Ziua Logo
  Nr. 3224 de miercuri, 19 ianuarie 2005 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2005-01-19

Comentarii: 44, forum ACTIV

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

Mos Grigore
2005-01-18 23:16:44

Comparati mere cu pere mieilor

747 e vechi de 30 de ani!

neamtu tiganu
2005-01-18 23:26:06

Re: Aici e spilu...

La 2005-01-18 23:16:44, Mos Grigore a scris:

> 747 e vechi de 30 de ani!
> 
747 a fost monopol si nu a existat interes pt. modernizare pt. ca s-a vindut f. bine. Acum e Boeing la mutare..

Un cetatean
2005-01-18 23:26:29

Si nu numai...

La 2005-01-18 23:16:44, Mos Grigore a scris:

" 747 e vechi de 30 de ani!"

As completa:
Si nu au prea fost cazuri de accidente aviatice cauzate de avionul 747 in sine....74 s-a dovedit un aparat fiabil. Sa vedem Airbus-ul. Dupa problemele pe care le-au avut cu modelele mai mici, nu am incredere....

Apoi, nu uitati, in caz de accident, dispar 555 pasageri plus 20-30 membri echipaj, ceea ce, e o diferenta....

Dar pentru companiile aviatice banul conteaza.....

Punem pariu ca un 380 nu poate fi scos din vrie precum fratele lui mai mic redresat de piilotul roman desupra Parisului??? 

roy
2005-01-18 23:34:38

Tovarasului ziarist me.ce.be

Ah, cum imi aduci aminte de presa comunista care trebuia sa demonstreze maselor superioritatea regimului comunist! Totul era cel mia, cel mai... Cei mai mari pepeni miciurinisti (fara nici un gust), cea mai mare sportiva din lume Iolanda Balas (stim noi cum) etc, etc.

Important e cum o sa se simta calatorii. O sa fie mancarea mai buna? O sa stea mai lejer? O sa ajunga mai repede la destinatzie? O sa fie mai in sigurantza in acest Airbus decat intr-un Boeing? Si inca multe alte intrebari.

Dar pe dumneata te intereseaza cum ii bat Europenii pe Americani la lungimea avionului. Tov'su ziarist; nu totul se masoara in metrii.

zdapi
2005-01-18 23:34:58

Mai GAGAUTA...................

......depaseste la toate capitolele,......................papagalule, 747 a fost proiectat in 1962-68, tu erai in co---le lu taicatu, habar nu ai ce vorbesti. Da, este o mare realizare, dar .........n-a zburat, ai rabdare.......

neamtu tiganu
2005-01-18 23:38:27

Re: Cetatene...

La 2005-01-18 23:26:29, Un cetatean a scris:

> La 2005-01-18 23:16:44, Mos Grigore a scris:
> 
> " 747 e vechi de 30 de ani!"
> 
tare vorbesti prostii..Cred ca esti in vrie..Apropos stii ce-i aia vrie?

Daca vrei iti explic desi nu cred ca esti in stare sa intelegi..

Daca ai avea putina minte ai pricepe ca aeropoartele lumii si spatiul aerian sunt supraaglomerate si aceasta supraaglomerare mareste pericolul de accidente.

Vorba Mosului pune mina p-o carte si vezi statisticile si cauzele accidentelor aviatice. Daca traiesti in Canada ar trebui sa te intereseze un pic aviatia, Bombardier de ex. unde lucreaza o multime de romani.

Mos Grigore
2005-01-18 23:46:31

Re: Si nu numai..Well chestia e mai incurcata de atita:.

La 2005-01-18 23:26:29, Un cetatean a scris:

> La 2005-01-18 23:16:44, Mos Grigore a scris:
> 
> " 747 e vechi de 30 de ani!"
> 
> As completa:
> Si nu au prea fost cazuri de accidente aviatice cauzate de avionul 747
> in sine....74 s-a dovedit un aparat fiabil. Sa vedem Airbus-ul. Dupa
> problemele pe care le-au avut cu modelele mai mici, nu am
> incredere....
=========================================================

1- problema cu avionele mari ca pierzi bani daca nu le umplii la un procentaj; dar trebuie sa zbori oricum, nu poti da lumea jos sa vina miine din nou. Companiile de avoatie sint in buda dupa 9/11: una sau doua mari AM in bankruptie, nici EU nu sta mai bine dar sint proptite de guvernele respective. Deci aici pariaza Boing cu 7E7, mai ieftin, mic deci economic. O sa vedem cine cistiga.

2- Airbusul e sprijinit de guverne care nu pot da faliment in timp ce Boingul face bani mai ales din partea militara in care are totusi concurenta.

Tocmai a calcat pe bec cu trafic de influenta la furnituri militare. Rezultatul o functionara la nivel inalt dela Pentagon a intrat in puscarie, un boss dela Boing a plecat cu picioare in popou si Compania a fost suspendata 6 etape - care inseamna malai frumusel! 
> Apoi, nu uitati, in caz de accident, dispar 555 pasageri plus 20-30
> membri echipaj, ceea ce, e o diferenta....
(Noro ca fie-mea a vindut stock-ul la timp). 


> Dar pentru companiile aviatice banul conteaza.....
=========================================================
Asa si trebuie, nu le confunda cu companiile de binefacere!
 
> Punem pariu ca un 380 nu poate fi scos din vrie precum fratele lui mai
> mic redresat de piilotul roman desupra Parisului???
=========================================================

IN PRIMUL RIND, UN AVION DE PASAGERI NU TREBUIE SA ajunga IN VRIE!

Pilotii RO au fost vestiti cu greseli de pilotaj si prostii facute in zbor pina cind unul a venit chiar BAUT la Amsterdam (acum citiva ani). 
========================================================= Exista sumedenie de articole pe tema lipsei de comunicatie cu ei (Engleza firar sa fie) si obiceiuri rele invatate pe avione rusesti + indisciplina.
=========================================================

Cazul ala fost documentat ca greseala de pilotaj la ancheta: pilotul lupt cu pilotu automat care tinea inclinarea avionului. 
> 

zdapi
2005-01-18 23:48:49

Mai papagal cronicar............................

747 a fost proiectat in 1962-68, deci tehnologia de Jumbo jets in USA da clase Europei, oricum , Bravo EUROPA, dar lasati-l sa zboare, sa-i cunoastem parametrii si vorbim.......Voi ati uitat de concordsky al rusilor??? au copiat si ei......si????

zdapi
2005-01-18 23:52:02

Din pt tine GAGAUTA

La ce capitolelelelele te referi, .........

neamtu tiganu
2005-01-18 23:58:24

Re: E drept ca suna a propaganda da totusi...

