ZIUA CARGO a orga�nizat, marti, impreuna cu Asociatia Societatilor Financiare din Romania (ALB), la Cafeneaua de Presa Gutenberg, din cadrul Casei Presei, masa rotunda "Solutii speciale pentru situatii speciale". Conferinta, care face parte din Campania pentru un transport civilizat, a adus fata in fata companiile de leasing, dealerii de vehicule comerciale si transportatorii, in incercarea de a gasi solutii concrete pentru deblocarea pietei de profil. Extinderea programului "Rabla" si la nivelul vehiculelor comer�ciale grele, precum si realizarea unor liste negre a administratorilor care falimenteaza deliberat firmele pentru a nu-si mai plati datoriile catre com�paniile de leasing si ceilalti parteneri de afaceri au fost doua dintre ideile asupra carora au insistat participatii. Ei au acuzat, pe de alta parte, starea precara a infrastructurii rutiere, legislatia neclara si aplicarea ei incorecta. De mentionat ca numai 1% din parcul de vehicule comerciale de transport marfa (peste 3,5 tone) in�scris la Autoritatea Rutiera Romana (ARR) are an de fabricatie 2009, in timp ce 8% din vehicule au fost fabricate in 2008, 32% - au vechimi cuprinse intre 1 si 5 ani, 31% intre 5 si 10 ani, 12% - intre 10 si 15 ani si 16% peste 15 ani.