Ziua Logo
  Nr. 3806 de joi, 14 decembrie 2006 
 Cauta:  
  Detalii »
IT&C
Yahoo deschide sistemul de publicitate Panama noilor clienti pe publicitate
-- Cel mai mare portal din lume ca numar de vizitatori, Yahoo, a anuntat luni ca isi lanseaza noul software de plasare a publicitatii online, avand numele de cod Panama, pentru a fi testat de advertiseri, dar si pentru potentiale preluari din partea concurentilor, anunta Reuters.
Disponibila pentru clientii Yahoo inca din octombrie, noua platforma de cautare publicitara Panama este disponibila de saptamana aceasta si noilor clienti care se aboneaza pentru un cont de publicitate pe Yahoo.
"Am avut numai raspunsuri pozitive in ultimele doua luni. Reactiile au fost de tipul 'Wow!'", a spus Steve Mitgang, prim vice-presedinte al diviziei de produse si platforme de publicitate in cadrul Yahoo, citat de Reuters.
Yahoo va asigura tranzitia catre noul sistem intr-un mod gradual pana la completa punere in functiune. in SUA, acest lucru se va intampla in primul semestru al anului viitor si va oferi clientilor posibilitatea de a adapta noua platforma la planurile lor de achizitii de publicitate online.
Compania trimite invitatii de upgrade sutelor de mii de clienti pe publicitate pentru a testa noul software. Un purtator de cuvant al Yahoo, citat de Reuters, a spus ca mai multe mii dintre acestia au inceput deja sa testeze sistemul.
Proiectul Panama reprezinta primul upgrade major derulat de Yahoo de la achizitionarea sistemului actual de cautare publicitara, Yahoo! Search Marketing (cunoscut inainte de achizitie ca Overture), cumparat in 2003 pentru 1,7 miliarde de dolari. intarzierile in lansare au condus la o scadere cu 32% a actiunilor Yahoo de la inceputul acestui an, potrivit Reuters.
Panama ofera advertiserilor mai multe facilitati, precum capacitatea de a rula diferite reclame in interiorul sistemului pentru a gasi cel mai bun mix, bugetarea reclamelor in functie de veniturile estimate, precum si modalitati de corelare a diverselor cuvinte cheie pentru a creste eficienta geografica a acestora.
"Inainte sistemul era foarte dificil de optimizat, criteriul la achizitionarea de reclame fiind mai ales pretul", a spus Charlene Li, analist internet in cadrul companiei de consultanta Forrester Research, citata de Reuters.
A r h i v a
  Baza de date a Universitatii California a fost sparta    
  Romtelecom poate modifica tarifele fara consultarea autoritatii de reglementare    
 Top afisari / comentarii 
 Femeia care i-a ingrozit pe nazisti (3865 afisari)
 Modelul OMV (3370 afisari)
 Calin, file de curaj (3200 afisari)
 Voronin a desfiintat Bradul de Craciun (3003 afisari)
 Grozavia insultelor (2459 afisari)
 Nicolae Ceausescu si Adrian Nastase, martori in procesul amanat al lui Nastase (614 afisari)
 Drumul spre Guantamo (75 afisari)
 Peste trei sferturi din elita politica a Rusiei este formata din fosti si actuali spioni (66 afisari)
 Concluzia politiei britanice in cazul mortii printesei Diana: de vina a fost soferul beat (54 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2006 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00819 sec.