ingineru 2004-09-27 00:44:39 |
Tarom... sau "datul inapoi ca metoda a impunerii pe piata"...
|
|
... printre alte dovezi ale "impunerii pe piata aviatica europeana" se numara si anularea zborurilor directe spre Montreal si New York pe parcursul anului de gratie 2003.
Cine stie cat de greu obtine o companie aeriana un "loc" pe unul din hub-urile din Am. de Nord, isi da seama cat de tare a "avansat" Tarom numai la faza asta...
Nu numai atat, da' se dau de ceasul mortii sa vanda si singurele 2 avioane in stare sa faca zborul transatlantic (cele 2 Airbus 310 "supravietuitoare", al treilea din seria Petre Roman fiind cel dat de pamant la Balotesti de doi din "prestigiosii" piloti romani atat de, citez "recunoscuti in intreaga lume pentru talentul si profesionalismul de care dau dovada")...
Conform logicii lu' madam Director General cu cat se "restrange (eficientizeaza)activitatea" mai tare, cu atat se imbunateteste mai semnificativ "rezultatul financiar".
De unde si concluzia inerenta ca, cea mai rentabila miscare ar fi sa inchideti dreacu' shandramaua de tot...:-) |
|
|
|
neverul again 2004-09-27 00:56:12 |
Re: Tarom... sau "datul inapoi ca metoda a impunerii pe piata"...
|
|
La 2004-09-27 00:44:39, ingineru a scris:
> ... printre alte dovezi ale "impunerii pe piata aviatica
> europeana" se numara si anularea zborurilor directe spre
> Montreal si New York pe parcursul anului de gratie 2003.
>
> Cine stie cat de greu obtine o companie aeriana un "loc" pe
> unul din hub-urile din Am. de Nord, isi da seama cat de tare a
> "avansat" Tarom numai la faza asta...
> Nu numai atat, da' se dau de ceasul mortii sa vanda si singurele 2
> avioane in stare sa faca zborul transatlantic (cele 2 Airbus 310
> "supravietuitoare", al treilea din seria Petre Roman fiind
> cel dat de pamant la Balotesti de doi din "prestigiosii"
> piloti romani atat de, citez "recunoscuti in intreaga lume
> pentru talentul si profesionalismul de care dau dovada")...
>
> Conform logicii lu' madam Director General cu cat se "restrange
> (eficientizeaza)activitatea" mai tare, cu atat se imbunateteste
> mai semnificativ "rezultatul financiar".
>
> De unde si concluzia inerenta ca, cea mai rentabila miscare ar fi sa
> inchideti dreacu' shandramaua de tot...:-)
aveti dreptate d-le in plus trebuie adaugat faptul ca aceasta firma n-a cistigat un USD de cind exista daca facem calcule dupa sistem de contabilitate occidental (europan sau american) si n-are drept de exitenta dpdv economic ca si toate liniile aeriene nationale din foste tari socialiste (BalkanAir Malev etc toate pierd sau au fost puse la vinzare) dar guv roman din motive de patriotism neinteles continua sa pompeze dolari scumpi pt a intertine aceasta firma falimentare
>
|
|
|
|
roy 2004-09-27 01:48:59 |
Re: La un moment dat am crezut ca citesc un articol din "Scinteia". Vai ce buna e situatzia!
|
|
La 2004-09-27 00:44:39, ingineru a scris:
> ... printre alte dovezi ale "impunerii pe piata aviatica
> europeana" se numara si anularea zborurilor directe spre
> Montreal si New York pe parcursul anului de gratie 2003.
>
> Cine stie cat de greu obtine o companie aeriana un "loc" pe
> unul din hub-urile din Am. de Nord, isi da seama cat de tare a
> "avansat" Tarom numai la faza asta...
> Nu numai atat, da' se dau de ceasul mortii sa vanda si singurele 2
> avioane in stare sa faca zborul transatlantic (cele 2 Airbus 310
> "supravietuitoare", al treilea din seria Petre Roman fiind
> cel dat de pamant la Balotesti de doi din "prestigiosii"
> piloti romani atat de, citez "recunoscuti in intreaga lume
> pentru talentul si profesionalismul de care dau dovada")...
