Ziua Logo
  Nr. 3169 de joi, 11 noiembrie 2004 
 Cauta:  
  Detalii »

Editorial

2004-11-11
marianaduval (...@yahoo.com, IP: 205.188.116...)
2004-11-10 23:38
Furtul public

Partidul de guvernamant are cele mai mari cheltuieli pentru publicitatea in presa scrisa. Suma cheltuita de Uniunea PSD+PUR pentru primele 12 zile de campanie se ridica la 264 de mii de dolari, la care se adauga peste 30 de mii de dolari cheltuiti separat de PSD si alte 16 mii de dolari "investiti" in presa scrisa de puristii lui Voiculescu. Diferenta este socanta in cazul spoturilor TV si radio, unde PSD+PUR a avut de trei ori mai multe aparitii electorale decat Alianta D.A. Adica tocmai acolo unde nu se plateste. Dar PSD a platit bani grei pentru publicitate mascata prin intermediul unor campanii pe bani publici care l-au costat pe contribuabilul roman aproape 500 de mii de dolari. De unde si "generozitatea" posturilor de televiziune care au incasat grosul campaniilor publice, ce s-au oferit sa acorde mai mult spatiu "gratuit". Astfel, PSD a reusit sa aiba mai multa campanie electorala decat toate celelalte partide la un loc.

Tit-Liviu (, IP: 24.90.125...)
2004-11-11 00:21
Furtul public=hotii fiind Jidani, Tigani, KKatzaoni si Slavi Orientali.


     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Specialistii diseca ghidurile de tratament pentru afectiunile neurologice (531 afisari)
 Compania GFS multumeste ziarului ZIUA (462 afisari)
 Initiative romanesti pentru securitatea europeana (386 afisari)
 Universitarii francofoni impotriva proiectului Bastroe (312 afisari)
 Adevar si diversiune privind cota unica (301 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2004 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00564 sec.