>  Important e cum o sa se simta calatorii. O sa fie mancarea mai buna?
> O sa stea mai lejer? O sa ajunga mai repede la destinatzie? O sa fie
> mai in sigurantza in acest Airbus decat intr-un Boeing? Si inca multe
> alte intrebari.
> 
E o mare realizare tehnologica, daca ai avea putina rabdare si te-ai documenta poate ai intelege ce se-ntimpla. repet ce i-am spus cetateanului. Spatiul aerian si aeropoartele sunt supraaglomerate. Dimineata zboare din Düsseldorf la München cel putin 10 avioane intro ora. Consecinta te invirti in cerc pe linga aeroport pina obtii SLOT. Mincarea e oferita de Airlines nu de Airbus. Vei sta mai lejer daca mergi la busines class. Iar mai repede nu va zbura, ti-am explicat in nr. de ieri ca sunt limite fizice date de viteza critica subsonica.

Am vaga impresie ca daca acest avion ar fi fost construit in alta tara, nu dau nume...cineva ar fi pleznit de mindrie..

neamtu tiganu
2005-01-19 00:12:17

Re: Desigur Mosule..

La 2005-01-18 23:46:31, Mos Grigore a scris:

>> 1- problema cu avionele mari ca pierzi bani daca nu le umplii la un
> procentaj; dar trebuie sa zbori oricum, nu poti da lumea jos sa vina
> miine din nou. Companiile de avoatie sint in buda dupa 9/11: una sau
> doua mari AM in bankruptie, nici EU nu sta mai bine dar sint proptite
> de guvernele respective. Deci aici pariaza Boing cu 7E7, mai ieftin,
> mic deci economic. O sa vedem cine cistiga.
----------------------------
Desigur 7E7 ar putea sa fie un succes dar asta nu exclude eventualul succes a lui A380. Fiecare va servi o anumita piata.
----------------------------------
> 
> 2- Airbusul e sprijinit de guverne care nu pot da faliment in timp ce
> Boingul face bani mai ales din partea militara in care are totusi
> concurenta.
--------------------------------
Adevarat, da e vorba de 40000 de lucuri de munca. In general proiectele mamut nu sunt intotdeauna eficiente. Vezi canalul Suez, Canalul de sub marea Minecii, Concorde ca sa nu uitam de programul spatial american. Si totusi aceste programe aduc un impuls tehnologic in toata economia.
--------------------------
>
> 
> IN PRIMUL RIND, UN AVION DE PASAGERI NU TREBUIE SA ajunga IN VRIE!
> 
Bravo Mosule! De regula nici nu poate sa ajunga-n vrie daca pilotul isi cunoaste cit de cit meseria si ia mina dupa butoane, adica daca nu-l baga intentionat.

Olga Khan
2005-01-19 00:26:30

Re: E drept ca suna a propaganda da totusi...

La 2005-01-18 23:58:24, neamtu tiganu a scris:

>>>>>  Am vaga impresie ca daca acest avion ar fi fost construit in alta
> tara, nu dau nume...cineva ar fi pleznit de mindrie ..


*** Putem sa si pariem despre care tara vorbesti ??? 

Daca numai in aerlines se ofera mancare si timpul de calatorie nu a scazut , atunci cei din Airbus cum rezolva problema hranei ??? sau ducem cu noi de acasa cosuletul de picnic cu toate alea ?

Eu vreau Schwartzwalder tort cu cafea !!!

zdapi
2005-01-19 00:34:06

Re: Desigur Mosule..

La 2005-01-19 00:12:17, neamtu tiganu a scris:

> La 2005-01-18 23:46:31, Mos Grigore a scris:
> 
> >> 1- problema cu avionele mari ca pierzi bani daca nu le umplii la un
> > procentaj; dar trebuie sa zbori oricum, nu poti da lumea jos sa vina
> > miine din nou. Companiile de avoatie sint in buda dupa 9/11: una sau
> > doua mari AM in bankruptie, nici EU nu sta mai bine dar sint proptite
> > de guvernele respective. Deci aici pariaza Boing cu 7E7, mai ieftin,
> > mic deci economic. O sa vedem cine cistiga.
> ----------------------------
> Desigur 7E7 ar putea sa fie un succes dar asta nu exclude eventualul
> succes a lui A380. Fiecare va servi o anumita piata.
> ----------------------------------
> > 
> > 2- Airbusul e sprijinit de guverne care nu pot da faliment in timp ce
> > Boingul face bani mai ales din partea militara in care are totusi
> > concurenta.
> --------------------------------
> Adevarat, da e vorba de 40000 de lucuri de munca. In general
> proiectele mamut nu sunt intotdeauna eficiente. Vezi canalul Suez,
> Canalul de sub marea Minecii, Concorde ca sa nu uitam de programul
> spatial american. Si totusi aceste programe aduc un impuls tehnologic
> in toata economia.
> --------------------------
> >
> > 
> > IN PRIMUL RIND, UN AVION DE PASAGERI NU TREBUIE SA ajunga IN VRIE!
> > 
> Bravo Mosule! De regula nici nu poate sa ajunga-n vrie daca pilotul
> isi cunoaste cit de cit meseria si ia mina dupa butoane, adica daca
> nu-l baga intentionat.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Domnule Neamtu,
Acest articol este de c---t, ...citeste...""noul model Airbus poate gazdui 555 de pasageri la clasa intai, clasa business si clasa economica"", ....gazdui.......parca ar gazdui la masa in apt.
""A380 dezvolta la decolare prin cele patru motoare Rolls-Royce Trent 900 o putere comparabila cu cea produsa de 3500 de autoturisme""..........ce autoturisme??? Dacia sau Lamborghini???...
.
> 
> 

neamtu tiganu
2005-01-19 00:38:17

Re: Olga am pile p-acolo..

La 2005-01-19 00:26:30, Olga Khan a scris:

> Daca numai in aerlines se ofera mancare si timpul de calatorie nu a
> scazut , atunci cei din Airbus cum rezolva problema hranei ??? sau
> ducem cu noi de acasa cosuletul de picnic cu toate alea ?
> 
> Eu vreau Schwartzwalder tort cu cafea !!!
> 
Si-ti promit ca se rezolva, da sa nu mai spui la nimeni. Nu-ti garantez insa ca daca vro linie aeriana, nu dau nume, face vrun control nu ti se confisca...Si ai grija maninca tot inainte de-a ajunge-n America. S-ar putea sa ai surprize ...

