l public. Nu cred ca
> si-ar fi permis cineva sa ignore contributia lor; sa nu uitam ca
> totusi, "acestea sint cele 4 mari centre universitare"!!!
>
> "4. Nu am avut ocazia sa parcurg cele doua texte, dar l-am stiut pe
> domnul Marga un INTELECTUAL onest."
>
> Si eu L-AM STIUT pe domnul Marga un un om onest... un om caruia nu
> mi-as putea permite niciodata sa-i contest calitatile de
> intelectual!
>
> "Faptul de a fi sau nu in relatii proaste cu domnul Miclea nu are
> relevanta: domnul Marga nu are cum sa fie in "conflict de interese"
> din moment ce nu decide in nici un fel asupra alegerii unui proiect
> sau a altuia."
>
> In momentul in care EU primesc spre evaluare un grant sau o evaluare,
> daca ma gasesc in conflict (de orice natura) cu autorul, anunt ca nu
> pot face acea evaluare.
> Domnul Marga nu decide asupra alegerii, poate insa influenta opinii
> decidentilor; iar cand influentezi este de dorit ca motivele pentru
> care o faci sa fie 1000% oneste.
>
> "La intrebarea "in ce fel a sprijinit elaborarea proiectului
> ministerului" cred ca numai domnul Marga ( sau ministerul ) pot
> raspunde."
>
> Era o intrebare amuzat-retorica.
>
> "Cit priveste proiectul elaborat de minister - as fi curios sa vad
> unele exemple care il fac "NU POATE FI PERFECTIBIL" sau, cum m-as fi
> exprimat eu "NU ESTE PERFECTIBIL "."
>
> Apreciati sistemul actual de invatamant ca perfectibil? Daca da atunci
> si codul Andronescu este... dar numai in sensul reformarii din
> temelii. :)
>
> "Ma insel eu - sau este vorba de opinia unei parti interesate?"
>
> Va inselati!
> Nu mai am nici un interes sa ma intorc in invatamantul superior sau in
> cercetarea din Romania,
> Nu sunt/nu am fost membru al nici unui partid politic,
> Nu am participat sub nici o forma si in nici un moment la elaborarea
> proiectului Miclea,
> Nu am facut parte din Comisia Prezidentiala pentru Educatie si
> Cercetare.
>
> De altfel, pozitia mea fata de proiectul Miclea a fost (sper) foarte
> clar exprimata: un ambalaj frumos care nu va schimba NIMIC daca
> mecanismele de feedback nu sunt aduse in parametrii calitativi
> international recunoscuti!
> In schimb, doamna Andronescu nu a facut decat sa intoarca ambalajul pe
> dos, sperand ca nu vom observa petele de untura ranceda...
>


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Stolojan se da la Udrea (2166 afisari)
 Rusii continua partida de sah (2136 afisari)
 Nae, capusa lui Berceanu (1814 afisari)
 Educatia Frankenstein (1604 afisari)
 Macel in primarii (1043 afisari)
 Bacau: Macelarita in plina strada de fostul iubit gelos (ATENTIE, IMAGINI SOCANTE) (2598 afisari)
 Crima de la Timisoara: Carmen facea sex pe bani pentru a-si pune silicoane! (2159 afisari)
 Serviciul de Informatii Externe al Rusiei: Semnarea Pactului Ribbentrop-Molotov a fost unica masura accesibila de autoaparare pentru Uniunea Sovietica  (2078 afisari)
 Fiica secreta a lui Joe Jackson, motivul real al urii lui Michael pentru tatal sau (1821 afisari)
 Șeful Poliției din Slobozia, filmat in stare de ebritate in casa unor interlopi - VEZI IMAGINI (1647 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00809 sec.