Ziua Logo
  Nr. 3985 de joi, 19 iulie 2007 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2007-07-19
Woland din Dallas, TX (...@yahoo.com, IP: 77.81.5...)
2007-07-19 19:51
C 130 ?

In primul rand mi se pare penibila substanta articolului, urmata evident de un cor de semidocti care par adunati de prin congresele anilor '50.
Aceiasi maine revolutionara, aceiasi lozinci gaunoase, aceiasi indoctrinare, ce-i drept, cu semn schimbat.
Fiecare argument facut pe aici ar putea fi reprodus pesemne in limbajul acelor ani, pe care se pare multi de pe aici par sa ii regrete sincer.
Ce mai discursuri de infierare a noului dusman de clasa ! Ce ropote de aplauze ar mai fi starnit de la tovarasii lor de lupta antiimperialista. ( pai nu , vaz ca "antiimperialismul" asta nu deranjeaza pe nimeni atata timp cat "imperiul" la care se latra e cel convenabil.

Acum despre desteptaciunile "cu elice":
C-130 ( de exemplu) este un avion cu elice. Se produce bine merci. Si nici un idiot nu face comentarii stupide visavi de motoarele turbopropulsoare. Mai mult, spre deosebire de un avion de recunoastere ce patruleaza in largul apelor internationale, el are actiuni directe in teatrele de operatiuni. Wow ! Unde sunteti mai specialistilor in amprente IR sa le plangeti de mila ?

In primul razboi din golf au participat nave ( americane) din al doilea razboi mondial. Unde erau specialistii de ocazie atunci sa behaie si sa hahaie ?

Patrularea in apele internationale a unor avioane miliare este o practica zilnica a fiecarei puteri militare majore.
Poate unii super-analisti isi aduc aminte de incidentul ( petrecut cu numai cateva zile inainte de 9-11) avionului spion american ce a doborat un avion de vanatoare chinezesc pilotat de vreun chinez istetz precum cei ce scriau comentarii mai sus.
Si poate super analistii militari de duminica isi aduc aminte cum ( mai bine zis CU CE ) a fost adus avionul american inapoi acasa.

Apele internationale sunt locul unde de-a lungul coastelor nationale au loc intalniri dintre avioanele de militare lung curier cu aparatele de interceptie. Cum spuneam , aceste intalniri sunt foarte frecvente, iar avioanele americane sunt la randul lor interceptate zilnic de avioane rusesti in largul coastelor Rusiei.

A face din aceasta rutina un subiect numa bun de isterizat celovecii ce au ramas etern blocati in anii 50 este usor ridicol. A te face o legatura intre 2 avioane greoiaie de recunoastere ce "indraznesc" sa zboare in zonele internationale si un excroc international ce se da mare luptator pentru democratie este insa la limita patologicului.

Paul din Ohio din SUA (...@hotmail.com, IP: 65.27.211...)
2007-07-19 20:09
Re: C 130 ? Bine mai

Wolandov. Sa fie cum spui tu. Si ce daca? Maica ta Rusia ramane tot cum am stabilit.La 2007-07-19 19:51:18, Woland a scris:

> In primul rand mi se pare penibila substanta articolului, urmata
> evident de un cor de semidocti care par adunati de prin congresele
> anilor '50.
> Aceiasi maine revolutionara, aceiasi lozinci gaunoase, aceiasi
> indoctrinare, ce-i drept, cu semn schimbat.
> Fiecare argument facut pe aici ar putea fi reprodus pesemne in
> limbajul acelor ani, pe care se pare multi de pe aici par sa ii
> regrete sincer.
> Ce mai discursuri de infierare a noului dusman de clasa ! Ce ropote de
> aplauze ar mai fi starnit de la tovarasii lor de lupta
> antiimperialista. ( pai nu , vaz ca "antiimperialismul" asta nu
> deranjeaza pe nimeni atata timp cat "imperiul" la care se latra e cel
> convenabil.
>
> Acum despre desteptaciunile "cu elice":
> C-130 ( de exemplu) este un avion cu elice. Se produce bine merci. Si
> nici un idiot nu face comentarii stupide visavi de motoarele
> turbopropulsoare. Mai mult, spre deosebire de un avion de recunoastere
> ce patruleaza in largul apelor internationale, el are actiuni directe
> in teatrele de operatiuni. Wow ! Unde sunteti mai specialistilor in
> amprente IR sa le plangeti de mila ?
>
> In primul razboi din golf au participat nave ( americane) din al
> doilea razboi mondial. Unde erau specialistii de ocazie atunci sa
> behaie si sa hahaie ?
>
> Patrularea in apele internationale a unor avioane miliare este o
> practica zilnica a fiecarei puteri militare majore.
> Poate unii super-analisti isi aduc aminte de incidentul ( petrecut cu
> numai cateva zile inainte de 9-11) avionului spion american ce a
> doborat un avion de vanatoare chinezesc pilotat de vreun chinez istetz
> precum cei ce scriau comentarii mai sus.
> Si poate super analistii militari de duminica isi aduc aminte cum (
> mai bine zis CU CE ) a fost adus avionul american inapoi acasa.
>
> Apele internationale sunt locul unde de-a lungul coastelor nationale
> au loc intalniri dintre avioanele de militare lung curier cu aparatele
> de interceptie. Cum spuneam , aceste intalniri sunt foarte frecvente,
> iar avioanele americane sunt la randul lor interceptate zilnic de
> avioane rusesti in largul coastelor Rusiei.
>
> A face din aceasta rutina un subiect numa bun de isterizat celovecii
> ce au ramas etern blocati in anii 50 este usor ridicol. A te face o
> legatura intre 2 avioane greoiaie de recunoastere ce "indraznesc" sa
> zboare in zonele internationale si un excroc international ce se da
> mare luptator pentru democratie este insa la limita patologicului.
>

ingineru din vancouver (...@yahoo.com, IP: 207.232.97...)
2007-07-19 20:37
Re: C 130 ?... este un avion de TRANSPORT...

... doar ocazional folosit in scopuri de atac si sprijin la sol, in cazurile in care riscul unei replici antiaeriane e considerat minim.

Deci nu e BOMBARDIER ! Singurele bombe pe care le poate lansa sunt cele "cu parasuta" (daisy cutter) ori MOAB (anti bunker). Nici cea mai modesta baterie antiaeriana n-ar avea nici o problema in a dobora in C-130, ca sa nu mai vorbim de un avion de vanatoare (fie el si MIg-21, modelul nemodernizat).
Motivul pt. care C-130 zboara cu impunitate pe teatrele de lupta moderne este EXCLUSIV faptul ca USAF are grija sa asigure o anihilare absoluta a oricarei riposte AA in paralel cu o superioritate aeriana absoluta IN PREALABIL !

Toate BOMBARDIERELE din dotarea NATO sunt avioane cu motoare turboreactoare.

Te-ai lamurit sau ai si tu nevoie de o schema ?


La 2007-07-19 19:51:18, Woland a scris:

> In primul rand mi se pare penibila substanta articolului, urmata
> evident de un cor de semidocti care par adunati de prin congresele
> anilor '50.
> Aceiasi maine revolutionara, aceiasi lozinci gaunoase, aceiasi
> indoctrinare, ce-i drept, cu semn schimbat.
> Fiecare argument facut pe aici ar putea fi reprodus pesemne in
> limbajul acelor ani, pe care se pare multi de pe aici par sa ii
> regrete sincer.
> Ce mai discursuri de infierare a noului dusman de clasa ! Ce ropote de
> aplauze ar mai fi starnit de la tovarasii lor de lupta
> antiimperialista. ( pai nu , vaz ca "antiimperialismul" asta nu
> deranjeaza pe nimeni atata timp cat "imperiul" la care se latra e cel
> convenabil.
>
> Acum despre desteptaciunile "cu elice":
> C-130 ( de exemplu) este un avion cu elice. Se produce bine merci. Si
> nici un idiot nu face comentarii stupide visavi de motoarele
> turbopropulsoare. Mai mult, spre deosebire de un avion de recunoastere
> ce patruleaza in largul apelor internationale, el are actiuni directe
> in teatrele de operatiuni. Wow ! Unde sunteti mai specialistilor in
> amprente IR sa le plangeti de mila ?
>
> In primul razboi din golf au participat nave ( americane) din al
> doilea razboi mondial. Unde erau specialistii de ocazie atunci sa
> behaie si sa hahaie ?
>
> Patrularea in apele internationale a unor avioane miliare este o
> practica zilnica a fiecarei puteri militare majore.
> Poate unii super-analisti isi aduc aminte de incidentul ( petrecut cu
> numai cateva zile inainte de 9-11) avionului spion american ce a
> doborat un avion de vanatoare chinezesc pilotat de vreun chinez istetz
> precum cei ce scriau comentarii mai sus.
> Si poate super analistii militari de duminica isi aduc aminte cum (
> mai bine zis CU CE ) a fost adus avionul american inapoi acasa.
>
> Apele internationale sunt locul unde de-a lungul coastelor nationale
> au loc intalniri dintre avioanele de militare lung curier cu aparatele
> de interceptie. Cum spuneam , aceste intalniri sunt foarte frecvente,
> iar avioanele americane sunt la randul lor interceptate zilnic de
> avioane rusesti in largul coastelor Rusiei.
>
> A face din aceasta rutina un subiect numa bun de isterizat celovecii
> ce au ramas etern blocati in anii 50 este usor ridicol. A te face o
> legatura intre 2 avioane greoiaie de recunoastere ce "indraznesc" sa
> zboare in zonele internationale si un excroc international ce se da
> mare luptator pentru democratie este insa la limita patologicului.
>