Elena-Elly
2005-01-19 00:50:54

Bravo Zdapi,asta suna ca si cum ai zice: -cai putere de la CAP! Ha, ha ,ha...NDC

La 2005-01-19 00:34:06, zdapi a scris:

> La 2005-01-19 00:12:17, neamtu tiganu a scris:
> 
> > La 2005-01-18 23:46:31, Mos Grigore a scris:
> > 
> > >> 1- problema cu avionele mari ca pierzi bani daca nu le umplii la un
> > > procentaj; dar trebuie sa zbori oricum, nu poti da lumea jos sa vina
> > > miine din nou. Companiile de avoatie sint in buda dupa 9/11: una sau
> > > doua mari AM in bankruptie, nici EU nu sta mai bine dar sint proptite
> > > de guvernele respective. Deci aici pariaza Boing cu 7E7, mai ieftin,
> > > mic deci economic. O sa vedem cine cistiga.
> > ----------------------------
> > Desigur 7E7 ar putea sa fie un succes dar asta nu exclude eventualul
> > succes a lui A380. Fiecare va servi o anumita piata.
> > ----------------------------------
> > > 
> > > 2- Airbusul e sprijinit de guverne care nu pot da faliment in timp ce
> > > Boingul face bani mai ales din partea militara in care are totusi
> > > concurenta.
> > --------------------------------
> > Adevarat, da e vorba de 40000 de lucuri de munca. In general
> > proiectele mamut nu sunt intotdeauna eficiente. Vezi canalul Suez,
> > Canalul de sub marea Minecii, Concorde ca sa nu uitam de programul
> > spatial american. Si totusi aceste programe aduc un impuls tehnologic
> > in toata economia.
> > --------------------------
> > >
> > > 
> > > IN PRIMUL RIND, UN AVION DE PASAGERI NU TREBUIE SA ajunga IN VRIE!
> > > 
> > Bravo Mosule! De regula nici nu poate sa ajunga-n vrie daca pilotul
> > isi cunoaste cit de cit meseria si ia mina dupa butoane, adica daca
> > nu-l baga intentionat.
> +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
> Domnule Neamtu,
> Acest articol este de c---t, ...citeste...""noul model
> Airbus poate gazdui 555 de pasageri la clasa intai, clasa business si
> clasa economica"", ....gazdui.......parca ar gazdui la masa
> in apt.
>  ""A380 dezvolta la decolare prin cele patru motoare
> Rolls-Royce Trent 900 o putere comparabila cu cea produsa de 3500 de
> autoturisme""..........ce autoturisme??? Dacia sau
> Lamborghini???...
> .
> > 
> > 
> 
> 

neamtu tiganu
2005-01-19 00:52:00

Re: zdapi...ai dreptate ca articolul e de rahat..da...


> Domnule Neamtu,
> Acest articol este de c---t, ...citeste...""noul model
> Airbus poate gazdui 555 de pasageri la clasa intai, clasa business si
> clasa economica"", ....gazdui.......parca ar gazdui la masa
> in apt.
>  ""A380 dezvolta la decolare prin cele patru motoare
> Rolls-Royce Trent 900 o putere comparabila cu cea produsa de 3500 de
> autoturisme""..........ce autoturisme??? Dacia sau
> Lamborghini???...
>
Asta nu inseamna sa desfintezi avionul...In cazul in care vrei sa te documentezi exista pe net sute de Info de la sursa ca sa zic asa. Io as putea sa-ti dau citeva detalii tehnice care sunt mai greu de gasit si mai greu de digerat de cineva care nu are legatura cu subiectul.

neamtu tiganu
2005-01-19 01:12:59

Inca citeva detalii tehnice si ma duc la culcare..

La A380 s-a folosit prima data sudura cu Laser a aluminiului. Noutatea e ca de regula aliajul 2024 cel mai folosit in aviatie nu e sudabil, iar sudura e problematica privind rezistenta la oboseala. de aceea s-a folosit un nou aliaj din grupa 6000 (aliat cu Mg si Si).

Iar pt. prietenii americani am si pt. ei o noutate, avionul Eclipse primul avion sudat...da totusi alta sudura si anume Friction Stir Welding inventata de TWI. E o chestie fascinanta.

Si acum Noapte buna.

zdapi
2005-01-19 01:22:27

Re: zdapi...ai dreptate ca articolul e de rahat..da...

La 2005-01-19 00:52:00, neamtu tiganu a scris:

> 
> > Domnule Neamtu,
> > Acest articol este de c---t, ...citeste...""noul model
> > Airbus poate gazdui 555 de pasageri la clasa intai, clasa business si
> > clasa economica"", ....gazdui.......parca ar gazdui la masa
> > in apt.
> >  ""A380 dezvolta la decolare prin cele patru motoare
> > Rolls-Royce Trent 900 o putere comparabila cu cea produsa de 3500 de
> > autoturisme""..........ce autoturisme??? Dacia sau
> > Lamborghini???...
> >
> Asta nu inseamna sa desfintezi avionul...In cazul in care vrei sa te
> documentezi exista pe net sute de Info de la sursa ca sa zic asa. Io
> as putea sa-ti dau citeva detalii tehnice care sunt mai greu de gasit
> si mai greu de digerat de cineva care nu are legatura cu subiectul.

Multumesc, sant documentat....in 1969-72 am zburat Phantom F14 in Vietnam
> 

Olga Khan
2005-01-19 01:25:13

Re: Olga am pile p-acolo..

La 2005-01-19 00:38:17, neamtu tiganu a scris:

... Si ai grija maninca tot inainte de-a ajunge-n America. S-ar putea sa ai surprize ...


Mie-mi spui !!! Stiu ce am voie sa aduc: coniac, grand marnier, sampanie, matura !!! NU wunderkerzen !!! sau ceva alterabil ca aici pe vama sint niste "catzei" mici si dragalasi dar iti gasesc si intre dinti ceva rest de mancare "ilegal" de adus in tara, carne sau preparate, fructe etc. Ce am patit cu o catzelusa !!! am pierdut si 3 legaturi din Denver to Phoenix. De acum numai Integrame aduc !!!
 

zdapi
2005-01-19 02:03:29

Re: Inca citeva detalii tehnice si ma duc la culcare..

La 2005-01-19 01:12:59, neamtu tiganu a scris:

> La A380 s-a folosit prima data sudura cu Laser a aluminiului. Noutatea
> e ca de regula aliajul 2024 cel mai folosit in aviatie nu e sudabil,
> iar sudura e problematica privind rezistenta la oboseala. de aceea
> s-a folosit un nou aliaj din grupa 6000 (aliat cu Mg si Si).
> 
> Iar pt. prietenii americani am si pt. ei o noutate, avionul Eclipse
> primul avion sudat...da totusi alta sudura si anume Friction Stir
> Welding inventata de TWI. E o chestie fascinanta.
> 
> Si acum Noapte buna.
____________________________________________________
Garcon baiete, America a sudat aluminiu in 1953 cand au desenat X15....

Sigma1
2005-01-19 02:16:34

Il vor da jos americanii

la ordinul tembelului de la Casa Alba..

