Ziua Logo
  Nr. 3611 de sambata, 29 aprilie 2006 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2006-04-29
Aladin din york (...@optonline.net, IP: 69.123.167...)
2006-04-29 18:52
Prin anii 1952-1954 l-am cunoscut pe Ing. Bontzescu.

Un batranel simpatic, avea cioc si parea un savant ce coborase din cartile despre acesti oameni . Avea un Ford 1916 cu 4 usi decapotabil. Era un "fost" . Bun tehnician si isi ingrijea masina ca nimenea. Desigur am avut " fericirea" sa calatoresc cu acea curiozitate. Stia ca mai existau 2 exemplare in intreaga lume si primise o oferta de la firma Ford pt o suma fabuloasa. Evident ca nu se putea pune in discutie. Oare la ce "DAC" o fi ajuns aruncata acea avere dupa decesul lui ?
Ca o complectare ati uitat "lazile" rusesti copiate dupa fiat. Lada 1100 si lada 1300,Iar amanuntul ca Trabantul a fost foarte popular si numeros datorita pretului 30.000 ? . La caderea zidului berlinului Trabanturile au fost singurele motorizate ce au invadat germania de West. Dupa ce au stupefiat pe privitorii vestici s-au retras acasa fara a trage un foc. ( in afara zgomotelor insinuante ale motorului.) Vorba aceia ; Kakaia bazdagania par-par na ulitze.


     « Comentariu anterior     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Masinile comunismului (2248 afisari)
 Romania, medalie de argint la CEDO (889 afisari)
 Jefuirea lui Pimen (587 afisari)
 Va fi Irakul sters de pe harta? (540 afisari)
 Stiri pe scurt (345 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2006 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01060 sec.