Robin din http://www.ziualibera.blogspot.com/ (...@yahoo.ca, IP: 216.113.168...)
2007-07-19 22:24
Re: C 130 ?

La 2007-07-19 19:51:18, Woland a scris:

> Poate unii super-analisti isi aduc aminte de incidentul ( petrecut cu
> numai cateva zile inainte de 9-11) avionului spion american ce a
> doborat un avion de vanatoare chinezesc pilotat de vreun chinez istetz
> precum cei ce scriau comentarii mai sus.
> Si poate super analistii militari de duminica isi aduc aminte cum (
> mai bine zis CU CE ) a fost adus avionul american inapoi acasa.


Super-analistule,

intilnirea de care vorbesti s-a produs in afara spatiului aerian chinez, deasupra apelor internationale. Nu americanul l-a doborit pe chinez (cu ce naiba? si ce dreaq de "vinator" era chinezul?), ci chinezul a fost ala care a intrat in american pentru ca s-au umflat muschii pe el si s-a apropiat de american mai mult decit i-ar fi permis numarul de ore de zbor pe care le avea la bord.

Americanul, avariat, a fost nevoit sa aterizeze fortat pe o insula chinezeasca. Chinezii au facut cit au facut garagatza, dar au fost nevoiti sa le dea drumul dupa citeva zile: pentru toata lumea era clara ca vaca ce se intimplase acolo.

Tu esti reporter la Radio Erevan cumva? Stii tu chestia: nu i s-a dat, i s-a furat... :-)

Liviu2002j din Bucuresti (...@yahoo.com, IP: 86.121.135...)
2007-07-19 23:01
Multumesc d-le Woland

Asa cum am scris nu ma pricep la avioane decat din cele ce am auzit pe la reportajele de pe Discovery sau National Geographic. Informatiile d-tra competente au adus un plus de corectitudine si adevar. De altfel eu incepusem in cu totul si cu totul alt fel dialogul. Semidoctii pe care i-ati remarcat l-au adus spre ce le place lor sa comenteze ...


     « Comentariu anterior     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Moscova ameninta Londra cu bombardierele (4239 afisari)
 Flit peste Prut (2257 afisari)
 Dick Marty, un bilet pentru Tiraspol (2110 afisari)
 Ion Iliescu militar? (1704 afisari)
 Oameni de cultura si odihna (1278 afisari)
 Basescu a cerut Guvernului ca in 2008 bugetul Apararii sa fie 2,38% din PIB (226 afisari)
 Sapte romani morti intr-un accident in Ungaria (140 afisari)
 SUA avertizeaza Moscova in legatura cu pozitia fata de viitorul provinciei Kosovo (107 afisari)
 Geoana, ba, Iliescu, da lui Nastase, dar intr-un gand pentru grupul de la Cluj (104 afisari)
 Rusia va expulza patru diplomati britanici (91 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00755 sec.