Mos Grigore
2005-01-19 02:42:07

Il vor da jos americanii! Noroc ca ne-a avertizat un alt TEMBEL de data asta Quebecoios!

La 2005-01-19 02:16:34, Sigma1 a scris:

> la ordinul tembelului de la Casa Alba..
> 

laur
2005-01-19 02:46:19

serios ? Re: Inca citeva detalii tehnice si ma duc la culcare..

x15 din aluminiu ? ce spui frantz ? poate cand l-au desenat .
Cand l-au construit si-au schimbat cumva optica .

desigura ca avea parti din Al dar daca era din Al dar cum s-a descurcat cu temperatura ?

si cate bucati s-au vandut comercial ?

ca altfel uite de SR 71 care era din titan si la ce i-a folosit ? ca a fost abandonat

in esenta cu toate inovatiile tehnologice si recordurile obtinute conteaza cate unitati o sa vinzi si ce sa vezi , la dimensiunea aia si la facilitatile alea cei ca calatoresc la bussines class mai ales pe rute gen Frankfurt - Hong Kong / Kuala Lumpur / Bankok sau altele asemenea o sa prefere la aceiasi bani on-flight bar & sauna mai ales la caliatate serviciilor cum le ofera Emirates

Asa ca baietii aia de au la mana Lagne & Sohne ca si mine (eu am o copie de nu o deosebesti la exterior de original ) sau ceva similar la pret si zboara de au deja senator card pe Lufthansa o sa alega maximum de confort ca deh e deductibil din taxe .

Si daca tot stai la Shangri La de ce sa nu zbori cu ceva compatiibil .

Apropos in prezente e reclama agresiva pt vacante cu discount la Pucket (pe unde a fost tsunami ) voi cu ce ati zbura pana spre un paradis tropical ? Intr-o taraboanata inghesuita sau in una in care ai si loc de picioare ?
Eu o iau pe aia inghesuita ca nu imi permita dar daca e platita de companie.......


La 2005-01-19 02:03:29, zdapi a scris:

> La 2005-01-19 01:12:59, neamtu tiganu a scris:
> 
> > La A380 s-a folosit prima data sudura cu Laser a aluminiului. Noutatea
> > e ca de regula aliajul 2024 cel mai folosit in aviatie nu e sudabil,
> > iar sudura e problematica privind rezistenta la oboseala. de aceea
> > s-a folosit un nou aliaj din grupa 6000 (aliat cu Mg si Si).
> > 
> > Iar pt. prietenii americani am si pt. ei o noutate, avionul Eclipse
> > primul avion sudat...da totusi alta sudura si anume Friction Stir
> > Welding inventata de TWI. E o chestie fascinanta.
> > 
> > Si acum Noapte buna.
> ____________________________________________________
> Garcon baiete, America a sudat aluminiu in 1953 cand au desenat
> X15....
> 

zdapi
2005-01-19 03:24:18

serios ? Re: Inca citeva detalii tehnice si ma duc la culcare..

La 2005-01-19 02:46:19, laur a scris:

> x15 din aluminiu ? ce spui frantz ? poate cand l-au desenat .
> Cand l-au construit si-au schimbat cumva optica .
> 
> desigura ca avea parti din Al dar daca era din Al dar cum s-a
> descurcat cu temperatura ?
> 
> si cate bucati s-au vandut comercial ?
> 
> ca altfel uite de SR 71 care era din titan si la ce i-a folosit ? ca a
> fost abandonat
> 
> in esenta cu toate inovatiile tehnologice si recordurile obtinute
> conteaza cate unitati o sa vinzi si ce sa vezi , la dimensiunea aia
> si la facilitatile alea cei ca calatoresc la bussines class mai ales
> pe rute gen Frankfurt - Hong Kong / Kuala Lumpur / Bankok sau
> altele asemenea o sa prefere la aceiasi bani on-flight bar &
> sauna mai ales la caliatate serviciilor cum le ofera Emirates
> 
> Asa ca baietii aia de au la mana Lagne & Sohne ca si mine (eu am o
> copie de nu o deosebesti la exterior de original ) sau ceva similar la
> pret si zboara de au deja senator card pe Lufthansa o sa alega maximum
> de confort ca deh e deductibil din taxe .
> 
> Si daca tot stai la Shangri La de ce sa nu zbori cu ceva compatiibil
> .
> 
> Apropos in prezente e reclama agresiva pt vacante cu discount la
> Pucket (pe unde a fost tsunami ) voi cu ce ati zbura pana spre un
> paradis tropical ? Intr-o taraboanata inghesuita sau in una in care
> ai si loc de picioare ?
> Eu o iau pe aia inghesuita ca nu imi permita dar daca e platita de
> companie.......
> 
> 
> La 2005-01-19 02:03:29, zdapi a scris:
> 
> > La 2005-01-19 01:12:59, neamtu tiganu a scris:
> > 
> > > La A380 s-a folosit prima data sudura cu Laser a aluminiului. Noutatea
> > > e ca de regula aliajul 2024 cel mai folosit in aviatie nu e sudabil,
> > > iar sudura e problematica privind rezistenta la oboseala. de aceea
> > > s-a folosit un nou aliaj din grupa 6000 (aliat cu Mg si Si).
> > > 
> > > Iar pt. prietenii americani am si pt. ei o noutate, avionul Eclipse
> > > primul avion sudat...da totusi alta sudura si anume Friction Stir
> > > Welding inventata de TWI. E o chestie fascinanta.
> > > 
> > > Si acum Noapte buna.
> > ____________________________________________________
> > Garcon baiete, America a sudat aluminiu in 1953 cand au desenat

> > X15....
> > -----------------------------------------------------------------------------------------

Dl. Laur, nu pot sa-mi permit sa va raspundla nivelul dvstra,, vobiti de SR71 de parca ar fi autobuzul care merge in floreasca, ...papagal mic , acest avion ............IS SECOND TO NONE, asshole, nimeni pe lume nu are ......"know how" to compete with it. Dar nu ma mira, la sotia mea in satul natal unul ca tine se cheama......................NAROD, .....da, in OLTENIA
> 
> 

california
2005-01-19 04:24:13

SR 71 Blackbird:))

E o minunatie. Eu l-am vazut doar pe Discovery. Cineva mi-a povestit, insa, ca l-a vazut la un AllStar game, it filled the sky:))) E inca cel mai rapid din lume si zboara cel mai sus? L-au retras numai pentru ca n-au ce face cu el.

