Ziua Logo
  Nr. 3799 de miercuri, 6 decembrie 2006 
 Cauta:  
  Detalii »
IT&C
Site-urile pentru femei atrag, anual, cateva sute de mii de euro din publicitate
-- Cele aproape 300 de site-uri pentru femei din Romania au atras cateva sute de mii de euro din publicitate in 2006, iar un site de top poate atrage �i 20.000 de euro pe luna, intr-o perioada de varf, reiese dintr-un sondaj realizat de NewsIn in randul unor regii de vanzari de publicitate online.
O estimare clara a incasarilor nete din publicitate atrase de site-urile pentru femei (�i in general) este dificil de realizat, in lipsa unui instrument de lucru comun agreat de industria de internet. Pe de alta parte, estimarile variaza destul de mult de la o regie de vanzari la alta.
De pilda, Val Voicu, managing partner la AdEvolution 2.0 - regie de vanzari infiintata anul acesta �i care gestioneaza spatiile publicitare a site-urilor pentru femei www.eva.ro, www.kudika.ro �i www.suntgravida.ro, printre altele - estimeaza o valoare totala a bugetelor online de publicitate adresate femeilor la aproximativ 150.000 de euro, in 2006.
Eveline Fabritius, managing partner al regiei de vanzari online Splendid Media Interactive spune ca aceasta valoare este de "peste 300.000 de euro". Splendid Media Interactive a fost infiintata in 2006 �i administreaza spatiul publicitar al portalurilor pentru femei www.mami.ro �i www.femeia.ro (acesta din urma urmeaza sa se lanseze saptamana aceasta, potrivit trustului Sanoma Hearst, care il detine).
Managerul de vanzari online de la ARBOmedia, Doru Panaitescu, este cel mai optimist dintre toti �i considera ca aceasta piata a atras in acest an aproximativ 900.000 de euro. ARBOmedia detine in portofoliu site-urile pentru femei www.bolero.ro. www.cosmopolitan.ro �i www.desprecopii.com, printre altele.
Eveline Fabritius estimeaza ca exista aproape 300 de site-uri pentru femei in Romania, pornind de la informatiile furnizate de serviciul de monitorizare a internetului Trafic.ro. Ea spune ca, dintre acestea, se remarca prin audienta cinci dintre ele: www.eva.ro, www.ele.ro, www.kudika.ro, www.121.ro, www.iDieta.ro. Acestea pot atrage din publicitate "intre 15.000 �i 20.000 de euro pe luna, in perioadele cele mai bune", potrivit lui Fabritius.
Voicu de la AdEvolution 2.0 crede ca un site de top atrage lunar, in medie, "undeva la 5.000 de euro pe luna".
Potrivit lui Panaitescu de la ARBOmedia, site-urile pentru femei din Romania se impart in doua categorii: site-uri generaliste (www.eva.ro, www.ele.ro, www.cosmopolitan.ro) �i site-uri de ni�a (www.desprecopii.com, www.idieta.ro, www.mami.ro, www.stiletto.ro). Printre subiectele principale pe care acestea le abordeaza se numara frumusetea, divertismentul, sexul, viata cotidiana, cariera, moda, tehnologia.
A r h i v a
  Yahoo si Reuters vor lansa un proiect de "jurnalism colectiv"    
  Operatorul de telecomunicatii BT Group investeste 150 de milioane de euro in TV    
 Top afisari / comentarii 
 Rusii au descoperit Paradisul (3557 afisari)
 Ofsaid la PD (3267 afisari)
 Udrea, vedeta la ziua Ancai Boagiu (3262 afisari)
 Un print in cautare de "fetite" (3256 afisari)
 "Delfinul" face valuri in Armata (2275 afisari)
 Pentru Bucuresti, cu dragoste, abjectie si inca multe altele (395 afisari)
 Presedintele OMV a admis ca il cunoaste pe Stancev (300 afisari)
 Basescu a convocat comisia speciala pentru Codrut Seres si Zsolt Nagy (92 afisari)
 Eddie Murphy a parasit-o pe Mel B (73 afisari)
 Basescu a semnat decretul de numire a liberalului Dan Motreanu la Agricultura (43 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2006 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00872 sec.