Hardau se felicita
"Ma felicit ca am avut performanta de a nu antrena componenta politica in spatiile de invatamant, de repartitiile financiare facute beneficiind in mod onest toate scolile si universitatile, indiferent de apartenenta politica a conducerii lor. Dezaprob ipocrizia si doresc sa mentin invatamantul in afara intereselor politice. (...) Desigur, este o mare surpriza si pentru federatiile sindicale din Invatamant suplimentarea pentru acest an a bugetului Educatiei cu 1,12 milioane de euro, realizata prin rectificari succesive. Sunt de acord, ca ministru al Educatiei, ca exista o disproportie evidenta intre valoarea alocarii pentru infrastructura si investitia in resursa umana, dar politica salariala pentru toate sectoarele bugetare nu este de competenta mea. Doresc sa-i asigur pe toti profesorii tarii ca realizarea unui echilibru in ceea ce priveste utilizarea fondurilor alocate Educatiei este dorinta mea reala", a declarat Mihail Hardau, la finalul sedintei de Guvern de ieri. (M.S.)
Seful Romexpo reales in conducerea UFI
Directorul General ROMEXPO, George Cojocaru, a fost reales in comitetul director al Asociatiei Mondiale a Industriei Expozitionale (UFI), in cadrul celui de-al 73-lea congres al UFI, organizat la Beijing in perioada 8-11 noiembrie,anterior fiind reales si in functia de vicepresedinte al Sectiunii Europene din UFI. In platforma pe care a lansat-o, Cojocaru a propus, printre altele, si infiintarea unei academii europene pentru industria targurilor. Directorul ROMEXPO a sustinut apropierea UFI de structurile UE, primul pas concret fiind oferta UFI de a sustine obiectivele din Agenda Lisabona. In prezent, UFI si Eurochambres (organizatia camerelor de comert din statele UE) negociaza semnarea unui acord de colaborare pentru derularea Programului AL Invest. (G.R.P.)
Solutie IT&C Crescendo
Casa de solutii IT&C Crescendo lanseaza pe piata romaneasca o noua solutie de comunicare integrata, rezultata din imbinarea tehnologiilor a doi lideri mondiali in industria IT&C, Cisco si Microsoft, anunta compania intr-un comunicat de presa. "Solutia ajuta organizatia sa se focalizeze pe client, rezultatul fiind o imagine completa asupra acestuia si a tuturor relatiilor organizatiei cu acesta, ceea ce aduce un nou potential de crestere a volumului vanzarilor", se afirma in comunicat. Angajatii companiei au acces la toata informatia de care au nevoia despre client, indiferent de modul de contact: telefon, fax, email, web sau in persoana, de pe un dispozitiv mobil sau laptop, conectat local sau la distanta. In versiunea pentru companii de mici dimensiuni, costul unei solutii integrate pleaca de la 10-15.000 de dolari pentru licente si echipamente. (G.R.P.)