La 2005-01-19 03:24:18, zdapi a scris:

> La 2005-01-19 02:46:19, laur a scris:
> 
> > x15 din aluminiu ? ce spui frantz ? poate cand l-au desenat .
> > Cand l-au construit si-au schimbat cumva optica .
> > 
> > desigura ca avea parti din Al dar daca era din Al dar cum s-a
> > descurcat cu temperatura ?
> > 
> > si cate bucati s-au vandut comercial ?
> > 
> > ca altfel uite de SR 71 care era din titan si la ce i-a folosit ? ca a
> > fost abandonat
> > 
> > in esenta cu toate inovatiile tehnologice si recordurile obtinute
> > conteaza cate unitati o sa vinzi si ce sa vezi , la dimensiunea aia
> > si la facilitatile alea cei ca calatoresc la bussines class mai ales
> > pe rute gen Frankfurt - Hong Kong / Kuala Lumpur / Bankok sau
> > altele asemenea o sa prefere la aceiasi bani on-flight bar &
> > sauna mai ales la caliatate serviciilor cum le ofera Emirates
> > 
> > Asa ca baietii aia de au la mana Lagne & Sohne ca si mine (eu am o
> > copie de nu o deosebesti la exterior de original ) sau ceva similar la
> > pret si zboara de au deja senator card pe Lufthansa o sa alega maximum
> > de confort ca deh e deductibil din taxe .
> > 
> > Si daca tot stai la Shangri La de ce sa nu zbori cu ceva compatiibil
> > .
> > 
> > Apropos in prezente e reclama agresiva pt vacante cu discount la
> > Pucket (pe unde a fost tsunami ) voi cu ce ati zbura pana spre un
> > paradis tropical ? Intr-o taraboanata inghesuita sau in una in care
> > ai si loc de picioare ?
> > Eu o iau pe aia inghesuita ca nu imi permita dar daca e platita de
> > companie.......
> > 
> > 
> > La 2005-01-19 02:03:29, zdapi a scris:
> > 
> > > La 2005-01-19 01:12:59, neamtu tiganu a scris:
> > > 
> > > > La A380 s-a folosit prima data sudura cu Laser a aluminiului. Noutatea
> > > > e ca de regula aliajul 2024 cel mai folosit in aviatie nu e sudabil,
> > > > iar sudura e problematica privind rezistenta la oboseala. de aceea
> > > > s-a folosit un nou aliaj din grupa 6000 (aliat cu Mg si Si).
> > > > 
> > > > Iar pt. prietenii americani am si pt. ei o noutate, avionul Eclipse
> > > > primul avion sudat...da totusi alta sudura si anume Friction Stir
> > > > Welding inventata de TWI. E o chestie fascinanta.
> > > > 
> > > > Si acum Noapte buna.
> > > ____________________________________________________
> > > Garcon baiete, America a sudat aluminiu in 1953 cand au desenat
> 
> > > X15....
> > > -----------------------------------------------------------------------------------------
> 
> Dl. Laur, nu pot sa-mi permit sa va raspundla nivelul dvstra,, vobiti
> de SR71 de parca ar fi autobuzul care merge in floreasca, ...papagal
> mic , acest avion ............IS SECOND TO NONE, asshole, nimeni pe
> lume nu are ......"know how" to compete with it. Dar nu ma
> mira, la sotia mea in satul natal unul ca tine se
> cheama......................NAROD, .....da, in OLTENIA
> > 
> > 
> 
> 

Ratacitul
2005-01-19 05:15:49

Re: zdapi: Phantom=F4; Tomcat=F14 NDC


La 2005-01-19 01:22:27, zdapi a scris:

> La 2005-01-19 00:52:00, neamtu tiganu a scris:
>
> >
> > > Domnule Neamtu,
> > > Acest articol este de c---t, ...citeste...""noul model
> > > Airbus poate gazdui 555 de pasageri la clasa intai, clasa business si
> > > clasa economica"", ....gazdui.......parca ar gazdui la masa
> > > in apt.
> > > ""A380 dezvolta la decolare prin cele patru motoare
> > > Rolls-Royce Trent 900 o putere comparabila cu cea produsa de 3500 de
> > > autoturisme""..........ce autoturisme??? Dacia sau
> > > Lamborghini???...
> > >
> > Asta nu inseamna sa desfintezi avionul...In cazul in care vrei sa te
> > documentezi exista pe net sute de Info de la sursa ca sa zic asa. Io
> > as putea sa-ti dau citeva detalii tehnice care sunt mai greu de gasit
> > si mai greu de digerat de cineva care nu are legatura cu subiectul.
>
> Multumesc, sant documentat....in 1969-72 am zburat Phantom F14 in
> Vietnam
> >
>
>

Ratacitul
2005-01-19 05:22:16

Re: SR 71 Blackbird:))

SR 71 Blackbird nu e retras. E operational in cel putin doua baze. E avion de recunoastere STRATEGICA de mare viteza si la mare inaltime (pentru vremea lui, calculat sa nu fie atins de rachetele rusesti, SA 75, parca). In ceea ce priveste viteza, este comparabil cu MIG 25 dar asemanarile se opresc aici. Recunoasterea STRATEGICA era la indemana a doar doua state (SUA si URSS) si asta explica de ce SR-71 nu a echipat fortele aeriene ale altor tari.

La 2005-01-19 04:24:13, california a scris:

> E o minunatie. Eu l-am vazut doar pe Discovery. Cineva mi-a povestit,
> insa, ca l-a vazut la un AllStar game, it filled the sky:))) E inca
> cel mai rapid din lume si zboara cel mai sus? L-au retras numai
> pentru ca n-au ce face cu el.
>
> La 2005-01-19 03:24:18, zdapi a scris:
>
> > La 2005-01-19 02:46:19, laur a scris:
> >
> > > x15 din aluminiu ? ce spui frantz ? poate cand l-au desenat .
> > > Cand l-au construit si-au schimbat cumva optica .
> > >
> > > desigura ca avea parti din Al dar daca era din Al dar cum s-a
> > > descurcat cu temperatura ?
> > >
> > > si cate bucati s-au vandut comercial ?
> > >
> > > ca altfel uite de SR 71 care era din titan si la ce i-a folosit ? ca a
> > > fost abandonat
> > >
> > > in esenta cu toate inovatiile tehnologice si recordurile obtinute
> > > conteaza cate unitati o sa vinzi si ce sa vezi , la dimensiunea aia
> > > si la facilitatile alea cei ca calatoresc la bussines class mai ales
> > > pe rute gen Frankfurt - Hong Kong / Kuala Lumpur / Bankok sau
> > > altele asemenea o sa prefere la aceiasi bani on-flight bar &
> > > sauna mai ales la caliatate serviciilor cum le ofera Emirates
> > >
> > > Asa ca baietii aia de au la mana Lagne & Sohne ca si mine (eu am o
> > > copie de nu o deosebesti la exterior de original ) sau ceva similar la
> > > pret si zboara de au deja senator card pe Lufthansa o sa alega maximum
> > > de confort ca deh e deductibil din taxe .
> > >
> > > Si daca tot stai la Shangri La de ce sa nu zbori cu ceva compatiibil
> > > .
> > >
> > > Apropos in prezente e reclama agresiva pt vacante cu discount la
> > > Pucket (pe unde a fost tsunami ) voi cu ce ati zbura pana spre un
> > > paradis tropical ? Intr-o taraboanata inghesuita sau in una in care
> > > ai si loc de picioare ?
> > > Eu o iau pe aia inghesuita ca nu imi permita dar daca e platita de
> > > companie.......
> > >
> > >
> > > La 2005-01-19 02:03:29, zdapi a scris:
> > >
> > > > La 2005-01-19 01:12:59, neamtu tiganu a scris:
> > > >
> > > > > La A380 s-a folosit prima data sudura cu Laser a aluminiului. Noutatea
> > > > > e ca de regula aliajul 2024 cel mai folosit in aviatie nu e sudabil,
> > > > > iar sudura e problematica privind rezistenta la oboseala. de aceea
> > > > > s-a folosit un nou aliaj din grupa 6000 (aliat cu Mg si Si).
> > > > >
> > > > > Iar pt. prietenii americani am si pt. ei o noutate, avionul Eclipse
> > > > > primul avion sudat...da totusi alta sudura si anume Friction Stir
> > > > > Welding inventata de TWI. E o chestie fascinanta.
> > > > >
> > > > > Si acum Noapte buna.
> > > > ____________________________________________________
> > > > Garcon baiete, America a sudat aluminiu in 1953 cand au desenat
> >
> > > > X15....
> > > > -----------------------------------------------------------------------------------------
> >
> > Dl. Laur, nu pot sa-mi permit sa va raspundla nivelul dvstra,, vobiti
> > de SR71 de parca ar fi autobuzul care merge in floreasca, ...papagal
> > mic , acest avion ............IS SECOND TO NONE, asshole, nimeni pe
> > lume nu are ......"know how" to compete with it. Dar nu ma
> > mira, la sotia mea in satul natal unul ca tine se
> > cheama......................NAROD, .....da, in OLTENIA
> > >
> > >
> >
> >
>
>

california
2005-01-19 05:32:50

Re: SR 71 Blackbird:))

Este operational, da, de azi pe poimaine:)) Nu stiu nimic despre avioane, dar asta m-a impresionat. Si daca mai vorbesc mult despre ele ma prinde neamtu si-mi mai zice una:)))))

La 2005-01-19 05:22:16, Ratacitul a scris:

> SR 71 Blackbird nu e retras. E operational in cel putin doua baze. E
> avion de recunoastere STRATEGICA de mare viteza si la mare inaltime
> (pentru vremea lui, calculat sa nu fie atins de rachetele rusesti, SA
> 75, parca). In ceea ce priveste viteza, este comparabil cu MIG 25 dar
> asemanarile se opresc aici. Recunoasterea STRATEGICA era la indemana
> a doar doua state (SUA si URSS) si asta explica de ce SR-71 nu a
> echipat fortele aeriene ale altor tari.
> 
> La 2005-01-19 04:24:13, california a scris:
> 
> > E o minunatie. Eu l-am vazut doar pe Discovery. Cineva mi-a povestit,
> > insa, ca l-a vazut la un AllStar game, it filled the sky:))) E inca
> > cel mai rapid din lume si zboara cel mai sus? L-au retras numai
> > pentru ca n-au ce face cu el.
> >
> > La 2005-01-19 03:24:18, zdapi a scris:
> >
> > > La 2005-01-19 02:46:19, laur a scris:
> > >
> > > > x15 din aluminiu ? ce spui frantz ? poate cand l-au desenat .
> > > > Cand l-au construit si-au schimbat cumva optica .
> > > >
> > > > desigura ca avea parti din Al dar daca era din Al dar cum s-a
> > > > descurcat cu temperatura ?
> > > >
> > > > si cate bucati s-au vandut comercial ?
> > > >
> > > > ca altfel uite de SR 71 care era din titan si la ce i-a folosit ? ca a
> > > > fost abandonat
> > > >
> > > > in esenta cu toate inovatiile tehnologice si recordurile obtinute
> > > > conteaza cate unitati o sa vinzi si ce sa vezi , la dimensiunea aia
> > > > si la facilitatile alea cei ca calatoresc la bussines class mai ales
> > > > pe rute gen Frankfurt - Hong Kong / Kuala Lumpur / Bankok sau
> > > > altele asemenea o sa prefere la aceiasi bani on-flight bar &
> > > > sauna mai ales la caliatate serviciilor cum le ofera Emirates
> > > >
> > > > Asa ca baietii aia de au la mana Lagne & Sohne ca si mine (eu am o
> > > > copie de nu o deosebesti la exterior de original ) sau ceva similar la
> > > > pret si zboara de au deja senator card pe Lufthansa o sa alega maximum
> > > > de confort ca deh e deductibil din taxe .
> > > >
> > > > Si daca tot stai la Shangri La de ce sa nu zbori cu ceva compatiibil
> > > > .
> > > >
> > > > Apropos in prezente e reclama agresiva pt vacante cu discount la
> > > > Pucket (pe unde a fost tsunami ) voi cu ce ati zbura pana spre un
> > > > paradis tropical ? Intr-o taraboanata inghesuita sau in una in care
> > > > ai si loc de picioare ?
> > > > Eu o iau pe aia inghesuita ca nu imi permita dar daca e platita de
> > > > companie.......
> > > >
> > > >
> > > > La 2005-01-19 02:03:29, zdapi a scris:
> > > >
> > > > > La 2005-01-19 01:12:59, neamtu tiganu a scris:
> > > > >
> > > > > > La A380 s-a folosit prima data sudura cu Laser a aluminiului. Noutatea
> > > > > > e ca de regula aliajul 2024 cel mai folosit in aviatie nu e sudabil,
> > > > > > iar sudura e problematica privind rezistenta la oboseala. de aceea
> > > > > > s-a folosit un nou aliaj din grupa 6000 (aliat cu Mg si Si).
> > > > > >
> > > > > > Iar pt. prietenii americani am si pt. ei o noutate, avionul Eclipse
> > > > > > primul avion sudat...da totusi alta sudura si anume Friction Stir
> > > > > > Welding inventata de TWI. E o chestie fascinanta.
> > > > > >
> > > > > > Si acum Noapte buna.
> > > > > ____________________________________________________
> > > > > Garcon baiete, America a sudat aluminiu in 1953 cand au desenat
> > >
> > > > > X15....
> > > > > -----------------------------------------------------------------------------------------
> > >
> > > Dl. Laur, nu pot sa-mi permit sa va raspundla nivelul dvstra,, vobiti
> > > de SR71 de parca ar fi autobuzul care merge in floreasca, ...papagal
> > > mic , acest avion ............IS SECOND TO NONE, asshole, nimeni pe
> > > lume nu are ......"know how" to compete with it. Dar nu ma
> > > mira, la sotia mea in satul natal unul ca tine se
> > > cheama......................NAROD, .....da, in OLTENIA
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
> 
> 

traktorist
2005-01-19 06:51:46

Hai sa zicem ca....

