"Printr-o metoda bine cunoscuta sub denumirea de "phishing" mai multi clienti ai bancii au primit un mesaj prin e-mail, de la persoane necunoscute, prin care li se cereau date personale."
"Reprezentantii bancii au luat imediat masuri pentru blocarea acestor tentative de frauda si au declarat ca securitatea sistemului online nu a fost afectata in nici un fel."
EI SI AICI E AICI
1. Phishingul este metoda sociala de atac (gaura de securitate a sistemului informatc este clientul si nu o masina / sistem informatic).
2. HEHE, si aici e buba: DE UNDE AU STIUT HACKERII CARE SUNT CLIENTII BANCII ?!? Asadar frazele citate de mine sunt in conflict logic. Daca cineva pune mana pe o baza de date cu clientii, in acest caz securitatea firmei este GRAV afectata. Poate ca nu este baza de date a Raiffeisen, ci o baza a unei alte firme si un join pe date a permis deconspirarea clientilor. Rezulta ca desi Raiffeisen nu poarta vina, totusi securitatea ei a FOST AFECTATA. Si chiar daca au fost trimise emailuri si la ne-clienti ai bancii, afirmarea celor doua fraze in acelasi context (comunicatul bancii) ridica semne mari de intrebare referitoare la profesionalismul PR daca nu si IT&C.
3. Nu va incredei in phishing filters. Nici unul nu a detectat ca e un scam. |