Gripa prematura
Gripa care evolueaza in Romania este intensa ca durata, adica a inceput mult mai devreme, si asemanatoare cu cea de acum doi ani, a declarat, ieri, Viorel Alexandrescu, seful Centrului National de Referinta pentru Gripa din Institutul Cantacuzino. "Este vorba de focare regionale, virusul gripal este unul obisnuit, adica cel inclus in vaccinul pentru acest sezon", a mai spus medicul Alexandrescu. Potrivit acestuia, gripa a evoluat mai devreme decat in alti ani, dar "asa este virusul gripal, neasteptat". "Pentru ca una dintre tulpini a fost modificata, vaccinul antigripal a fost distribuit mai tarziu decat de obicei, iar multe tari au ramas cu vaccin neutilizat. Spre exemplu, in SUA au ramas 15 milioane de doze nedistribuite", a adaugat Alexandrescu. Medicul a mai spus ca gripa evolueaza si atunci cand afara este cald, un exemplu in acest sens fiind la Ecuator. "Marea problema o reprezinta faptul ca boala se transmite mai usor cand este cald", a spus Alexandrescu. (C.P.)
OPI in Romania
Ultimele noutati in materie de servicii de manichiura si pedichiura au fost prezentate ieri, in Romania, de catre Joey Brown, trainer OPI. E vorba de rezultatul a 25 de ani de experienta si glamour, compania fiind lider in domeniul manichiurii si pedichiurii peste tot in lume, gama impresionanta de produse fiind folosita de majoritatea vedetelor de la Hollywood. De altfel, compania isi are sediul chiar langa celebrele studiouri de film. De doua ori pe an, OPI lanseaza colectii cu nuante unice care se potrivesc perfect trendurilor din vestimentatie si accesorii. (C.P.)
Campanie Skol
Compania URBB a anuntat o noua campanie de promovare a brandului Skol, prin care isi propune sa creeze o apropiere si mai mare intre marca de bere si consumatorul tanar - targetul predilect al berii Skol, se arata intr-un comunicat al firmei. Atributul diferentiator al berii este acela ca are un continut redus de alcool. "Astfel, Skol este considerata o bere "refreshing", "care aluneca usor", cu un "bitterness" scazut si de aceea printre cei care prefera berea Skol se numara si multe femei", a declarat Catalin Ignat, vicepresedinte marketing URBB. In cadrul campaniei vor fi scoase pe piata noile doze Skol, cu un design special adaptat conceptului creativ. Bugetul alocat campaniei depaseste un milion de euro, se mai arata in comunicat. (G.R.P.)