Vine soacra-mea cu A380..... Nu e tot la fel de cicalitoare ?
Ce-ar fi sa-l incarce cu 550 de soacre .....

Olga Khan
2005-01-19 07:28:46

Blue Angels


Mi-mi plac Ingerii Albasti mai mult !!! sa ma uit la show..

http://www.blueangels.navy.mil/flashindex.html




La 2005-01-19 05:32:50, california a scris:

> Este operational, da, de azi pe poimaine:)) Nu stiu nimic despre
> avioane, dar asta m-a impresionat. Si daca mai vorbesc mult despre
> ele ma prinde neamtu si-mi mai zice una:)))))

laur
2005-01-19 08:53:41

bai acestia

SR 71 ca si Concord au fost si sunt second to none la clasa lor.

Si la ce le-a folosit ?

Ca de 20 de ani nu s-au mai fabricat nici-un exemplar .
De bune ce sunt nu e nevoie de ele . Si asta nu e o ironie.
Ceea ce ele pot face perfect altii fac mai putin bine si mult mai ieftin deci Citus Altius Fortus nu e o solutia care vinde intotdeuna . Pt exemplificare utati-va la exemplul MiG 31 la care pana si rusii au renuntat in favoarea mai vechilor Su27 / Mig 29. De ce ? Cand o sa intelgeti o sa va fie mai clare riscurile pt respectivul Airbus .

Ca sa fim corecti tb sa mentionam ca m-am excitat si eu la proiectul Boeing flying wing de 1000 pasageri mai stie cineva cand e planificat pt productie ? Nu de alta da arata cool in desene .

Asta e .

Narozi sunteti voi cand va inchiputi ca daca faci un Rolls o sa revolutionezi piata familly car . Nu performantele fac intotdeuna vanzarile.

Daca Emirates (puteti numara cata titluri de cea mai buna companie aeriana la categoria sevicii a castigat in ultimul deceniu) a decis sa merga pe mana lui insemna ca cei cu bani si succes stiu ceva ceea ce noi "prostatorii" de pe forum nu stim . Si acolo se joaca pe bani .

Daca o sa dea chix asta e banii lor s-a vazut si la case de si mai mari (ex Pan-Am ) daca nu actionarii lor abia astepta. Le jeux sont fait et tout il va plus .

Phil
2005-01-19 09:07:41

Ziua de ce nu mi-ati afisat comentariul, sau sinteti in "pana la curent"? ndc

.

Phil
2005-01-19 09:16:56

O fi "cazut" serverul iara, v-am zis ceva timp in urma sa-l bateti in cuie sau sa il priponiti de ceva! ndc

.

Phil
2005-01-19 09:23:39

Aloooo! Moderatorilor sinteti in sedinta de partid, de citeva ore nu a aparut nimic!

Bah, daca nu sinteti in stare sa faceti un lucru ca lumea de ce dracu nu va lasati de meserie sau puneti sistemul vechi inapoi.

Phil
2005-01-19 09:33:30

Bey "moderatori Ziua" cum dracu inainte forumul asta mergea struna?

si de cind ati schimbat foaia, doua trei ore nu apare nimic, ori aveti pene la curent, la moderatori, la servere, la... etc., daca nu sinteti in stare sa faceti un lucru ca lumea lasati forumul cum a fost inainte, sau chemati-l pe Basescu sa aranjeze lucrurile! :))))))))))

neverul again
2005-01-19 11:42:52

Un eveniment mult mai mic in acest domeniu




















Jan 18, 2005
G150 on schedule for first customer delivery in third quarter of next year









The G150 rolled out of the Israel Aircraft Industries (IAI) manufacturing facility in Tel Aviv, Israel. In attendance were certifying authorities, supplier representatives and members of Gulfstream's G150 development team, many of whom work in Tel Aviv to oversee the building of the Gulfstream-designed aircraft in collaboration with the IAI development team. Once built and certified by both the Federal Aviation Administration and the Israel Civil Aviation Authority - which is scheduled for the first quarter of 2006 - the G150 will be flown to Gulfstream's Dallas facility for the final phase of its manufacturing.



"Our Gulfstream team in Israel has done an excellent job managing the design and build of the first G150," said Bryan Moss, president, Gulfstream. "They've sacrificed time away from their families to ensure this project is on budget and on schedule. Additionally, I want to thank the folks at IAI for their continuing cooperation and collaboration with our Gulfstream team in Tel Aviv, as well as with our management team from Savannah during their regular visits to the IAI facility."



At the ceremony, Moshe Keret, the president and chief executive officer of Israel Aircraft Industries said, "Over the years, IAI has established an excellent reputation in designing and manufacturing business jet aircraft. Once again, we have proven our technological capabilities, both in engineering and in manufacturing in this exclusive branch of our industry.



"We wish to express our appreciation and thanks to the dedicated team that has performed all of the work and has presented us today with a high-quality aircraft while upholding a very demanding schedule. IAI will continue to protect its reputation as a world leader in the development and manufacturing of new aircraft," Keret said.



The G150 is an entirely new cabin design for Gulfstream. The G150's cabin height is just three inches shorter than in the large-cabin G450 and G550 series aircraft. The resulting effect is the G150's spacious cabin, designed and outfitted by the same team of professionals who design and install interiors for Gulfstream's larger aircraft.



"We designed this aircraft to meet the needs of specific customers who use their aircraft primarily to transport eight or fewer passengers between cities within a continent," added Moss. "G150 owners will appreciate the operating efficiencies associated with this aircraft as well as the benefits of Gulfstream's world-renowned standard of excellence in product design, innovation and product support."


Israel Aircraft Industries, Commercial Aircraft Group, located in Ben Gurion International Airport, Israel, is an operating division of Israel Aircraft Industries, Ltd. (IAI). IAI/Commerical Aircraft Group (CAG) employs about 3,000 engineers, technicians, aeronautical and technical workers. IAI/CAG designs, manufactures and assembles aeronautical parts and assemblies for delivery to major aerospace manufacturers around the world. IAI/CAG has designed and manufactured business jet aircraft for more than 35 years, including the Westwind family, the Astra and the Galaxy. IAI/CAG is now the exclusive manufacturer of the G100 and G200 for Gulfstream Aerospace and will begin delivery of the G150 in 2006. We invite you to visit our Web site for more information on Israel Aircraft Industries at www.iai.co.il.