>
> Conform logicii lu' madam Director General cu cat se "restrange
> (eficientizeaza)activitatea" mai tare, cu atat se imbunateteste
> mai semnificativ "rezultatul financiar".
>
> De unde si concluzia inerenta ca, cea mai rentabila miscare ar fi sa
> inchideti dreacu' shandramaua de tot...:-)
>
|
|
|
|
ELVENIVA MIGNEA 2004-09-27 01:59:41 |
CALITATEA SERVICIILOR TAROM
|
|
TAROM-ul lasa mult de dorit la nivelul serviciilor la bord,punctualitate si curatenie.Dar cel mai important este sa debarce toate tzatzele care functioneaza ca stewardese.In plus ca sunt marea majoritate tzoape ele sunt nule in limbi straine. |
|
|
|
costy 2004-09-27 02:37:25 |
Daca da Diana cu crucea peste voi ati sfeclit-o toti trei! Chiar de Tarom v-ati gasit si voi sa va agatati?
|
|
Si atunci cand, totusi, Taromul zboara.... ce se intampla cu "agatatii"....??
> ... printre alte dovezi ale "impunerii pe piata aviatica
> europeana" se numara si anularea zborurilor directe spre
> Montreal si New York pe parcursul anului de gratie 2003.
>
> Cine stie cat de greu obtine o companie aeriana un "loc" pe
> unul din hub-urile din Am. de Nord, isi da seama cat de tare a
> "avansat" Tarom numai la faza asta...
> Nu numai atat, da' se dau de ceasul mortii sa vanda si singurele 2
> avioane in stare sa faca zborul transatlantic (cele 2 Airbus 310
> "supravietuitoare", al treilea din seria Petre Roman fiind
> cel dat de pamant la Balotesti de doi din "prestigiosii"
> piloti romani atat de, citez "recunoscuti in intreaga lume
> pentru talentul si profesionalismul de care dau dovada")...
>
> Conform logicii lu' madam Director General cu cat se "restrange
> (eficientizeaza)activitatea" mai tare, cu atat se imbunateteste
> mai semnificativ "rezultatul financiar".
>
> De unde si concluzia inerenta ca, cea mai rentabila miscare ar fi sa
> inchideti dreacu' shandramaua de tot...:-)
>
|
|
|
|
Radu Dragan 2004-09-27 05:58:49 |
Re: Gelozie!
|
|
Insotitoarele de bord sunt frumusele, dragute si stilate!
Aceste fructe coapte ale Romaniei zboara pe toate meridianele lumii. |
|
|
|
Radu Dragan 2004-09-27 06:01:07 |
Re: Gelozie!
|
|
Insotitoarele de bord sunt frumusele, dragute si stilate!
Aceste fructe coapte ale Romaniei zboara pe toate meridianele lumii. |
|
|
|
canaris 2004-09-27 07:09:47 |
Re: Tarom... sau "datul inapoi ...
|
|
Inginere, iti dau dreptate in privinta "marilor realizari" ale TAROM din ultimii ani. Exista banuieli ca reducerea zonei de activitate a TAROM la Europa si Africa (cred ca mai e si ceva prin Asia) a facut parte dintr-un scenariu menit sa inlature concurenta marilor companii occidentale. Nu garantez ca-i adevarat...
Totusi, in legatura cu profesionalismul pilotilor nu-i chiar asa. Cunosc o gramada de piloti si toti se plang de acelasi lucru: lipsa orelor de zbor. Economia de combustibil, reducerile de fonduri, desfiintarea a numeroase unitati militare de profil si punerea in aplicare a conditiilor de aderare la NATO au generat haosul in aviatia militara romaneasca; reducerile de efective si de material s-au facut haotic. Totul s-a rasfrant in final asupra pregatirii pilotilor. Nu poti sa ceri de unde nu exista... |
|
|
|