Avand in vedere gravitatea cazului care, in fond, nu afecteaza numai imaginea hotelului Intercontinental, ci chiar si imaginea Romaniei, am incercat sa aflam de la responsabilii hotelului ce s-a intamplat si, mai ales, ce masuri s-au luat. Sub pretextul pastrarii confidentialitatii
si al "secretului organizational", Andreea Cristoforidis nu ne lamureste nici pe departe: "In momentul in care in posesia hotelului nostru a ajuns o plangere scrisa, am luat legatura cu D-na H., persoana care a facut plangerea propriu-zisa. Din momentul in care noi, ambele parti implicate, am intrat in contact si in urma discutiilor purtate, cazul este in curs de solutionare. Solutionarea se va face conform procedurilor noastre interne, dar si respectarii drepturilor Doamnei H. (...) In ceea ce priveste publicarea procedurilor noastre interne cred ca nu este nevoie sa va dam motivele pentru care dorim ca acestea sa ramana in interiorul companiei noastre.
Este vorba de drepturi de confidentialitate si de structura organizationala. Va multumesc anticipat pentru intelegere si cooperare! Cu stima, Andreea Cristoforidis. PR Manager".