Print Send To Friend







Back To List










The use of this website is subject to the Terms of Use . By continuing to use this website you are deemed to accept the above Terms of Use. Copyright © 2002. Israel Aircraft Industries Ltd. All rights reserved.


neverul again
2005-01-19 14:28:40

Apropos de "Emirates"

La 2005-01-19 08:53:41, laur a scris:
> Daca Emirates (puteti numara cata titluri de cea mai buna companie
> aeriana la categoria sevicii a castigat in ultimul deceniu) a decis
> sa merga pe mana lui insemna ca cei cu bani si succes stiu ceva ceea
> ce noi "prostatorii" de pe forum nu stim . Si acolo se
> joaca pe bani .


e adevarat ca are titluri de cea mai..bla bla dar aceasta linia aeriana e finantata de sefi de tribi din EAU care n-au probleme cu bani si nu dau niciodata raport la proprietari de actiuni ai firmei ..asa ca exemplu e cam deplasat ...oricum Singapore Airline a plasat o comnda pt avioanele noi .dar sint curios unde vor ateriza acesti giganti?

Radu Dragan
2005-01-19 17:34:10

A 380 nu azburat inca

Aceasta cioara gigantica nu a zborat inca!
Cind va zbura vom vedea cum filfie din aripi! Vom vedea si ouale care pe care le ascunde CORBU si nu la CORNU!

Sigma1
2005-01-19 18:34:38

Re: Bey "moderatori Ziua" cum dracu inainte forumul asta mergea struna?

Ai dreptate. Era ok pe vremuri, nu? Acum au aparut acesti "moderatori" care nu judeca prea bine si citesc greu. Pe mine m-au cenzurat la un comentariu care nu continea nimic vulgar, rasist etc. Cine stie daca vor lasa si mesajul asta sa treaca. Faptul ca mesajele nu apar instantaneu stirbeste din placerea comunicarii cu ceilalti forumisti. Cine are timp sau chef sa astepte sa-i apara comentariul, si apoi sa astepte iar sa primeasca un raspuns?
Poate pensionarii sau cei ce lucreaza in Ro la institutiile de stat, ca eu nu....Adio!

La 2005-01-19 09:33:30, Phil a scris:

> si de cind ati schimbat foaia, doua trei ore nu apare nimic, ori
> aveti pene la curent, la moderatori, la servere, la... etc., daca nu
> sinteti in stare sa faceti un lucru ca lumea lasati forumul cum a
> fost inainte, sau chemati-l pe Basescu sa aranjeze lucrurile!
> :))))))))))
> 

neamtu tiganu
2005-01-19 18:56:05

Re: felicitari Nevere..da...

La 2005-01-19 11:42:52, neverul again a scris:
Ia intereseaza-te te rog citi romani au lucrat la acest proiect !! trebuie sa stii ca probabil le-ai scos niste masele...de minte.

neamtu tiganu
2005-01-19 18:57:16

Re: Radu mamii Radule..

La 2005-01-19 17:34:10, Radu Dragan a scris:

> Aceasta cioara gigantica nu a zborat inca!
> Cind va zbura vom vedea cum filfie din aripi! Vom vedea si ouale care
> pe care le ascunde CORBU si nu la CORNU!
> 
Buna mha..

traktorist
2005-01-19 19:03:07

Nu avea tu grija asta.....

La 2005-01-19 17:34:10, Radu Dragan a scris:

> Aceasta cioara gigantica nu a zborat inca!
> Cind va zbura vom vedea cum filfie din aripi! Vom vedea si ouale care
> pe care le ascunde CORBU si nu la CORNU!
> 
Sint rasconvins ca multe nu-s terminate si trebuia facut show-ul pt protocol. Cine nu a lucrat niciodata la proiecte noi, nu stie. Cind te apuci de treaba, dureaza cel putzin de 3 ori mai mult decit pare normal. Sa nu mai vorbesc de schimbari de ultima ora care nu au putut fi incluse. Eu daca vad o grebla in vitrina, stiu ca va functiona chiar daca nu a fost testata. Si la lopetzi la fel :)))))
Si eu raportez incheierea lucrarilor agricole, desi nu am adus sfecla acasa....Chiar si Bush a facut-o....cu Iraq
E normal ; si sa nu fim rai !

Atamild
2005-01-19 19:15:35

Re: Nu avea tu grija asta.....

La 2005-01-19 19:03:07, traktorist a scris:

> La 2005-01-19 17:34:10, Radu Dragan a scris:
> 
> > Aceasta cioara gigantica nu a zborat inca!
> > Cind va zbura vom vedea cum filfie din aripi! Vom vedea si ouale care
> > pe care le ascunde CORBU si nu la CORNU!
> > 
>  Sint rasconvins ca multe nu-s
> terminate si trebuia facut show-ul pt protocol. Cine nu a
> lucrat niciodata la proiecte noi, nu stie. Cind te apuci
> de treaba, dureaza cel putzin de 3 ori mai mult decit
> pare normal. Sa nu mai vorbesc de schimbari de ultima ora
>  care nu au putut fi incluse. Eu daca vad o grebla in
> vitrina, stiu ca va functiona chiar daca nu a fost testata.
>  Si la lopetzi la fel :)))))
>  Si eu raportez incheierea lucrarilor agricole, desi nu am
> adus sfecla acasa....Chiar si Bush a facut-o....cu Iraq
> E normal ; si sa nu fim rai !
> 
Sa nu mai fim rai, sa nu mai fim rai, sa fim putin rautaciosi?,
Matilda

neamtu tiganu
2005-01-19 19:55:00

Re: Tractoristule...proiecte noi..

La 2005-01-19 19:03:07, traktorist a scris:

>>  Sint rasconvins ca multe nu-s
> terminate si trebuia facut show-ul pt protocol. Cine nu a
> lucrat niciodata la proiecte noi, nu stie.

Showul e indirect proportional cu rezultatele proiectului, de regula...La proiectele mele fac la fel...cind sunt proaste fac zeci de folii si vorbesc ca nu stiu nici io ce zic...daca sunt bune arat citeva date si toata lume cade-n cur.


« Sumar articole

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Catalin Bulf, imbogatit pe spatele "Petrom" (89 afisari)
 "Gramatica sanscrita" in versiunea lui Mihai Eminescu (58 afisari)
 Stiri pe scurt (52 afisari)
 Stiri pe scurt (28 afisari)
 Onassis a finantat asasinarea lui Robert Kennedy (27 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2005 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00960 sec.